TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Cherry Moon
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by FUSyke on Jul-06-2008 08:02:

Hoeveel volk was er? Want de laatste maanden zit er ver geen kat meer.

Posted by Den Backer on Jul-06-2008 13:34:

Kan er geen getallen op plakken, maar tot 4 uur zat de main zaal toch volledig vol overal (klein zaalke was dicht). Daarna langzaam aan beginnen minderen. Maar om 5:30 was er toch nog redelijk wat volk.

Posted by Den Backer on Jul-06-2008 18:28:

p u r e

[quote="illusionfreak"]http://vzwjom.be/music/sets/

promo set van massimo girardi @ minimal manners 20-6-08 da zal zowa de stijl zijn da massi zal spelen op pure.[/quote]

Posted by FUSyke on Jul-12-2008 16:18:

quote:
Originally posted by Den Backer

Vanavond in de Cherry Moon:
Hall 1: Pure
23-24:MASIMMO
24-01:PHILIP
01-03:YVES DERUYTER
03-05:FRANK ZOLEX
05-07:FRANKY JONES

Hall 2: Playground
23:00-00:30 sim & eazy
00:30-01:30 gols
01:30-03:00 seba lecompte
03:00-04:30 massimo girardi
04:30-07:00 mario&tecnum

Mss eens binnen springen voor Massimo.

Posted by MikeVee on Jul-18-2008 14:01:

Waren ze dan alweer weg? "we are back" " Grand opening"
Ik kan niet meer volgen

Lage inkomprijs, zegt veel.

Posted by FUSyke on Jul-18-2008 14:20:

Den baas zit nog altijd in het verleden te leven

Posted by djcresto on Jul-18-2008 15:01:

quote:
Originally posted by MikeVee

Waren ze dan alweer weg? "we are back" " Grand opening"
Ik kan niet meer volgen

Zal misschien duiden op de terugkeer van de echte Cherry Moon sound. Ghost en YDR als resident?

Posted by MikeVee on Jul-18-2008 15:03:

quote:
Originally posted by FUSyke
Den baas zit nog altijd in het verleden te leven

maar diene was toch heel de wereld rondgegaan om de nieuwe clubtrends op te zoeken en te introduceren in de >CM om zo weer een vooruitstrevende club te worden

Posted by djcresto on Jul-18-2008 15:26:

quote:
Originally posted by MikeVee
maar diene was toch heel de wereld rondgegaan om de nieuwe clubtrends op te zoeken en te introduceren in de >CM om zo weer een vooruitstrevende club te worden

Lol, werkt een discotheek eigenlijk nog deze dagen in Belgi�?

Posted by Push2005 on Jul-18-2008 15:29:

quote:
Originally posted by djcresto
Lol, werkt een discotheek eigenlijk nog deze dagen in Belgi�?

Retro avonden wel

Nuja, meesten komen toch om pillen te slikken ipv de muziek te beluisteren

Posted by Config on Jul-18-2008 17:24:

Kokorico zit iedere keer toch ferm vol Was er vorig weekend om naar een retro avond te gaan en damn, ik heb toch redelijk wat mooie tranceplaatjes gehoord

Posted by Progrez on Jul-18-2008 17:31:

http://vids.myspace.com/index.cfm?f...ideoid=37583473

Video van de jongste CM retro waar grootmeester KJ achtereenvolgens Peyote - Alcatraz en Jam & Spoon - Odyssey To Anyoona speelt.

Posted by FCB_Fanatic on Jul-18-2008 18:47:

niet dat het een referentie is, maar de Versuz zit ook iedere week goed vol naar ik gehoord heb

Posted by Jasperovitsj on Jul-18-2008 19:39:

Om van Complex nog maar te zwijgen.

Posted by Progrez on Sep-22-2008 18:18:

Posted by schepper on Oct-21-2008 16:05:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Om van Complex nog maar te zwijgen.

moet 3 maand sluiten . dus cherry zal goed vol zitten ...

maar cherry zou weer andere weg in gaan , met elke maand 1 wereld dj ...

Posted by Progrez on Oct-29-2008 10:58:

De Halloween Retro moet nog beginnen of Cherry Moon kondigt alweer een avond vol kwaliteitsmuziek aan.

Aangezien het statistisch slechts twee maal per jaar mogelijk is om Kevin Jee aan het werk te zien, kan een meerwaardezoeker deze avond onmogelijk links laten liggen.

Posted by Progrez on Feb-15-2009 21:19:

De uurverdeling voor 18 jaar Cherry Moon is bekend:

MAINHALL:

22u00 - 23u00 -> Dave-D
23u00 - 00u30 -> Franky Kloeck
00u30 - 02u00 -> Yves Deruyter
02u00 - 02u45 -> Push live
02u45 - 04u30 -> D-Feat
04u30 - 05u00 -> Armani & Ghost live
05u00 - 06u00 -> Mark With A K
06u00 - 07u00 -> Manu Kenton

FOYER:

22u00 - 00u00 -> Mike Thompson
00u00 - 01u00 -> Olivier Pieters
01u00 - 02u30 -> Georges
02u30 - 04u00 -> Marko
04u00 - 05u00 -> Phi Phi
05u00 - 06u00 -> Kevin Jee
06u00 - 07u00 -> Mike Thompson

Hopelijk hebben Thompson en Jee goesting in een paar overuren.

Posted by Jasperovitsj on Feb-22-2009 18:24:

Slaag ik er nu helemaal naast, of liep Andrew Bennett gisteren rond in de Cherry Moon?

Posted by Config on Feb-22-2009 18:38:

Heerlijk feestje gisteren. We kwamen binnen op de tonen van Love Is An Ocean en waren direct in de mood. Daarna ging het er toch ietsje harder aan toe en was de honger naar trance terug groot. Yves Deruyter haalde nog een paar klassiekers boven, Calling Earth oa. dacht ik te horen.. Maar het constante gejump van enkele tientallen op de vloer tijdens de climax van enkele tranceplaten deed mij echt walgen.
Push Live vond ik wel maar flauwtjes eigenlijk, mijn deja-vu gevoel van Tomorrowland was te groot om er echt heel erg van te kunnen genieten. De heerlijkste platen vielen natuurlijk te beluisteren in de 2de room waar Georges, Marko & Phi Phi heerlijk gedraaid hebben. Voor mij persoonlijk zaten er heel wat platen tussen waar ik niet direct de naam meer van weet, maar oa. The Ambush - Everlast, Systematic Parts - Violin De La Nuit en nog van dat zwaar geschut passeerden de revue. Kevin Jee wist van de wereld niet, geen haan die er naar kraaide, maar Mike Thompson nam dan toch wat vroeger over omdat ie het niet meer kon aanzien (en terecht) Ie begon direct met Portishead - Roads (Sultan & Tonedepth Remix) waarmee de toon direct weer gezet was.. een beetje later zijn we dan toch vertrokken maar dit smaakt toch naar meer
we zullen Kevin Jee nog een kans geven als ie in een iets nuchtere toestand een set draait

Posted by Config on Feb-22-2009 18:39:

quote:
Slaag ik er nu helemaal naast, of liep Andrew Bennett gisteren rond in de Cherry Moon?

Ik heb em alvast niet gezien , maar wie weet, ie had nog wat collabs met MIKE gepland, dus misschien was ie net in Belgi�.

Posted by FCB_Fanatic on Feb-22-2009 18:49:

quote:

ik heb dat op een bepaald moment ook gedacht, tijden de Push Live set. Maar niet verder bij stilgestaan op dat moment, had al wat op enzo

verder wel een leuk avondje gehad. De avond in de main begonnen, en daar tot half 2 gebleven. Tegen die tijd ging het er een beetje te hard aan toe voor mij en hebben we de rest van de avond in de tweede zaal doorgebracht. Enkel nog even voor Push Live in de main geweest. Zijn set was wel leuk om te horen, maar jammer genoeg praktisch identiek aan zn set op Tomorrowland. Het enige verschil was volgens mij dat hij er nu nog "Solar Factor" plaat had tussen gestoken (weet wel niet meer welke ). Wel ENORM zalige muziek in de tweede hall. Uiteindelijk wel iets vroeger door gegaan dan gepland, ik had het er nog wel even kunnen volhouden

Posted by Progrez on Feb-22-2009 20:09:

Topavond. Al mag dat geen verrassing meer zijn. De combinatie Cherry Moon + retro staat altijd garant voor kwaliteit met een grote K.

Ik heb weer voornamelijk in zaal 2 gezeten en gezien het assortiment aan dj's dat er de wacht hield, is dat niet onlogisch. Ik herinner me een sublieme Georges die aftrapte met Yellow Screen - Out Of Time om vlak daarna Two Flying Stones - Maybe Tomorrow op te leggen. Van een opener gesproken.

PhiPhi, die naar mijn mening ��n van zijn betere retro-sets speelde, liet stoicijns Techansia - The Awakening passeren.

Kevin Jee had er duidelijk ook weer goesting in gisteren. De 'master of the after' gaf nog eens een performance zoals hij alleen dat kan; compleet van de wereld en perfect hallucinerend.

Op het einde moest YDR de weer uitstekend spelende Mike Thompson zelfs even bijspringen want Kevin lag toen ergens tussen zijn cd's te sterven. Rond half negen gingen de lichten aan en daarmee was de avond weer net iets te vroeg voorbij.

Volgende maand: Globe Reunion. Hopelijk zijn de heren van dienst dan even goed in vorm.

Kleine kanttekening: Push paste, zoals ik wel vreesde, toch niet echt in het Cherry Moon-rijtje. Zijn muziek brak het tempo en de drive die in zaal 1 aanwezig was. Een live-act van bijvoorbeeld Danny Casseau of Insider ware misschien beter geweest voor een club als CM.

Posted by quincy on Mar-19-2009 12:58:

Nu zaterdag 21 maart Classics in de main met Starfighter en Francois.
2de zaal Extreme "Compialation Release Night" met 3 uren set van Phi Phi + Soul Phonic, Mike Thompson en Caspar.

http://www.extremeonmondays.be

Pages (3): « 1 2 [3]