TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting!
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »


Posted by Gurian on Jun-06-2002 06:15:

k had een mailtje gestuurd naar de crew en die zeiden dat het deze
editie van outdoor ook hetzelfde zou zijn als de vorige editie. Dus
nu ma afwachten


Posted by SnuggLe on Jun-06-2002 21:19:

quote:
Originally posted by Gurian
k had een mailtje gestuurd naar de crew en die zeiden dat het deze
editie van outdoor ook hetzelfde zou zijn als de vorige editie. Dus
nu ma afwachten



??? Bij mij reageren ze TOTAAL niet op mail!

Greetz,
SnuggLe


Posted by DjSuez on Jun-07-2002 07:06:

quote:
Kaartje is binnen.. Ik bevestig hierbij dat ik om een uur of 1 samen met djSuez in de Black hole toko te vinden ben


woohoow!!!

we gaan weer uit onze naad!!

nou paultje ook ff overhalen om lid te worden van TA


Posted by TranceFool on Jun-07-2002 09:51:

Ik ben eindelijk terug op het forum, 7 dagen niet kunnen internetten door die klote pc, er was van alles verrot maarja alles werkt weer. Ik ben er ook zeker bij, ga vanmiddag namelijk kaartjes kopen


Posted by Gurian on Jun-08-2002 18:55:

quote:
Originally posted by Snuggle

??? Bij mij reageren ze TOTAAL niet op mail!


Waar mail je dat heen dan?? Ik heb al 2 maal een mailtje gestuurd en
ze antwoorden elke keer dus.

Misschien was je niet beleeft genoeg


Posted by PatMcGroin on Jun-10-2002 00:02:

*looks at ticket*
WOOOHOOOO! my ticket arrived today


Posted by pivot on Jun-12-2002 21:49:

zoo0000000ooo

k ben der ook bij

ga met yarn en chicane, en dan nog zo iemand van hier ergns die k verder niet ken...maar wordt wel kick denk...


Posted by Jappio on Jun-19-2002 17:25:

Wowieeee nog anderhalve week!!

Ik heb dr echt zin an.. Eindelijk geen school meer enzo!!

WIEHOEIIIIIIIIIIIII


Posted by Chicane on Jun-20-2002 21:12:

quote:
Originally posted by pivot
zoo0000000ooo

k ben der ook bij

ga met yarn en chicane, en dan nog zo iemand van hier ergns die k verder niet ken...maar wordt wel kick denk...


Pivor, b33r Welkom in me nederige Clio Die andere persoon die meegaat komt van RMF dat is SPU en naar alle waarschijnlijkheid gaat PatMcGroin ook mee, dus wordt flink stouwen aangezien er amper 3 personen in me wagentje passen... EN GA NU G%$T#@%$# NIET ME MOOIE WAGENTJE FLAMEN!


Posted by tango on Jun-22-2002 17:24:

He mensen, ik heb nog 2 tickets onverwachts over. Je mag ze hebben voor 25 EURO per stuk.

Contact me maar als je geinteresseerd bent.

grtz,
TNG


Posted by kolkiewolkie on Jun-23-2002 21:18:

Re: Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting!

quote:
Originally posted by SnuggLe

Members die komen: SnuggLe, Tango, Ding Chavez, Yarnie, Magrec, Chicane, Glaniskanis, RV, Donna, Tais, Mido, PartyHardy!, Jappio, Basvh, Gurian, Joost008, PatMcGroin (DLD!), SerialKillah, DjSuez, TDM, SPU, drpeer_holland, Kolkiewolkie? , TranceFool?, Franzelare?....



geen ? maar !

EINDELIJK!!

onwaarschijnlijk laat heb ik het toch nog rond gekregen...

quote:
He mensen, ik heb nog 2 tickets onverwachts over. Je mag ze hebben voor 25 EURO per stuk.


hier hoeven jullie dus niet meer achteraan, want die zijn voor mij

zon girlie die het ook wel een keer geinig leek om mee te gaan wou wel mee , totaal NIET into de muziek, maar boeiuh.

me is dus van de partij... en heeft er zin in!


Posted by Dr. Kuipers on Jun-24-2002 15:46:

Re: Re: Impulz Outdoor (29-06-02) --> Meeting!

quote:
Originally posted by kolkiewolkie


geen ? maar !

EINDELIJK!!

onwaarschijnlijk laat heb ik het toch nog rond gekregen...



hier hoeven jullie dus niet meer achteraan, want die zijn voor mij

zon girlie die het ook wel een keer geinig leek om mee te gaan wou wel mee , totaal NIET into de muziek, maar boeiuh.

me is dus van de partij... en heeft er zin in!


Zozo Kolkie, ook aan de girl

Maareh ik ben er dus zeker weten niet, paar vrienden van me gaan wel, en zusjes ook wel, maar ja geldprobs he...

Ben al aan het sparen voor Mystery Land en Qlimax


Posted by SnuggLe on Jun-24-2002 20:11:

Oke mensen, de meeting komt dichterbij...... ImpulZ is zaterdag al!!!

De meeting staat gepland voor 01:00 uur vooraan in de BlackHole tent. Ik ben er al wel eerder, en neem aan dat ik dan ook te vinden ben in de BH tent. Ik heb een digitale camera bij me (alssie door de security heenkomt! ) dus daar kan je me aan herkennen.

Voor de mensen die me verder nie kennen hier een pic



Dus dit ben ik, en waarschijnlijk heb ik DIT ook aan zaterdag...

[EDIT] Sorry wilde jullie nie laten schrikken, wist nie dattie ZO groot was [EDIT]


Greetz,
SnuggLe


Posted by serialkillah on Jun-24-2002 22:17:

hmmm, ik zal proberen om te onthouden dat het om 1.00 uur is


Posted by kolkiewolkie on Jun-25-2002 06:23:

forgive my stupidness, maar ik vind vooraan een nogal ruim begrip..

vooraan bij de dj-booth
vooraan als rechtsvooraan in de tent
vooraan als linksvooraan in de tent
vooraan als voor bij de ingang...


Posted by kolkiewolkie on Jun-25-2002 08:56:

en dan nog iets, weet nou iemand die fokking time table al? kwil niet de hele nacht in de progressive tent zitten wachten op tiesto nl... maar kwil um ook nie missen


Posted by Opti on Jun-25-2002 09:38:

time table krijg je als je binnen bent


Posted by kolkiewolkie on Jun-25-2002 09:46:

quote:
Originally posted by Optimus
time table krijg je als je binnen bent


met de nadruk op ALS JE BINNEN BENT. das nog nie zekers namelijk...

tango had ze al verkocht , maar ondertussen zijn er dankzij marktplaats al een aantal meeltjes de deur uit

WAT een gestress zeg...


Posted by Opti on Jun-25-2002 10:35:

dan klim je t hekkie over

scheelt e weer �30


Posted by PatMcGroin on Jun-25-2002 14:18:

alright....since i can't read any of that and there have been quite a few new posts lately, i'm going to go ahead and assume we've picked a time and place???

anyone so kind to tell me in english?? thanks!


Posted by Donna on Jun-25-2002 20:08:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
forgive my stupidness, maar ik vind vooraan een nogal ruim begrip..

vooraan bij de dj-booth
vooraan als rechtsvooraan in de tent
vooraan als linksvooraan in de tent
vooraan als voor bij de ingang...



Jesus hey kolk als jij nou je pik is in een mierehoop douwt kun je ze allemaal tegelijk neuken
Snugface pleurt hier een deurposter formaat pict neer,zegt daarbij dat ie datzelfde waarschijnlijk ook zaterdag aanheeft en dat ie voor 1 uur ws al voor dat hek staat,hoeeeeeeeveel duidelijker wiljut dan nog hebben,op de vierkante meter van de grasmat afgeteld vanaf t midden van t hek orso?!
Velen van de TA dudes die komen hebben elkaar al s ontmoet en shit,maaaaaaak je nie druk......komt allemaal goed


Posted by Donna on Jun-25-2002 20:10:

quote:
Originally posted by PatMcGroin
alright....since i can't read any of that and there have been quite a few new posts lately, i'm going to go ahead and assume we've picked a time and place???

anyone so kind to tell me in english?? thanks!


@ 1 in the blackhole tent Pat...innnn the front


Posted by Jappio on Jun-25-2002 20:54:

quote:
Originally posted by SnuggLe


Greetz,

SnuggLe


If you see this guy you are in the good direction


Posted by Donna on Jun-25-2002 21:03:

[QUOTE]Originally posted by SnuggLe



Deze








Posted by Jappio on Jun-25-2002 21:05:

Jep


Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.