TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (16): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »


Posted by Bellie on Apr-16-2001 21:21:

quote:
Originally posted by Remy D


Ja maar ik was zaterdagnacht naar Groningen en hij draaide zondagnacht in de Fun. Ik wilde daar ook nog graag heen maar ik was te moe maarja de 29e ben ik weer helemaal van de partij op Qontact.

Mazzel


DOH!! ja dat kan natuurlijk ook he!.Nou ja druk weekend dan.Maaruh te moe????Wat is dat nou voor mentaliteit
Gewoon gaan met die banaan en helemaal uit je naad.Je hebt wel een super feest weer gemist.Maar ja Qontact here we come

GREETZ!!


Posted by Remy D on Apr-16-2001 21:31:

quote:
Originally posted by Bellie


DOH!! ja dat kan natuurlijk ook he!.Nou ja druk weekend dan.Maaruh te moe????Wat is dat nou voor mentaliteit
Gewoon gaan met die banaan en helemaal uit je naad.Je hebt wel een super feest weer gemist.Maar ja Qontact here we come

GREETZ!!


Hahaha ja dat heb je weleens h�. Tja maar hoe moet ik mijn ouders gaan uitleggen als ik op de bank bijna in slaap val het op zo'n feest wel kan volhouden.. Dan krijgen ze vast vermoedens . Maar nog minder dan 2 weekies en dan haal ik de schade wel in..


Posted by Akira on Apr-17-2001 00:46:

quote:
Originally posted by Bellie
was zaterdag naar de TIme geweest in A'dam.lekker weer lopen stampen bij Bas & Ram.En gisteren zijn we naar DNA-Party geweest in de FUN!!Gisteren was echt zo bizar PHATT gewoon.Ben ook echt tot het eind gebleven.wilde gewoon niet weg.
En wederom werdt er weer bewezen dat er in de FUN ook echt super lekkere chicks weer komen.Kortom de FUN roelt echt keihard.

volgende week effe rustig aan.daarna Qontact en daarna SHOCKERS,......WOOOHOOO kan gewoon niet wachten

GREETZ!!



Ja echt heerlijk daar die chicks in de fun ik kan echt niet wachten tot 29 april met ROYAL EDITION


Posted by Mysteric on Apr-17-2001 13:10:

Zozo...lekkere agenda hoor in Starlight.
Alleen waarom nodigen ze NANCE uit??? Is die nog niet dood? En verder zijn Milk inc en Jurgen een beetje jammer.

Zaterdag 21 april CLUBNIGHT DJ Piet Bervoets & DJ Moreno
Zaterdag 28 april CLUBNIGHT DJ Spider Willem
Zaterdag 5 mei Startrax Resident DJ's on Decks DJ Bird & optreden Nance
Zaterdag 12 mei CLUBNIGHT DJ Ren� & DJ Bird
Zaterdag 19 mei CLUBNIGHT DJ JON THE DENTIST (UK)& DJ Moreno
Zaterdag 26 mei CLUBNIGHT DJ E-Craig & DJ Bird
Zaterdag 2 juni Startrax Resident DJ's on Decks DJ Bird & Moreno
Zondag 3 juni EVOLUTION 1 DJ TOM HARDING TIESTO ARMIN VAN BUUREN MARK VAN DALE JOHAN GIELEN PROMISS LUCIEN FOORT BIRD MORENO RICKY MISS VIRUS
Zaterdag 9 juni CLUBNIGHT DJ Johan Gielen & DJ Bird
Zaterdag 16 juni CLUBNIGHT DJ Cliff King & DJ Moreno
Zaterdag 23 juni CLUBNIGHT DJ Bird & Moreno live MILK INC
Zaterdag 30 juni CLUBNIGHT DJ Jurgen & DJ Bird


Posted by Akira on Apr-23-2001 00:55:

Talking

DIt weekend was ook niet echt bijzonders...vrijdag weer in de plaatselijke kroeg geweest waar ontzettend veel leuke meisjes waren dus ik d8 dit weekend kan nog heel leuk worden...NOu zaterdag naar discotheek waar the moon was dat was zooooooooo ontzettend Bagger een robot manneke op het podium en een paar danseresjes...echt gewoon Zwaar KUT!!!om die ellende snel te vergeten heb ik me daar maar half bezat. wat daarna vervelende gevolgen had, dat ik daar half aangerand werd door een meisje van een jaar of 15...die heeft natuurlijk flink misbruik van die situatie gemaakt wat dus enorm FOUT was...ja vrienden konden er natuurlijk weer flink om lachen.maar ja vuile honden hebben niet eens ingegrepen ik kan er nu ook stond steeds om lachen hoor niet dat ik zo erg geshockeerd was... volgend weekend word stukken beter hehehe ROYAL EDITION


Posted by Robvef on Apr-23-2001 07:27:

quote:
Originally posted by Akira
dat ik daar half aangerand werd door een meisje van een jaar of 15...

LoL
En dat vind jij erg, dat je door een meid word aangerand. LoL


Posted by Bellie on Apr-23-2001 09:56:

Vrijdag geen ene moer gedaan.Zaterdag moest ik draaien in een tent bij mij in de buurt.Kom ik daar binnen is er gewoon niemand binnen.en het ergste was....Ik moest opeens gaan openen ook.Was ik bijna klaar kwamen er pas mensen binnen strompelen.Maar ja aan de ene kant was dat niet zo erg want daarna zijn we nog naar de TIME geweest.Was wel relaxed alleen ik was zo nuchter als maar kon.Ik was namelijk de lul om te rijden.Niet echt super weekend maar volgende week gaan we weer helemaal LOS!!!!
Zaterdag:Qlubtempo in de FUN
Zondag:Qontact in de HMH
Maandag zien we wel wat we gaan doen

GREETZ!!


Posted by M5 on Apr-23-2001 10:05:

quote:
Originally posted by Akira
DIt weekend was ook niet echt bijzonders...vrijdag weer in de plaatselijke kroeg geweest waar ontzettend veel leuke meisjes waren dus ik d8 dit weekend kan nog heel leuk worden...NOu zaterdag naar discotheek waar the moon was dat was zooooooooo ontzettend Bagger een robot manneke op het podium en een paar danseresjes...echt gewoon Zwaar KUT!!!om die ellende snel te vergeten heb ik me daar maar half bezat. wat daarna vervelende gevolgen had, dat ik daar half aangerand werd door een meisje van een jaar of 15...die heeft natuurlijk flink misbruik van die situatie gemaakt wat dus enorm FOUT was...ja vrienden konden er natuurlijk weer flink om lachen.maar ja vuile honden hebben niet eens ingegrepen ik kan er nu ook stond steeds om lachen hoor niet dat ik zo erg geshockeerd was... volgend weekend word stukken beter hehehe ROYAL EDITION


haha !!

dat vind ik toch wel enorm leuk verhaal door een meisje van 15 !! ach ja....scheelt dat niet in je stamkroeg gebeurde met heel veel bekenden erbij..

Ik moet zo afrijden om 1400.....als ik het niet haal zak ik COMPLEET door de GROND ........echt waar ....ben al twee keer eerder gezakt ....er gaat telkens weer net ff iets mis ....maar nu ga ik goed mijn best doen !! REKEN MAAR !!


Posted by Bellie on Apr-23-2001 10:17:

quote:
Originally posted by M5


Ik moet zo afrijden om 1400.....als ik het niet haal zak ik COMPLEET door de GROND ........echt waar ....ben al twee keer eerder gezakt ....er gaat telkens weer net ff iets mis ....maar nu ga ik goed mijn best doen !! REKEN MAAR !!


Heheheh ok dan man!!Zenuwachtig????
GOOD LUCK!!!

TIP:Zet je spiegels net zo dat je echt je hoofd MOET bewegen zodat ze zien dat je ook ECHT kijkt

GREETZ!!


Posted by M5 on Apr-23-2001 10:20:

quote:
Originally posted by Bellie


Heheheh ok dan man!!Zenuwachtig????
GOOD LUCK!!!

TIP:Zet je spiegels net zo dat je echt je hoofd MOET bewegen zodat ze zien dat je ook ECHT kijkt

GREETZ!!


ok dank je !! dat doet me goed !!

je hoort het wel !!


Posted by Robvef on Apr-23-2001 11:02:

Veel succes. Dat je het maar mag halen en je weet het he.
Als je slaagt, gebak voor iedereen. (Zal een beetje moeilijk gaan, maar ok)


Posted by M5 on Apr-23-2001 13:57:

hahah !! eindelijk dan !! ik mag de weg op


Posted by Akira on Apr-23-2001 16:27:

Hardstikke gefeliciteerd hendrik!! nu kunnen we samen gaan stampen hehehe


Posted by Remy D on Apr-23-2001 16:53:

Talking

Dat je maar veel rijplezier mag hebben!!!!


Posted by Remy D on Apr-23-2001 16:56:

Angry

Ik ben zaterdagavond niet weg geweest omdat ik zondag om 6:00 moest werken.. Dus ben ik op mijn kamer maar ff uit mijn dak gegaan op de nieuwe cd van Sander Kleinenberg, maarja het is toch anders .


Posted by TranceFool on Apr-23-2001 17:27:

Thumbs up

Gefeliciflapstaart M5!!!!!!!!!!!!!


Posted by Akira on Apr-23-2001 22:53:

quote:
Originally posted by Robvef

LoL
En dat vind jij erg, dat je door een meid word aangerand. LoL


NOu ja ik kan er wel om lachen maar 15 is toch wel erg gortig of niet?hahahaha


Posted by Remy D on Apr-24-2001 11:36:

quote:
Originally posted by Akira


NOu ja ik kan er wel om lachen maar 15 is toch wel erg gortig of niet?hahahaha


Ken net!!


Posted by M5 on Apr-24-2001 13:30:

quote:
Originally posted by Remy D


Ken net!!


he maar remy die gozer is 20 man !!! dat kan eigenlijk dus HELEMAAL NIET !! 5 jaar verschil.......ach ja AKIRA....je bent het zo weer vergeten !!


Posted by Remy D on Apr-24-2001 13:47:

quote:
Originally posted by M5


he maar remy die gozer is 20 man !!! dat kan eigenlijk dus HELEMAAL NIET !! 5 jaar verschil.......ach ja AKIRA....je bent het zo weer vergeten !!

Hahaha is die 20 Dan is het inderdaad een beetje jammer. Maarja had ze der wel al haar op


Posted by Akira on Apr-24-2001 22:52:

quote:
Originally posted by M5


he maar remy die gozer is 20 man !!! dat kan eigenlijk dus HELEMAAL NIET !! 5 jaar verschil.......ach ja AKIRA....je bent het zo weer vergeten !!


Hendrik wat flik je me nou?? als ze niet wisten dat ik 20 was dan was de schade enigzins beperkt...hahaha Nou ja vergeten zal ik het niet want het is achteraf wel dik lachen geweest...

quote:
Originally posted by Remy D

Hahaha is die 20 Dan is het inderdaad een beetje jammer. Maarja had ze der wel al haar op


Ja erg jammer zelfs haha nou ja zover ik me kon herrineren was ze niet natuurlijk kaal...nee hoor ik heb niet eens echt lopen voelen..beetje aan haar borsten...zij was drukker bezig..haha zij probeerde mij broek naar beneden te trekken.Maar dat had ik nog enigszins kunnen voorkomen...


Posted by Akira on May-06-2001 16:51:

Thumbs up

Zo dit weekend was zeker weer leuk....vrijdag lekker de kroeg ingegaan en een super leuk meisje ontmoet ,zater naar shockers ja ik vond het zeker wel een leuk feestje hoor maar ja ik ben niet de grootste techno fan maar toch heb ik me gped vermaakt en wat stond de bass hard aan bij luke slater...ik werd gewoon weggeblazen.
Jeff mills nog de bells gedraaid en dat was zeker ff flink genieten al met al een geslaagd weekend


Posted by Henkie_henk on May-06-2001 17:34:

Gefeliciteerd Hendrik!

Kan je strax in die thread posten over "how dose trance make you drive" ofzoiets.. stoepje hier.. fietspadje daar..

Mazzel!

En Akira het pedotje haha

Een meisje van 15 kan best wel volwassen zijn trouwens.. zat ze al in der "hitkrant" fase hehe (eigenlijk kan ik beter me mond houden maarja)


Posted by Robvef on May-07-2001 09:57:

Thumbs up

quote:
Originally posted by Henkie_henk

Kan je strax in die thread posten over "how dose trance make you drive" ofzoiets.. stoepje hier.. fietspadje daar..


Hmmm, rotondes zijn toch om overheen te gaan en niet er omheen (spreek uit ervaring) Vooral als het de auto van een collega is.

En hij lachte me recht in mijn gezicht uit. Waarom ik hem niet total loss had gereden. Dan had ie een nieuwe auto van de baas gekregen.

In ieder geval gefeliciteerd.

En 15 kan net wel/niet. Het is maar hoe volwassen ze overkomt. (spreek ook uit ervaring)

Greetz


Posted by M5 on May-07-2001 10:28:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
Gefeliciteerd Hendrik!

Kan je strax in die thread posten over "how dose trance make you drive" ofzoiets.. stoepje hier.. fietspadje daar..

Mazzel!

En Akira het pedotje haha

Een meisje van 15 kan best wel volwassen zijn trouwens.. zat ze al in der "hitkrant" fase hehe (eigenlijk kan ik beter me mond houden maarja)


dank je Robert !! ben er erg blij mee....heb het nu twee weken !! Ik heb nog niet zo heel veel trance geluisterd in de auto , maar ik weet zeker dat mijn rijstijl daar niet onder lijdt . Daar wordt ik alleen maar relaxt van...

ik heb meer 538 enzo geluisterd , en ik kan je wel zeggen dat ik aggresieve neigingen krijg van sommige songs....voornamelijk van de rockshit ...Slipknot, nirvana enzo ..

btw over Slipknot....die lui gaan me toch tekeer joh op het podium!! dat is niet normaal !! heb daar 2 music video's van...is wel lache om te zien...met van die enge maskers enzo

Owja ...enne Akira...(offe laat ik je maar bij je voornaam aanspreken wat iedereen tegenwoordig doet op dit forum )
Ok Jason volgende keer lieg ik er wel een paar jaartjes af ,zodat het verschil niet meer 5 jaar is . Ach ja Jason ze vergeten het wel weer joh ...die stunt van jou ....over een paar jaar weet niemand dat meer joh . Dan kan je iedereen weer recht in de ogen kijken hiero !!

mzzls !!


Pages (16): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.