TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor alle Newbie's - Part 2
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
sNaRFi
Jo, ik ben Frans, 20 jaar en studeer Economie in Groningen (1e jaars). In het weekend woon ik bij me ouders in Deventer. Naja eigenlijk hang ik dan meer bij vrienden en ga uit (denk hierbij aan
:Index,New York....)
Af en toe gaan we met de Troniemeesters (vriendengroep waar we altijd mee uit gaan) naar feesten. Zaterdag waren we naar ImpulZ, Qontact zijn we ook geweest en Innercity was ook mooi. Een van de Tronies is Glaniskanis, ik denk dat jullie hem wel kenne. Via hem ken ik dit ook, is goeie maat vamme.....
Later
sNaRFi
Re: sNaRFi
| quote: |
| Originally posted by snarfi Jo, ik ben Frans, 20 jaar en studeer Economie in Groningen (1e jaars). In het weekend woon ik bij me ouders in Deventer. Naja eigenlijk hang ik dan meer bij vrienden en ga uit (denk hierbij aan :Index,New York....)Af en toe gaan we met de Troniemeesters (vriendengroep waar we altijd mee uit gaan) naar feesten. Zaterdag waren we naar ImpulZ, Qontact zijn we ook geweest en Innercity was ook mooi. Een van de Tronies is Glaniskanis, ik denk dat jullie hem wel kenne. Via hem ken ik dit ook, is goeie maat vamme..... Later sNaRFi |
Tuurlijk was ik op Qontact, mooi feesi (ik ben nummer 15)
Maarrum gehoekt door glanis??? Ik ben geloof ik drie keer zo breed als hem maarre hij doet aan fitness tegenwoordig.....
ah ja ik dacht al op impulz,wat heeft die gozert een bonk spieren oppeens......
Ha wel lachen, na Impulz ineens een aantal nieuwe leden hier! 
Als jullie nou ook ff op IRC komen 
Btw, er is ook een TA-invasie gaande op Partyflock 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ha wel lachen, na Impulz ineens een aantal nieuwe leden hier! ![]() Als jullie nou ook ff op IRC komen ![]() Btw, er is ook een TA-invasie gaande op Partyflock |
)
, daar donna, RV, petrus, snuggle en anderen er ook ineens zitten... en mijn theorie wordt bevestigd door het feit dat er ook ineens weer lui op housenation zijn die er al tijjjjjjjjjjjjjjjden niet geweest zijn
Ik heet bij deze alle nieuwe bijen welkom
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Als jullie nou ook ff op IRC komen ![]() |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Op welke IRC ?? Ikke jullie ook daaro vervellen |
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie dat meer leden komt door jou gespam op partyflock! (en natuurlijk door mijn gesjouw met TA-shirt op impulz ) en dat er steeds meer TA's op PF komen was me ook niet ontgaan... optimus, gekhous, me en franzelare zaten er al, maar mensen zullen zich ineens wel vervelen ofzo , daar donna, RV, petrus, snuggle en anderen er ook ineens zitten... en mijn theorie wordt bevestigd door het feit dat er ook ineens weer lui op housenation zijn die er al tijjjjjjjjjjjjjjjden niet geweest zijn ah boeiuh |
| quote: |
| Originally posted by Donna Toeeeeevallig,kom ik nu op PF omdat miss WackyJacky onze foto's zag en uit r dak ging want die kennen we irl,en das een coole chick dus is fun,op housenation lees ik zo vaak,en heeeeeeeeeeeeel soms post ik s wat. Dat r hiero ppl komen,komt ook door de mengelingetjes van forumpjes maar zekerssss niet door de shirts aangezien dat ECHT niet kewl eruit ziet op een feest,tis handig als je zo'n dude in zo'n shirtje ziet lopen die je nog nie kent zodat je weet dat ie voor de meeting komt,maar op zo'n adverterende manier weet ik ook dat appie heijn de gehakt in de reclame heeft |

| quote: |
| Originally posted by Donna Dat r hiero ppl komen,komt ook door de mengelingetjes van forumpjes maar zekerssss niet door de shirts aangezien dat ECHT niet kewl eruit ziet op een feest,tis handig als je zo'n dude in zo'n shirtje ziet lopen die je nog nie kent zodat je weet dat ie voor de meeting komt,maar op zo'n adverterende manier weet ik ook dat appie heijn de gehakt in de reclame heeft |
Na veel gezeur met me account kan ook ik me eindelijk eens voorstellen.
Ik ben Martijn en woon in Capelle aan den IJssel. Na een tijdje op dit forum rond gezworven te hebben vond ik het ook eens tijd om me te registreren.
Ik ben eigenlijk pas sinds 8 a 9 maanden Trance, Hardstyle en soms ook een beetje Techno gek. Dit kwam eigenlijk omdat ik voor het eerst naar een Dance Again feestje ging en sindsdien luister ik het elke dag. En leer ik nog steeds over de scene. Verder doe ik de opleiding Informatica in Rotterdam.
Dat was het wel zo'n beetje.
Laters
Rinus
| quote: |
| Originally posted by Rinus Dit kwam eigenlijk omdat ik voor het eerst naar een Dance Again feestje ging en sindsdien luister ik het elke dag. En leer ik nog steeds over de scene. Verder doe ik de opleiding Informatica in Rotterdam. |
)
| quote: |
| Originally posted by Rinus Na veel gezeur met me account kan ook ik me eindelijk eens voorstellen. Ik ben Martijn en woon in Capelle aan den IJssel. Na een tijdje op dit forum rond gezworven te hebben vond ik het ook eens tijd om me te registreren. Ik ben eigenlijk pas sinds 8 a 9 maanden Trance, Hardstyle en soms ook een beetje Techno gek. Dit kwam eigenlijk omdat ik voor het eerst naar een Dance Again feestje ging en sindsdien luister ik het elke dag. En leer ik nog steeds over de scene. Verder doe ik de opleiding Informatica in Rotterdam. Dat was het wel zo'n beetje. Laters Rinus |

Guten tag Herr Rinus.
Ich wolte dir gerne erfolg w�nschen in diese uber geile thread von unser aller soziale Niederlandsche menschen.
Auf wiedersehen
New Wave

Ok dan thx boysss, op de volgede DA feesten zie ik jullie TA'ers dan. Volgens mij hebben jullie mij en ik jullie al lang een keer gezien. Volgens mij geeft die ray mij steeds handen 
| quote: |
| Originally posted by Rinus Ok dan thx boysss, op de volgede DA feesten zie ik jullie TA'ers dan. Volgens mij hebben jullie mij en ik jullie al lang een keer gezien. Volgens mij geeft die ray mij steeds handen |
Moet ik oook nog een xtje naartoe
Dan zie ik jouw ook Optimus, gaan we samen effe 
Hey,
Ik stel mij ook maar ff voor:
Mijn naam is Ronald, ben 17 jaar en woon in Lekkerkerk (ligt vlakbij Rotterdam, aan de Lek).
Ben al een tijdje luisteraar van Trance maar dat was sinds een jaar geleden alleen maar commerciele Trance (dat wat je op radio 538 hoort enzo).
Maar sinds ik in de 4de kwam, heb ik een jongen leren kennen die helemaal Trance-gek is (zit hier ook op 't forum (hoe kan 't ook anders): Zarch is zijn username).
Ik heb een keer zijn mp3-speler toen geleend om muziek eraf te halen (had toen nog geen internet) en toen heb ik ontdekt dat er veel meer Trance is dan ik al had gedacht.
Ik ben ook wel eens op dit forum geweest maar ik heb me 2 dagen geleden maar aangemeld want om een beetje te discusseren over muziek is altijd wel leuk 
Ben naar Tom Harding geweest (31 maart, Hollywood) en dat was echt TOP.
Maar ik stop maar es want dit wordt wel een lang verhaal.
Laterz
Ronald
Lekkerkerk....daar wonen allemaal boeren 
welkom he 
cewle thread dit, kun je direct een beetje zien wie en wat enzo.
iig WELKOM
greetzor
| quote: |
| Originally posted by Emphelator Ben naar Tom Harding geweest (31 maart, Hollywood) en dat was echt TOP. |
| quote: |
| Originally posted by AlFerox dit had gewoon een zin van mij kunnen zijn!! ..maarre welkom! |
neuh.. ik bedoelde er eigenlijk iets anders mee. 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.