TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Op je hoeveelste ben je ontmaagd :-)
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
Sorry dames, ik moet jullie teleurstellen...
Ik heb het afgelopen zomer voor het eerst gedaan in Italie in m'n tent met een erg lekker meisje. Ik was 16/17, nl. de avond voor m'n verjaardag en dan zeg maar twaalf uur voorbij. Het was een erg lekker verjaardags cadeautje!!! Ik moet zeggen dat het me allemaal wel mee viel. Heb het (vinnik zelf) erg lang volgehouden (zeker voor een eerste keer) nl. 40 min. en toen kon ik het echt niet meer inhouden. En wel met condoom natuurlijk, je weet maar nooit. Ik had wel es eerder geoefend met een condoom om geen flater te slaan tegen de tijd dus alles verliep wel okee.
Maar je voelt je een stuk zelfverzekerder als je het al eens gedaan hebt. Al die mensen die nu opgefokt rondlopen van 'ik moet scoren!!!', da's niks.
| quote: |
| Al die mensen die nu opgefokt rondlopen van 'ik moet scoren!!!', da's niks. |
| Originally posted by Dj Alpha Optimus: Ik zal eens n foto van dr kamer jatten en inscannen ![]() |
| Originally posted by kolkiewolkie BWOEHA, dit vind ie niet leuk sorry dubbink |
Tjsa ik vind het erg goed van je Ruben serieus, ik heb geluk dat mijn vriendin die ook 15 is op dit moment daar niet zo moeilijk over doet. En pushen moet je zkr idd niet doen, dat is echt fout
| Originally posted by Dj Lex Tjsa ik vind het erg goed van je Ruben serieus, ik heb geluk dat mijn vriendin die ook 15 is op dit moment daar niet zo moeilijk over doet. En pushen moet je zkr idd niet doen, dat is echt fout |
) maar ik ga het dan echt niet
op mijn 18e
dronken in een huiskamer om half 7 s'ochtends... met overal glazen deuren en het risico dat haar ouders ieder moment binnen konden wandelen

| Originally posted by Ruben_Dubbink ach jongens, ik kan er helemaal niet mee zitten hoor. Het heeft bij mij iig niks te maken met geen sex voor het huwelijk, dat vind een vorm van schijnheiligheid. Het gaat mij dus echt niet alleen om de sex hoor. Ben niet zo'n eentje die met jan en alleman het bed in duikt. Niet dat ik iemand hier mee aanval, maar die gasten heb je er ook bijzitten. Ik leef echt niet in een illusie hoor, maar m'n vriendin is 15 (bijna 16 inmiddels) en ze denkt hier misschien wat anders over. Dacht je dat ik dan m'n vriendin (met wie ik nu ongeveer 15 maanden heb) opzijzet voor alleen de sex? Tuurlijk, wij zitten heus niet alleen thee te drinken bij mij boven, maar als ze daar nog niet aan toe is, dan heb ik daar respect voor!!!!! zo........reageer daar maar weer s op. Is er toch nog iemand die respect voor een meisje heeft. GreetZ RubDub |
wantttttt dik een jaar zonder sex is meukend lang hey,RV huilt al na 2 dagen dat t tijjjjjjjden geleden is

go Donna, go Donna!!!! 
je moet zoon rubriek gaan hosten joh... Sex & Donna ofzo.... 
| Originally posted by Dr. Kuipers Haha, preuts zal ze nie zijn... Toen ik haar zaterdag zag dirigeerde ze heel subtiel mijn hand richting haar borsten..... |
| Originally posted by Donna Is hastikke ok van je dat je zoveel respect hebt,aan de andere kant vind ik t ook nog behoorlijk knap van je dat je der nog niet tegen de muur gekwakt hebt en ff flink hebt genomen wantttttt dik een jaar zonder sex is meukend lang hey,RV huilt al na 2 dagen dat t tijjjjjjjden geleden is |
Originally posted by Donna Maja blijft dat t goed is hoe je t doet,en daarmee kun je toch echt al de snelsexende toelies uitlachen die een gewillig meisje van 15 hebben die er *gelukkig* niet moeilijk over doet,maar wie weet hoe makkelijk ze is geweest met de gasten voor jou![]() |
Originally posted by Donna Dus neeeej ruubje,complimenten van tante Don,maar 1 advies,alssss je uiteindelijk dan mag,zorg er dan voor dat t ook onvergetlijke goeie sex wordt jah!?! |

Originally posted by Donna Wanttt meisjes van 15 zijn ook nog is proffesioneel in t faken van hoe goed je t wel niet doet en zal voor je zuchten en 3 keer achter elkaar klaarkomen en ondertussen denken: hmm dus dit is wat ze met lekker sex bedoelen,geef mij maar een koekie... |
| Originally posted by Ruben_Dubbink met pushen bereik je inderdaad het omgekeerde! |
LOL 
ach als ik 22 ben en nog steeds maagd dan neem ik wel een hoer om te oefenen 
maak me nait druk...
zo voor morgen ook weer me groningse en drentse accent (binnen 2 dagen daar verblijven heb ik al last van accent
) afleren want anders blief ik wel tot me dood maagd

| Originally posted by magrec ach als ik 22 ben en nog steeds maagd dan neem ik wel een hoer om te oefenen ![]() maak me nait druk... |
tis me een paar keer bijna gelukt, maar nog steeds niet helemaal all the way...
misschien moet ik ze eens wat jonger gaan zoeken (ben 17, waren tot nu toe steeds vrouwen van 19, 20, 21)..maar ja, gaat wel een btje tegen me wensen in...
| Originally posted by !_PeTrUs_! De handkar werkt nog prima zeker |
| Originally posted by DjSuez tis me een paar keer bijna gelukt, maar nog steeds niet helemaal all the way... misschien moet ik ze eens wat jonger gaan zoeken (ben 17, waren tot nu toe steeds vrouwen van 19, 20, 21)..maar ja, gaat wel een btje tegen me wensen in... |
)
New Wave! Waar zei je dat dat was???
| Originally posted by magrec en sterke spieren dat je ervan krijgt |

Waar gaan wij dan neuken Tim
Ook op de pisplek? 
heej, ik moet nog een keertje nar die Klaveet

| Originally posted by Little Theseus Sorry Magrec, ik had beloofd deze foto van jou niet te laten zien op het forum maar ik kon het nu toch echt niet laten |
Klaveet is nix voor mij
Opkutten met die jonge meisies
Ik ga me zus maar es bellen hehehe
| Originally posted by Miss Proximus Waar gaan wij dan neuken Tim Ook op de pisplek? |
wel op het einde van de avond want dan gaat personeel massaal op "kick-the-neukende-people-out-of-the-weiland-jacht" 
| Originally posted by Optimus heej, ik moet nog een keertje nar die Klaveet |
| Originally posted by Little Theseus New Wave! Waar zei je dat dat was??? |