TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Poll voor nieuwe moderators
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Optimus kan je niet serieus meer nemen (misschien irl wel maar op het forum niet) Beetje je eigen graf gegraven Als er weinig animo is wil ik nog wel als 3e Mod aanmelden ![]() P.S. is nix persoonlijks hoor Tin |

ik ben wel voor een nieuwe mod, of henkie of blik vervangen wordt maakt me niet zoveel uit, het gaat mij er eigenlijk om dat er ook iemand anders komt, die alles vanuit een andere hoek bekijkt. nu hebben we eigenlijk 2 jongens (mannen) van 17 jaar. misschien is het beter om 2 of meerdere mods te hebben die qua leeftijd wat meer verschillen en ook verschillen van geslacht
| Originally posted by DJ Bazz ik ben wel voor een nieuwe mod, of henkie of blik vervangen wordt maakt me niet zoveel uit, het gaat mij er eigenlijk om dat er ook iemand anders komt, die alles vanuit een andere hoek bekijkt. nu hebben we eigenlijk 2 jongens (mannen) van 17 jaar. misschien is het beter om 2 of meerdere mods te hebben die qua leeftijd wat meer verschillen en ook verschillen van geslacht |
| Originally posted by TranceFool mwah laat 1 ding duidelijk zijn: leeftijd zegt niks op dit forum |
| Originally posted by DJ Bazz ik ben wel voor een nieuwe mod, of henkie of blik vervangen wordt maakt me niet zoveel uit, het gaat mij er eigenlijk om dat er ook iemand anders komt, die alles vanuit een andere hoek bekijkt. nu hebben we eigenlijk 2 jongens (mannen) van 17 jaar. misschien is het beter om 2 of meerdere mods te hebben die qua leeftijd wat meer verschillen en ook verschillen van geslacht |
wie dan?

SPIDERMAN RULES!!!!!!!!
Ik heb niet gekozen want dit word me allemaal te overdreven. TRIEST HEEEEEEL TRIEST.
| Originally posted by Remy D SPIDERMAN RULES!!!!!!!! |
Eens een vernieuwing zou ook nie verkeerd zijn
| Originally posted by Dr. Kuipers Eens een vernieuwing zou ook nie verkeerd zijn |
| Originally posted by Optimus Ik en Remy willen Dr Kuipers als mod!!!! |
| Originally posted by Optimus Ik en Remy willen Dr Kuipers als mod!!!! |
optie 1,en k zie wel wie zich aanmelden zodat we weer kunnen stemmen:P
| Originally posted by Blik Henkie is 20 (ofzoiets) en ik ben van mening dat de oudste members (qua leeftijd) hier ook de meest kinderachtige zijn (paar uitzonderingen daar gelaten) |
Ik vind het allemaal wel goed zo.
een extra mod kan geen kwaad maar dan kan er het best een mod bij komen die er een beetje andere kijk op heeft dan de mod's die er nu zijn.
niet omdat zijn slecht zijn maar omdat het in mijn ogen goed is dat er ook eens van een andere kant tegen de dingen aan word gekeken. de nieuwe mod moet natuulijk niet te anders zijn anders komt daar weer herrie van.
Ik kies voor een extra, zit hier lang niet vaak genoeg om te oordelen of ze het goed doen. Een extra mannetje of vrouwtje scheelt hun ook weer werk he.
| Originally posted by DJ Bazz dat henkie 20 is wist ik niet, maar goed wat ik eigenlijk nog wel wil weten is wat jullie (mods) meningen erover zijn. het draait tenslotte wel om jullie |
| Originally posted by Blik en het is eigenlijk geen discussie of jullie het er nou mee eens waren of niet, wij (alle mods van TA) zijn degene die die beslissing genomen hebben en dat hebben jullie eigenlijk maar te accepteren. |
| Originally posted by kolkiewolkie kijk, en zo'n stukkie irriteert me dan nog het meest van alles....alsof jullie vertegenwoordigers zijn die wij ooit gekozen hebben ofzo... NOT |
| Originally posted by kolkiewolkie kijk, en zo'n stukkie irriteert me dan nog het meest van alles....alsof jullie vertegenwoordigers zijn die wij ooit gekozen hebben ofzo... NOT |
| Originally posted by New Wave JIj bent soms echt een mafkees he, ze waren al 5 maanden moderator voordat jij om de hoek kwam kijken.....zij werden gekozen in het begin van de Holland forum....die heb je niet mee gemaakt.....dus effe chill ouwe... Deze situatie is een samenloop van dingen die vanaf het begin spelen......... |
ze zijn helemaal niet gekozen tim
ze zijn gewoon aangewezen zo van Hoppa...nog maar ��n erbij......alleen de mods van de andere landelijke fora zijn gekozen....deze 2 dus niet
this time it's OUR chance...om eigen mods te kiezen 
| Originally posted by kolkiewolkie ow, nou zijn ze ineens wel gekozen.... RaaR want die vraag is wel es eerder gesteld een tijdje geleden en toen bleef het ijzig stil.... en ik ben idd een mafkees, maar dat wist ik al |
| Originally posted by New Wave (ik weet het Josta) |
| Originally posted by New Wave Ze zijn door Swamper gekozen ja, nadat ze zixchzelf hebben aangeboden. Damnhey, zeg ik dan dat ze door ons gekozen zijn, NEE!!. (ik weet het Josta) |