TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Domme gewoonte...
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by M_Peror on Nov-03-2004 09:24:

Valt "threads opgraven" ook in de categorie domme gewoontes?

Posted by nwopper on Nov-03-2004 10:41:

Irriteer me te veel aan mensen

Zit altijd in de spiegel te kijken, of in een raam of in wat ook maar weerspiegelt (ik ben helemaal niet ijdel, maar doe het altijd)

Wiebel altijd met een voet als ik met mensen praat

Als ik mijn ipod op heb ga ik altijd zacht meenurien met de melodie van de liedjes (waar ik ook ben)

Moet altijd een digitale wekkerradio in mijn kamer hebben, dat geldt ook voor de andere plaatsten waar ik slaap. Moet altijd de tijd weten

Irriteer me mateloos aan het feit dat ik nog steeds ID&T magazine in mijn bus krijg terwijl ik dat al zes maanden geleden niet meer hoorde te krijgen. Ik vind het echt een f*ckblad vol met stomme modereportages met kleren waar je alleen inpast als je maatje 34 hebt...

Maar dat is meer een irritatie...

Posted by Teknikol on Nov-03-2004 12:29:

Leuke opgraving

Ik drink nooit mn laatste restje thee op. Bij de rest (frisdrank, bier) hebk dat niet.

Verder: roken, nagels bijten, douchekop naar rechts draaien voordak de kraan open draai, het "selecteren" tickje, alsk me niet geschoren heb en mn stoppels komen door; constant aan mn kin zitten..

1tje probeer ik af te leren, rochelen op het voetbalveld..

grtzzz

Posted by emre on Nov-03-2004 12:36:

quote:
Originally posted by Teknikol
1tje probeer ik af te leren, rochelen op het voetbalveld..

Dit doe ik dus overal en veel te vaak maar ik ben niet van plan ermee te stoppen. Verder wil ik elke trap met links beginnen en met links eindigen dus ik moet weleens een tree overslaan.

Ik kan trouwens ook moeilijk stil zitten (de bekende foottap e.d.)

Posted by Dr Oetker on Nov-03-2004 12:40:

quote:
Originally posted by robin
het laaste restje drinken (uit glazen dan, niet blikjes/pakjes) laat ik altijd staan/gooi ik leeg in de spoelbak als ik in de keuken drink

laatste rest je is 0.5/1cm

dunno why..

Ik eet tijdens het avond eten nooit helemaal me bord leeg. Ik schijn altijd 1 hap voor het einde vol te zitten

En tijdens het websurfen doe ik heel vaak "open in new windows" als ik het dan niet meer intressant vind of ben klaar met de pagina te bekijken dan sluit ik altijd het venster. Das zo'n gewoon geworden dat ik het nu ook met programmaas ben gaan doen.
Tijdens photoshop, klaar met 1 plaatje als ik met meerdere bezig ben dan sluit ik toch automatisch het programma af als ik met 1 plaatje klaar ben. Ik doe het ook als ik van mirc naar msn ga bijvoorbeeld, dan sluit ik mirc automatisch af. Echt heel vervelend, ik moet natuurlijk gewoon blijven idlen.

In mirc klik ik in kanalen met vrienden direct op een link zonder te kijken wat het nou eigenlijk is. Wat ik overigens in public-kanalen niet doe.

quote:
Originally posted by Teknikol
alsk me niet geschoren heb en mn stoppels komen door; constant aan mn kin zitten..

Ligt er een aansteker in de kroeg op een tafel dan moet ik die altijd pakken en er mee gaan zitten spelen.

Met kaarsen klooien als die in de buurt staan.

Tijdens opruimen in de klas alles in me tas doen wat er rond ligt, maakt niet uit wat het is wat in de buurt van me tas ligt. bordenwissers, boeken en schriften van klasgenoten.

Bij het invullen van een formulier altijd de pen automatisch in me jaszak doen ook al is die niet van mij.

Posted by jp on Nov-03-2004 16:32:

quote:
Originally posted by M_Peror
Valt "threads opgraven" ook in de categorie domme gewoontes?

Het is woensdag graafdag

Posted by Tim81 on Nov-03-2004 16:51:

quote:
Originally posted by jp
Het is woensdag graafdag

Dat heb je goed onthouden !

Ik heb natuurlijk helemaal geen domme gewoontes...

Posted by jp on Nov-03-2004 16:58:

Domme hobby's dan?

Posted by SnuggLe on Nov-03-2004 18:46:

quote:
Originally posted by emre

Ik kan trouwens ook moeilijk stil zitten (de bekende foottap e.d.)

Same shit hier.
En ik ben internetaddicted. dat is ook een kutgewoonte.

Posted by robin on Nov-03-2004 18:50:

quote:
Originally posted by jp
Het is woensdag graafdag

dus daarom groef je deze op op dinsdag 2 november om 22:51?

Posted by jp on Nov-03-2004 19:04:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Same shit hier.
En ik ben internetaddicted. dat is ook een kutgewoonte.

http://www.shooshtime.com/clips/video.php?id=3901

Ben jij dat?

Posted by eieregooie on Nov-04-2004 16:10:

altijd maar andere auto's willen inhalen...

Posted by robin on Nov-04-2004 16:50:

lol dat had ik vroeger op de fiets.. ik kon dr gewoon niet tegen als er iemand voor me fietste / mij inhaalde

best wel grappig eigenlijk

Posted by M_Peror on Nov-05-2004 12:01:

quote:
Originally posted by robin
best wel grappig eigenlijk

En, afhankelijk van je auto en de auto die jou inhaalt, potentieel best gevaarlijk ook.

Posted by Wokkels on Nov-05-2004 13:55:

quote:
Originally posted by Dr Oetker
...
Ligt er een aansteker in de kroeg op een tafel dan moet ik die altijd pakken en er mee gaan zitten spelen.
...

Niet te vergeten: je stopt het ding rustig in je zak en dan moet de eigenaar om zijn eigen vuurtje komen vragen bij je

Ik heb natuurlijk geen domme gewoontes....nou okee...

De duikersring van mijn horloge moet ALTIJD met het pijltje op 12 uur staan. Als ik er achter kom dat hij dat niet staat dan zet ik hem goed, wat ik ook aan het doen ben...

Oh en: veel te vaak op mijn telefoon kijken. Of ik nog gesprekken gemist heb of smsjes heb ofzo, is ook een vervelende gewoonte, vooral als je met mensen aan het praten bent. Komt best ongeinteresseerd over volgens mij

Posted by Eagle` on Nov-05-2004 14:51:

die tic van eerst aan een lantaarnpaal/bushokeje te willen zijn, voor bus/auto me voorbij rijdt heb ik ook, dacht niet dat iemand dat nog zou hebbe

andere tick is onder meer bierkaartjes kapot scheuren, als er wat ligt gaan ze er steeds aan

Posted by Joost on Nov-05-2004 15:15:

quote:
Originally posted by Donna
Waar iemand me net nog op wees en wat inderdaad heel erg is van mij is dat ik iemand duidelijk laat merken dat ie ongewenst is naar mijn id als ik een jointje of iets dergelijks op heb.
Is nogal lastig als ik bij iemand op bezoek ben want ik zeg iemand rustig dat ie niet in mn hoofd past door zn gedrag en offie zich aan wil passen...
Kep laatst nog iemand verzocht op te zouten terwijl ik bij de buurvrouw zat en t haar bezoek was,die gozer was druk en deed onzin muziek (bubble) op waar ik para van werd,kep de muziek uitgepleurd en m gezegt dat ie ongelovelijk slecht imme hoofd paste en zeker geen goede toevoeging aan mn avond was,hij zegt zallik dan maar gaan,dus ik zeg,ja das 1 van je betere id-en vanavond,en hij ging.
Gelukkig kon de buurvrouw de humor er wel van inzien,maar dat doe ik dus meer wel dan niet,ik moet daar echt vanaf want t is echttttt nie lief!!

Ik had het laatst ook, behoorlijk wat gedronken, liep ik met een vriend van me door de stad. Komt er een meisje op ons af die flyers aan het uitdelen was van een feest wat al een hele tijd aan de gang was die avond (zou nog maar een uurtje duren ofzo, het was een uur of 3 's nachts).

En ik begin helemaal tegen haar te zeiken van "JA, denk je nou ECHT dat ik GVD nog 15 euro ga neertellen voor zo'n klotefeest wat zo weer afgelopen is? Sjongejongejonge" :P Vet irritant dus eigenlijk, had er achteraf ook wel spijt van.. Maar goed, doe je nix aan he

Posted by Tim81 on Nov-06-2004 12:57:

Na weer een overwinning met futsal de hele avond teletekst aan laten staan in de kantine!!

Teletekst pag. 697

Posted by jp on Dec-25-2005 23:55:

Het is ook een slechte gewoonte elke dag 4 pistoletjes met filet americain te eten. Maar het is gewoon erg lekker

Posted by Unique2701 on Dec-26-2005 01:21:

quote:
Originally posted by jp
Het is ook een slechte gewoonte elke dag 4 pistoletjes met filet americain te eten. Maar het is gewoon erg lekker

vandaag mag het =D

Posted by robin on Dec-26-2005 14:43:

quote:
Originally posted by Donna

Dan hebben we nog een para gedragje van mij,als ik loop of fiets en ik hoor een auto ergens achter me dan MOET ik bv bij een lantaarnpaal zijn voor ik ingehaald word

Deze had ik de eerste keer gemist! Dat heb ik ook Sochtends probeer ik altijd voorbij het bruggetje te zijn voordat de trein van 8:14 me inhaalt Slaat helemaal nergens op

Verder.. dat aansteker in je zak stoppen, heeeel bekent zelfde geld voor pakjes vloei.. soms zelfs telefoons

Posted by jp on Dec-26-2005 16:08:

Ik moet en zal altijd het laatste beetje coke op m'n tandvlees smeren

Posted by ZZandirt on Dec-26-2005 16:09:

quote:
Originally posted by jp
Ik moet en zal altijd het laatste beetje coke op m'n tandvlees smeren

white x-mas???

gesundheit!!

Posted by jp on Dec-26-2005 16:11:

Nah, een keer sos per maand is meer dan enough

Posted by ZZandirt on Dec-26-2005 16:12:

Smoking ..umm..something