TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- i love the 90's
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »

Posted by djcresto on Apr-03-2008 10:29:

nog een eurodance mix:

http://danceintothenineties.cinebel...art-2.html#more

tracklist Dance into the nineties part II

Playahitty - The Summer is Magic
Twenty 4 Seven � Slave 2 the music
Culture Beat � Mr Vain
Maxx � Get Away
Capella � U got to let the music
DJ Bobo � Love is all around
Captain Hollywood Project � More and more
Corona - Don�t wanna be a star
Culture Beat � Anything
Ice MC � Think about the way
Intermission � Peace of my heart
Jam & Spoon - Right in the night
Loft � Hold on
La Bouche � Sweet Dreams
Love Message � Love Message
Magic Affair � Omen III
Maxx � No More
T-Spoon � Take me to the limit
2 brothers on the fourth floor � Dreams
Urban Cookie Collective � The Key, the secret
The real McCoy � Another Night
La Bouche � Be My Lover
Ice Mc � It�s a rainy day
2 brothers on the fourth floor � Never alone
Snap � Rhythm is a dancer
2 fabiola � Freak Out
DJ Paul Elstak � Love u more
DJ Paul Elstak � Rainbow high in the sky

Posted by Devilex on Apr-03-2008 12:03:

Ge hebt zeker ook die torrent met 1000 songs binnengetrokken

Posted by djcresto on Apr-03-2008 12:18:

quote:
Originally posted by Devilex
Ge hebt zeker ook die torrent met 1000 songs binnengetrokken

ook, mijn cd's geript, kopieke van harde schijf van kameraad genomen en dan geselecteerd uit een 2000tal tracks. Van eurodance had ik al vrij veel op cd.

Posted by Real on Apr-03-2008 13:16:

Meh. Donna heeft deze week eurodance verpest voor mij.

Posted by djcresto on Apr-03-2008 13:38:

quote:
Originally posted by Real

blijter

donna is al ganse week ambiance

Posted by Xilver on Apr-03-2008 19:50:

eighties > nineties

schijten eurodance verdoemme

Posted by Fomas on Apr-03-2008 20:48:

quote:
Originally posted by djcresto
blijter

donna is al ganse week ambiance

Het is deze week inderdaad meer dragelijk dan anders. Als je twee weken aan een stuk 8 uur verplicht bent te luisteren naar radio donna in een fabriek als jobstudent kunt ge wel vergelijken. Toch denk ik niet dat er ne zender bestaat die een 90's-week slechter zou invullen dan Donna. Muziek van de jaren '90 wordt er vlotjes afgewisseld met kutmuziek van Milow en "Soko - I'll kill her"(wie maakt da wijf nu eindelijk eens kapot?). Gisteren werd bijvoorbeeld "Adamski - Killer" nog afgebroken na een minuut om daarna op te pikken met de laatste van Alicia Fucking Keys. Soit, als we de site van het event mogen geloven zal de muziek het Donna-niveau met moeite overstijgen. Hopelijk komt het 12 april tot een gigantische vechtpartij tussen de Donna-aanhang en het anti-Donna-kamp. Mij vindt ge alvast aan het front. Feel it, love it!

Posted by The_G0dfather on Apr-03-2008 23:25:

quote:

Jong real, stop gewoon me werken of zorg ervoor dat je kan luisteren naar wat je wil.

Go for it.

Geef toe, die stomme stage of zelfs werk isnt worth it!

Posted by Devilex on Apr-04-2008 06:20:

Ik heb ook regelmatig eens naar Donna geluisterd maar eerlijk gezegd veel 90's hits heb ik niet gehoord. Ik dacht dat ze de hele dag door 90's muziek gingen draaien, en dan bedoel ik niet de hele dag door eurodance maar ook rock & popnummers uit de jaren 90.

Posted by djcresto on Apr-04-2008 06:26:

quote:
Originally posted by Devilex
dan bedoel ik niet de hele dag door eurodance maar ook rock & popnummers uit de jaren 90.

Die heb ik toch al gehoord ze. Mia, Pearl Jam, The offspring, babylom zoo enzovoort.

Posted by Devilex on Apr-04-2008 07:17:

Dan zal ik juist niet aan het luisteren geweest zijn.

Posted by Real on Apr-04-2008 07:40:

quote:
Originally posted by Fomas
Het is deze week inderdaad meer dragelijk dan anders. Als je twee weken aan een stuk 8 uur verplicht bent te luisteren naar radio donna in een fabriek als jobstudent kunt ge wel vergelijken. Toch denk ik niet dat er ne zender bestaat die een 90's-week slechter zou invullen dan Donna. Muziek van de jaren '90 wordt er vlotjes afgewisseld met kutmuziek van Milow en "Soko - I'll kill her"(wie maakt da wijf nu eindelijk eens kapot?). Gisteren werd bijvoorbeeld "Adamski - Killer" nog afgebroken na een minuut om daarna op te pikken met de laatste van Alicia Fucking Keys. Soit, als we de site van het event mogen geloven zal de muziek het Donna-niveau met moeite overstijgen. Hopelijk komt het 12 april tot een gigantische vechtpartij tussen de Donna-aanhang en het anti-Donna-kamp. Mij vindt ge alvast aan het front. Feel it, love it!

Deze week is "honderd procent nineties" bij Donna, maar ze zijn wel nog steeds verplicht om de recente hitjes (Alicia Keys, Soko, Colbie Caillat, ...) dagelijks meermaals door de strot van de luisteraars te rammen, zolang de plaatjes maar goed verkopen! Wat een hypocriet gedoe allemaal.

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Jong real, stop gewoon me werken of zorg ervoor dat je kan luisteren naar wat je wil.

Go for it.

Geef toe, die stomme stage of zelfs werk isnt worth it!

Voor de rest is't goed op mijn werk, Donna maakt mij gewoon razend. Ik ben al blij dat Q-Music niet opstaat bij ons, dan zou het helemaal ondraaglijk zijn.

Posted by FenixStyle on Apr-04-2008 18:21:

Die "90's Countdown" op Donna was toch ook wel een dikke anti-climax.. Als ge een nineties-week doet naar aanleiding van een 90sPARTY, laat de luisteraars dan toch ook gewoon stemmen uit een lijst met PARTY-nummers he. (en dan bedoel ik niet pers� eurodance, maar ook echt foute muziek � la Aqua, Spice Girls,...)
Nu is het gewoon een lijst geworden zoals we die elk eindejaar zien in de Top2000 boordevol afgezaagde melige clich�-nummers..

Posted by Devilex on Apr-04-2008 18:33:

En zeggen dat Donna zo een archief heeft...

Posted by FCB_Fanatic on Apr-04-2008 20:34:

quote:
Voor de rest is't goed op mijn werk, Donna maakt mij gewoon razend. Ik ben al blij dat Q-Music niet opstaat bij ons, dan zou het helemaal ondraaglijk zijn.

hmmm, ik heb altijd gedacht dat Donna de ergste van de twee was

Nu, ik luister niet naar Donna en eigenlijk nauwelijks naar Q. Enkel 's morgens naar Deckers & Ornelis, dat vind ik nog wel amusant om hunne onnozele zever, en 's avonds staat Q ook wel eens op op de terugweg naar huis. Dan is't al een h���l stuk minder, die Wom Oosterlink is dus echt ne rotpresentator h�. Verder hebben ze ook wel veel toffe acties

Overdag is't op't werk altijd ��n of andere Brusselse franstalige zender. Heb nie veel derop te zeggen aangezien ik op de bureau waar ik zit de enige Nederlandstalige ben

Posted by The_G0dfather on Apr-05-2008 00:48:

Heel dienen 90 revival is trouwens dikken bullshit imo

fuckin eh

Posted by Gladius on Apr-05-2008 08:17:

gelukkig luister ik nooit naar de radio

Posted by The_G0dfather on Apr-05-2008 15:09:

quote:
Originally posted by Gladius
gelukkig luister ik nooit naar de radio

that makes two of us

Posted by Xilver on Apr-05-2008 16:27:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
Heel dienen 90 revival is trouwens dikken bullshit imo

+1

Posted by Config on Apr-05-2008 17:23:

Inderdaad, gaat me toch een beetje te ver

Posted by Fomas on Apr-07-2008 07:07:

Die 90's-hype zat er al wel langer aan te komen. Het programma I love the 90's loopt nu toch al enkele jaren op Jim TV en er worden hoe langer hoe meer 90's-samples gebruikt in popmuziek. Ook in minder populaire elektronische muziek wordt er weer terug gegrepen naar oudere melodie�n gegrepen. De retro-events zijn niet meer op ��n hand te tellen en vinyl-klassiekers worden constant heruitgebracht. Toch wordt het de laatste weken inderdaad toch overhyped en dit vooral door de dikke vrienden van Donna. Hopelijk zijn ze voor 12 april vooral benaderd als sponsor en moeten we ons geen ganse avond ergeren aan het geforceerd AN van Karen Meynen. Geef mij dan toch maar Ray Cokes.

Posted by Fomas on Apr-07-2008 07:08:

Is er trouwens iets bekend over de tijdsindeling? Wie treedt wanneer op?

Posted by djcresto on Apr-07-2008 07:14:

quote:
Hopelijk zijn ze voor 12 april vooral benaderd als sponsor en moeten we ons geen ganse avond ergeren aan het geforceerd AN van Karen Meynen. Geef mij dan toch maar Ray Cokes.

Publiciteit he, niet onbelangrijk

Posted by FenixStyle on Apr-07-2008 13:06:

quote:
Is er trouwens iets bekend over de tijdsindeling? Wie treedt wanneer op?

Timetable ging men niet bekend maken.. Wel staat al vast dat de optredens redelijk kort zullen zijn, ik gok zo'n 3tal nummers per groep.
Gisteren via Google trouwens nog een forum gevonden waar iemand via organisatie had gehoord dat er ook nog deel verrassingen zijn, oa extra namen die nog niet op de affiche staan..

En ondertussen is het ook volledig uitverkocht, meer dan 17.000 kaarten zijn allemaal de deur uit...

Posted by FCB_Fanatic on Apr-07-2008 18:41:

ik ga der uiteindelijk dan toch niet bij zijn ... heb volgende week ne BBQ van ne kameraad en dat heeft toch mijn voorkeur. Mss een ander keertje als der eens een heruitgave van moest komen

khad op het laatst nochtans een bijkomende reden gekregen om toch te gaan

Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »