TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (16): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by Remy D Ja maar ik was zaterdagnacht naar Groningen en hij draaide zondagnacht in de Fun. Ik wilde daar ook nog graag heen maar ik was te moe maarja de 29e ben ik weer helemaal van de partij op Qontact. ![]() Mazzel |
ja dat kan natuurlijk ook he!.Nou ja druk weekend dan.Maaruh te moe????Wat is dat nou voor mentaliteit


| quote: |
| Originally posted by Bellie DOH!! ja dat kan natuurlijk ook he!.Nou ja druk weekend dan.Maaruh te moe????Wat is dat nou voor mentaliteit ![]() Gewoon gaan met die banaan en helemaal uit je naad.Je hebt wel een super feest weer gemist.Maar ja Qontact here we come ![]() GREETZ!! |
ja dat heb je weleens h�. Tja maar hoe moet ik mijn ouders gaan uitleggen als ik op de bank bijna in slaap val het op zo'n feest wel kan volhouden.. Dan krijgen ze vast vermoedens
. Maar nog minder dan 2 weekies en dan haal ik de schade wel in..
| quote: |
| Originally posted by Bellie was zaterdag naar de TIme geweest in A'dam.lekker weer lopen stampen bij Bas & Ram.En gisteren zijn we naar DNA-Party geweest in de FUN!!Gisteren was echt zo bizar PHATT gewoon.Ben ook echt tot het eind gebleven.wilde gewoon niet weg. ![]() En wederom werdt er weer bewezen dat er in de FUN ook echt super lekkere chicks weer komen.Kortom de FUN roelt echt keihard. volgende week effe rustig aan.daarna Qontact en daarna SHOCKERS,......WOOOHOOO kan gewoon niet wachten ![]() GREETZ!! |
Zozo...lekkere agenda hoor in Starlight.
Alleen waarom nodigen ze NANCE uit??? Is die nog niet dood? En verder zijn Milk inc en Jurgen een beetje jammer.
Zaterdag 21 april CLUBNIGHT DJ Piet Bervoets & DJ Moreno
Zaterdag 28 april CLUBNIGHT DJ Spider Willem
Zaterdag 5 mei Startrax Resident DJ's on Decks DJ Bird & optreden Nance
Zaterdag 12 mei CLUBNIGHT DJ Ren� & DJ Bird
Zaterdag 19 mei CLUBNIGHT DJ JON THE DENTIST (UK)& DJ Moreno
Zaterdag 26 mei CLUBNIGHT DJ E-Craig & DJ Bird
Zaterdag 2 juni Startrax Resident DJ's on Decks DJ Bird & Moreno
Zondag 3 juni EVOLUTION 1 DJ TOM HARDING TIESTO ARMIN VAN BUUREN MARK VAN DALE JOHAN GIELEN PROMISS LUCIEN FOORT BIRD MORENO RICKY MISS VIRUS
Zaterdag 9 juni CLUBNIGHT DJ Johan Gielen & DJ Bird
Zaterdag 16 juni CLUBNIGHT DJ Cliff King & DJ Moreno
Zaterdag 23 juni CLUBNIGHT DJ Bird & Moreno live MILK INC
Zaterdag 30 juni CLUBNIGHT DJ Jurgen & DJ Bird
DIt weekend was ook niet echt bijzonders...vrijdag weer in de plaatselijke kroeg geweest waar ontzettend veel leuke meisjes waren dus ik d8 dit weekend kan nog heel leuk worden...NOu zaterdag naar discotheek waar the moon was dat was zooooooooo ontzettend Bagger een robot manneke op het podium en een paar danseresjes...echt gewoon Zwaar KUT!!!om die ellende snel te vergeten heb ik me daar maar half bezat. wat daarna vervelende gevolgen had, dat ik daar half aangerand werd door een meisje van een jaar of 15...die heeft natuurlijk flink misbruik van die situatie gemaakt wat dus enorm FOUT was...ja vrienden konden er natuurlijk weer flink om lachen.maar ja vuile honden hebben niet eens ingegrepen
ik kan er nu ook stond steeds om lachen hoor
niet dat ik zo erg geshockeerd was... volgend weekend word stukken beter hehehe
ROYAL EDITION
| quote: |
| Originally posted by Akira dat ik daar half aangerand werd door een meisje van een jaar of 15... |

Vrijdag geen ene moer gedaan.Zaterdag moest ik draaien in een tent bij mij in de buurt.Kom ik daar binnen is er gewoon niemand binnen.en het ergste was....Ik moest opeens gaan openen ook.Was ik bijna klaar kwamen er pas mensen binnen strompelen.Maar ja aan de ene kant was dat niet zo erg want daarna zijn we nog naar de TIME geweest.Was wel relaxed alleen ik was zo nuchter als maar kon.Ik was namelijk de lul om te rijden.Niet echt super weekend maar volgende week gaan we weer helemaal LOS!!!!
Zaterdag:Qlubtempo in de FUN
Zondag:Qontact in de HMH
Maandag zien we wel wat we gaan doen 
GREETZ!!
| quote: |
| Originally posted by Akira DIt weekend was ook niet echt bijzonders...vrijdag weer in de plaatselijke kroeg geweest waar ontzettend veel leuke meisjes waren dus ik d8 dit weekend kan nog heel leuk worden...NOu zaterdag naar discotheek waar the moon was dat was zooooooooo ontzettend Bagger een robot manneke op het podium en een paar danseresjes...echt gewoon Zwaar KUT!!!om die ellende snel te vergeten heb ik me daar maar half bezat. wat daarna vervelende gevolgen had, dat ik daar half aangerand werd door een meisje van een jaar of 15...die heeft natuurlijk flink misbruik van die situatie gemaakt wat dus enorm FOUT was...ja vrienden konden er natuurlijk weer flink om lachen.maar ja vuile honden hebben niet eens ingegrepen ik kan er nu ook stond steeds om lachen hoor niet dat ik zo erg geshockeerd was... volgend weekend word stukken beter hehehe ROYAL EDITION |
door een meisje van 15 !!
ach ja....scheelt dat niet in je stamkroeg gebeurde met heel veel bekenden erbij..
| quote: |
| Originally posted by M5 Ik moet zo afrijden om 1400.....als ik het niet haal zak ik COMPLEET door de GROND ........echt waar ....ben al twee keer eerder gezakt ....er gaat telkens weer net ff iets mis ....maar nu ga ik goed mijn best doen !! REKEN MAAR !! |

| quote: |
| Originally posted by Bellie Heheheh ok dan man!!Zenuwachtig???? GOOD LUCK!!! TIP:Zet je spiegels net zo dat je echt je hoofd MOET bewegen zodat ze zien dat je ook ECHT kijkt ![]() GREETZ!! |
dat doet me goed !!
Veel succes. Dat je het maar mag halen en je weet het he.
Als je slaagt, gebak voor iedereen. (Zal een beetje moeilijk gaan, maar ok)
hahah !! eindelijk dan !! ik mag de weg op

Hardstikke gefeliciteerd hendrik!! nu kunnen we samen gaan stampen hehehe

Dat je maar veel rijplezier mag hebben!!!!
Ik ben zaterdagavond niet weg geweest omdat ik zondag om 6:00 moest werken
.. Dus ben ik op mijn kamer maar ff uit mijn dak gegaan op de nieuwe cd van Sander Kleinenberg, maarja het is toch anders
.
Gefeliciflapstaart M5!!!!!!!!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by Robvef LoL ![]() En dat vind jij erg, dat je door een meid word aangerand. LoL |
| quote: |
| Originally posted by Akira NOu ja ik kan er wel om lachen maar 15 is toch wel erg gortig of niet?hahahaha |
| quote: |
| Originally posted by Remy D Ken net!! |
5 jaar verschil.......ach ja AKIRA....je bent het zo weer vergeten !!
| quote: |
| Originally posted by M5 he maar remy die gozer is 20 man !!! dat kan eigenlijk dus HELEMAAL NIET !! 5 jaar verschil.......ach ja AKIRA....je bent het zo weer vergeten !! |
Dan is het inderdaad een beetje jammer.
Maarja had ze der wel al haar op
| quote: |
| Originally posted by M5 he maar remy die gozer is 20 man !!! dat kan eigenlijk dus HELEMAAL NIET !! 5 jaar verschil.......ach ja AKIRA....je bent het zo weer vergeten !! |
als ze niet wisten dat ik 20 was dan was de schade enigzins beperkt...hahaha Nou ja vergeten zal ik het niet want het is achteraf wel dik lachen geweest...| quote: |
| Originally posted by Remy D Hahaha is die 20 Dan is het inderdaad een beetje jammer. Maarja had ze der wel al haar op |
nee hoor ik heb niet eens echt lopen voelen..beetje aan haar borsten...zij was drukker bezig..haha zij probeerde mij broek naar beneden te trekken.Maar dat had ik nog enigszins kunnen voorkomen...
Zo dit weekend was zeker weer leuk....vrijdag lekker de kroeg ingegaan en een super leuk meisje ontmoet
,zater naar shockers ja ik vond het zeker wel een leuk feestje hoor maar ja ik ben niet de grootste techno fan maar toch heb ik me gped vermaakt en wat stond de bass hard aan bij luke slater...ik werd gewoon weggeblazen.
Jeff mills nog de bells gedraaid en dat was zeker ff flink genieten
al met al een geslaagd weekend
Gefeliciteerd Hendrik!
Kan je strax in die thread posten over "how dose trance make you drive" ofzoiets.. stoepje hier.. fietspadje daar..
Mazzel!
En Akira het pedotje haha 
Een meisje van 15 kan best wel volwassen zijn trouwens.. zat ze al in der "hitkrant" fase hehe (eigenlijk kan ik beter me mond houden maarja)
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Kan je strax in die thread posten over "how dose trance make you drive" ofzoiets.. stoepje hier.. fietspadje daar.. |

| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Gefeliciteerd Hendrik! Kan je strax in die thread posten over "how dose trance make you drive" ofzoiets.. stoepje hier.. fietspadje daar.. Mazzel! En Akira het pedotje haha ![]() Een meisje van 15 kan best wel volwassen zijn trouwens.. zat ze al in der "hitkrant" fase hehe (eigenlijk kan ik beter me mond houden maarja) |
. Daar wordt ik alleen maar relaxt van...

)
,zodat het verschil niet meer 5 jaar is . Ach ja Jason ze vergeten het wel weer joh ...die stunt van jou ....over een paar jaar weet niemand dat meer joh
. Dan kan je iedereen weer recht in de ogen kijken hiero !!

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.