TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Poll voor nieuwe moderators
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by Opti on May-13-2002 19:01:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Optimus kan je niet serieus meer nemen (misschien irl wel maar op het forum niet) Beetje je eigen graf gegraven

Als er weinig animo is wil ik nog wel als 3e Mod aanmelden

P.S. is nix persoonlijks hoor Tin

ghehehe, voor mod zijn hoef je toch niet serieus te zijn?

die spiderman rulez!

Posted by DJ Bazz on May-13-2002 19:22:

ik ben wel voor een nieuwe mod, of henkie of blik vervangen wordt maakt me niet zoveel uit, het gaat mij er eigenlijk om dat er ook iemand anders komt, die alles vanuit een andere hoek bekijkt. nu hebben we eigenlijk 2 jongens (mannen) van 17 jaar. misschien is het beter om 2 of meerdere mods te hebben die qua leeftijd wat meer verschillen en ook verschillen van geslacht

Posted by TranceFool on May-13-2002 20:02:

quote:
Originally posted by DJ Bazz
ik ben wel voor een nieuwe mod, of henkie of blik vervangen wordt maakt me niet zoveel uit, het gaat mij er eigenlijk om dat er ook iemand anders komt, die alles vanuit een andere hoek bekijkt. nu hebben we eigenlijk 2 jongens (mannen) van 17 jaar. misschien is het beter om 2 of meerdere mods te hebben die qua leeftijd wat meer verschillen en ook verschillen van geslacht

mwah laat 1 ding duidelijk zijn: leeftijd zegt niks op dit forum

Posted by DJ Bazz on May-13-2002 20:05:

quote:
Originally posted by TranceFool

mwah laat 1 ding duidelijk zijn: leeftijd zegt niks op dit forum

ja klopt, geestelijke leeftijd dan

Posted by Blik on May-13-2002 20:59:

quote:

Henkie is 20 (ofzoiets)

en ik ben van mening dat de oudste members (qua leeftijd) hier ook de meest kinderachtige zijn (paar uitzonderingen daar gelaten)

Posted by Opti on May-13-2002 21:05:

Big Ears

wie dan?

Posted by Remy D on May-13-2002 21:09:

SPIDERMAN RULES!!!!!!!!

Ik heb niet gekozen want dit word me allemaal te overdreven. TRIEST HEEEEEEL TRIEST.

Posted by Opti on May-13-2002 21:11:

Big Ears

quote:
Originally posted by Remy D
SPIDERMAN RULES!!!!!!!!

flappie ook!!

Posted by Dr. Kuipers on May-13-2002 21:14:

Eens een vernieuwing zou ook nie verkeerd zijn

Posted by Opti on May-13-2002 21:16:

Thumbs up

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Eens een vernieuwing zou ook nie verkeerd zijn

Ik en Remy willen Dr Kuipers als mod!!!!

Posted by eXos on May-13-2002 22:10:

quote:
Originally posted by Optimus

Hij moet eerst maar eens met een orginelere Avatar komen!

Posted by Remy D on May-13-2002 22:13:

quote:
Originally posted by Optimus

Ja Dr Kuiper moet mod worden. Dat is echt de MASTER hier. Hij weet heel veel van muziek en hij is de MAN van alle VROUWEN. Die jongen heb een BLIK in zijn ogen die vrouwenharten doet laten smelten. Het is echt een eer om zo'n iemand op het forum te hebben. Dus deze man moet mod worden.

Posted by Donna on May-14-2002 07:22:

optie 1,en k zie wel wie zich aanmelden zodat we weer kunnen stemmen:P

Posted by DJ Bazz on May-14-2002 10:20:

quote:
Originally posted by Blik

Henkie is 20 (ofzoiets)

en ik ben van mening dat de oudste members (qua leeftijd) hier ook de meest kinderachtige zijn (paar uitzonderingen daar gelaten)

dat henkie 20 is wist ik niet, maar goed wat ik eigenlijk nog wel wil weten is wat jullie (mods) meningen erover zijn. het draait tenslotte wel om jullie

Posted by franzelare on May-14-2002 10:38:

Ik vind het allemaal wel goed zo.

een extra mod kan geen kwaad maar dan kan er het best een mod bij komen die er een beetje andere kijk op heeft dan de mod's die er nu zijn.
niet omdat zijn slecht zijn maar omdat het in mijn ogen goed is dat er ook eens van een andere kant tegen de dingen aan word gekeken. de nieuwe mod moet natuulijk niet te anders zijn anders komt daar weer herrie van.

Posted by rellivisit on May-14-2002 10:42:

Ik kies voor een extra, zit hier lang niet vaak genoeg om te oordelen of ze het goed doen. Een extra mannetje of vrouwtje scheelt hun ook weer werk he.

Posted by Blik on May-14-2002 12:30:

quote:

dat henkie 20 is wist ik niet, maar goed wat ik eigenlijk nog wel wil weten is wat jullie (mods) meningen erover zijn. het draait tenslotte wel om jullie

mijn mening:

ik vind het een beetje sneu allemaal, omdat Jukx al lang een member hier was, en dus ook veel medestanders heeft, maar zich niet kan gedragen moeten wij maar weg, over objectief gesproken

feit is dat wij jukx vele waarschuwingen hebben gegeven, anderen ook, die anderen zijn gestopt, Jukx had besloten door te gaan met irritant te doen, dus hij word gebanned om een voorbeeld te stellen, zodat het gezeur en gezeik op zou houden. we hebben dit gedaan door middel van een objectieve thread in het moderator-forum, de mods waren het ermee eens dat hij weg moest. zo simpel is het

en het is eigenlijk geen discussie of jullie het er nou mee eens waren of niet, wij (alle mods van TA) zijn degene die die beslissing genomen hebben en dat hebben jullie eigenlijk maar te accepteren.

als je trouwens denkt dat die beslissing makkelijk te maken was heb je het mis, we hebben er lang over getobd of we het wel of niet zouden doen, en uiteindelijk toch maar gekozen om het wel te doen

Posted by kolkiewolkie on May-14-2002 12:35:

quote:
Originally posted by Blik

en het is eigenlijk geen discussie of jullie het er nou mee eens waren of niet, wij (alle mods van TA) zijn degene die die beslissing genomen hebben en dat hebben jullie eigenlijk maar te accepteren.

kijk, en zo'n stukkie irriteert me dan nog het meest van alles....alsof jullie vertegenwoordigers zijn die wij ooit gekozen hebben ofzo... NOT

Posted by New Wave on May-14-2002 12:39:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

kijk, en zo'n stukkie irriteert me dan nog het meest van alles....alsof jullie vertegenwoordigers zijn die wij ooit gekozen hebben ofzo... NOT

JIj bent soms echt een mafkees he, ze waren al 5 maanden moderator voordat jij om de hoek kwam kijken.....zij werden gekozen in het begin van de Holland forum....die heb je niet mee gemaakt.....dus effe chill ouwe...
Deze situatie is een samenloop van dingen die vanaf het begin spelen.........

Posted by Blik on May-14-2002 12:41:

quote:

zo werkt het helaas wel, als wij een thread closen hoeven wij toch ook geen volksstemming te houden??

Swamper (de eigenaar van de site) beslist, en luistert daarbij naar de mods van TA, en zo werkt het, misschien vind je het niet leuk, maar zo is het nou eenmaal

Posted by kolkiewolkie on May-14-2002 12:52:

quote:
Originally posted by New Wave

JIj bent soms echt een mafkees he, ze waren al 5 maanden moderator voordat jij om de hoek kwam kijken.....zij werden gekozen in het begin van de Holland forum....die heb je niet mee gemaakt.....dus effe chill ouwe...
Deze situatie is een samenloop van dingen die vanaf het begin spelen.........

ow, nou zijn ze ineens wel gekozen.... RaaR want die vraag is wel es eerder gesteld een tijdje geleden en toen bleef het ijzig stil....

en ik ben idd een mafkees, maar dat wist ik al

Posted by Miss Proximus on May-14-2002 12:55:

ze zijn helemaal niet gekozen tim

ze zijn gewoon aangewezen zo van Hoppa...nog maar ��n erbij......alleen de mods van de andere landelijke fora zijn gekozen....deze 2 dus niet

this time it's OUR chance...om eigen mods te kiezen

Posted by New Wave on May-14-2002 13:00:

quote:

ow, nou zijn ze ineens wel gekozen.... RaaR want die vraag is wel es eerder gesteld een tijdje geleden en toen bleef het ijzig stil....

en ik ben idd een mafkees, maar dat wist ik al

Ze zijn door Swamper gekozen ja, nadat ze zixchzelf hebben aangeboden.
Damnhey, zeg ik dan dat ze door ons gekozen zijn, NEE!!.

(ik weet het Josta)

Posted by Miss Proximus on May-14-2002 13:09:

quote:
(ik weet het Josta)

en toch zeg ik t nog een keer:

ik wil dat jij spiegeleieren van mijn borsten af eet

(k)

Posted by kolkiewolkie on May-14-2002 13:09:

quote:

Ze zijn door Swamper gekozen ja, nadat ze zixchzelf hebben aangeboden.
Damnhey, zeg ik dan dat ze door ons gekozen zijn, NEE!!.

(ik weet het Josta)

ah, dan ben ik ook weer een stukje minder mafkees, want dan slaat mijn eerdere post iig nog ergens op...

anywayz, er was duidelijk ff last van, zoals mijn NLleraar op de havo dat noemde: 'ruis'

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »