TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De Linkse Kerk (Pim R.I.P!!)
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by Miss Proximus on May-09-2002 18:56:

quote:
Originally posted by Blik
*zucht*

wat ben je toch weer lekker triest bezig vandaag Miss P....

iemand afzeiken omdat die op het HBO zit, heb je zelf uberhaupt wel Universiteit gedaan? Ziet er in ieder geval niet zo uit, dan was je namelijk echt wel wat slimmer geweest...

Ik zit ZELF op t HBO Blikkie

Ik dacht dat een voorwaarde om mod te worden moest zijn dat je kunt lezen

Posted by Henkie_henk on May-09-2002 20:06:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

en ik dacht dat door de laatste 3 threads die jij weer eens venreukt hebt hier er al genoeg reden is om je te bannen.. en dan kan je natuurlijk wel weer stoer gaan doen dat je alle mods kent.. maar we blijven toch objectief zelfs als dat in jouw nadeel werkt.. anders blijf je toch lekker posten bij de ukta's en verneuk je hier nix meer..

bij voorbaat dank he..

Posted by Miss Proximus on May-09-2002 20:35:

heeeeeeeeey hooooooooooo

ja hoor..het zelfde ouwe liedje.......je word saai Henkie

NATUURLIJK heb ik het allemaal weer gedaan echt waar.....ALLE posts in ALLE threads zijn altijd perfect behalve die van Miss P

Je durft nu wel weer nu je ziet dat je iig geen weerwoord van Jukx, Riz, RV of Don meer krijgt h�?

Oei...een ban WAT ENG!!!!

Posted by Akira on May-09-2002 21:52:

quote:
wie zit er ookalweer op t HBO? en wie zit er ookalweer elke dag op de sportschool

Uhm wat sugereer je hiermee??? Dat ik te dom/min ben voor een HBO opleiding omdat ik elke dag in de sportschool zit? Dat je opleiding je intelligentie weergeeft? Als dat het geval is, kan ik je vertellen dat ik wel heeel erg slim ben. Ik zit namelijk niet alleen op het HBO(communicatiesystemen) maar ook nog op de universiteit(bedrijfswetenschappen) en wooooooooooh ik weet het ook nog eens te combineren met de sportschool(5 keer in de week).Wat ik jou ook zekers kan aanraden om daar eens naar toe te gaan

Aangezien jij toch al zoveel ervaring in je leven hebt opgebouwd,moet je toch ook wel weten dat de opleiding alleen je intelligentie niet weergeeft.

quote:
hahaha...hey mensen...nix tegen Bodybuilders......ik ben bevriend met een stel.....maar toch de boodschap is duidelijk toch?

Je hebt helaas weer aan het verkeerde eind met je boodschap [Diepe zucht]

Posted by John on May-10-2002 09:14:

deze thread ging toch over pim fortuyn?

Posted by eXos on May-10-2002 10:59:

REAGEER NOU EENS NIET ALLEMAAL ZO IMPULSIEF!!!!!!!!!!

T enige wat jullie doen is elkaar de huid verrot schelden. Voelen jullie je daar prettig bij ofzo?
Achter je toetsenbordje is het allemaal zo makkelijk!!

Van mij part doe je Uni met 20 vakken extra of ben je putjeschepper... WAT BOEIT HET!!!!

En ga me aub niet quoten met zij/hij begon want das wel weer heel makkelijk.

Ook al begint er 1 te schelden reageer dan niet gelijk zo terug!

Maar goed....

Posted by rellivisit on May-10-2002 12:03:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

T enige wat jullie doen is elkaar de huid verrot schelden. Voelen jullie je daar prettig bij ofzo?

Van mij part doe je Uni met 20 vakken extra of ben je putjeschepper... WAT BOEIT HET!!!!

Maar goed....

PRECIES! Elke keer, hij heeft dit gezegd, daar zal ik weer eens bot op reageren. En zo blijf je aan de gang.

Posted by Rudy on May-10-2002 13:06:

quote:

Alrite, ik wil me nergens in mengen maar hier moet ik ff op reageren!
Jij doet HBO dus ben jij slimmer dan anderen, dus weet jij meer van politiek en omdat jij voor de groene rakkers stemt is groen-links dus een politieke partij voor de intelligentere mens! Beetje hoog in de bol, of niet?
Als ik nou zeg dat ik aan de universiteit studeer en ik voor LPF stem (een aanname, ok? dus plies niet mij gaan neerschieten) dan is LPF een nog slimmere partij volgens jouw beredenering???

Posted by TranceFool on May-10-2002 14:56:

Hey kewl....Rudy komr de flamethreads weres opzoeken ..........memories

Posted by Miss Proximus on May-10-2002 16:33:

quote:
Originally posted by Rudy

Alrite, ik wil me nergens in mengen maar hier moet ik ff op reageren!
Jij doet HBO dus ben jij slimmer dan anderen, dus weet jij meer van politiek en omdat jij voor de groene rakkers stemt is groen-links dus een politieke partij voor de intelligentere mens! Beetje hoog in de bol, of niet?
Als ik nou zeg dat ik aan de universiteit studeer en ik voor LPF stem (een aanname, ok? dus plies niet mij gaan neerschieten) dan is LPF een nog slimmere partij volgens jouw beredenering???

Ik snap heel goed dat je mijn post zo op kunt vatten....en ten eerste is het natuurlijk feit dat je nooit weet wie er allemaal op een partij (willen) stemmen..dus dan kan je ook niet weten hoe intelligent desbetreffend persoon is...(ik vind trouwens dat je 2 verschillende soorten intelligentie hebt; straat-intelligentie en boeken-intelligentie)..maar ja..ten tweede moet ik nu vermelden dat mijn HBO-gerelateerde post meer sloeg op het feit dat meneer Akira het nodig vind mij te beledigen door mij dom te noemen.

Jullie mogen allemaal van me vinden wat je wilt, heb ik geen problemen mee....maar als mensen mij dom noemen dan kunnen ze t krijgen ook!! Want naast de boeken-intelligentie die mij allemaal op school en college is bijgebracht ben ik ook opgegroeid met straatmensen die een heel andere (en vaak nuttigere) intelligentie bezitten......nou ja...wat ik wil zeggen....mensen die mij dom noemen kunnen beter een blokje omlopen want tot 10 tellen helpt bij mij dan niet meer

oh ennu...dus nu ik eenmaal weer overal de schuld weer van heb gekregen is alles weer goed? tjezus wat een sneue boel

Posted by TranceFool on May-10-2002 16:37:

Miss P je lult weer flink poep.......Eerst loop je zelf te verkondigen dat LPF-stemmers dom zijn, maar als iemand jouw dom noemt ben je op je teentjes getrapt...

Posted by Miss Proximus on May-10-2002 16:39:

quote:
Originally posted by TranceFool
Miss P je lult weer flink poep.......Eerst loop je zelf te verkondigen dat LPF-stemmers dom zijn, maar als iemand jouw dom noemt ben je op je teentjes getrapt...

hahah hou nou s op man!

lees nou eens wat je zelf schrijft! mag ik de clue weten of doe je het in 2 posts zodat je weer meer posts hebt?

*edit*

ik heb t nog s even teruggelezen en ik geef gewoon HEEL ERG duidelijk aan dat ik niet ALLE stemmers bedoel!

nu ga ik gewoon ook weer ff denigrerend doen (waarom moet je je volwassen opstellen tegen een stel kinderen??) :

ze zeggen toch dat je van trekken blind wordt?

Posted by TranceFool on May-10-2002 16:43:

quote:

hahah hou nou s op man!

lees nou eens wat je zelf schrijft! mag ik de clue weten of doe je het in 2 posts zodat je weer meer posts hebt?

ik weetnie wat je nou dapper doet, maar ik reageerde gewoon op een post en ik hoef em toch niet verder uit te breiden hoop ik toch. Leek me wel duidelijk d8 ik zo.

Jij noemt mensen eerst zelf dom.....iemand anders zegt dat jij dom bent en dan ben je op je tenen getrapt, kortom jij mag zelf wel dingen over iemand zeggen maar diegene niet over jou. Was toch wel duidelijk d8 ik zo.

Posted by Miss Proximus on May-10-2002 16:48:

dankjewel voor de uitleg

maar toch...zo gata het toch met iedereen? dat zou je toch moeten inzien! als iedereen maar alles ove iedereen kon zeggen zonder "hard feelings" dan zouden er uberhaupt toch geen flamewars zijn en zou jukx ook nooit gebanned zijn?????

en bovendien kan ik mensen dom VINDEN maar ik WEET van mezelf dat ik niet dom ben....dus waarom mag ik niet op m'n teentjes getrapt zijn?

als ik tegen Akira zeg dat mensen die naar sportscholen gaan niet deugen dan heeft hij toch ook recht om boos te worden omdat hij weet dat dat niet zo is! mja....scheve vergelijking? ik weet t niet...weet alleen dat ik over 7 minuten moet werken

laterrrrrr

Posted by magrec on May-10-2002 16:53:

quote:
weet alleen dat ik over 7 minuten moet werken

Lol hehe veel plezier dan gaat ik vavavond lekker stampen op de sounds van remy en alex o rion tijdens Q-techno in THe Q en morgen PAULUS!!!!!!! (oaky he niet die dyke

Posted by TranceFool on May-10-2002 16:55:

quote:

*edit*

ik heb t nog s even teruggelezen en ik geef gewoon HEEL ERG duidelijk aan dat ik niet ALLE stemmers bedoel!

nu ga ik gewoon ook weer ff denigrerend doen (waarom moet je je volwassen opstellen tegen een stel kinderen??) :

ze zeggen toch dat je van trekken blind wordt?

nee hahahaha het zou ook wel HEEEEEEL erg dom zijn als je zegt dat ALLE LPF-stemmers dom zijn hahahaha. Dat zou ongeveer een kwart van nederland zijn (globale schatting)

edit: laat ik verder maar niet op deze edit van jou reageren

Posted by Akira on May-10-2002 17:30:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Maar goed....

Ja ach ja het schelden waarom niet ??als het toch gebeurd ga ik het niet uit de weg...en IN real life zou ik ook precies hetzelfde gezegd hebben dus mij boeit het niet.

NOu gozer...ten eerste probeer ik niet op te scheppen over welke studie ik doe...IK relativeer het aan het verband wat Miss P eerder zei. Het scheelt me ook geen flikker dat je zegt dat ik niet je moet quoten.Je mag je op zijn minst wel enigzins verdedigen...

Posted by Akira on May-10-2002 17:38:

quote:
als ik tegen Akira zeg dat mensen die naar sportscholen gaan niet deugen dan heeft hij toch ook recht om boos te worden omdat hij weet dat dat niet zo is! mja....scheve vergelijking? ik weet t niet...weet alleen dat ik over 7 minuten moet werken

Okay mIss P...jij hebt mij dom genoemd en ik jou...hebben allebei elkaar zwart proberen te maken etc...Maar voor mij is nu genoeg geweest,ik weet dat jou standpunten anders zijn dan die van mij en daarbij wil ik het laten.IK hoef ook geen ruzie etc...kijk als je verder wilt ruzien mag je best je gang gaan maar ik heb er weinig behoefte meer aan dus voor mij is het wel weer leuk geweest.

Jason

Posted by Siesta on May-10-2002 17:43:

quote:
Originally posted by Akira

Okay mIss P...jij hebt mij dom genoemd en ik jou...hebben allebei elkaar zwart proberen te maken etc...Maar voor mij is nu genoeg geweest,ik weet dat jou standpunten anders zijn dan die van mij en daarbij wil ik het laten.IK hoef ook geen ruzie etc...kijk als je verder wilt ruzien mag je best je gang gaan maar ik heb er weinig behoefte meer aan dus voor mij is het wel weer leuk geweest.

Jason

hier ben ik het dus mee eens, Jason you're my man!

Posted by Opti on May-10-2002 20:57:

quote:
Originally posted by TranceFool

nee hahahaha het zou ook wel HEEEEEEL erg dom zijn als je zegt dat ALLE LPF-stemmers dom zijn hahahaha. Dat zou ongeveer een kwart van nederland zijn (globale schatting)

dan ga je uit van 16 miljoen stemmers

dat klopt niet

zoveel stemgerechtigden zijn er niet

Posted by Joost008 on May-10-2002 21:15:

quote:
Originally posted by Optimus

dan ga je uit van 16 miljoen stemmers

dat klopt niet

zoveel stemgerechtigden zijn er niet

Details

Posted by Miss Proximus on May-10-2002 23:36:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

hier ben ik het dus mee eens, Jason you're my man!

als jij je nou niet in dingen zou mengen die je niet aangaan dan zou je misschien ook niet zo behandeld worden zoals t nu gaat

Posted by eXos on May-11-2002 10:43:

quote:
Originally posted by Akira

Ja ach ja het schelden waarom niet ??als het toch gebeurd ga ik het niet uit de weg...en IN real life zou ik ook precies hetzelfde gezegd hebben dus mij boeit het niet.

NOu gozer...ten eerste probeer ik niet op te scheppen over welke studie ik doe...IK relativeer het aan het verband wat Miss P eerder zei. Het scheelt me ook geen flikker dat je zegt dat ik niet je moet quoten.Je mag je op zijn minst wel enigzins verdedigen...

Posted by Siesta on May-11-2002 19:10:

quote:

als jij je nou niet in dingen zou mengen die je niet aangaan dan zou je misschien ook niet zo behandeld worden zoals t nu gaat

mja, hier hou ik wijselijk me mond

Posted by Miss Proximus on May-11-2002 19:49:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

mja, hier hou ik wijselijk me mond

jij en wijs

t is de Twilight Zone

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »