TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ek 2008
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »

Posted by E-motion_error on Jun-15-2008 12:46:

Zlatan heeft voor het tornooi zelf gezegd dat hij voorlopig elke wedstrijd +/- 60min ging spelen omwille van zijn knieblessure vlak voor het tornooi.

Posted by Jasperovitsj on Jun-15-2008 20:44:

Wat een waanzinnig laatste kwartier

Posted by Gladius on Jun-15-2008 20:52:

hahaaaaa zaligzaligzalig, wat ne climax, ongelooflijk!
beste match vant EK for sure!

arme Cech

Posted by FCB_Fanatic on Jun-15-2008 21:05:

damn zeg, en net deze match mis ik

Posted by Zehra on Jun-16-2008 06:09:

het was echt geweldig! \o/

Posted by The_G0dfather on Jun-16-2008 16:53:

Turkish delight

zalige plaat ook da

Posted by Jasperovitsj on Jun-19-2008 19:38:

Fantastische wedstrijd aan de gang momenteel!

Posted by Devilex on Jun-19-2008 20:39:

Idd, ik zat hier echt al te vrezen voor strafschoppen want de Duitsers leken mij enorm nerveus in die laatste 10 minuten.

Posted by FUSyke on Jun-19-2008 20:42:

Duitsland

Posted by FCB_Fanatic on Jun-19-2008 20:53:

^ meent gij dat nu ??? gij waart voor Duitsland???

geef mij maar die Portugezen, vind ik toch een beter ploeg hebben. Eerste helft was degelijk van hun kant, tweede helft vond ik ze maar zwak, ze vonden niet echt een antwoord op de goede organisatie van de Duitsers.

Ik vrees dat met de uitschakeling van Portugal de winnaar van het EK uit de andere tabelhelft zal komen

Posted by FUSyke on Jun-19-2008 20:58:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic

Altijd al geweest!

Posted by Real on Jun-20-2008 06:23:

Posted by FCB_Fanatic on Jun-20-2008 07:13:

quote:
Originally posted by Real

Inderdaad, ik stel mij er ook vragen bij. Duitsland is samen met Itali� ��n van die landen waar ik dus nooit voor zou kunnen supporteren

Posted by Devilex on Jun-20-2008 07:23:

quote:
Inderdaad, ik stel mij er ook vragen bij. Duitsland is samen met Itali� ��n van die landen waar ik dus nooit voor zou kunnen supporteren

Voor Japan ook niet dan?

Posted by Xilver on Jun-20-2008 09:11:

Stoemme Duitsers, kzen hier al zwaar aan 't verliezen met de pronostiek.

Posted by FCB_Fanatic on Jun-20-2008 09:28:

quote:
Originally posted by Devilex
Voor Japan ook niet dan?

h��l vreemde reply. Bedoelt ge niet eerder "Voor Japan wel dan"? In ieder geval, voor zover ik weet is Japan niet op het EK aanwezig dus is het nogal moeilijk om daarvoor te supporteren .

Veel zal voor mij afhangen hoe die ploegen spelen. Van Itali� is bijvoorbeeld algemeen geweten dat ze geen echt aanvallende intenties in de ploeg hebben. Aanvallen zit niet in de natuur van de Italianen. Die rekenen op 1 goaltje en gooien dan de boel dicht (zeker tegen sterke tegenstanders). Ik walg er nog van hoe ze op die manier het WK hebben gewonnen (o.a. hoe ze volkomen onterecht tegen Australi� wonnen), net zoals ik walg van de manier waarop Griekenland het vorige EK kon winnen.

Bij Duitsland is het mss minder de speelstijl, maar eerder de manier hoe ze tegen de gang van het spel in er toch vaak in slagen uit ongeloofelijke situaties terug te komen. En ook Nederland is een uitzondering op de regel. Daar doet het er evenmin aan toe of ze goed of slecht spelen. Daar ben ik gewoon altijd tegen

ploegen die op dit EK nog op sympathie van mij kunnen rekenen zijn: Spanje, Rusland en Turkije (van teams die er nog in zitten). Kroatie heb ik nog niet zien spelen

Posted by The_G0dfather on Jun-20-2008 11:14:

goal van ballack was duidelijk duwfout

Posted by Jasperovitsj on Jun-20-2008 11:38:

Slap verdedigen van Ferreira vooral. Hij laat zich v��l te makkelijk opzijzetten door Ballack, en hij laat zich ook niet vallen als hij geduwd wordt. Dan gaat de scheids het nooit zien h�.

Posted by FUSyke on Jun-20-2008 15:10:

In Gent reden de turken al rond mee hun vlagskes. Het zal vanavond schoon worden als ze winnen

Posted by Push2005 on Jun-20-2008 15:22:

quote:
Originally posted by Devilex
Voor Japan ook niet dan?

Geweldig

Duitsland ftw

Posted by E-motion_error on Jun-20-2008 15:51:

Bah arrogante zakken die Duitsers, zeker die Schweinsteiger en Ballack, ik zou me moeten inhouden om ze niet van het veld te trappen moest ik hun tegenstander zijn.
Maar idd wel erg zwak verdedigd van de Portugezen gisteren.

Posted by Gladius on Jun-20-2008 16:30:

quote:

wtf, wa is daar nu verkeerd mee? ik was ook voor Duitsland. Sinds het vorige WK hebben die mij zeer kunnen bekoren, en dat deden ze gisteren weer, met een Schweinsteiger die eindelijk terug op niveau is en duidelijk het verschil maakte. Kvind da gewoon een zalige ploeg, niets mis mee imo. Portugal tja.. wie ziet ze niet graag spelen eigenlijk? Toch schoten ze vooral verdedigend te kort gisteren, en hadden ze veel moeite met de fel jagende duitsers.
Ik zie Duitsland het toernooi winnen. Liefst hoop ik een finale Dui-Ned/Ita/Rus

Posted by FCB_Fanatic on Jun-20-2008 18:11:

quote:
Originally posted by Gladius
wtf, wa is daar nu verkeerd mee? ik was ook voor Duitsland. Sinds het vorige WK hebben die mij zeer kunnen bekoren, en dat deden ze gisteren weer, met een Schweinsteiger die eindelijk terug op niveau is en duidelijk het verschil maakte. Kvind da gewoon een zalige ploeg, niets mis mee imo. Portugal tja.. wie ziet ze niet graag spelen eigenlijk? Toch schoten ze vooral verdedigend te kort gisteren, en hadden ze veel moeite met de fel jagende duitsers.
Ik zie Duitsland het toernooi winnen. Liefst hoop ik een finale Dui-Ned/Ita/Rus

wie heeft gezegd dat daar iets verkeerd mee is . Ik begrijp het gewoon niet. Ik vind ze zelf alles behalve een indrukwekkende ploeg hebben: 't is niet dat ze zo'n prachtig voetbal brengen (ook gisteren niet) en ook qua namen / spelers is het geen geweldige ploeg.

Posted by Gladius on Jun-20-2008 18:28:

alleen was de eerste goal waarschijnlijk wel de goal van het toernooi

Posted by The_G0dfather on Jun-20-2008 18:37:

't Is gewoon zo, al stellen de Duisters 11 Ronaldinho's op, nog zal iedereen ze haten.

It's all about history, en natuurlijk hun arrogantie, lelijke competitie, lelijk land, lelijke koppen (Kahn + Effenberg), Beckenbauer int algemeen,...

nothing personal

Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »