TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [26.04.2008] Sensation White @ Sportspaleis Antwerp
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by Push2005 on Apr-28-2008 14:39:

Dames en heren: De bottomline van klantgerichtheid

quote:
Originally posted by FredNova
ach ja, staat (...) het jullie niet aan, blijf dan toch ook gezellig thuis

Al een geluk dat je je het kunt veroorloven. Menig firma zou jaloers zijn.

Posted by FUSyke on Apr-28-2008 18:04:

quote:
Originally posted by FredNova
ik draai mee (op de achtergrond), mijn mening wordt gevraagd en ik amuseer me prima... thanks for asking

benieuwd wat jullie van de AIB line-up gaan vinden
kan nu al zeggen dat er paar grote en interessante namen 'niet vrij waren' (lees: hoger bod op die datum uit buitenland)
en dan heb ik het over Zabiela, Nick Warren...

dus: wil ID&T? ja
is het haalbaar? niet altijd

ach ja, staat AIB line-up jullie niet aan, blijf dan toch ook gezellig thuis

Ik denk dat er hier velen niet weten hoe moeilijk het is om een event te organiseren met grote namen.

Posted by Devilex on Apr-28-2008 18:10:

Er vraagt hier toch niemand om grote dure wereldnamen?
Die staan toch voor niets garant.

Posted by Xilver on Apr-28-2008 18:17:

quote:
Originally posted by FUSyke
Ik denk dat er hier velen niet weten hoe moeilijk het is om een event te organiseren met grote namen.

Uwe janettemuziek zit der wel altijd bij he makker

Posted by E-motion_error on Apr-28-2008 18:19:

Als Sensation White een line-up zou hebben die sommigen hier fantastisch zouden vinden zou Sensation nog geen 5000 man lokken.
Jullie schatten zo'n event gewoon verkeerd in, het is een goed feest in zijn soort en heeft niks te maken met de feesten/muziek die jullie/wij wel goed vinden. Sensation is door de jaren heen niks verandert, de mensen van toen zijn wel 7 jaren ouder geworden en dus is ook hun muzieksmaak ge�volueerd.

Posted by FredNova on Apr-28-2008 18:23:

quote:
Originally posted by E-motion_error
Als Sensation White een line-up zou hebben die sommigen hier fantastisch zouden vinden zou Sensation nog geen 5000 man lokken.
Jullie schatten zo'n event gewoon verkeerd in, het is een goed feest in zijn soort en heeft niks te maken met de feesten/muziek die jullie/wij wel goed vinden. Sensation is door de jaren heen niks verandert, de mensen van toen zijn wel 7 jaren ouder geworden en dus is ook hun muzieksmaak ge�volueerd.

klopt, en ID&T kan er niet aan doen dat ze de jeugd nu doodslaan met electrohouse

Posted by Push2005 on Apr-28-2008 18:25:

Er vraagt hier toch ook niemand meer om goede namen op sensation te zetten ? Er is zelfs niemand meer geweest van dit forum; ik snap niet welk punt jij probeert te maken.

Ik wou gewoon even lachen met de doorzichtigheid van slogans als "Het gaat niet om de muziek maar om de show" en de mensen die dat klakkeloos reproduceren.

Posted by Devilex on Apr-28-2008 18:30:

Ik hoef trouwens ook geen vol sportpaleis te hebben waarvan 80% toch maar staat te gapen. Liever een relatief kleinere zaal, goede namen die garant staan voor kwaliteit en een leuke sfeer.

Posted by E-motion_error on Apr-28-2008 18:35:

Ok maar het aantal post waarin jullie jezelf beter achten dan een Sensation-bezoeker is wel lachwekkend. Zeker als je dan het succes dat I Love The '90s hier op het forum had bekijkt. Enkele jaren geleden was trance de 'janettemuziek' bij uitstek, je zou denken dat sommigen dan later niet dezelfde fout zouden maken als de idioten die dat toen riepen.

Posted by E-motion_error on Apr-28-2008 18:36:

quote:
Originally posted by Devilex
Ik hoef trouwens ook geen vol sportpaleis te hebben waarvan 80% toch maar staat te gapen. Liever een relatief kleinere zaal, goede namen die garant staan voor kwaliteit en een leuke sfeer.

Akkoord, ik verkies dat zelf ook maar dat is geen Sensation

Posted by FredNova on Apr-28-2008 18:51:

het gaat over het steeds wederkerende :
'ik was er niet maar heb gehoord dat...'
'Sensation is geen trance meer...'
'dj's die absolute top zijn 'in hun genre' die afgebroken worden'
soit, de discussie die hier (en overal) elk jaar weer opnieuw opduikt

kben benieuwd wat jullie van AIB gaan zeggen... (misschien best voorbereiden op het ergste )

Ach ja, op naar het volgende feestje

peace n love

Posted by Miky on Apr-30-2008 20:46:

en was de white weer zo'n flop gelijk de afgelope 3 jaar???

want kben uit protest ni gegaan...

Posted by Xilver on Apr-30-2008 22:00:

quote:
Originally posted by Miky
en was de white weer zo'n flop gelijk de afgelope 3 jaar???

want kben uit protest ni gegaan...

Kdenk dat ID&T het zich zwaar zal aantrekken

Pages (3): « 1 2 [3]