TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- mods... wie bied(en) zich aan??
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Ik wil me ook wel beschikbaar stellen.
Ik zit hier niet zo lang als mensen zoals Petrus en Blighty, maar ik heb wel 'ervaring' (ehum). Ik ben een hele tijd moderator geweest op raremusicfinder.com
Niet dat dat precies hetzelfde is, maar toch.
Ik ben ook geen jong broekie meer, en ik zit hier toch wel geregeld.
Vanaf Juni heb ik echt geen fuck meer te doen tot begin november, dus zou ik full time kunnen modden 
Een coalitie met Petrus en Blighty lijkt me wel wat 
Greetz,
SnuggLe
| quote: |
| Originally posted by DJ Bazz nog ff wat anders, ik vind dat blik en henkie ook verkiesbaar moeten zijn, mits ze dat zelf willen. er zijn tenslotte toch 18 (op dit moment) stemmen die zeggen dat er niets hoeft te veranderen |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Mr. Optimus stel je nou wel of nie beschrikbaar |


(niet beschrikbaar
)
| quote: |
| Originally posted by DJ Bazz nog ff wat anders, ik vind dat blik en henkie ook verkiesbaar moeten zijn, mits ze dat zelf willen. er zijn tenslotte toch 18 (op dit moment) stemmen die zeggen dat er niets hoeft te veranderen |


Damn! You Spaddo should be very bored to make such pictures.
Happy to see some mods are leavin? Guess so
p.s. when r u comin to NL again?
Owk achteraf gezien vinnik het toch wel een aardig idee om er eens wat verandering in te brengen, maar als we het zo hadden gelaten had ik het ook nie erg gevonden.
Nog ff alvast over het stemmen: Als er 3 mods komen gaan we dan gewoon op 1 mod stemmen, dus dat de 3 mods met de meeste stemmen moderator worden. Of moet meen een 'top3' maken??
| quote: |
Originally posted by Spad |
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Nog ff alvast over het stemmen: Als er 3 mods komen gaan we dan gewoon op 1 mod stemmen, dus dat de 3 mods met de meeste stemmen moderator worden. Of moet meen een 'top3' maken?? |
hoe doen we het trouwens verder met stemmen, volgens mij kan je ook stemmen zonder geregistreerd te zijn. misschien in een reply zetten wie je hebt en dat dan tellen? of weer PMen naar iemand?
| quote: |
| Originally posted by Blik gewoon een poll en de top3 daaruit wint, zo gaat het in het echt ook, ik vind dat we het gewoon volgens 2de kamer moeten doen, iedereen heeft 1 stem |
| quote: |
| Originally posted by Optimus ik denk wel dat je dan een min "leeftijd" moet hanteren... zoiets als minimum x aantal mnd actief op het forum. hebben ze ook op normale verkiezingen bijv |
| quote: |
| Originally posted by DJ Bazz hoe doen we het trouwens verder met stemmen, volgens mij kan je ook stemmen zonder geregistreerd te zijn. misschien in een reply zetten wie je hebt en dat dan tellen? of weer PMen naar iemand? |
Ik vind dat de mods wel moeten kijken wie er gestemd hebben, want er kunnen wel allemaal mensen zich gaan aanmelden voor de gein om zo te kunnen stemmen 
| quote: |
| Originally posted by Blik bedoel je dat je bijvoorbeeld minimaal 16 moet zijn of dat je bijvoorbeeld minimaal 6 maanden geregistreerd moet zijn? dat laatste kun je toch nooit controleren, ik vind ook dat stemmen geheim mogen blijven, als iemand niet wilt zeggen op zie die gestemd heeft moet dat mogelijk zijn.... |
| quote: |
| Originally posted by Blik ik vind ook dat stemmen geheim mogen blijven, als iemand niet wilt zeggen op zie die gestemd heeft moet dat mogelijk zijn.... |
| quote: |
| Originally posted by Blik je kunt niet stemmen als je niet geregistreerd bent, dan staat er dat je niet ingelogd bent |
ik stel me hierbij beschikbaar om emails met je stemmen naar toe te mailen, beter mailen dan pm want je pmbox raakt al redelijk snel vol!
als het zover zou komen (als we een lijst hebben met wie mod wil worden) dan kunnen we dat ook weer allemaal regelen.. ik stel me iig beschikbaar! 
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Ik vind dat de mods wel moeten kijken wie er gestemd hebben, want er kunnen wel allemaal mensen zich gaan aanmelden voor de gein om zo te kunnen stemmen |
)
| quote: |
| Originally posted by Blik kan bijna niet, aanmeld tijd is ruim een week (eerst was het zelfs 2 weken maar ik denk dat het nu een week is. dus als die poll nou redelijk snel komt kan niemand zich aangemeld hebben. |
| quote: |
En het is trouwens niet eens meer mogelijk om 2 accounts te hebben op 1 computer, de cookies zijn nu te sterk om de accounts zomaar om te wisselen (vraag Miss P maar, ik heb er zelf ook ervaring mee trouwens ) |
| quote: |
| Originally posted by DjRV Dit klopt niet,Donna en ik loggen allebei in,vanaf 1 computer |
| quote: |
| Originally posted by Blik oh, vroeger kon het ook bij mij, maar nu kan het opeens niet meer bij mij... naja, maakt ook niet uit |
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus ja wij (ant en ik) kunnen het ook opeens weer! |
je kan toch instellen dat je browser geen cookies accepteerd? volgens mij moet je dan steeds opnieuw je naam en wachtwoord doen, maar kan je denk ik wel met meerdere accounts inloggen..
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.