TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Olympische spelen
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by E-motion_error Het is maar al te belachelijk om alles op een foute organisatie te steken. Het kan altijd beter op dat vlak maar het is niet zo dat het hier zo slecht georganiseerd is allemaal. Maarjah voor sommigen blijft het zo dat al wat Belgisch is, slecht is. |
| Originally posted by E-motion_error FCB>> Ik doelde meer op de zware omstandigheden door de vochtigheid en warmte + de roekeloze overtredingen van de Chinezen dan ga je als het niet hoeft eerder een balletje vanachter rondspelen dan op zoek te gaan naar extra goals die toch geen nut hebben. |
| Originally posted by E-motion_error Prestaties hangen minstens voor 30% af van mentaliteit. |

Heel die communautaire bullshit straalt af op alles wat ook maar iets met eergevoel naar dit land toe te maken heeft. Enkel het wielrennen kan zich hier nog bovenuit tillen aangezien dit toch bijna een volledig Vlaamse aangelegenheid is.
Het is toch duidelijk dat de mindere prestaties van Belgen op internationale tornooien en wedstrijden door de jaren heen gelijklopen met de politieke versnippering in dit land.
Tzijn spelen en tga hier 95% over voetbal, komaan eh jongens
Wat een 4x 100m vrije slag finale !!
Kreeg er ne krop van in men keel. Wat moet dat voor een gevoel geven als je in die Amerikaanse ploeg zit. Laatste 50m lig je een lichaamslengte achter op Alain Bernard, 1 van de snelste zwemmers dit ogenblik op de 100m. Ongelooflijk.
Elise knap 13de, Fonteyn net de 200 vlinder afgewerkt maar zit net niet in de halve finales. Mocht wel mee in de reeks bij Phelps, das zoals tegen Michael Jordan mogen gebasket hebben. Moet nogal een ervaring zijn daar.
Ik zeg ook niet dat het hier organisatorisch beter is dan in Nederland, dat is ook niet zo en dat heeft zeker zijn invloed op de hoeveelheid sporters die we sturen. Dat ze in Nederland met enkele miljoenen mensen meer zijn speelt mee maar het verschil is toch veel groter dan dat.
Toch denk ik dat het gevoel gesteund te zijn door een massaal publiek in je thuisland veel belangrijker is dan het organisatorische, vooral dan in de individuele sporten.
De politieke situatie helpt ook niet, we moeten zo snel mogelijk af van die gewestregeringen en terug naar 1 Belgische regering die beslissingen neemt voor heel het land over alle thema's waaronder dus ook sport.
| Originally posted by E-motion_error De politieke situatie helpt ook niet, we moeten zo snel mogelijk af van die gewestregeringen en terug naar 1 Belgische regering die beslissingen neemt voor heel het land over alle thema's waaronder dus ook sport. |
Goh ja, unionisme op welk vlak dan? Zolang Belgie bestaat uit Vlaanderen en Wallonie moeten sporters uit beide delen support kunnen krijgen vind ik.
Jonges, maakt een dramaqueen-threadje aan ofzo, maar hou die politieke zever hieruit. De Olympische Spelen zijn geen plaats voor politiek! (tiens waar heb ik da nog gehoord)
+ 1, zijn er precies niveel die ook werkelijk naar ons Belgen kijken. Dirk Van Tichelt grijpt maar net naast het Brons 
Ik keek een tijd terug naar het roeien op nederland 
De hockeyers maakten ook niet echt een goeie beurt. Ollie en Darcis kloppen w�l het duo Canas/Nabaldian in de eerste ronde van het dubbelspel. Heel mooie prestatie 
van hockey gesproken, groene kaarten ?! 
| Originally posted by Antony + 1, zijn er precies niveel die ook werkelijk naar ons Belgen kijken. Dirk Van Tichelt grijpt maar net naast het Brons |
Zeilen? 
gvd nu gaat Kompany toch terug?
"Ik ben zwaar teleurgesteld, omdat ik geen steun van de bond voel", zegt Kompany maandagavond laat in een communiqu� vanuit China.
"Ik vind het ook heel jammer dat ik mijn land in de steek moet laten", ging het nog voort in het korte persbericht.
Eerder op de dag had de Hamburg-speler nog in een interview gezegd dat hij op de Spelen wilde blijven en dat hij de steun van de bond genoot.
bende amateurs 
Wanneer is het Kleiduifschieten ? 
De kleiduiven werden vervaardigd in Georgi� maar zijn ondertussen blijkbaar reeds kapotgeschoten voor ze naar Peking zijn getransporteerd
De gouden medaille gaat naar Rusland.
| Originally posted by Antony + 1, zijn er precies niveel die ook werkelijk naar ons Belgen kijken. Dirk Van Tichelt grijpt maar net naast het Brons |

Ik vind zo'n dingen toch niet kunnen. Ze hadden Kompany daar gewoon moeten houden, maar de Bond zwicht telkens voor het minste. Het gaat hier wel om Olympische Spelen, geen stom vriendenmatchke. Als Kompany dan in die competitiematch op de bank gaat zitten dan gaat het pas echt stuiven denk ik. Dan mag de Bond ook eens 'een zeer boze fax' sturen.
Who gives a flying fvck wat de belgen doen ![]()
edit: hopelijk halen we geen enkele medaille
of is 't al te laat daar voor ?
| Originally posted by Config Ik vind zo'n dingen toch niet kunnen. Ze hadden Kompany daar gewoon moeten houden, maar de Bond zwicht telkens voor het minste. Het gaat hier wel om Olympische Spelen, geen stom vriendenmatchke. Als Kompany dan in die competitiematch op de bank gaat zitten dan gaat het pas echt stuiven denk ik. Dan mag de Bond ook eens 'een zeer boze fax' sturen. |
| Originally posted by Config Ik vind zo'n dingen toch niet kunnen. Ze hadden Kompany daar gewoon moeten houden, maar de Bond zwicht telkens voor het minste. Het gaat hier wel om Olympische Spelen, geen stom vriendenmatchke. Als Kompany dan in die competitiematch op de bank gaat zitten dan gaat het pas echt stuiven denk ik. Dan mag de Bond ook eens 'een zeer boze fax' sturen. |
| Originally posted by Jasperovitsj Hamburg zit momenteel blijkbaar met maar 13 fitte kernspelers, inclusief Kompany. Dus ze gaan hem echt wel nodig hebben, zeker omdat ze dan ook nog eens tegen Bayern spelen. |
| Originally posted by Config Ok ja, in dat opzicht is hun vraag dan zeker wel te begrijpen. Maar dat een ploeg als Hamburg maar 13 fitte kernspelers zou hebben daar moet ik toch ogen van trekken. Kortrijk heeft toevallig ook maar 13 fitte kernspelers, en zelfs dat kon ik maar amper begrijpen. |
| Originally posted by FCB_Fanatic Brugge heeft toch ook een ruime selectie, en toch kwamen ze afgelopen seizoen niet altijd aan 18 fitte spelers o.w.v. kwetsuren waardoor ze de kern moesten aanvullen met enkele beloften |