TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party
Pages (16): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Posted by DJ Bazz on May-28-2002 19:27:

quote:
Originally posted by TimeportE

nee lasers had ik ook nie verwacht! .. iemand kan wel zijn laserpen meenemen dan neem ik mijn 48 kanten nep kristal mee .. schijn de laser in het kristal = lasershow

ok kunnen wij een deal gaan maken, ik heb wel een pennetje uit Itali� meegeript, dus als jij dat kristal ff meeneemt, komt er ook nog ff een lasershow

Posted by basvh on May-28-2002 20:39:

quote:
Originally posted by DjSuez
wageningen is cool, en geef idd es ff der naam, en welke studie ze gaat doen...

ze heet kim gaarthuis, welke studie ze gaat doen ben ik ff kwijt, maar de opleiding is voor het laatste jaar in wageningen en verhuist dan naar nijmegen. waar ik volgend jaar ga studeren

Posted by Akira on May-28-2002 22:51:

zo een feestje 10 minuutjes van mijn huis....hehe ik denk dat ik wel ff langs kom wippen na eerst in heiko's te zijn geweest misschien dat M5 ook wel meegaat

Posted by eXos on May-30-2002 09:02:

Ik kom ook maar dan (verplicht gesteld door iemand heel bijzonder)

Kijke of de meeste irl ook zo gebekt zijn.

Posted by Miss Proximus on May-30-2002 11:26:

gebekt of getongd

Posted by Donna on May-30-2002 12:17:

hm

Posted by ahp2002 on May-31-2002 19:38:

hmm heb ook nog in ede gewoond.
blij dat ik er weg ben..
the groove is na mijn tijd, ik moest altijd naar die klote petticoat omdat ze dan altijd van 2.30 tot 3.00 nog een beetje trance draaiden.

wat een leven toen...

maar wel goed intiatief, ik zit nog in itali� te dansen op gigi dagostino denk ik hehe, dus zal er niet zijn

Posted by T.H.C. on Jun-01-2002 18:36:

ah beter dit...,ik ga hier ook wel naartoe! ben heel benieuwd naar de draaikunsten van eye-riz, en van sommige anderen weet ik al zeker dat ik me ga vermaken, leuk!

Posted by eXos on Jun-02-2002 12:16:

quote:
Originally posted by T.H.C.
ah beter dit...,ik ga hier ook wel naartoe! ben heel benieuwd naar de draaikunsten van eye-riz, en van sommige anderen weet ik al zeker dat ik me ga vermaken, leuk!

Ben je al weer terug of lig je nog met je luie reet op het Griekse strand?

Posted by Opti on Jun-02-2002 12:23:

jongens jongens PM asjeblieft

Posted by Miss Proximus on Jun-02-2002 18:33:

battle tussen eye-riz en antiphus

Posted by TimeportE on Jun-04-2002 07:41:

okeej eff nog wat vraagjes:
bellie is eignelijk de enige die hard draaid (echt hard dan maar).. moe een van de dj's in zijn set een wat hardere afsluiting neerzetten of deon we daar nie aan
en moe der nog een website komen of word daar al aan gewerkt
en hoe zit met advertising moeten we de straten op ?

Posted by New Wave on Jun-04-2002 07:48:

maka je maar geen zorgen over de DJ's........

Posted by eXos on Jun-04-2002 11:24:

quote:
Originally posted by New Wave
maka je maar geen zorgen over de DJ's........

Nee, want zelfs DJ ProFeeTruS zal dan zijn opwachting maken.

Hijs bekend om z'n Hardstyle Techno sets.

Posted by aphex on Jun-04-2002 12:10:

Als guest DJ ook maar phex? ghaha, nee maar ik kom zeker wel, maybe day ik iets met Baz kan regelen aangezien we beiden in Grun wonen lemme know

Oja maak ff een TA lijst van lui die zeker komen dan vergeet ik niemand te meeten

Posted by SnuggLe on Jun-04-2002 12:23:

Ik kom denk ik ook wel, alleen moet ik nog ff kijken hoe het zit met vervoer. Mijn vriendin zit al in China, dus die kan niet rijden, en ik heb dan echt geen zin om nuchter te blijven. Dus moet ik ff weten hoelaat de treinen gaan en hoe daar te komen is. (vanuit Arnhem enzo)
Ik kan wel met de auto komen, maar dan moet ik ergens blijven pitten...anders in de auto gewoon pitten ofzo.

Greetz,
SnuggLe

Posted by eXos on Jun-04-2002 21:59:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik kom denk ik ook wel, alleen moet ik nog ff kijken hoe het zit met vervoer. Mijn vriendin zit al in China, dus die kan niet rijden, en ik heb dan echt geen zin om nuchter te blijven. Dus moet ik ff weten hoelaat de treinen gaan en hoe daar te komen is. (vanuit Arnhem enzo)
Ik kan wel met de auto komen, maar dan moet ik ergens blijven pitten...anders in de auto gewoon pitten ofzo.

Greetz,
SnuggLe

We kennen wel samen gaan. Maar dat regelen we wel tegen die tijd

Posted by SnuggLe on Jun-05-2002 11:37:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

We kennen wel samen gaan. Maar dat regelen we wel tegen die tijd

Flex...ik zal het onthouden.
Denk dat het de auto wordt vanuit Didam (achter Arnhem). Er kunnen wel mensen mee dan.

Greetz,
SnuggLe

Posted by Opti on Jun-05-2002 12:26:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Nee, want zelfs DJ ProFeeTruS zal dan zijn opwachting maken.

Hijs bekend om z'n Hardstyle Techno sets.

SuperSJinees zal ook zijn draaikunsten vertonen

loempiadraaikunsten welteverstaan

Posted by Siesta on Jun-05-2002 18:08:

quote:
Originally posted by Optimus

SuperSJinees zal ook zijn draaikunsten vertonen

loempiadraaikunsten welteverstaan

relaxt, ik kom ook happie eten

wel sambal bij??

Posted by Opti on Jun-05-2002 19:32:

bij mai altijd sambal bai!

Posted by New Wave on Jun-05-2002 19:45:

Gaat er 1 loempia's verkopen..mwhehe lekker vaag..ha djij niet wat anders te doen hoer?..volgen smij moest jij de kurkentrekker nog oefenen met Snuggle

Posted by Opti on Jun-05-2002 19:50:

quote:
Originally posted by New Wave
Gaat er 1 loempia's verkopen..mwhehe lekker vaag..ha djij niet wat anders te doen hoer?..volgen smij moest jij de kurkentrekker nog oefenen met Snuggle

pillen verkopen ken ook hoor
en de kurkentrekker ja! Ik heb nog een paar nieuwe dansjes voor je!

Posted by franzelare on Jun-06-2002 10:30:

nou dan reserveer ik ook alvast zoon top loepia!!

optimus space loepia's lijkt me wel wat

Posted by Chicane on Jun-08-2002 17:16:

lijkt me een jofel feest, weet iemand of Tais en Yarnie ook gaan? Kan ik dan eindelijk eens me queen of underground ontmoeten, the lovely Miss Eye-Riz...

Trouwens, wie gaat er MC'en die avond? En krijgen we nog een live-act van iets of iemand? En btw.. welke releasegroup krijgt de exclusiviteit van het recorden, editen en releasen?

Over vervoer, ik kom uit Dordrecht, ik heb waarschijnlijk een clio onder me aars waar nog 3 andere leute in kenne.. dus Yarnie en nog 2 kennen erin ofzo.. ik heur het wel.. is alleen nog niet zeker omdat Augustus nog zo fucking ver weg is

Toedels al te saam

Pages (16): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »