TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 10 Days Off
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by The_G0dfather on Jul-19-2008 19:08:

gent sint pieters afstappen

voor de rest: dichtste met de tram is tram 1 en afstappen aan halte die savaanstraat noemt, das net voor de veldstraat. Dan moet je betje terug en straat links nemen (bagattenstraat) zodat je in de sint pietersnieuwstraat belandt en dan einde links ricthing.

Posted by Push2005 on Jul-19-2008 19:43:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Voil�, ticket in de pocket, toch maar geen risico nemen.
Aan de treinende mensen en natuurlijk ook de rest die daar goesting in heeft: waar en om hoe laat meeting? En in welk station stap ik trouwens het beste af?

Eigenlijk is het hetzelfde als naar de rector stappen, alleen nog 1km verder wandelen

Posted by Jakhira on Jul-20-2008 09:21:

Pak toch de fokking tram

Om hoe laat moet ik jullie komen halen aan het station?

Posted by TOR on Jul-20-2008 09:53:

Trein van half elf hier, Luc?

Posted by Jasperovitsj on Jul-20-2008 10:28:

Ik kom rond 23u aan in het station.

Posted by TOR on Jul-20-2008 10:30:

Dan zullen we elkaar daar wel tegen het lijf lopen

Posted by Push2005 on Jul-20-2008 10:34:

Sta anders om 22u aan mijn kot, maar eerst moet je meedoen met de ID contest

Posted by Jasperovitsj on Jul-20-2008 17:18:

Bon, voor de ge�nteresseerden dus:

Meeting @ station Sint-Pieters, 23u-ish

TOR
Push2005
Jasper
Pumaz?

Vul maar aan, en anders komen we elkaar wel tegen in de Vooruit

Posted by Config on Jul-20-2008 17:20:

Meeting @ station Sint-Pieters, 23u-ish

TOR
Push2005
Jasper
Pumaz?
Config

Posted by Jasperovitsj on Jul-20-2008 17:26:

Hoe staan ze daar trouwens tegenover fototoestellen? Mag ik een digitaal fototoestel meenemen, of heeft dat geen zin? Het zou een beetje voos zijn om dat mee te pakken op den trein en het dan te moeten afgeven aan de ingang.

Posted by Push2005 on Jul-20-2008 17:46:

Tijdens het school/academiejaar doen ze daar alleszins niet moeilijk over. Geen idee of de organisatie van 10DaysOff daar andere voorwaarden voor stelt.

Normaal mag je dat bijna overal meepakken h�

Posted by Config on Jul-20-2008 17:52:

ik heb gelukkig een 3.2 pixel op mijn gsm zitten geen idee of fototoestellen toegelaten zijn..

Posted by Eagle` on Jul-21-2008 05:17:

yo, da was weer een bom van een fiesje

ik wil de volgende tunes weten en rap:

plokke van de pf met xylofoon rond kxart na den 2e
den diggers, plokkes van kotier veur de 5e en 20 na de 5e.

Sinds wanneer draait digweed (melodische) minimal trouwes...
Fuck da was dik in orde ??????

Posted by TOR on Jul-21-2008 13:00:

quote:
Originally posted by Eagle`
ik wil de volgende tunes weten en rap:

plokke van de pf met xylofoon rond kxart na den 2e
den diggers, plokkes van kotier veur de 5e en 20 na de 5e.

Dan zul je iets concreter moeten zijn, vrees ik

Feestje was geslaagd, al had John iets vroeger op het hardere werk mogen overschakelen. Zijn 2e uur was nogal vlak en inspiratieloos. Begin en einde waren echter top!

Uitstekende set van Pole Folder trouwens.

Posted by Jakhira on Jul-21-2008 13:04:

Ik denk dat ik in de hele avond slechts 1 plaat heb herkend, hehe

Posted by Config on Jul-21-2008 13:14:

Hier een plaat of 8-9 denk ik. Vooral Pole Folders 2de uur vond ik heel sterk. Digweed was wel in orde, laatste uur was dik ok. En die opwarmer Dan Tait draaide echt wel een hele random set in mijn ogen, maar de platen die hij uitkoos waren veelal wel goeie nummers. Een mooi avondje

Posted by djcresto on Jul-21-2008 13:50:

Dikke sfeer ook en goed geluid. Pole folder zijn stijl ligt me wel wat beter als die van diggers. Geslaagde avond!

Posted by Jasperovitsj on Jul-21-2008 15:39:

Shit, de reports zijn toch ook niet meer wat ze geweest zijn

Het was wel een leuk avondje uit, zowel muzikaal als qua sfeer. Een mix van oldskool en newskool Beta's arriveerde na een lang debat over tram of bus zo rond middernacht aan de Vooruit. Het binnengaan verliep heel vlotjes, al hadden we er al een halve marathon opzitten voor we de jassen weggestopt hadden en aan de Bacardi Room arriveerden. Dan Tait was daar aan het opwarmen, en ik had eerlijk gezegd voor 10 Days Off nog niet van deze kerel gehoord. Hij deed het niet slecht, maar zoals Config al zei was zijn set nogal random. Heel goeie tracks afgewisseld met ASOT-cheese (Sander Van Doorn en een Deadmau5-vehikel m�t Anjuna-vocals ), en het mixen was niet altijd even strak. Maar de sfeer zat er al wel in, en de zaal begin al aardig vol te lopen. Het was mijn eerste keer Vooruit trouwens, en ik was wel aangenaam verrast door de setting en de inkleding van de zaal. Qua grootte, indeling en ruimtelijk gevoel deed het mij wat denken aan Caf� D'Anvers, en het is eens wat anders om in een ouderwetse concertzaal te feesten. Praktisch zat ook alles goed: niet te warm, vlotte bar en bediening, geen agressieve partygangers of security. Fijner dan in veel clubs waar ik al geweest ben Het enige nadeel was wel dat er totaal geen controle op drugs was aan de ingang. Nu stoort het mij niet dat er af en toe een wietluchtje te ruiken valt, maar dat ze naast u gezellig een paar lijntjes coke staan te snuiven terwijl ge een piske staat te doe, da hoeft voor mij nu ook weer niet

Pole Folder nam dan om 1u over, en die schakelde meteen een versnelling hoger. Niet zozeer harder of sneller, maar eerder dieper en met "een edge", een zeker niveau dat de gemiddelde progdj ver overstijgt. Ik blijf dan ook onvoorwaardelijk fan van hem, en hij is nog steeds ��n van de dj's die het beste aansluit bij mijn persoonlijke smaak en bij wat ik van een progressive dj verwacht. Goeie tracks, minutieus opbouwen en daarbij niet kiezen voor de gemakkelijke weg, "hitjes" afwisselen met upfront en onbekende tracks, uitermate strak mixen en een amalgaam van stijlen toch tot ��n vloeiend geheel weten te kneden. Ik had wel de indruk dat de zaal tijdens zijn set een beetje begon leeg te lopen (nu ja), hoewel dat zeker niet aan de muziek gelegen zal hebben (Baby You! ). Enfin, ook bij ons nam de honger de overhand, dus even snel een late night pita gaan eten, en dan net op tijd terug om de eerste tonen van Digweed te horen.

Diggers was weer zijn sto�cijnse zelf, maar dat weerhield het publiek niet om duidelijk te laten blijken dat ze er in zin hadden. De zaal zat dan ook stampvol, en gelukkig was het balkon open om de overlast beneden wat te beperken. De muziek in het eerste uur was goed, zo niet heel goed. Diepe, donkere platen met veel gevoel (Holunderbaum, fucking hell wat een plaat!), en vakkundig in elkaar gedraaid met Digweed's onfeilbaar gevoel voor timing en opbouw. Na een uurtje verviel hij - naar mijn mening - echter in een nogal gemakkelijk patroon van standaard mainroom techno met steeds dezelfde sounds en opbouw. Ok�, het publiek ging volledig los, maar na een tijdje werd het nogal eentonig, en ik kreeg vooral het gevoel dat Digweed hier een beetje voor de makkelijke oplossing koos. Gelukkig pikte hij de draad weer op na 5u, en was er eindelijk weer wat melodie en groove te horen in zijn muziek. Het dipje was dan ook snel over, en het laatste uur hebben we nog geshaket als gekken. Wel geen Dark Flower of Sugarhigh gehoord helaas Daarna was het tijd om terug richting station te trekken, dus Xian heb ik helaas ook niet meer aan het werk gehoord.

Aan fanatiek trackspotten doe ik niet meer mee, hoewel ik toch een stuk of 15 bekende tracks heb horen voorbij komen. Dat maakt het ook leuk vind ik, af en toe een bekend plaatje als herkenningspunt, en dan voor de rest je laten verrassen door nieuw of onbekend werk. Ik kijk in ieder geval al uit naar Sasha in de Noxx, met weeral Pole Folder die de warmup voor zijn rekening neemt! \o/

Posted by Config on Jul-21-2008 16:46:

mooie review

iemand trouwens een gedacht wel plaatje dit is? http://www.youtube.com/watch?v=ejWfo2Kxluk

Posted by Xilver on Jul-21-2008 16:57:

quote:
Originally posted by Config
mooie review

iemand trouwens een gedacht wel plaatje dit is? http://www.youtube.com/watch?v=ejWfo2Kxluk

Is dat niet die Kollektiv Turmstrasse - Holunderbaum waar Jasper het over had? Kan verkeerd zijn zene, kwaliteit van da Youtube filmke zuigt een beetje.

Posted by Jasperovitsj on Jul-21-2008 17:06:

Nope, dat is niet Holunderbaum
Ik denk dat ik deze zelf ook gefilmd het met de GSM for id'ing purposes Sebiet de filmkes is proberen te uppen.

Posted by Jasperovitsj on Jul-21-2008 17:25:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Sebiet de filmkes is proberen te uppen.

Damn, they're useless. Zo'ne gsm-camera is niet echt geschikt voor het opnemen van geluid in zo'n zaal. Volgende keer toch maar het gewone fototoestel meenemen...

Posted by Magistrate on Jul-21-2008 18:23:

weet iemand wat die gestoorde plaat was rond 20 voor 6 met die gitaar in?

voor de rest vond ik Digweed maar vrij matig

Posted by Jasperovitsj on Jul-21-2008 19:13:

quote:
Originally posted by Magistrate
weet iemand wat die gestoorde plaat was rond 20 voor 6 met die gitaar in?

Het is maar een gok, maar het kan een remix zijn van Guy J - Esperanza.

Posted by Dev on Jul-21-2008 19:57:

Ik gok op een remix van Chemical Brothers - Midnight Madness, was er zelf nog naar op zoek vandaag.

Heerlijke avond overigens!

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »