TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- FOK F1 manager 2008
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by Dr Oetker on Sep-15-2008 20:17:

zeker lekker gescoord

De samenstelling voor de race op Monza, Itali�
Naam Team Punten Extra
Oetker Oetker F1 357
M_Peror M_Peror 349
T.O.R. TTT (TOR's Top Team) 317
Menno.B SnelleJelle 287
eieregooie McEieren 205
MikeVee MikeVeeRacing 127
pvdplanet Subaru 90
coercio Formule Coers 68

Met vettel heb ik hele goede zaken gedaan

Verder is het natuurlijk een en al bende. Ik heb 3 races met een heel oud en slecht team meegedaan omdat wijzigingen zijn terug gedraaid waar ik pas heel laat achter kwam. Dacht na Duitsland een leuk team te hebben waar is de vakantie wel mee door zou komen. Blijkt ze dat ze na Duitsland m'n oude team weer hebben opgesteld

Deelnemers
User Punten
M_Peror 2666
Oetker 2576
eieregooie 2375
T.O.R. 2292
Menno.B 2276
coercio 2158
MikeVee 1894
pvdplanet 1176

Posted by eieregooie on Sep-29-2008 00:22:

rilexe race vandaag

meer van dat

Posted by M_Peror on Sep-29-2008 13:49:

Zekers
Mooie plaatjes en nog een leuke race ook. Was beter kijkvoer dan Valencia. Spectaculaire skyline in 't donker en leuke vondsten op t circuit (auto's onder de tribune door en zo)

En wanneer gaan ze bij Ferrari die ufo-lichtjes eens afschaffen?

Posted by M_Peror on Nov-03-2008 10:22:

WTF... het hele jaar racen en dan het kampioenschap beslissen in de allerlaatste bocht. Moet toegeven dat ik zelf ook had gemist dat het geen achterblijver, maar Glock was die hij passeerde voor hij het rechte stuk op ging. Zag ineens links in beeld "5 Ham" -- huh? What happened? Commentaar van Olav Mol was ook wel gaaf.

En dan willen ze het bij de FIA nog spannender maken? F**k it. Dit seizoen meer verschillende winnaars dan ooit. Tijden dichter bij elkaar dan ooit. Kampioenschap later beslist dan ooit. Het seizoen kan niet spannender. Afblijven verder. Ze mogen het hoogstens nog proberen wat makkelijker te maken om in te halen (slipstreamen etc) maar verder... niets meer aan doen.

Posted by eieregooie on Nov-04-2008 16:43:

He dude, feli

En ja, gekkehehuis zondag, heerlijk

Posted by TOR on Nov-04-2008 18:48:

De eindstand in de subleague staat ondertussen ook vast.
Ik ben in de laatste manche mijn 4e plaats nog kwijtgespeeld aan Menno

M_Peror 3876
Oetker 3474
eieregooie 3417
Menno.B 3400
T.O.R. 3383
coercio 3230
MikeVee 2798
pvdplanet 1610

Punten laatste ronde:

M_Peror M_Peror 417
Menno.B SnelleJelle 392
T.O.R. TTT (TOR's Top Team) 334
MikeVee MikeVeeRacing 277
coercio Formule Coers 274
eieregooie McEieren 231
Oetker Oetker F1 217
pvdplanet Subaru 77

Posted by M_Peror on Nov-05-2008 13:29:

Jeuj... !
Ik hoop wel dat ze de manager volgend jaar beter voor elkaar hebben bij Fok. Heb toch denk ik mazzel gehad met de omstandigheden: illegale budgetten heb ik niet gebruikt, maar bijv. de geschrapte race (Frankrijk?) was er wel net een die voor mij anders heel erg slecht had uitgepakt.
E�n ding achteraf gezien wel erg goed gedaan: precies op het juiste moment Vettel aanschaft

Volgend seizoen weer?

Posted by eieregooie on Nov-05-2008 13:34:

Wat mij betreft wel, het geeft toch net dat beetje extra die onderlinge competitie

Ik weet dat Oetker juist hard genaaid is door de problemen met de manager. Die dacht z'n team met een paar wissels fijn door de vakatie te loodsen, en toen zijn de wissels terug gedraaid. Heeftie dus twee wedstrijden met een relatief slecht team gezeten.

Posted by BaRTeZ on Nov-05-2008 14:13:

Bizar einde van die race. Die reactie van Olav Mol was inderdaad briljant. WTF?!?!!?! haha

Posted by ThaMaestro on Nov-05-2008 15:06:

quote:
Originally posted by BaRTeZ
Bizar einde van die race. Die reactie van Olav Mol was inderdaad briljant. WTF?!?!!?! haha

heb uit frustratie naar n ander kanaal gezapt, dus heb weinig meegekregen van de inhaalactie, mol's reactie en wat daarna allemaal gebeurde. enig idee of daar n joetjuup filmpje van is (waar je olav dus hoort)?

Posted by eieregooie on Nov-05-2008 16:07:

Ik weet dat Olav en de Belgen het niet in de gaten hadden, De Zwitsers (of Oostenrijkers ofzo) waren erg scherp en zagen direct hoe de vork in de steel zat. Datzelfde schijnt voor de Britten te gelden. Bij de Duitsers kon je het kwartje langzaam horen vallen toen ze Glock voorbij waren

En hoe sneu het ook is, het beeld van de vader van Massa en de feestende Ferrari pitcrew, met die ene jongen die wel doorhad dat Massa niet gewonnen had, is onvergetelijk

Posted by MennoB on Nov-08-2008 14:42:

quote:
Originally posted by TOR
De eindstand in de subleague staat ondertussen ook vast.
Ik ben in de laatste manche mijn 4e plaats nog kwijtgespeeld aan Menno

En zo hoort het ook!

Posted by Miss Proximus on Nov-10-2008 06:59:

ik wil volgend siezoen ook meedoen! hoe werkt 't?

wat een hoop emoties heb ik gehad die laatste 2 rondes!!
maar gelukkig was het uiteindelijk juichen geblazen!

Posted by Dr Oetker on Mar-07-2009 14:34:

Unhappy

Beetje jammer, maar iig niet een falende f1 manager...

"Helaas moeten we jullie mededelen dat er voorlopig geen FOK! Formule 1-manager zal zijn. Er zijn een drietal redenen waarom we hebben moeten besluiten om voorlopig geen manager in te zetten. De eerste ligt in de code van de oude manager. Daarnaast zijn er devvers door problemen afgehaakt en ook wordt er aan een nieuwe site voor FOK!sport gewerkt."

http://sport.fok.nl/index.fok/nieuws/60635

Posted by eieregooie on Mar-07-2009 14:46:

Pff... gaar

Posted by M_Peror on Mar-08-2009 17:17:

Misschien dit seizoen maar deze doen:
http://www.rtl.nl/sport/rtl_gp/rtlgp/manager/

Nu nog niet open, maar straks misschien?

Posted by MennoB on Mar-09-2009 11:13:

Hoop wel dat we een alternatief vinden. Deze formule 1 competitie is zowat het enige wat nog leeft hier op het forum

Posted by MennoB on Mar-17-2009 11:06:

Misschien is dit wat:

http://www.f1-management.nl/

Kan helaas wel maar 1 deel per team kiezen..Mja beter iets dan niets!

heb ook al een subleage aangemaakt:

Naam: tranceaddict
Pass: tranceaddict

Posted by MennoB on Mar-17-2009 21:15:

Het moet niet gekker worden:

quote:
Het wereldkampioenschap bij de coureurs wordt voortaan beslist door het aantal race-overwinningen. Zo heeft de World Motor Sport Council van de FIA woensdag besloten. Daarmee komt de internationale autosportbond tegemoet aan de wensen van zowel de teams als Formule 1-baas Bernie Ecclestone.
De teams, verenigd in de FOTA, kwamen onlangs met het voorstel om een nieuw puntensysteem in te voeren, waarbij de winnaar twaalf punten zou krijgen, de nummer twee negen punten en de nummer drie zeven punten. Dit voorstel is door de mondiale autosportraad verworpen. Ook het voorstel van Ecclestone om de eerste drie coureurs te belonen met een gouden, zilveren en bronzen medaille, heeft het niet gehaald. Het idee achter beide idee�n was echter dat een zege meer waard moest worden en de FIA geeft op deze manier wel gehoor aan die wens.

Als twee of meer coureurs het seizoen eindigen met een gelijk aantal zeges, dan gaat de wereldtitel naar de coureur met de meeste punten. Het huidige puntensysteem blijft verder namelijk gewoon bestaan, ook om als basis te blijven dienen voor de rest van het klassement. Aan het constructeurskampioenschap zal verder niets veranderen. Deze titel blijft dus gaan naar het team met de meeste punten.

Na afloop van het seizoen 2008 ontstond er onvrede over het oude puntensysteem, omdat McLaren-coureur Lewis Hamilton kampioen was geworden, terwijl Ferrari-rijder Felipe Massa ��n race meer had gewonnen dan de jonge Brit.

Bron

Posted by M_Peror on Mar-24-2009 20:48:

quote:
Originally posted by MennoB
Misschien is dit wat:

http://www.f1-management.nl/

Kan helaas wel maar 1 deel per team kiezen..Mja beter iets dan niets!

heb ook al een subleage aangemaakt:

Naam: tranceaddict
Pass: tranceaddict

Mede aangezien ze bij RTL in slaap lijken te zijn gevallen met hun manager, ziet deze er eigenlijk wel oke uit.
Zal binnenkort eens een teampje samenstellen...

Posted by M_Peror on Mar-25-2009 16:38:

Voor de deelnemers van vorig jaar, MennoB heeft een nieuwe thread aangemaakt voor dit jaar:
http://www.tranceaddict.com/forums/...3&forumid=13&s=

Posted by M_Peror on Mar-12-2010 09:46:

(Sorry, moet ff oude threads weer opgraven)
De formule 1 manager is weer terug bij Fok voor 2010.
Wie doet er weer mee?
http://www.tranceaddict.com/forums/...0&forumid=13&s=

Pages (3): « 1 2 [3]