TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- mods... wie bied(en) zich aan??
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »


Posted by SnuggLe on May-15-2002 09:00:

Ik wil me ook wel beschikbaar stellen.
Ik zit hier niet zo lang als mensen zoals Petrus en Blighty, maar ik heb wel 'ervaring' (ehum). Ik ben een hele tijd moderator geweest op raremusicfinder.com
Niet dat dat precies hetzelfde is, maar toch.
Ik ben ook geen jong broekie meer, en ik zit hier toch wel geregeld.
Vanaf Juni heb ik echt geen fuck meer te doen tot begin november, dus zou ik full time kunnen modden

Een coalitie met Petrus en Blighty lijkt me wel wat

Greetz,
SnuggLe


Posted by mido on May-15-2002 09:27:

quote:
Originally posted by DJ Bazz
nog ff wat anders, ik vind dat blik en henkie ook verkiesbaar moeten zijn, mits ze dat zelf willen. er zijn tenslotte toch 18 (op dit moment) stemmen die zeggen dat er niets hoeft te veranderen


Ben ik met je eens.


Tenslotte kennen we nu ook weer op de PvdA stemmen! :P

whehe


Posted by Opti on May-15-2002 09:59:

quote:
Originally posted by MaGiK54


Mr. Optimus stel je nou wel of nie beschrikbaar


ja hoor, Spiderman stelt zich beschikbaar (niet beschrikbaar)

ik ben er toch elke dag, en vooral 's avonds ben ik er constant, mepc staat toch al de hele dag aan


Posted by magrec on May-15-2002 12:00:

quote:
Originally posted by DJ Bazz
nog ff wat anders, ik vind dat blik en henkie ook verkiesbaar moeten zijn, mits ze dat zelf willen. er zijn tenslotte toch 18 (op dit moment) stemmen die zeggen dat er niets hoeft te veranderen


1 van de 2 heeft dit ook al gedaan
Het gaat de goede kant op...ik hoop dat er straks dat er een leuke groep van mods kan worden samengesteld.......


en idd spiderman en tintim staan genoteerd....


Posted by Spad on May-15-2002 12:42:


Posted by Little Theseus on May-15-2002 13:52:

Damn! You Spaddo should be very bored to make such pictures.

Happy to see some mods are leavin? Guess so

p.s. when r u comin to NL again?


Posted by TranceFool on May-15-2002 15:53:

Owk achteraf gezien vinnik het toch wel een aardig idee om er eens wat verandering in te brengen, maar als we het zo hadden gelaten had ik het ook nie erg gevonden.

Nog ff alvast over het stemmen: Als er 3 mods komen gaan we dan gewoon op 1 mod stemmen, dus dat de 3 mods met de meeste stemmen moderator worden. Of moet meen een 'top3' maken??


Posted by Donna on May-15-2002 17:03:

quote:
Originally posted by Spad




Hmz,cant you change that in fuck Spad?


Posted by Blik on May-15-2002 19:31:

quote:
Originally posted by TranceFool

Nog ff alvast over het stemmen: Als er 3 mods komen gaan we dan gewoon op 1 mod stemmen, dus dat de 3 mods met de meeste stemmen moderator worden. Of moet meen een 'top3' maken??


gewoon een poll en de top3 daaruit wint, zo gaat het in het echt ook, ik vind dat we het gewoon volgens 2de kamer moeten doen, iedereen heeft 1 stem


Posted by DJ Bazz on May-15-2002 19:38:

hoe doen we het trouwens verder met stemmen, volgens mij kan je ook stemmen zonder geregistreerd te zijn. misschien in een reply zetten wie je hebt en dat dan tellen? of weer PMen naar iemand?


Posted by Opti on May-15-2002 19:38:

quote:
Originally posted by Blik


gewoon een poll en de top3 daaruit wint, zo gaat het in het echt ook, ik vind dat we het gewoon volgens 2de kamer moeten doen, iedereen heeft 1 stem


ik denk wel dat je dan een min "leeftijd" moet hanteren... zoiets als minimum x aantal mnd actief op het forum. hebben ze ook op normale verkiezingen bijv


Posted by Blik on May-15-2002 19:41:

quote:
Originally posted by Optimus


ik denk wel dat je dan een min "leeftijd" moet hanteren... zoiets als minimum x aantal mnd actief op het forum. hebben ze ook op normale verkiezingen bijv


bedoel je dat je bijvoorbeeld minimaal 16 moet zijn of dat je bijvoorbeeld minimaal 6 maanden geregistreerd moet zijn?

dat laatste kun je toch nooit controleren, ik vind ook dat stemmen geheim mogen blijven, als iemand niet wilt zeggen op zie die gestemd heeft moet dat mogelijk zijn....


Posted by Blik on May-15-2002 19:41:

quote:
Originally posted by DJ Bazz
hoe doen we het trouwens verder met stemmen, volgens mij kan je ook stemmen zonder geregistreerd te zijn. misschien in een reply zetten wie je hebt en dat dan tellen? of weer PMen naar iemand?


je kunt niet stemmen als je niet geregistreerd bent, dan staat er dat je niet ingelogd bent


Posted by TranceFool on May-15-2002 19:48:

Ik vind dat de mods wel moeten kijken wie er gestemd hebben, want er kunnen wel allemaal mensen zich gaan aanmelden voor de gein om zo te kunnen stemmen


Posted by Opti on May-15-2002 19:50:

quote:
Originally posted by Blik


bedoel je dat je bijvoorbeeld minimaal 16 moet zijn of dat je bijvoorbeeld minimaal 6 maanden geregistreerd moet zijn?

dat laatste kun je toch nooit controleren, ik vind ook dat stemmen geheim mogen blijven, als iemand niet wilt zeggen op zie die gestemd heeft moet dat mogelijk zijn....


aantal mnd geregistreerd bedoel ik


Posted by serialkillah on May-15-2002 19:51:

quote:
Originally posted by Blik
ik vind ook dat stemmen geheim mogen blijven, als iemand niet wilt zeggen op zie die gestemd heeft moet dat mogelijk zijn....


dat is wel erg fraude gevoelig.....

het is vrij makkelijk om je ff te registreren onder een andere naam om nog een keer te stemmen.

/edit oh ik ben een beetje laat me me reactie zie ik /edit off


Posted by DJ Bazz on May-15-2002 20:04:

quote:
Originally posted by Blik
je kunt niet stemmen als je niet geregistreerd bent, dan staat er dat je niet ingelogd bent


ok is goed, wist het niet zeker, in dat geval kan je gewoon anoniem stemmen


Posted by TimeportE on May-15-2002 21:41:

ik stel me hierbij beschikbaar om emails met je stemmen naar toe te mailen, beter mailen dan pm want je pmbox raakt al redelijk snel vol!
als het zover zou komen (als we een lijst hebben met wie mod wil worden) dan kunnen we dat ook weer allemaal regelen.. ik stel me iig beschikbaar!


Posted by Blik on May-15-2002 21:48:

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik vind dat de mods wel moeten kijken wie er gestemd hebben, want er kunnen wel allemaal mensen zich gaan aanmelden voor de gein om zo te kunnen stemmen


kan bijna niet, aanmeld tijd is ruim een week (eerst was het zelfs 2 weken maar ik denk dat het nu een week is. dus als die poll nou redelijk snel komt kan niemand zich aangemeld hebben. En het is trouwens niet eens meer mogelijk om 2 accounts te hebben op 1 computer, de cookies zijn nu te sterk om de accounts zomaar om te wisselen (vraag Miss P maar, ik heb er zelf ook ervaring mee trouwens )

en ik ben geen voorstander van dat iemand alle pms/mails ontvangt, je kan altijd partijdig zijn en ff 1 stemmetje omwisselen, ik vertrouw er op zich wel op dat het wel goed gaat maar ik vind dat er gewoon een poll moet komen. en ja ik kan de uitslag zo wijzigen maar dat heb ik bij die andere poll ook niet gedaan want het kan me eigenlijk niet zo veel schelen wie er mod word (er was ook maar 25% die voor ouwe situatie gestemd had)


Posted by TimeportE on May-15-2002 21:56:

quote:
Originally posted by Blik


kan bijna niet, aanmeld tijd is ruim een week (eerst was het zelfs 2 weken maar ik denk dat het nu een week is. dus als die poll nou redelijk snel komt kan niemand zich aangemeld hebben.

meen je dit nou.. moe je tegenwoordig 2 weken wachten voordat je de forums op kunt!! shitt dat was een tijdje geleden wel handiger.. de site groeit dan zeker wel snel


Posted by DjRV on May-15-2002 22:23:

quote:
En het is trouwens niet eens meer mogelijk om 2 accounts te hebben op 1 computer, de cookies zijn nu te sterk om de accounts zomaar om te wisselen (vraag Miss P maar, ik heb er zelf ook ervaring mee trouwens )


Dit klopt niet,Donna en ik loggen allebei in,vanaf 1 computer


Posted by Blik on May-15-2002 22:28:

quote:
Originally posted by DjRV


Dit klopt niet,Donna en ik loggen allebei in,vanaf 1 computer


oh, vroeger kon het ook bij mij, maar nu kan het opeens niet meer bij mij... naja, maakt ook niet uit


Posted by Miss Proximus on May-16-2002 07:11:

quote:
Originally posted by Blik


oh, vroeger kon het ook bij mij, maar nu kan het opeens niet meer bij mij... naja, maakt ook niet uit


ja wij (ant en ik) kunnen het ook opeens weer!


Posted by DjRV on May-16-2002 07:44:

quote:
Originally posted by Miss Proximus


ja wij (ant en ik) kunnen het ook opeens weer!


Conspiracy Theory;

Henkie H heeft jullie gefokked door er voor te zorgen dat jullie niet met zijn 2'en konden inloggen.Op die manier hoopte hij dat jullie een gigantische ruzie zouden krijgen en jij zelfmoord zou plegen zodat hij geen verbale discussies meer hoefde aan te gaan die hij bij voorbaat toch al zou verliezen. Nu hij door heeft dat dit alles geen nut meer heeft,heeft hij besloten zijn levenswerk te cancellen en zodoende kunnen jullie nu allebei weer inloggen.




Het kan natuurlijk ook dat je windhoos wazig was


Posted by John on May-16-2002 08:06:

je kan toch instellen dat je browser geen cookies accepteerd? volgens mij moet je dan steeds opnieuw je naam en wachtwoord doen, maar kan je denk ik wel met meerdere accounts inloggen..


Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.