TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [01.05.2008] A State of Trance 350 @ Houtdok Zuidkaai, Antwerp
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »
Lord of Bass of ik ga ni
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Haha Armin: "Congratulations Sasha, You've been chosen by the ASOT-Listeners to perform at ASOT 350. You must feel honoured!" Dan zou ik Sasha's smoel toch wel 'ns willen zien |
Sasha: *cough* *telefoon neer*
Feestje gaat niet meer door neem ik aan?
Weet er iemand iets meer over?
| Originally posted by Gevork Feestje gaat niet meer door neem ik aan? Weet er iemand iets meer over? |
het heeft iets met Daniel Kandi te maken 
die is opt forum komen bedanken voor de vele stemmen. maar daar is ook nog nergens iets gerept over een annulatie vant gebeuren???
| Originally posted by Antony die is opt forum komen bedanken voor de vele stemmen. maar daar is ook nog nergens iets gerept over een annulatie vant gebeuren??? |
| Originally posted by Magistrate anders is jouw Event op Facebook voor niks |
Nee khoop dat echt wel doorga. Goei herinneringen aan 300, en 350 in mennen achtertuin zou nen droom zijn. + Zou heel wa vrienden toch beetje trance kunnen leren kennen en ze daarna makkelijker meekrijgen naar kostelijke events...
| Originally posted by Antony Tis dermee dak me echt wel zorgen maak Nee khoop dat echt wel doorga. Goei herinneringen aan 300, en 350 in mennen achtertuin zou nen droom zijn. + Zou heel wa vrienden toch beetje trance kunnen leren kennen en ze daarna makkelijker meekrijgen naar kostelijke events... |
| Originally posted by Magistrate ja kheb zo ook al wat vrienden uitgenodigd, daarom.. zou je kunnen die guest list op FB op public zetten zodat ik kan zien wie van hen al bevestigd heeft? |
Armin van Buuren
Markus Schulz
Nic Chagall
John O'Callaghan
DJ Shah
Aly & Fila
M.I.K.E.
vrij flauw
Misschien eens binnenwippeeuh voor de Mike 
Gelukkig dat hij er nog tussen staat, anders zou deze line-up wel �rg clich� zijn.
| Originally posted by Real Gelukkig dat hij er nog tussen staat, anders zou deze line-up wel �rg clich� zijn. |
| Originally posted by christina niet overdrijven he; er staat geen deadmau5, geen schossow en geen daniel kandi in. ik vind het nog heel goed meevallen. |
ikke aanwezig dus!
| Originally posted by christina niet overdrijven he; er staat geen deadmau5, geen schossow en geen daniel kandi in. |
Regi ontbreekt nog 
| Originally posted by Push2005 Regi ontbreekt nog |
| Originally posted by BZRK Armin van Buuren Markus Schulz Nic Chagall John O'Callaghan DJ Shah Aly & Fila M.I.K.E. vrij flauw |
bescheten line up, komaan, typische ASOT brol die je daar gaat horen
Aanwezig
line-up is goed, zal wel feest zijn 
Typische ASOT line-up ... hopelijk hebben Markus, Armin en M.I.K.E. een goede dag, dan kan het wel een feestje worden. Nic Chagall wil ik ook wel ns zien, heb die op TE gemist.
en tja, de rest ... hopelijk gaat John O'Callaghan geen "Sean Tyasje" placeren (de ene eigen plaat na de andere draaien) en vallen Aly en Fila enigzinds mee. Voor DJ Shah heb ik helemaal geen goeie hoop 
| Originally posted by Config bescheten line up, komaan, typische ASOT brol die je daar gaat horen |
BETA-style? Voor een keer dat er eens een deftig trancefeestje in Belgi� is moet je gaan ipv klagen!
| Originally posted by Config bescheten line up, komaan, typische ASOT brol die je daar gaat horen |