TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Inbreker....
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by total woot eeehm nee ik snap het inderdaad niet geloof ik, als het grootste gedeelte van de taak van de politie bestaat uit repressie van misdaden, dan ben ik waarschijnlijk een achterlijke mongool, maar als ze aan PREventie zouden doen dat is er toch veel minder REpressie nodig? |
En als je wilt dat de politie niet constant in de negatieve publiciteit is dan moet je programma's als: 112 weekend en Wielklem en Co afschaffen (al vind ik die blonde van W&co toch wel eeeehhh tsja hoe zeg ik dat... als je het programma ken dan weeet je wat ik bedooeel). |
En Snuggle: ik ben het wel redelijk met je eens, maar ik wordt er scheitziek van dat ik constant een nieuwe fiets moet regelen (ik kom uit een dorp waar je je fiets niet eens op slot hoeft te zetten) snappie? |
mn vorige was fel blauw, maareeeh het probleem hier is dat iedereen zo denkt (er zijn meer gekleurde fietsen dan normale)
en New Wave: met W&co bedoel ik alleen dat ze een iets minder infantiel persoon op tv zo'n dienst laten vertegenwoordigen, ik doe echt mn best maar iedere keer dat ik dat wijf zie schiet ik in de lach, hoe kun je haar nou serieus nemen?
enne ik heb mn licht net gerepareerd.
greetz
WooT
| Originally posted by total woot enne ik heb mn licht net gerepareerd. |
| Originally posted by New Wave Nu nog effe je remmen |
| Originally posted by TimeportE das klote joh fiets zonder remmen.. was laatst bij mijn broer in enschede kon kiezen uit 2 fietsen (waarop ik die 2 dagen kon rijden) 1 zonder remmen en 1 zonder remmen.. en das mooi kut want in enschede hebben ze ook nog eens rare kruispunten waarbij alle fietsers mogen doorrijden links/rechts maakt nie.. |

| Originally posted by SnuggLe Wat doet je broer in Enschede?? Enschede sucks man ![]() |

OKEEEEDAN
Iedereen heeft zijn licht gemaakt...zijn fietsjes op slot gezet en zijn zijwieltjes opgeborgen...back to topic.
Snuggle, wat zijn de nieuwste ontwikkeling in de zaak 'Matenweg'?
Hebben ze die zwarte teringlijer al te pakken?
Is het AZC al gebombardeerd?
Hoe is het met het meidje? Ik hoop al stukke beter!
mzzl!
| Originally posted by TimeportE das klote joh fiets zonder remmen.. was laatst bij mijn broer in enschede kon kiezen uit 2 fietsen (waarop ik die 2 dagen kon rijden) 1 zonder remmen en 1 zonder remmen.. en das mooi kut want in enschede hebben ze ook nog eens rare kruispunten waarbij alle fietsers mogen doorrijden links/rechts maakt nie.. |
)
Ik heb laatst een neger op heterdaad betrapt van het stelen van mijn fiets
Ik heb m een lesje moraal gegeven en toen mocht ik de fiets weer terughebben 
| Originally posted by New Wave OKEEEEDAN Iedereen heeft zijn licht gemaakt...zijn fietsjes op slot gezet en zijn zijwieltjes opgeborgen...back to topic. Snuggle, wat zijn de nieuwste ontwikkeling in de zaak 'Matenweg'? Hebben ze die zwarte teringlijer al te pakken? Is het AZC al gebombardeerd? Hoe is het met het meidje? Ik hoop al stukke beter! mzzl! |

| Originally posted by kolkiewolkie overigens hou ik me verder uit de politie goed/slecht discussie... het lijkt alleen vaak dat ze de taken een beetje slecht verdelen (als ze weer in de berm staan met hun astraatje met size xxl mistlampen) en andere dingetjes waar ze nooit wat aan doen... ow wacht, ik meng me erin, vergeet het bovenstaande.. |