TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voetbalseizoen 2008-2009
Pages (18): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Posted by djcresto on Aug-08-2008 22:45:

quote:
Originally posted by E-motion_error
Wit-Rusland: Inwoners: 9.685.768

aaah crap

Posted by djcresto on Aug-10-2008 08:38:

Standard lijkt klaar voor het nieuwe seizoen. Anderlecht daarentegen...

Posted by lievez on Aug-13-2008 19:19:

Standard redelijk goe in de startblokken tegen liverpool. Kon al 2-0 geweest zijn ma met ne Reina in de goal

Posted by The_G0dfather on Aug-13-2008 19:25:

Haha, dan missen ze nog die penal

En Mbokani met een nieuwe vogelscheet in z'n haar

Posted by Devilex on Aug-13-2008 19:55:

Had inderdaad al 2 - 0 kunnen zijn. Liverpool speelt momenteel nog met de handrem op, na de rust zal het andere koek zijn.

Posted by Devilex on Aug-13-2008 20:59:

Man wat een hoop kansen laten liggen, op zo een momenten vraag ik me toch af wat een Jovanovic had kunnen bijbrengen.

Posted by FCB_Fanatic on Aug-13-2008 21:33:

goeie match van Standard, maar dat ze geen enkele kans hebben afgemaakt zal hen waarschijnlijk over twee weken wel de das om doen. Zeker als Liverpool tegen die tijd al een beter niveau kan halen.

Posted by djcresto on Aug-14-2008 06:35:

jammer jammer

maar geen tegengoal dus als ze er eentje kunnen maken in Liverpool hebben ze misschien een kansje.

Posted by Devilex on Aug-14-2008 09:25:

Ginder op Anfield ligt de druk wel bij Liverpool, die kunnen het niet maken van er uit te liggen tegen een ploeg zoal Standard.

Posted by FCB_Fanatic on Aug-14-2008 14:28:

quote:
De 22 Belgen voor Duitsland
- Doelmannen: Olivier Renard (KV Mechelen), Stijn Stijnen (Club Brugge), Brian Vandenbussche (Heerenveen/Ned)
- Verdedigers: Filip Daems (M�nchengladbach/Dui), Mark De Man (Roda/Ned), Guillaume Gillet (Anderlecht), Carl Hoefkens (West Brom/GBr), Gil Swerts (AZ/Ned), Daniel Van Buyten (Bayern M�nchen/Dui), Jelle Van Damme (Anderlecht)
- Middenvelders: Thomas Buffel (Cercle), Steven Defour (Standard), Marouane Fellaini (Standard), Bart Goor (Anderlecht), Gaby Mudingayi (Bologna /Ita), Timmy Simons (PSV/Ned), Axel Witsel (Standard)
- Aanvallers: Tom De Sutter (Cercle), Stein Huysegems (Twente/Ned), Mbo Mpenza (Larissa/Gri), Wesley Sonck (Club Brugge), Kevin Vandenbergh (GB)

ik heb toch wel enkele vragen bij deze selectie

Dat je deze keepers selecteerd kan ik nog begrijpen. Meer vragen heb ik bij de selectie van Mark De Man, maar vooral Jelle Van Damme. Een Van Damme op niveau is zijn selectie waard, maar dat zal nu zeker (nog) niet het geval zijn. Die kerel komt net terug uit blessure, heeft al zeker ��n maand (of langer) geen match meer gespeeld en nauwelijks een fatsoenlijke training in de benen de laatste weken ... wat in hemelsnaam doet die speler in de selectie?????

Waarom Bart Goor en Mbo Mpenza nog geselecteerd zijn begrijp ik ook niet. Kan enkel zijn obv hun prestaties van 5 jaar geleden ofzo, want hetgeen die mannen de laatste tijd hebben laten zien is toch geen niveau meer van de nationale ploeg. Hetzelfde kan eigenlijk zelfs nog gezegd worden van Thomas Buffel en Kevin Vandenbergh, ... of die moeten een geweldige voorbereiding hebben gespeeld (waar VDE ongetwijfeld iedere match van gevolgd heeft )

Posted by BZRK on Aug-14-2008 16:24:

heerlijke selectie weer idd, wat een bondscoach hebben wij toch

Posted by The_G0dfather on Aug-14-2008 16:35:

Ik veronderstel dat hij niemand van de "jonge duivels" kon kiezen?

En wrom geen Kompany?

Bijna vergeten te zeggen wat een onnozele selectie dit is

Posted by djcresto on Aug-14-2008 17:14:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ik heb toch wel enkele vragen bij deze selectie

Dat je deze keepers selecteerd kan ik nog begrijpen. Meer vragen heb ik bij de selectie van Mark De Man, maar vooral Jelle Van Damme. Een Van Damme op niveau is zijn selectie waard, maar dat zal nu zeker (nog) niet het geval zijn. Die kerel komt net terug uit blessure, heeft al zeker ��n maand (of langer) geen match meer gespeeld en nauwelijks een fatsoenlijke training in de benen de laatste weken ... wat in hemelsnaam doet die speler in de selectie?????

Waarom Bart Goor en Mbo Mpenza nog geselecteerd zijn begrijp ik ook niet. Kan enkel zijn obv hun prestaties van 5 jaar geleden ofzo, want hetgeen die mannen de laatste tijd hebben laten zien is toch geen niveau meer van de nationale ploeg. Hetzelfde kan eigenlijk zelfs nog gezegd worden van Thomas Buffel en Kevin Vandenbergh, ... of die moeten een geweldige voorbereiding hebben gespeeld (waar VDE ongetwijfeld iedere match van gevolgd heeft )

Man nog nooit een verdediging gezien met zo'n techniek

Tzal vooral gebrek aan beter zijn zeker?

Posted by FCB_Fanatic on Aug-14-2008 17:36:

quote:
Originally posted by djcresto
Tzal vooral gebrek aan beter zijn zeker?

waarschijnlijk eh ...

toch moeten er een aantal alternatieven zijn voor een Goor / Mpenza. Lamah en Rossini zaten toch in de voorselectie van de OS. Waarom die mannen dan bijvoorbeeld niet oproepen? Het feit dat ze al bij de beloften hebben gespeeld moet toch aantonen dat ze iets in hun mars hebben. T is toch op dergelijke spelers dat we in de toekomst moeten rekenen, toch niet meer op Goor, Mpenza's ed.

Waarschijnlijk heeft hij die mannen wel nauwelijks aan het werk gezien maar dat moet in ieder geval voor VDE geen probleem vormen ... Buffel en VDB zal em de laatste maanden ook niet overvloedig bezig hebben gezien

Posted by FCB_Fanatic on Aug-14-2008 20:58:

en Gent heeft zn eerste Europese match dit seizoen ook gewonnen ... 2-1 tegen Kalmar. Redelijk resultaat, jammer van die tegengoal.

Posted by Devilex on Aug-17-2008 08:12:

Al� we zijn er weer aan begonnen. Logische zege van Standard op Dender, maar wat Anderlecht gedaan heeft daar verschoot ik wel van, mss moet Cercle net zoals vorig jaar weer enkele speeldagen wennen alvoor ze in hun ritme komen.

Posted by FCB_Fanatic on Aug-17-2008 09:17:

quote:
Originally posted by Devilex
Al� we zijn er weer aan begonnen. Logische zege van Standard op Dender, maar wat Anderlecht gedaan heeft daar verschoot ik wel van, mss moet Cercle net zoals vorig jaar weer enkele speeldagen wennen alvoor ze in hun ritme komen.

wat ik ervan gehoord heb haalde Anderlecht hetzelfde niveau als in zn vorige matchen en waren ze gewoon slecht ... maar was Cercle gewoonweg n�g slechter. Ik ga er zeker niet om treuren, nu staan ze waar ze horen te staan

Posted by Gladius on Aug-17-2008 11:09:

meh, belgische competitie terug begonnen, de 'Jupiler Pro League' (m�t als logo de stier uiteraard, oenaasj!). gelukkig begonnen ze gisteren in Engeland ook, zodat ik snel kon overschakelen. Toevallig iemand de goal van Steinsson gezien in Bolton - Stoke?

Posted by The_G0dfather on Aug-17-2008 11:14:

was dat dat voorzet/schot van de zijkant ?

Posted by Gladius on Aug-17-2008 12:52:

quote:
Originally posted by The_G0dfather
was dat dat voorzet/schot van de zijkant ?

yep idd. totaal niet als schot bedoeld, maar valt wel in de kruising binnen. goal of the month =)

ook opmerkelijk was Nasri die bij Arsenal al na 4 min scoort en heerlijke dingen liet zien. hmmm dat wordt weer genieten dit seizoen

Posted by djcresto on Aug-18-2008 06:39:

quote:
Originally posted by Gladius
meh, belgische competitie terug begonnen, de 'Jupiler Pro League' (m�t als logo de stier uiteraard, oenaasj!). gelukkig begonnen ze gisteren in Engeland ook, zodat ik snel kon overschakelen. Toevallig iemand de goal van Steinsson gezien in Bolton - Stoke?

yes wat een goal

Gent ook goed begonnen, twee knappe goals van Azofeifa.

Posted by Jasperovitsj on Aug-18-2008 06:58:

Die 4-0 was wel een beauty, amai

Posted by lievez on Aug-18-2008 08:46:

Is da normaal ni op zondag in Studio 1, dat ze alle matchen laten zien + gasten ?

gisteren wast gene vetten, paar matchkes laten zien en geen gasten

Posted by djcresto on Aug-18-2008 08:50:

quote:
Originally posted by lievez
Is da normaal ni op zondag in Studio 1, dat ze alle matchen laten zien + gasten ?

gisteren wast gene vetten, paar matchkes laten zien en geen gasten

Frank Raes was Studio Olympia aan het presenteren op die moment.

Posted by Devilex on Aug-18-2008 09:31:

De matchen van zaterdag laten ze in Studio 1 op zaterdag zien, redelijk stom want dan ben ik meestal op zwier.

Pages (18): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »