TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [23-08-2008] Mysteryland @ Voormalig Floriadeterrein, Hoofddorp
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
If it rains it rains, So what! It will be ok, thats what tents are for!
| quote: |
| Originally posted by Chryz707 If it rains it rains, So what! It will be ok, thats what tents are for! |
Maybe I will bring the Sun from Italy. Its freaking warm here!
| Originally posted by Chryz707 Maybe I will bring the Sun from Italy. Its freaking warm here! |

all the weather forecasts i've seen have said partly cloudy for saturday. no rain. plus they are never acurate this far out. i have faith.
Jordy! am I going to see you saturday????
| Originally posted by copahc all the weather forecasts i've seen have said partly cloudy for saturday. no rain. plus they are never acurate this far out. i have faith. Jordy! am I going to see you saturday???? |
Afterparty: http://www.beatfreax.com/index.php?...3040&vote=13040

JP you taking Pics at this?
ik draai op de after
JP bent je erbij vanaf 23:00?
No pictures when i'm dj'ing 
I GOT TICKETSSSS!!!
hi can someone please tell me how to get to mysterylands from amsterdam?
i really hope it doesnt rain!
| Originally posted by sirensounds hi can someone please tell me how to get to mysterylands from amsterdam? i really hope it doesnt rain! |
| Originally posted by leopoltv Take the train to Hoofddorp Station, there will be busses to Mysteryland.... |
Heb een harde penis, heb een harde lul, morgen Tiesto 4 uur lang!! tyfusteringBRUUT!!!!! Volle bak!!
PILLEN, PILLEN, DAT IS WAT WE WILLEN!!!!!! en HEINEKEN!!! maar tering dat hebben ze volgens mij niet op ML!!!!!
| Originally posted by magrec ik draai op de after JP bent je erbij vanaf 23:00? No pictures when i'm dj'ing |
ik wil niet heel zeikerig klinken maar vond het maar een beetje matig.....
Genoten van Rejected ,Paul kalkbrenner en Hawtin was ook wel tof maar verder niet veel boeiends. Tiesto kon me niet heel erg blij maken en toen ik bij Surgeon aan kwam stopte hij er ineens mee
Ook heb ik geen idee waar de ingeving van de organisatoren vandaan kwam om Guetta af te laten sluiten.... vuurwerk was goed zoals altijd maar de muziek..........

de after was erg gezellig 
Naar het schijnt... 
All I can say is Menno and Tiesto were Amazing, the problem with Tiesto was the tent was way to small. But over all great day, Dana on the Q dance stage was phenominal too!
| Originally posted by DJ Marak All I can say is Menno and Tiesto were Amazing, |
ik was zelf bij dirty south hoewel i kbart b more enzo ook had will en meemaken ook nog tom de neef gezie nen eletroluv was ook vet op main en laidback luek was cool en david guetta als afsluiting was egt vet. hij draaide egwoon arnej they always comeback had ik echt niet verw8. alle filmpjes staan op youtube onder naam van mensj
Hedde gij aan de snuupkes gezete????
Ben trouwens langs het terrein gereden was op weg naar Bloemendaal. Zag er gelikt uit en op een of andere fietsbrug stonden heel veel mensen te kijken. Tevens tering veel wouten daar. Ben blij dak niet vroeg ben vertrokken. Volgens mij stond het daar muurtje vast.
Wat een geweldig feest was het 
M'n 7e keer Mysteryland en wel een vd beste ML edities die ik hebt bezocht.
Van alles zo intens genoten. Ook een prachtige dag, het zonnetje erbij en genieten van alles.
De sfeer was uitmuntend, overal vriendelijke feestgangers, allemaal met een geweldige smile op hun gezichten.
Ben gelijk, toen ik binnenkwam op het terrein, naar de ISOS tent gelopen. Daar aangekomen draaide Airbase.
En wat draaide hij een geweldige set.
Daarna Nic Chagall en deze man weet toch ook elke keer weer een hele boeiende set neer te zetten. Genoten!!!
Daarna door naar de Eclipse tent om Menno de Jong te zien en sjonge jonge wat knalde hij lekker erop los 
Nog even de eerste track van Sean Tyas meegepakt, zn allernieuwste track samen met Simon Patterson om vervolgens terug te gaan naar de ISOS tent, maar helaas: Afgesloten 
Maar ben niet gelijk weer teruggelopen naar de Eclipse tent. Staan wachten, tactisch een plek uitgezocht vlakbij de hekken en ongeveer 10 minuten later mochten we naar binnen. Eerste gedeelte van Tiesto's set gemist.
Daarna achteraan gestaan in de tent en ongeveer 20-30 minuten later stonden we al in het midden.
Wat een wereldset draaide Tiesto

in het eerste gedeelte van zn 4 uur durende set begon hij lekker rustig, echte ISOS stijl om vervolgens zo vet die set op te bouwen :kwijl:
Z'n beste set die ik in tijden niet meer gehoord hebt :respect:
Na afgelopen zaterdag kijk ik nog meer uit naar mn volgende feest: ISOS 7 party in Antwerpen.
Als ID&T volgend jaar weer Tiesto boekt, dan zullen ze toch hopelijk hem ergens anders op het terrein laten draaien. Ik hoop na de ervaring afgelopen zaterdag dat ze dat gerealiseerd hebben. Het was gewoonweg te klein: de tent en de lokatie.
Leuke foto's gemaakt en vooral veel geweldige video's van Airbase, Nic Chagall, Menno de Jong, Sean Tyas en natuurlijk van Tiesto 
Pictures:
http://partyflock.nl/album/322012/4434632.html
Videos, 10 vd 24 in totaal staan al online 
http://www.youtube.com/view_play_li...896ED9053E42CE5
Zit op YouTube naar die veeeeeelen video's te kijken, vooral van de andere stages waar ik niet ben geweest en zitten echt geweldige video's tussen.
Volgend jaar maar meer naar andere stages.
You know man, we didnt even make it to the other side of Mysteryland the whole day. It was nuts.
The only problem I had was that the ISOS stage was toooooo small and the security did what they did at Trance Energy, preventing people from going in. It was soooooooo crowded in the beginning of Tiesto that it was nuts really. But over all it was really an amazing day too...
All my videos are online now
- Airbase (2)
- Nic Chagall (4)
- Menno de Jong (4)
- Sean Tyas (1)
- TIESTO (13)
http://www.youtube.com/view_play_li...896ED9053E42CE5