TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Official ****Carl Huybrechts & Co. thread
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by Bertn De manier waarop Guy Polspoel de naam "Ballack" uitspreekt is werkelijk om van te kotsen. |
| Originally posted by Devilex Het viel mij gisteren op dat het programma toch al ietsje professioneler lijkt over te komen. |
Hoe spreekt hij het uit? 
Gisteren was het oersaai.
Vele malen missproken en telkens weer dezelfde informatie over spelers en toestanden. Echt boring 
Kwou de post wel verzetten maar op Nederland en BBC slecht beeld 
Gisteren irriteerde ik me er vooral in hoe hij aan het verkondigen was dat de Turken opnieuw hun stoot gingen uithalen zoals in de vorige matchen, alsof het een soort tactiek was. Precies of die kunnen zo efkes zeggen: "Ok� we hebben nu genoeg met de Duitsers hun voeten gespeeld, nu gaan we de laatste 5 minuten nog eens 2 goaltjes scoren en dan zijn we weer door." 
| Originally posted by lievez Gisteren was het oersaai. Vele malen missproken en telkens weer dezelfde informatie over spelers en toestanden. Echt boring ![]() Kwou de post wel verzetten maar op Nederland en BBC slecht beeld |
ik had gisteren ook zeer slecht beeld op die buitenlandse posten. daarom dak nr VT4 moest kijken.
en Polspoel heeft het altijd over Ball���kk, alsof het een fucking algerijn is.
Yes! Gui Polspoel is commentator!!!