TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- i love the 90's
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »
nog een eurodance mix:
http://danceintothenineties.cinebel...art-2.html#more
tracklist Dance into the nineties part II
Playahitty - The Summer is Magic
Twenty 4 Seven � Slave 2 the music
Culture Beat � Mr Vain
Maxx � Get Away
Capella � U got to let the music
DJ Bobo � Love is all around
Captain Hollywood Project � More and more
Corona - Don�t wanna be a star
Culture Beat � Anything
Ice MC � Think about the way
Intermission � Peace of my heart
Jam & Spoon - Right in the night
Loft � Hold on
La Bouche � Sweet Dreams
Love Message � Love Message
Magic Affair � Omen III
Maxx � No More
T-Spoon � Take me to the limit
2 brothers on the fourth floor � Dreams
Urban Cookie Collective � The Key, the secret
The real McCoy � Another Night
La Bouche � Be My Lover
Ice Mc � It�s a rainy day
2 brothers on the fourth floor � Never alone
Snap � Rhythm is a dancer
2 fabiola � Freak Out
DJ Paul Elstak � Love u more
DJ Paul Elstak � Rainbow high in the sky
Ge hebt zeker ook die torrent met 1000 songs binnengetrokken 
| quote: |
| Originally posted by Devilex Ge hebt zeker ook die torrent met 1000 songs binnengetrokken |
Meh. Donna heeft deze week eurodance verpest voor mij.
| Originally posted by Real Meh. Donna heeft deze week eurodance verpest voor mij. |

eighties > nineties
schijten eurodance verdoemme 
| Originally posted by djcresto blijter ![]() donna is al ganse week ambiance |
| Originally posted by Real Meh. Donna heeft deze week eurodance verpest voor mij. |
Ik heb ook regelmatig eens naar Donna geluisterd maar eerlijk gezegd veel 90's hits heb ik niet gehoord. Ik dacht dat ze de hele dag door 90's muziek gingen draaien, en dan bedoel ik niet de hele dag door eurodance maar ook rock & popnummers uit de jaren 90.
| Originally posted by Devilex dan bedoel ik niet de hele dag door eurodance maar ook rock & popnummers uit de jaren 90. |
Dan zal ik juist niet aan het luisteren geweest zijn.
| Originally posted by Fomas Het is deze week inderdaad meer dragelijk dan anders. Als je twee weken aan een stuk 8 uur verplicht bent te luisteren naar radio donna in een fabriek als jobstudent kunt ge wel vergelijken. Toch denk ik niet dat er ne zender bestaat die een 90's-week slechter zou invullen dan Donna. Muziek van de jaren '90 wordt er vlotjes afgewisseld met kutmuziek van Milow en "Soko - I'll kill her"(wie maakt da wijf nu eindelijk eens kapot?). Gisteren werd bijvoorbeeld "Adamski - Killer" nog afgebroken na een minuut om daarna op te pikken met de laatste van Alicia Fucking Keys. Soit, als we de site van het event mogen geloven zal de muziek het Donna-niveau met moeite overstijgen. Hopelijk komt het 12 april tot een gigantische vechtpartij tussen de Donna-aanhang en het anti-Donna-kamp. Mij vindt ge alvast aan het front. Feel it, love it! |
| Originally posted by The_G0dfather Jong real, stop gewoon me werken of zorg ervoor dat je kan luisteren naar wat je wil. Go for it. Geef toe, die stomme stage of zelfs werk isnt worth it! |
Die "90's Countdown" op Donna was toch ook wel een dikke anti-climax.. Als ge een nineties-week doet naar aanleiding van een 90sPARTY, laat de luisteraars dan toch ook gewoon stemmen uit een lijst met PARTY-nummers he. (en dan bedoel ik niet pers� eurodance, maar ook echt foute muziek � la Aqua, Spice Girls,...)
Nu is het gewoon een lijst geworden zoals we die elk eindejaar zien in de Top2000 boordevol afgezaagde melige clich�-nummers.. 
En zeggen dat Donna zo een archief heeft...
| Originally posted by Real Voor de rest is't goed op mijn werk, Donna maakt mij gewoon razend. Ik ben al blij dat Q-Music niet opstaat bij ons, dan zou het helemaal ondraaglijk zijn. |

Heel dienen 90 revival is trouwens dikken bullshit imo
fuckin eh
gelukkig luister ik nooit naar de radio
| Originally posted by Gladius gelukkig luister ik nooit naar de radio |
| Originally posted by The_G0dfather Heel dienen 90 revival is trouwens dikken bullshit imo |
Inderdaad, gaat me toch een beetje te ver
Die 90's-hype zat er al wel langer aan te komen. Het programma I love the 90's loopt nu toch al enkele jaren op Jim TV en er worden hoe langer hoe meer 90's-samples gebruikt in popmuziek. Ook in minder populaire elektronische muziek wordt er weer terug gegrepen naar oudere melodie�n gegrepen. De retro-events zijn niet meer op ��n hand te tellen en vinyl-klassiekers worden constant heruitgebracht. Toch wordt het de laatste weken inderdaad toch overhyped en dit vooral door de dikke vrienden van Donna. Hopelijk zijn ze voor 12 april vooral benaderd als sponsor en moeten we ons geen ganse avond ergeren aan het geforceerd AN van Karen Meynen. Geef mij dan toch maar Ray Cokes.
Is er trouwens iets bekend over de tijdsindeling? Wie treedt wanneer op?
| Originally posted by Fomas Hopelijk zijn ze voor 12 april vooral benaderd als sponsor en moeten we ons geen ganse avond ergeren aan het geforceerd AN van Karen Meynen. Geef mij dan toch maar Ray Cokes. |
| Originally posted by Fomas Is er trouwens iets bekend over de tijdsindeling? Wie treedt wanneer op? |
ik ga der uiteindelijk dan toch niet bij zijn ... heb volgende week ne BBQ van ne kameraad en dat heeft toch mijn voorkeur. Mss een ander keertje als der eens een heruitgave van moest komen 
khad op het laatst nochtans een bijkomende reden gekregen om toch te gaan