TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 23 March Bonzai Night At Club Illusion - Belgium
Pages (3): « 1 2 [3]
Was wel een super avond eigenlijk 
maar wat draaide YDR een rare set jong, van enkele steengoeie platen int begin naar een commercieel gedoe in het midden van zijn set
net als Joeri heb ik ook het laatste deel van Airwave's set gemist, maar het eerste deel vond ik beklijvend goed, heel jammer dat er naar het einde van zijn set toe niet zoveel volk meer was, hij had et zeker verdiend. Veel platen van I Want To Believe gehoord die hij blijkbaar in een hedendaags jasje gestoken had. Ik kon het zeker smaken 
Ook nog een eervolle vermelding voor Manuel Le Saux, een goeie set, met tijdens Anticipation een globaal flipmoment 
ik heb uiteindelijk toch afgehaakt. m'n broer was te moe en ik had eigenlijk ook geen zin meer.
hopelijk komen de sets online
Best wel leuk avondje. Qua muziek en sfeer kon het niet tippen aan de Bonzai-stage op Tomorrowland, maar bon dat valt dan eigenlijk ook moeilijk te vergelijken.
Goeie sets gehoord. De set van YdR was idd best wel wat vreemd. Platen zoals die Break The House van Laidback Luke vind ik nu niet slecht, maar het paste niet echt binnen de avond..
Spijtig genoeg Airwave niet meer volledig kunnen zien. Maar bon eenmaal in de auto bleek dan ook dat ik echt wel ferm moe was.. 
| quote: |
| Originally posted by Gladius hopelijk komen de sets online |
, DJ Fire - Religion). Daarna een beetje te veel Deadmau5-platen naar mijn goesting, maar hij dreef het tempo wel goed op, en het volk was wel mee. YDR begon ook goed (Active Sight - Tears of joy
), maar al snel begon hij met nogal commerci�le groove/electro rommel op een veel te hoge BPM. Daarna wat goedkoop scoren met onder andere Universal Nation, Born Slippy, Toca Me (Inpetto remix) en Not Exactly, en dan wat platte techtrance. Niet echt mijn kopje thee, en best wel een zware teleurstelling dat er in die eerste 3 uur misschien hoop en al 5 Bonzai platen gedraaid zijn. Maar het concept beperkte zich blijkbaar alleen maar tot artiesten van Bonzai zelf, en niet de muziek die ze voortgebracht hebben. Manuel Le Saux was ook niet slecht (technisch bijzonder sterk), maar lang zijn we toch niet meer gebleven. Waarschijnlijk hebben we daardoor een goeie set van Airwave gemist, maar ik kon het niet meer opbrengen om nog te blijven. We hadden beter naar de Cherry Moon geweest als ik het zo hoor
Weet iemand trouwens hoe de voorlaatste (?) plaat die Fire heeft gespeeld heette? Het was een redelijk uplifting trancer, met een extreem lange en opzwepende opbouw. Vaag, ik weet het, maar voor de mensen die er waren genoeg info hopelijk? Ik heb er een kort clipke van gemaakt dat ik eventueel wel kan uppen...
hoe heeft Airwave gedraaid?
| Originally posted by Gladius hoe heeft Airwave gedraaid? |

(hoewel ik het mij dan achteraf mss ga beklagen als ik zie wat ik nog gemist heb
)
| Originally posted by Config maar wat draaide YDR een rare set jong, van enkele steengoeie platen int begin naar een commercieel gedoe in het midden van zijn set |
| Originally posted by christina ik dacht dat ydr alleen maar jump draaide? |
| Originally posted by Xilver Hij draaide crap. Er bestaat nog andere crap buiten jump. |
| Originally posted by FCB_Fanatic vond hem een goeie set draaien, een aantal oudere platen gedraaid (o.a. Save Me) in combinatie met recenter werk (waaronder Trilogique en ook die Agent Sam Fisher track). Ik moet eerlijk zijn dat ik niet bijzonder veel platen heb herkend, heb gewoon de tijd niet meer om alles zo goed op te volgen ![]() tracklist is dus altijd welkom Laurent (hoewel ik het mij dan achteraf mss ga beklagen als ik zie wat ik nog gemist heb ) |
| Originally posted by christina ik dacht dat ydr alleen maar jump draaide? |
| Originally posted by Push2005 In de CM was hij nochtans weer koning. En zijn mixen was fenomenaal sterk. Hij blinkt precies enkel maar uit in het draaien van goeie retro |
Twee plaatjes die ik me nog herinner van Airwave's set:
Airwave - Lightspeed (?? remix) en dan nog een remix van Daftpunk - Around The World. Tracks onthouden is niet echt mijn grootste talent
.
Spijtig dat het Illusion volk niet echt open stond voor Airwave's set. Ze beseften blijkbaar niet goed wie er achter de draaitafels stond...
Spijtig ook van het late uur voor Airwave. Ik heb er in ieder geval van genoten 
Above The Sky ook h�; alleszins niet de originele versie.
PS: Bonzai heeft mijn benen kapotgemaakt, nog zo stijf als wat.
Met het risico van weeral bakken kritiek te moeten slikken... toch wil ik mijn setje opgenomen in Illusion zondag hier posten.
Dus voor de liefhebbers van vocale trance met een overgang naar electro, hierbij een uurtje en een half van de Bonzai night. Weliswaar in 128 kbps omdat Rapidshare geen uploads boven 100 Mb toelaat.
DJ ELOF - LIVE @ ILLUSION 23-03-2008
# DJ Elof - Vrantique (remix)
# Plastic Boy - Silver bath (Ben Gold & Glyn Waters remake)
# Bossanova - Stonecold (dj Shog's 2faces remix)
# Energy 52 - Cafe del mar (Asom remix)
# 4Strings - Take me away (Re-Ward remix)
# Andy Blueman - Nyctalopia (Onova remix)
# Ben Gold - 10-4 (Onova remix)
# David Vendetta feat. Rachel Starr - Bleeding heart (Cosa Nostra remix)
# Those Usual Suspects - Greece 2000 (Maarcos remix)
# Ummet Ozcan - The light (original mix)
# At The Villa People - Open your eyes (2007 minim mix)
# Jorgenssen - Untitled (original mix)
# DJ Elof - Salvator (original mix)
# Niels van Gogh vs Eniac - Pulverturm (Spacekid rework)
# Elof de Neve - Eloquence (original mix)
Link: [[ LINK REMOVED ]]
merci voor uwe mix hier te posten, Elof. Wegens ziek zijn heb ik het al moeten aftrappen om halfvier (smoor, rook irritatie). Dus alsek dieje mix kan beluistere maakt da al iets goed 
| Originally posted by dj Elof Met het risico van weeral bakken kritiek te moeten slikken... toch wil ik mijn setje opgenomen in Illusion zondag hier posten. Dus voor de liefhebbers van vocale trance met een overgang naar electro, hierbij een uurtje en een half van de Bonzai night. Weliswaar in 128 kbps omdat Rapidshare geen uploads boven 100 Mb toelaat. DJ ELOF - LIVE @ ILLUSION 23-03-2008 # DJ Elof - Vrantique (remix) # Plastic Boy - Silver bath (Ben Gold & Glyn Waters remake) # Bossanova - Stonecold (dj Shog's 2faces remix) # Energy 52 - Cafe del mar (Asom remix) # 4Strings - Take me away (Re-Ward remix) # Andy Blueman - Nyctalopia (Onova remix) # Ben Gold - 10-4 (Onova remix) # David Vendetta feat. Rachel Starr - Bleeding heart (Cosa Nostra remix) # Those Usual Suspects - Greece 2000 (Maarcos remix) # Ummet Ozcan - The light (original mix) # At The Villa People - Open your eyes (2007 minim mix) # Jorgenssen - Untitled (original mix) # DJ Elof - Salvator (original mix) # Niels van Gogh vs Eniac - Pulverturm (Spacekid rework) # Elof de Neve - Eloquence (original mix) |
Al de remakes vond ik stuk voor stuk slechter dan het origineel. Hij had beter de origineel gedraaid 
| Originally posted by dj Elof Met het risico van weeral bakken kritiek te moeten slikken... toch wil ik mijn setje opgenomen in Illusion zondag hier posten. Dus voor de liefhebbers van vocale trance met een overgang naar electro, hierbij een uurtje en een half van de Bonzai night. Weliswaar in 128 kbps omdat Rapidshare geen uploads boven 100 Mb toelaat. DJ ELOF - LIVE @ ILLUSION 23-03-2008 # DJ Elof - Vrantique (remix) # Plastic Boy - Silver bath (Ben Gold & Glyn Waters remake) # Bossanova - Stonecold (dj Shog's 2faces remix) # Energy 52 - Cafe del mar (Asom remix) # 4Strings - Take me away (Re-Ward remix) # Andy Blueman - Nyctalopia (Onova remix) # Ben Gold - 10-4 (Onova remix) # David Vendetta feat. Rachel Starr - Bleeding heart (Cosa Nostra remix) # Those Usual Suspects - Greece 2000 (Maarcos remix) # Ummet Ozcan - The light (original mix) # At The Villa People - Open your eyes (2007 minim mix) # Jorgenssen - Untitled (original mix) # DJ Elof - Salvator (original mix) # Niels van Gogh vs Eniac - Pulverturm (Spacekid rework) # Elof de Neve - Eloquence (original mix) Link: [[ LINK REMOVED ]] |
:
| Originally posted by dj Elof # Andy Blueman - Nyctalopia (Onova remix) |