TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Jeminee
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
Klein vraagje,
Hebben jullie alleen de posts van jukx vertaald??
Daarmee haal je alles uit de context namelijk...
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Siesta...waarom jij ook gebanned moet worden? Omdat Jukx en jij elkaar niet lagen en ELKE keer als Jukx met een kritische post over jouw gedrag kwam, dan werd JIJ kwaad en ging JIJ nutteloss lopen schelden......DUS OPROTTEN |

oja en kan je asjeblief kappen met je vergelijkingen met pim.
bleeghh
het feit dat Jukx en henkie elkaar niet mogen betekent niet dat jukx met een paar meningsverschilletjes en een paar sarcastische opmerkingen gebanned mag worden. Als iedreen hier al aangeeft dat zij er het niet mee eens zijn mag deze beslissing weleens hierzien worden.
| Originally posted by magrec Klein vraagje, Hebben jullie alleen de posts van jukx vertaald?? |
Waar gaat dit nou over mensen. Ga elkaar nu ook nog ff lekker de grond in trappen.
Er zijn meerdere mensen die op een goede manier hun 'mening' weten te verwoorden wat weer snel kan uitmonden in een verhitte discussie omdat sommige zich daardoor beledigd voelen.
Tis allemaal zo simpel. Veel van jullie kennen het gewoon niet hebben wanneer een ander gelijk dreigt te krijgen, dus gelijk maar er bovenop. Iedereen heeft z'n voors en tegens jegens bepaalde mensen en dingen, das logisch. Maar negeer elkaar dan gewoon ipv er weer lekker door te hameren op elkaar.
Maar Modjes, denken jullie hiermee een of het probleem op te lossen?
P.S. Tis maar een forum dus hou t leuk!
-Wij hebben berichten gekregen van members die niet meer op het forum wilde blijven door hem. |
| Originally posted by Henkie_henk De members die zijn weggegaan zullen heus niet replyeh dat ze zijn weggaan.. want die komen immers niet meer.. |
| Originally posted by John ik ken trouwens ook iemand dies weggegaan door et gedrag van andere, met name jonge, members. maar goed, das misschien een beetje offtopic maar ik vind dit dus een zwakke reden, want die members zijn ook niet gebanned.. |
Ik had nog niet eens wat gepost in die thread en toen was ze al weer weggeaan hier door bepaald gedrag van mensen. Maarja als ze een beetje ballen in der broek had
dan kon ze wel een paar weerwoorden geven. We leven wel in 2002.
| Originally posted by Remy D Oja dat was toch die BaBe. Ik had nog niet eens wat gepost in die thread en toen was ze al weer weggeaan hier door bepaald gedrag van mensen. Maarja als ze een beetje ballen in der broek had dan kon ze wel een paar weerwoorden geven. We leven wel in 2002. |
Nou laat ik meteen duidelijk zijn ik vind jukx gewoon een ongeloofelijk eigenwijze LUL.Daar is geen twijfel over nodig.
Kijk dat ik een totaal ander politiek denkbeeld had dat hem was duidelijk.Maar ja met die jongen viel niet te discusseren.Okay dan hoeft ie in mijn ogen niet geband te worden omdat ik het niet met hem eens kan worden.Dat was echter niet de reden dat ik hem niet mocht
1. Hij was ongeloofelijk irritant,sprak denigerend over anderen uit.
2. Super eigenwijs...kom nou niet van hij wou alleen maar zijn mening geven nee dat het was het 9 van de 10 keer niet.Iets blijven beweren is wat anders dan een mening geven.
Een VB,dat een label nou techno of hardhouse was.Maar blijven doorzeiken dat hij gelijk had terwijl die iedereen al tegen zich had.
3. Altijd zijn gelijk halen ook al had hij dat vaak niet.DIngen verdraaien en nooit iets toegeven dat je ook wat goeds te zeggen hebt.
Hij is al meerdere malen gewaarschuwd door de MODS.dan had hij zijn gedrag op zijn minst wel een beetje mogen aanpassen.ZIjn mening blijven geven mag natuurlijk...Maar niet hele tijd zo vervelend zijn.Dat ie dan nu geband is ja ik rouw er eerlijk gezegd niet om...van mijn part was ie gebleven. De mods hebben dat in handen en hebben de beslissing genomen en ik leg me daarbij neer.HUn zijn als ware de rechters en je kan nou eenmaal niet alles tollereren.
| Originally posted by DJ_Siesta ik zitter niet meej, ik vondet echt een irritante gast, met al z'n hele leuke opmerkingen naar mij toe, power rangers kijken, ga maar in zandbak spelen....... mjaa. het was wel duidelijk dat hij/zij geen enkel respect had voor pim, en dat schaadt mij heel erg. en hij vondet niet erg dattie gebanned werd, dus waarom unbannen? |
| Originally posted by TranceFool Ik kan er denkik als een van de weinigen wel iets in vinden. Beetje moeilijk om uit te leggen, maar als de thread Jukx niet aanstond hattie gewoon posts waar ik me echt mateloos aan irriteer, vooral de laatste tijd. En als je er iets van zei werd er weer met een grap gereageerd wat gewoon heel erg irritant is. |
| Originally posted by Eye-Riz joh, het is gewoon duidelijk dat 'onze' (yagh) Henkie gewoon totaal niet tegen kritiek kan, en zijn zin wil doordrijven zodra hij in een hoekje wordt geduwd. Ik heb het al vaker mee mogen maken, dat hij echt gruwelijk kinderachtig wordt, en stuurs en koppig als een klein kind. Volgens mij is hij zo iemand die vroeger kleinere kindjes dan dat hij was ging lopen pesten op zo'n lekkere valse manier en zodra die kindjes dan wat terug deden, hij gauw naar mama liep en begon te janken en met het vingertje liep te wijzen welke bullebak hem zo ontzettend auw had gedaan ![]() Naja, kan ie ook niets aan doen, zulke mensen zijn er nou eenmaal.. Dat hij zich nou zo'n stoere houding moet aanmeten omdat ie anders bang is dat ie niets voorstelt en mensen niet tegen hem opkijken, moet hij weten. Jammer alleen dat ie niet doorheeft dat je maar beter jezelf kunt zijn, dat dat je veelmeer respect oplevert.. |
| Originally posted by Miss Proximus Ik ben blij dat deze thread zoveel reacties heeft opgeroepen!! Een tijdje terug was er al die "Nieuwe Mod" poll, maar door dat gedoe met die backup....wat natuurlijk HEEEEEEL goed uitkwam, werden alle posts tegen onze lieve Robert (Henkie) allemaal gedelete en kon hij gewoon weer zijn gang gaan. Ik heb toen op het punt gestaan dit hele flutforum (de holland sectie WAS gewoon flut) te laten voor wat het was, omdat NIEMAND er ook weer over begon!! Iedereen dacht laat het nu ook maar zitten ofzo. Maar ik ben toch gebleven en dat komt grotendeels door de geweldige discussies die gevoerd kunnen worden met Riz, RV, Donna, Jukx, Rub, Magrec en (zelfs ) Blik. EN natuurlijk door mijn lieve maatjes Profeetrus en New Wave ![]() Ik weet nog dat Jukx mij gelijk geloofde toen ik zei dat Henkie mijn posts liep te deleten en dat deed me goed! Als nu ��n voor ��n iedereen met een andere mening gebanned wordt dan vind ik jou precies DEZELFDE figuur als de moordenaar van jullie geliefde Pim, Henkie!! Siesta...waarom jij ook gebanned moet worden? Omdat Jukx en jij elkaar niet lagen en ELKE keer als Jukx met een kritische post over jouw gedrag kwam, dan werd JIJ kwaad en ging JIJ nutteloss lopen schelden......DUS OPROTTEN Ik ben er niet van overtuigd dat het makkelijk wordt deze sectie-ban terug te draaien, maar volgens mij kunnen we w�l MET Z'N ALLEN ervoor zorgen dat er nu daadwerkelijk 2 nieuwe mods komen. En dit keer ben jij even schuldig Blik! En met 2 nieuwe mods wil Jukx hopelijk ook weer terug komen toch? ![]() En degenen die bang zijn dat hun kliekje in gevaar komt.....als je niet zonder Henkie kan dan richten jullie zelf maar een gay-forum op 2 Riz: ik denk er PRECIES zo over! Meneer kleine kinderen pester BLEGH |
| Originally posted by Miss Proximus ga alsjeblieft jezelf aftrekken...... als jij dit kansloos vindt dan ben jij echt ZWAAR nutteloos voor dit forum......hoe zeg je dat ook alweer? Jij bent de zwakste schakel....TOT ZIENS |
| Originally posted by Remy D Jukx is gewoon zo'n gozer die die om wat voor reden dan ook gelijk moet hebben. Dat kan je pas weten als je zo'n discussie met hem gehad heb. En de mensen die dat gehad hebben zijn denk ik op 1 hand te tellen dus ik begrijp hier de reacties wel. Maar nog meer begrijp ik demensen die zo'n discussie met hebben gevoerd waaronder ikzelf. Heel irritant. Kan me ook nog wel discussies met RV en Akira herrineren. Nou echt wat dan allemaal lult is gewoon zielig. Dat iemand zo triest doet om een ander geen gelijk te geven is gewoon echt heel treurig. Maarja andere mensen die hem dat nooit hebben zien doen zijn begrijpelijk een beetje ontsteld. Zelf vind ik een ban wel erg overdreven. Maarja de mods zijn hier niet voor niks. Net als een scheidsrechter bij voetbal, als een speler rood krijgt is ook het andere team het er nooit me eens. |
| Originally posted by Blik hmm ben ff 1 avond weg.... we hebben het er met de mods van het (hele) forum over gehad, dus ook de buitenlanders, we hebben posts vertaald, uitleg gegeven etc. we hebben het er zelfs over gehad dat we het zelf ook niet leuk vonden omdat hij hier al een lange tijd member is en altijd veel gepost heeft, maar we vonden het feit dat de mods geen kritische opmerkingen meer konden maken zonder dat er een flamewar ontstond.... een goed voorbeeld hiervan is de thread van aphex waar hij een lang party-report schreef en henkie een tip gaf om er alinea's van te maken omdat het overzichtelijker was bij een groot verslag, opeens ging alle aandacht naar dat zinnetje uit en werd henkie geflamed, dit is onacceptabel, wij zijn de mods van dit forum en als we niet eens meer een tip kunnen geven zonder dat bepaalde members gaan zeiken (jukx was er ��n van) gaat het te ver, we hebben hem ook meerdere malen gewaarschuwd, enkele andere members ook, jukx had waarschijnlijk besloten om er niet naar te luisteren en ging gewoon lekker door. ik heb wel besloten om me niet meer bezig te houden met discussies, zoals die discussie over Pim Fortuyn, zo probeer ik voortaan objectief te blijven... We hebben dit ook gedaan om een punt te maken, er moet meer met respect om worden gegaan op dit forum, door onszelf, en ook door jullie, de laatste paar weken is 75% van alle threads uitgelopen in flames omdat het an respect ontbreekt hier op dit forum. |
ja ikke, geen zak aan
Na dit te hebben gelezen lijkt het me een duidelijk geval van: "Blame it on the messenger"-geval. De mods die alles vertaald hebben worden er de dupe van. Terwijl (zoals ik lees!) alle mods samen de beslissing hebben genomen. Dus ik vind dat je niet alle kritiek op de 2 holland mods moet geven maar ook op de andere. En als je wilt ass-kicken moet je de andere mods ook onder hun kont schoppen, die die beslissingen hebben genomen.
Verder wil ik hiermee niemand op zijn kloten / tenen trappen. dit is mijn mening na dat ik dit alles gelezen heb.
Verder ken ik die Juxk niet....dus daar kan ik niet over zeggen.
Sandman
Dj jurgen een nieuw liedje? Man die vent kan niet draaien... maar misschien is er nog hoop voor liedjes....
Ik heb hem dus nog niet gehoord.
| Originally posted by !_PeTrUs_! Heb iemand btw het nieuwe nummer van DJ Jurgen al? |
(vinnem BTW beswel aardig)
| _________________ quote: Originally posted by Miss Proximus ga alsjeblieft jezelf aftrekken...... als jij dit kansloos vindt dan ben jij echt ZWAAR nutteloos voor dit forum......hoe zeg je dat ook alweer? Jij bent de zwakste schakel....TOT ZIENS ______________________ quote by henkie_henk: Kijk door dit soort replys is jukx dus gebanned.. jij hebt er ook kaas van gegeten.. of eet je geen kaas meer omdat het hollands is? |
wat een gezever over en weer... IK WIL GEWOON JUKX TERUG!!!!!!
dat gaat gewoon niet lukken Opti 
en nu zijn er ZOVEEL mensen die ertegen zijn....maar wedden dat als ik WEER vraag om er wat tegen te doen dat ik 0 op t rekest krijg? 
Ik vind dat erbij halen van de andere mods eigenlyk helemaal nerges op slaan, want die hebbe dr helemaal nix mee te maken, je moet t van dichtby hebben meegemaakt..
Bovendien dat vertalen, daar heb k ook zo m'n twijfels over want
1. Je kan ALTIJD je eigen (kleine) draai dr aan geven zodat de anderen het zien zoals je wil dat ze het zien
2. Ook al vertaal je het goed en objectief, dat kan het in die andere taal t�ch anders klinken/overkomen
3. Ik geloof niet dat jullie (mods) zoveel/voldoende post hebben kunnen vertalen dat zij (andere mods) een goed overwogen standpunt hebben kunnen nemen, want dat moet echt een enorme klus zijn geweest (k weet niet in hoeveel tyd jullie dr aan hebben besteed, maar goed)
Neej, k vin idd ook dat de beslissing gemaakt had moeten worden aan de hand van de mensen die daadwerkelijk met deze sectie/forum te maken hadden vinden, en dat zyn dus de mensen die hier regelmatig komen...
ltr 
| Originally posted by Apoptosis Neej, k vin idd ook dat de beslissing gemaakt had moeten worden aan de hand van de mensen die daadwerkelijk met deze sectie/forum te maken hadden vinden, en dat zyn dus de mensen die hier regelmatig komen... |
bovendien is het nog maar de vraag of het engels niveau wel voldoende was om de posts idd op de goeie manier neer te zetten....toch? 
| Originally posted by Apoptosis Neej, k vin idd ook dat de beslissing gemaakt had moeten worden aan de hand van de mensen die daadwerkelijk met deze sectie/forum te maken hadden vinden, en dat zyn dus de mensen die hier regelmatig komen... |
| Originally posted by Miss Proximus bovendien is het nog maar de vraag of het engels niveau wel voldoende was om de posts idd op de goeie manier neer te zetten....toch? |
de andere mods moesten er zoiezo bijgehaald worden want anders word er nie gebanned, de man die uiteindelijk beslist is Swamper
| Originally posted by Remy D Of moeten ze vanaf nu dan ook mar stemkastjes gaan plaatsen in de stadions en als een scheids rood geeft mag het publiek stemmen of het terecht is. Zo kan ik er ook nog wel een paar. |

| Originally posted by Remy D Oja dat was toch die BaBe. Ik had nog niet eens wat gepost in die thread en toen was ze al weer weggeaan hier door bepaald gedrag van mensen. Maarja als ze een beetje ballen in der broek had dan kon ze wel een paar weerwoorden geven. We leven wel in 2002. |
| Originally posted by Henkie_henk probeer je hiermee je nietszeggende standpunt te verdedigen? |