TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor alle Newbie's - Part 2
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »


Posted by snarfi on Jul-03-2002 11:41:

sNaRFi

Jo, ik ben Frans, 20 jaar en studeer Economie in Groningen (1e jaars). In het weekend woon ik bij me ouders in Deventer. Naja eigenlijk hang ik dan meer bij vrienden en ga uit (denk hierbij aan:Index,New York....)
Af en toe gaan we met de Troniemeesters (vriendengroep waar we altijd mee uit gaan) naar feesten. Zaterdag waren we naar ImpulZ, Qontact zijn we ook geweest en Innercity was ook mooi. Een van de Tronies is Glaniskanis, ik denk dat jullie hem wel kenne. Via hem ken ik dit ook, is goeie maat vamme.....

Later
sNaRFi


Posted by eXos on Jul-03-2002 11:42:

Re: sNaRFi

quote:
Originally posted by snarfi
Jo, ik ben Frans, 20 jaar en studeer Economie in Groningen (1e jaars). In het weekend woon ik bij me ouders in Deventer. Naja eigenlijk hang ik dan meer bij vrienden en ga uit (denk hierbij aan:Index,New York....)
Af en toe gaan we met de Troniemeesters (vriendengroep waar we altijd mee uit gaan) naar feesten. Zaterdag waren we naar ImpulZ, Qontact zijn we ook geweest en Innercity was ook mooi. Een van de Tronies is Glaniskanis, ik denk dat jullie hem wel kenne. Via hem ken ik dit ook, is goeie maat vamme.....

Later
sNaRFi


NEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, benjij zo'n GlanisAARS neuker!!!

Was je zeker ook op Qontact? Heb je mij nog wel gezien denk ik. Ik werd nml bijna in elkaar gehoekt door Glanis in die lange gang


Posted by snarfi on Jul-03-2002 12:17:

Tuurlijk was ik op Qontact, mooi feesi (ik ben nummer 15)
Maarrum gehoekt door glanis??? Ik ben geloof ik drie keer zo breed als hem maarre hij doet aan fitness tegenwoordig.....


Posted by Donna on Jul-03-2002 12:21:

ah ja ik dacht al op impulz,wat heeft die gozert een bonk spieren oppeens......


Posted by SnuggLe on Jul-03-2002 12:37:

Ha wel lachen, na Impulz ineens een aantal nieuwe leden hier!
Als jullie nou ook ff op IRC komen

Btw, er is ook een TA-invasie gaande op Partyflock


Posted by kolkiewolkie on Jul-03-2002 12:41:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ha wel lachen, na Impulz ineens een aantal nieuwe leden hier!
Als jullie nou ook ff op IRC komen

Btw, er is ook een TA-invasie gaande op Partyflock


dat meer leden komt door jou gespam op partyflock! (en natuurlijk door mijn gesjouw met TA-shirt op impulz )

en dat er steeds meer TA's op PF komen was me ook niet ontgaan... optimus, gekhous, me en franzelare zaten er al, maar mensen zullen zich ineens wel vervelen ofzo , daar donna, RV, petrus, snuggle en anderen er ook ineens zitten... en mijn theorie wordt bevestigd door het feit dat er ook ineens weer lui op housenation zijn die er al tijjjjjjjjjjjjjjjden niet geweest zijn

ah boeiuh


Posted by TranceFool on Jul-03-2002 12:49:

Ik heet bij deze alle nieuwe bijen welkom


Posted by MaGiK54 on Jul-03-2002 13:08:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Als jullie nou ook ff op IRC komen



Op welke IRC ?? Ikke jullie ook daaro vervellen


Posted by eXos on Jul-03-2002 13:15:

quote:
Originally posted by MaGiK54



Op welke IRC ?? Ikke jullie ook daaro vervellen


/server efnet.vuurwerk.nl

#taforum


Posted by Donna on Jul-03-2002 15:25:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie


dat meer leden komt door jou gespam op partyflock! (en natuurlijk door mijn gesjouw met TA-shirt op impulz )

en dat er steeds meer TA's op PF komen was me ook niet ontgaan... optimus, gekhous, me en franzelare zaten er al, maar mensen zullen zich ineens wel vervelen ofzo , daar donna, RV, petrus, snuggle en anderen er ook ineens zitten... en mijn theorie wordt bevestigd door het feit dat er ook ineens weer lui op housenation zijn die er al tijjjjjjjjjjjjjjjden niet geweest zijn

ah boeiuh


Toeeeeevallig,kom ik nu op PF omdat miss WackyJacky onze foto's zag en uit r dak ging want die kennen we irl,en das een coole chick dus is fun,op housenation lees ik zo vaak,en heeeeeeeeeeeeel soms post ik s wat.
Dat r hiero ppl komen,komt ook door de mengelingetjes van forumpjes maar zekerssss niet door de shirts aangezien dat ECHT niet kewl eruit ziet op een feest,tis handig als je zo'n dude in zo'n shirtje ziet lopen die je nog nie kent zodat je weet dat ie voor de meeting komt,maar op zo'n adverterende manier weet ik ook dat appie heijn de gehakt in de reclame heeft


Posted by mr.marcello on Jul-03-2002 19:13:

quote:
Originally posted by Donna
Toeeeeevallig,kom ik nu op PF omdat miss WackyJacky onze foto's zag en uit r dak ging want die kennen we irl,en das een coole chick dus is fun,op housenation lees ik zo vaak,en heeeeeeeeeeeeel soms post ik s wat.

Dat r hiero ppl komen,komt ook door de mengelingetjes van forumpjes maar zekerssss niet door de shirts aangezien dat ECHT niet kewl eruit ziet op een feest,tis handig als je zo'n dude in zo'n shirtje ziet lopen die je nog nie kent zodat je weet dat ie voor de meeting komt,maar op zo'n adverterende manier weet ik ook dat appie heijn de gehakt in de reclame heeft


Wat een mooie zin Donna....AMEN!!!!

Met vriendelijke groet.


Posted by eXos on Jul-03-2002 23:01:

quote:
Originally posted by Donna

Dat r hiero ppl komen,komt ook door de mengelingetjes van forumpjes maar zekerssss niet door de shirts aangezien dat ECHT niet kewl eruit ziet op een feest,tis handig als je zo'n dude in zo'n shirtje ziet lopen die je nog nie kent zodat je weet dat ie voor de meeting komt,maar op zo'n adverterende manier weet ik ook dat appie heijn de gehakt in de reclame heeft


Ik doe m zaterdag aan naar Club <>. Dan ken je me vast wel herkennen, toch moppie?


Posted by Rinus on Jul-04-2002 15:13:

Na veel gezeur met me account kan ook ik me eindelijk eens voorstellen.

Ik ben Martijn en woon in Capelle aan den IJssel. Na een tijdje op dit forum rond gezworven te hebben vond ik het ook eens tijd om me te registreren.


Ik ben eigenlijk pas sinds 8 a 9 maanden Trance, Hardstyle en soms ook een beetje Techno gek. Dit kwam eigenlijk omdat ik voor het eerst naar een Dance Again feestje ging en sindsdien luister ik het elke dag. En leer ik nog steeds over de scene. Verder doe ik de opleiding Informatica in Rotterdam.

Dat was het wel zo'n beetje.
Laters
Rinus


Posted by tijs08 on Jul-04-2002 16:42:

quote:
Originally posted by Rinus


Dit kwam eigenlijk omdat ik voor het eerst naar een Dance Again feestje ging en sindsdien luister ik het elke dag. En leer ik nog steeds over de scene. Verder doe ik de opleiding Informatica in Rotterdam.



Haha COOL om te horen!! Dance Again feesten zijn inderdaad TOP.. en worden altijd bezocht door minimaal 2 TAs.. hiero (ME en Ray)
Welkom op t forum en dat je nog maar heeeeeeeeel veeeeel mag leren over de scene.. en wat je niet weet kom je hier wel te weten, want er zitten hier een stel gestoorde verslaafde op t gebied van Trance das niet normaal (me is 1 of them )

Greetzz


Posted by TranceFool on Jul-04-2002 17:34:

quote:
Originally posted by Rinus
Na veel gezeur met me account kan ook ik me eindelijk eens voorstellen.

Ik ben Martijn en woon in Capelle aan den IJssel. Na een tijdje op dit forum rond gezworven te hebben vond ik het ook eens tijd om me te registreren.


Ik ben eigenlijk pas sinds 8 a 9 maanden Trance, Hardstyle en soms ook een beetje Techno gek. Dit kwam eigenlijk omdat ik voor het eerst naar een Dance Again feestje ging en sindsdien luister ik het elke dag. En leer ik nog steeds over de scene. Verder doe ik de opleiding Informatica in Rotterdam.

Dat was het wel zo'n beetje.
Laters
Rinus

welkom gozer...

capelle das errug dichtbij


Posted by New Wave on Jul-04-2002 19:14:

Guten tag Herr Rinus.

Ich wolte dir gerne erfolg w�nschen in diese uber geile thread von unser aller soziale Niederlandsche menschen.

Auf wiedersehen

New Wave










Posted by Rinus on Jul-04-2002 21:50:

Ok dan thx boysss, op de volgede DA feesten zie ik jullie TA'ers dan. Volgens mij hebben jullie mij en ik jullie al lang een keer gezien. Volgens mij geeft die ray mij steeds handen


Posted by Opti on Jul-04-2002 22:12:

quote:
Originally posted by Rinus
Ok dan thx boysss, op de volgede DA feesten zie ik jullie TA'ers dan. Volgens mij hebben jullie mij en ik jullie al lang een keer gezien. Volgens mij geeft die ray mij steeds handen


Dance Again? Dat zijn die feesten van Ichthus ja Moet ik oook nog een xtje naartoe


Posted by Rinus on Jul-04-2002 22:15:

Dan zie ik jouw ook Optimus, gaan we samen effe


Posted by Emphelator on Jul-04-2002 22:16:

Hey,

Ik stel mij ook maar ff voor:
Mijn naam is Ronald, ben 17 jaar en woon in Lekkerkerk (ligt vlakbij Rotterdam, aan de Lek).
Ben al een tijdje luisteraar van Trance maar dat was sinds een jaar geleden alleen maar commerciele Trance (dat wat je op radio 538 hoort enzo).
Maar sinds ik in de 4de kwam, heb ik een jongen leren kennen die helemaal Trance-gek is (zit hier ook op 't forum (hoe kan 't ook anders): Zarch is zijn username).
Ik heb een keer zijn mp3-speler toen geleend om muziek eraf te halen (had toen nog geen internet) en toen heb ik ontdekt dat er veel meer Trance is dan ik al had gedacht.
Ik ben ook wel eens op dit forum geweest maar ik heb me 2 dagen geleden maar aangemeld want om een beetje te discusseren over muziek is altijd wel leuk
Ben naar Tom Harding geweest (31 maart, Hollywood) en dat was echt TOP.
Maar ik stop maar es want dit wordt wel een lang verhaal.

Laterz

Ronald


Posted by TranceFool on Jul-05-2002 08:34:

Lekkerkerk....daar wonen allemaal boeren

welkom he


Posted by Siesta on Jul-05-2002 09:40:

cewle thread dit, kun je direct een beetje zien wie en wat enzo.


iig WELKOM



greetzor


Posted by AlFerox on Jul-05-2002 10:28:

quote:
Originally posted by Emphelator

Ben naar Tom
Harding geweest (31 maart, Hollywood) en dat was echt TOP.




dit had gewoon een zin van mij kunnen zijn!!



..maarre welkom!


Posted by Emphelator on Jul-05-2002 13:00:

quote:
Originally posted by AlFerox



dit had gewoon een zin van mij kunnen zijn!!



..maarre welkom!


Jij bent daar ook geweest?


Posted by AlFerox on Jul-05-2002 13:09:

neuh.. ik bedoelde er eigenlijk iets anders mee.


Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.