TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De Linkse Kerk (Pim R.I.P!!)
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by Blik *zucht* wat ben je toch weer lekker triest bezig vandaag Miss P.... iemand afzeiken omdat die op het HBO zit, heb je zelf uberhaupt wel Universiteit gedaan? Ziet er in ieder geval niet zo uit, dan was je namelijk echt wel wat slimmer geweest... |

| Originally posted by Miss Proximus Ik zit ZELF op t HBO Blikkie ![]() Ik dacht dat een voorwaarde om mod te worden moest zijn dat je kunt lezen |
heeeeeeeeey hooooooooooo 
ja hoor..het zelfde ouwe liedje.......je word saai Henkie 
NATUURLIJK heb ik het allemaal weer gedaan
echt waar.....ALLE posts in ALLE threads zijn altijd perfect behalve die van Miss P 
Je durft nu wel weer nu je ziet dat je iig geen weerwoord van Jukx, Riz, RV of Don meer krijgt h�? 
Oei...een ban WAT ENG!!!! 
| Originally posted by Miss Proximus wie zit er ookalweer op t HBO? en wie zit er ookalweer elke dag op de sportschool ![]() |
).Wat ik jou ook zekers kan aanraden om daar eens naar toe te gaan

| Originally posted by Miss Proximus hahaha...hey mensen...nix tegen Bodybuilders......ik ben bevriend met een stel.....maar toch de boodschap is duidelijk toch? |
deze thread ging toch over pim fortuyn?

REAGEER NOU EENS NIET ALLEMAAL ZO IMPULSIEF!!!!!!!!!!
T enige wat jullie doen is elkaar de huid verrot schelden. Voelen jullie je daar prettig bij ofzo?
Achter je toetsenbordje is het allemaal zo makkelijk!!
Van mij part doe je Uni met 20 vakken extra of ben je putjeschepper... WAT BOEIT HET!!!!
En ga me aub niet quoten met zij/hij begon want das wel weer heel makkelijk.
Ook al begint er 1 te schelden reageer dan niet gelijk zo terug!
Maar goed....
| Originally posted by !_PeTrUs_! REAGEER NOU EENS NIET ALLEMAAL ZO IMPULSIEF!!!!!!!!!! T enige wat jullie doen is elkaar de huid verrot schelden. Voelen jullie je daar prettig bij ofzo? Achter je toetsenbordje is het allemaal zo makkelijk!! Van mij part doe je Uni met 20 vakken extra of ben je putjeschepper... WAT BOEIT HET!!!! En ga me aub niet quoten met zij/hij begon want das wel weer heel makkelijk. Ook al begint er 1 te schelden reageer dan niet gelijk zo terug! Maar goed.... |
| Originally posted by Miss Proximus Ik zit ZELF op t HBO Blikkie ![]() Ik dacht dat een voorwaarde om mod te worden moest zijn dat je kunt lezen |
Hey kewl....Rudy komr de flamethreads weres opzoeken 
..........memories 
| Originally posted by Rudy Alrite, ik wil me nergens in mengen maar hier moet ik ff op reageren! Jij doet HBO dus ben jij slimmer dan anderen, dus weet jij meer van politiek en omdat jij voor de groene rakkers stemt is groen-links dus een politieke partij voor de intelligentere mens! Beetje hoog in de bol, of niet? Als ik nou zeg dat ik aan de universiteit studeer en ik voor LPF stem (een aanname, ok? dus plies niet mij gaan neerschieten) dan is LPF een nog slimmere partij volgens jouw beredenering??? |

Miss P je lult weer flink poep.......Eerst loop je zelf te verkondigen dat LPF-stemmers dom zijn, maar als iemand jouw dom noemt ben je op je teentjes getrapt...
| Originally posted by TranceFool Miss P je lult weer flink poep.......Eerst loop je zelf te verkondigen dat LPF-stemmers dom zijn, maar als iemand jouw dom noemt ben je op je teentjes getrapt... |
hou nou s op man!
| Originally posted by Miss Proximus hahah hou nou s op man!lees nou eens wat je zelf schrijft! mag ik de clue weten of doe je het in 2 posts zodat je weer meer posts hebt? |
dankjewel voor de uitleg
maar toch...zo gata het toch met iedereen? dat zou je toch moeten inzien! als iedereen maar alles ove iedereen kon zeggen zonder "hard feelings" dan zouden er uberhaupt toch geen flamewars zijn en zou jukx ook nooit gebanned zijn?????
en bovendien kan ik mensen dom VINDEN maar ik WEET van mezelf dat ik niet dom ben....dus waarom mag ik niet op m'n teentjes getrapt zijn?
als ik tegen Akira zeg dat mensen die naar sportscholen gaan niet deugen dan heeft hij toch ook recht om boos te worden omdat hij weet dat dat niet zo is!
mja....scheve vergelijking? ik weet t niet...weet alleen dat ik over 7 minuten moet werken
laterrrrrr
| Originally posted by Miss Proximus weet alleen dat ik over 7 minuten moet werken |
| Originally posted by Miss Proximus *edit* ik heb t nog s even teruggelezen en ik geef gewoon HEEL ERG duidelijk aan dat ik niet ALLE stemmers bedoel! nu ga ik gewoon ook weer ff denigrerend doen (waarom moet je je volwassen opstellen tegen een stel kinderen??) : ze zeggen toch dat je van trekken blind wordt? |
)
| Originally posted by !_PeTrUs_! REAGEER NOU EENS NIET ALLEMAAL ZO IMPULSIEF!!!!!!!!!! T enige wat jullie doen is elkaar de huid verrot schelden. Voelen jullie je daar prettig bij ofzo? Achter je toetsenbordje is het allemaal zo makkelijk!! Van mij part doe je Uni met 20 vakken extra of ben je putjeschepper... WAT BOEIT HET!!!! En ga me aub niet quoten met zij/hij begon want das wel weer heel makkelijk. Ook al begint er 1 te schelden reageer dan niet gelijk zo terug! Maar goed.... |
| Originally posted by Miss Proximus als ik tegen Akira zeg dat mensen die naar sportscholen gaan niet deugen dan heeft hij toch ook recht om boos te worden omdat hij weet dat dat niet zo is! mja....scheve vergelijking? ik weet t niet...weet alleen dat ik over 7 minuten moet werken |
| Originally posted by Akira Okay mIss P...jij hebt mij dom genoemd en ik jou...hebben allebei elkaar zwart proberen te maken etc...Maar voor mij is nu genoeg geweest,ik weet dat jou standpunten anders zijn dan die van mij en daarbij wil ik het laten.IK hoef ook geen ruzie etc...kijk als je verder wilt ruzien mag je best je gang gaan maar ik heb er weinig behoefte meer aan dus voor mij is het wel weer leuk geweest. Jason |
| Originally posted by TranceFool nee hahahaha het zou ook wel HEEEEEEL erg dom zijn als je zegt dat ALLE LPF-stemmers dom zijn hahahaha. Dat zou ongeveer een kwart van nederland zijn (globale schatting ) |
| Originally posted by Optimus dan ga je uit van 16 miljoen stemmers dat klopt niet zoveel stemgerechtigden zijn er niet |

| Originally posted by DJ_Siesta hier ben ik het dus mee eens, Jason you're my man! |
| Originally posted by Akira Ja ach ja het schelden waarom niet ??als het toch gebeurd ga ik het niet uit de weg...en IN real life zou ik ook precies hetzelfde gezegd hebben dus mij boeit het niet. NOu gozer...ten eerste probeer ik niet op te scheppen over welke studie ik doe...IK relativeer het aan het verband wat Miss P eerder zei. Het scheelt me ook geen flikker dat je zegt dat ik niet je moet quoten.Je mag je op zijn minst wel enigzins verdedigen... |
| Originally posted by Miss Proximus als jij je nou niet in dingen zou mengen die je niet aangaan dan zou je misschien ook niet zo behandeld worden zoals t nu gaat |

| Originally posted by DJ_Siesta mja, hier hou ik wijselijk me mond ![]() |