TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting!
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »
k had een mailtje gestuurd naar de crew en die zeiden dat het deze
editie van outdoor ook hetzelfde zou zijn als de vorige editie. Dus
nu ma afwachten 
| quote: |
| Originally posted by Gurian k had een mailtje gestuurd naar de crew en die zeiden dat het deze editie van outdoor ook hetzelfde zou zijn als de vorige editie. Dus nu ma afwachten |
| quote: |
| Kaartje is binnen.. Ik bevestig hierbij dat ik om een uur of 1 samen met djSuez in de Black hole toko te vinden ben |
Ik ben eindelijk terug op het forum, 7 dagen niet kunnen internetten door die klote pc, er was van alles verrot
maarja alles werkt weer. Ik ben er ook zeker bij, ga vanmiddag namelijk kaartjes kopen 
| quote: |
| Originally posted by Snuggle ??? Bij mij reageren ze TOTAAL niet op mail! |


*looks at ticket*
WOOOHOOOO! my ticket arrived today 
zoo0000000ooo
k ben der ook bij
ga met yarn en chicane, en dan nog zo iemand van hier ergns die k verder niet ken...maar wordt wel kick denk...
Wowieeee nog anderhalve week!!
Ik heb dr echt zin an.. Eindelijk geen school meer enzo!! 


WIEHOEIIIIIIIIIIIII
| quote: |
| Originally posted by pivot zoo0000000ooo k ben der ook bij ga met yarn en chicane, en dan nog zo iemand van hier ergns die k verder niet ken...maar wordt wel kick denk... |
Welkom in me nederige Clio
Die andere persoon die meegaat komt van RMF dat is SPU en naar alle waarschijnlijkheid gaat PatMcGroin ook mee, dus wordt flink stouwen aangezien er amper 3 personen in me wagentje passen... EN GA NU G%$T#@%$# NIET ME MOOIE WAGENTJE FLAMEN!
He mensen, ik heb nog 2 tickets onverwachts over. Je mag ze hebben voor 25 EURO per stuk.
Contact me maar als je geinteresseerd bent.
grtz,
TNG
Re: Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting!
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Members die komen: SnuggLe, Tango, Ding Chavez, Yarnie, Magrec, Chicane, Glaniskanis, RV, Donna, Tais, Mido, PartyHardy!, Jappio, Basvh, Gurian, Joost008, PatMcGroin (DLD!), SerialKillah, DjSuez, TDM, SPU, drpeer_holland, Kolkiewolkie? , TranceFool?, Franzelare?.... |
| quote: |
| He mensen, ik heb nog 2 tickets onverwachts over. Je mag ze hebben voor 25 EURO per stuk. |
, totaal NIET into de muziek, maar boeiuh.
en heeft er zin in!
Re: Re: Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting!
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie geen ? maar ! EINDELIJK!! onwaarschijnlijk laat heb ik het toch nog rond gekregen... hier hoeven jullie dus niet meer achteraan, want die zijn voor mij zon girlie die het ook wel een keer geinig leek om mee te gaan wou wel mee , totaal NIET into de muziek, maar boeiuh.me is dus van de partij... en heeft er zin in! |


Oke mensen, de meeting komt dichterbij...... ImpulZ is zaterdag al!!!
De meeting staat gepland voor 01:00 uur vooraan in de BlackHole tent. Ik ben er al wel eerder, en neem aan dat ik dan ook te vinden ben in de BH tent. Ik heb een digitale camera bij me (alssie door de security heenkomt!
) dus daar kan je me aan herkennen.
Voor de mensen die me verder nie kennen hier een pic 
Dus dit ben ik, en waarschijnlijk heb ik DIT ook aan zaterdag...
[EDIT] Sorry wilde jullie nie laten schrikken, wist nie dattie ZO groot was
[EDIT]
Greetz,
SnuggLe
hmmm, ik zal proberen om te onthouden dat het om 1.00 uur is
forgive my stupidness, maar ik vind vooraan een nogal ruim begrip..
vooraan bij de dj-booth
vooraan als rechtsvooraan in de tent
vooraan als linksvooraan in de tent
vooraan als voor bij de ingang...

en dan nog iets, weet nou iemand die fokking time table al? kwil niet de hele nacht in de progressive tent zitten wachten op tiesto nl... maar kwil um ook nie missen
time table krijg je als je binnen bent
| quote: |
| Originally posted by Optimus time table krijg je als je binnen bent |
, maar ondertussen zijn er dankzij marktplaats al een aantal meeltjes de deur uit
dan klim je t hekkie over


scheelt e weer �30


alright....since i can't read any of that and there have been quite a few new posts lately, i'm going to go ahead and assume we've picked a time and place???
anyone so kind to tell me in english?? thanks!
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie forgive my stupidness, maar ik vind vooraan een nogal ruim begrip.. vooraan bij de dj-booth vooraan als rechtsvooraan in de tent vooraan als linksvooraan in de tent vooraan als voor bij de ingang... |

| quote: |
| Originally posted by PatMcGroin alright....since i can't read any of that and there have been quite a few new posts lately, i'm going to go ahead and assume we've picked a time and place??? anyone so kind to tell me in english?? thanks! |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Greetz, SnuggLe |
[QUOTE]Originally posted by SnuggLe
Deze

Jep 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.