TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ek 2008
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »
Zlatan heeft voor het tornooi zelf gezegd dat hij voorlopig elke wedstrijd +/- 60min ging spelen omwille van zijn knieblessure vlak voor het tornooi.
Wat een waanzinnig laatste kwartier 
hahaaaaa zaligzaligzalig, wat ne climax, ongelooflijk!
beste match vant EK for sure!
arme Cech 
damn zeg, en net deze match mis ik 
het was echt geweldig! \o/
Turkish delight
zalige plaat ook da 
Fantastische wedstrijd aan de gang momenteel! 
Idd, ik zat hier echt al te vrezen voor strafschoppen want de Duitsers leken mij enorm nerveus in die laatste 10 minuten.
Duitsland
^ meent gij dat nu ??? gij waart voor Duitsland???
geef mij maar die Portugezen, vind ik toch een beter ploeg hebben. Eerste helft was degelijk van hun kant, tweede helft vond ik ze maar zwak, ze vonden niet echt een antwoord op de goede organisatie van de Duitsers.
Ik vrees dat met de uitschakeling van Portugal de winnaar van het EK uit de andere tabelhelft zal komen
| quote: |
| Originally posted by FCB_Fanatic ^ meent gij dat nu ??? gij waart voor Duitsland??? |

Originally posted by Real |
| Originally posted by FCB_Fanatic Inderdaad, ik stel mij er ook vragen bij. Duitsland is samen met Itali� ��n van die landen waar ik dus nooit voor zou kunnen supporteren |
Stoemme Duitsers, kzen hier al zwaar aan 't verliezen met de pronostiek.
| Originally posted by Devilex Voor Japan ook niet dan? |
. 
goal van ballack was duidelijk duwfout
Slap verdedigen van Ferreira vooral. Hij laat zich v��l te makkelijk opzijzetten door Ballack, en hij laat zich ook niet vallen als hij geduwd wordt. Dan gaat de scheids het nooit zien h�.
In Gent reden de turken al rond mee hun vlagskes. Het zal vanavond schoon worden als ze winnen
| Originally posted by Devilex Voor Japan ook niet dan? |
Geweldig
Bah arrogante zakken die Duitsers, zeker die Schweinsteiger en Ballack, ik zou me moeten inhouden om ze niet van het veld te trappen moest ik hun tegenstander zijn.
Maar idd wel erg zwak verdedigd van de Portugezen gisteren.
| Originally posted by FCB_Fanatic ^ meent gij dat nu ??? gij waart voor Duitsland??? |
| Originally posted by Gladius wtf, wa is daar nu verkeerd mee? ik was ook voor Duitsland. Sinds het vorige WK hebben die mij zeer kunnen bekoren, en dat deden ze gisteren weer, met een Schweinsteiger die eindelijk terug op niveau is en duidelijk het verschil maakte. Kvind da gewoon een zalige ploeg, niets mis mee imo. Portugal tja.. wie ziet ze niet graag spelen eigenlijk? Toch schoten ze vooral verdedigend te kort gisteren, en hadden ze veel moeite met de fel jagende duitsers. Ik zie Duitsland het toernooi winnen. Liefst hoop ik een finale Dui-Ned/Ita/Rus |
. Ik begrijp het gewoon niet. Ik vind ze zelf alles behalve een indrukwekkende ploeg hebben: 't is niet dat ze zo'n prachtig voetbal brengen (ook gisteren niet) en ook qua namen / spelers is het geen geweldige ploeg.
alleen was de eerste goal waarschijnlijk wel de goal van het toernooi
't Is gewoon zo, al stellen de Duisters 11 Ronaldinho's op, nog zal iedereen ze haten.
It's all about history, en natuurlijk hun arrogantie, lelijke competitie, lelijk land, lelijke koppen (Kahn + Effenberg), Beckenbauer int algemeen,...
nothing personal