TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- In Search of Sunrise 3
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by Cosmic on Jun-07-2002 23:09:

Hoe kan het dat jullie hem nu al op mp3 hebben? Als ik Tijs was, zou ik daar zeker niet blij mee zijn...

Posted by ahp2002 on Jun-07-2002 23:36:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Zijn er mensen het met me eens dat de CD niet helemaal top gemixed is??? Ja ik weet, ik ben nu gevaarlijk bezig

[ZEIK MODE]
Luister naar de overgang van nmr 2 naar 3, minuut 5:50 ongeveer, das toch gewoon een fade fout waar de vocalen van hooligan nog net te horen zijn. beetje jammer

Dan de mix van Meia Lua naar In My Memory (track 6 naar 7). Ik hoor volgens mij toch echt een lichtelijk dubbel bassje vanaf minuut 22:45...

De mix van Chiller Twist naar Southern Sun (10 naar 11) is ook nie helemaal fantastisch gekozen. Die twee melodi�n door elkaar produceren toch een aantal valse nootjes...
[/ZEIK MODE]

ik ben het met je eens op deze dingen!! maar het rare van die plaat van chiller twist is dat hij heel moeilijk is uit te mixen, luister zelf maar naar het einde van die plaat. volgens mij wordt ergens het 4kwartsmaatr patroon doorbroken (als ik dit fout zeg, lach me maar uit) dus das dan ook vet moeilijk te mixen. klinkt dan ook van geen meter inderdaad

Posted by ChooChoo on Jun-07-2002 23:48:

Heb m net ook gehoord...Ik vind het ondanks dat ik ook al bijna alle platen kende een top cd. Ik ga hem dan ook zeker kopen.
Wat dat mixen betreft: Ik vind het eigenlijk wel wat hebben. Beetje moeilijk uit te leggen, maar het heeft zo zo'n ja...eeeuhm, charme

greetz

Posted by magrec on Jun-08-2002 08:59:

nou zitten toch een paar dingen in die mix waarvan ik zeg AUW!!!!! dat doet pijn aan me oortjes

Posted by Donna on Jun-08-2002 09:12:

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Hoe kan het dat jullie hem nu al op mp3 hebben? Als ik Tijs was, zou ik daar zeker niet blij mee zijn...

Kereltje,1 van de redenen dat Tijs zo biggie is geworden is omdat zn meuk geshared wordt via inet,dus als ik hem was zou ik gewoon niet zeiken

Posted by Dj Alpha on Jun-08-2002 10:06:

Ik vinnem egt vet, lekkere muziek, dikke joint erbij en bij t 2e nummer spaceden we al behoorlijk weg hehe goeie platenkeuze ook wel vinnik

Posted by LowRider on Jun-08-2002 10:29:

tja hij staat in me AG queue maar da schiet natuurlijk weer nie op... (busy)
zal dus nog wel ff moeten wachten, ben benieuwd
kheb zo t idee dat het wel een lekker cdtje is...
(joh!)

Posted by Donna on Jun-08-2002 10:33:

Hij hoort nog eens niet op AG geshared te worden,dus wees blij

Posted by Muppet on Jun-08-2002 14:47:

Heb hem geluisterd en vind het een top cd...echt sublieme tracklist en het mixen, vind het niet zo erg...paar dingetjes maar niet echt grote

off topic

Gister 004 gekocht

Greetz Muppet

Posted by TranceFool on Jun-08-2002 17:42:

quote:
Originally posted by magrec
nou zitten toch een paar dingen in die mix waarvan ik zeg AUW!!!!! dat doet pijn aan me oortjes

IDD ik d8 dat ik de enige was maar er zitten idd wel een paar dingetjes in ja

Posted by TimeportE on Jun-08-2002 18:00:

ik heb em nu en dit is echt een heerlijke chill cd.. die gaat zeker mee naar spanje..
ben nu bij in my memory..

Posted by Batistuta on Jun-08-2002 21:16:

Cue

Ff uit nieuwsgierigheid, maarre ik probeer met de cuesheet ISOS3 op cd te zetten (met cdrwin). Resultaat: alleen maar ruis! Wat gaat er verkeerd, moet ik bv apart eerst de mp3 naar wav converteren??!!

Posted by Donna on Jun-08-2002 21:18:

mja doe maar

Posted by TimeportE on Jun-08-2002 21:34:

Re: Cue

quote:
Originally posted by Batistuta
Ff uit nieuwsgierigheid, maarre ik probeer met de cuesheet ISOS3 op cd te zetten (met cdrwin). Resultaat: alleen maar ruis! Wat gaat er verkeerd, moet ik bv apart eerst de mp3 naar wav converteren??!!

quote:
PERFORMER "DJ Tiesto"
TITLE "In Search Of Sunrise 3"
FILE "C:\ISOS3\isos3.wav" WAVE

ja dus..

(dis trouwens mijn cuesheet check de jouwe zelf maar eens)

Posted by Yarnie on Jun-09-2002 09:40:

mwah je hoeft nie perse eerst naar WAV te decoden maar tis wel makelijker. Ik had gewoon de cuesheet geladen in nero maar als die file dan een mp3 is duurt het wel fokkin lang dat ie eindelijk begint met branden

dit was me cue dan:
PERFORMER "DJ Tiesto"
TITLE "In Search Of Sunrise 3"
FILE "01-dj_tiesto-in_search_of_sunrise_3-promo_cd-???.mp3" MP3

maar als je zo brand moet de cue file wel in dezelfde dir staan als de mp3 en ook hetzelfde heten alleen de extentie moet verschillende zijn

dus je mp3 heet dan:
01-dj_tiesto-in_search_of_sunrise_3-promo_cd-???.mp3

en je cue:
01-dj_tiesto-in_search_of_sunrise_3-promo_cd-???.cue

Ik gebruik trouwens nero versie 5.5.6.4

Posted by eXos on Jun-09-2002 12:12:

Kiek maar ff hier:

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=38573

Posted by ChooChoo on Jun-09-2002 13:45:

quote:
Originally posted by magrec

Daarmee bedoelde ik dan ook niet de �cht valse dingen
Dat ie misschien net maar dan ook net niet gelijk loopt is niet zo erg, maar dat het vals klinkt kan natuurlijk niet. Ach ja de nrs zijn lekker...

greetz

Posted by moogwai on Jun-09-2002 18:05:

quote:
Originally posted by kreischer2000
de meeste mix cd's worden volgens mij met de comp gemaakt, maarja who cares, ze klinken toch vet???

Die gemixte cd's zoals ID&T Trance, Club Delicious, The Year of Trance... etc dat zijn computer mixen... gemixt met programma's waar Cooledit en Mixmeister U tegen zeggen.

Maar die cd's van Tiesto, Ferry Corsten, Gielen.. etc zijn gewoon Turntable mixen... die wel bij het masteren ge-edit kunnen worden... kleine foutjes eruit te halen.. knippen en plakken (check Johan Gielen - Recorded 2.0 maar eens.. die Scot Project remix is in het begin een stuk uit geknipt )

Ik heb ISOS3 nog niet.. 4,5 uur downen is echt te veel van het goede dus over Tijs z'm mix kwalitieten kan ik nog niet oordelen

Posted by Donna on Jun-09-2002 21:18:

psies,dus nouh nie meer zaniken dat ie t niet zelf gedaan zou hebbe!

Posted by DjRV on Jun-09-2002 21:32:

quote:
Originally posted by moogwai

Die gemixte cd's zoals ID&T Trance, Club Delicious, The Year of Trance... etc dat zijn computer mixen... gemixt met programma's waar Cooledit en Mixmeister U tegen zeggen.

genaamd protools,waarmee ook veel van de global underground meuk word gedaan...

Posted by Leander on Jun-09-2002 21:52:

quote:
Originally posted by DjRV

genaamd protools,waarmee ook veel van de global underground meuk word gedaan...

Meen je dat serieus???
Is dat ook ergens terug te vinden?

Posted by magrec on Jun-10-2002 08:37:

quote:
Originally posted by Leander

Meen je dat serieus???
Is dat ook ergens terug te vinden?

hehe luister maar ��ns goed naar de cd van deepdish die is net ietsje te perfect terwijl die nieuwe cd van dave seaman wel een paar kleine foutjes heeft...(die is dus niet gemixed met protools)

Posted by Donna on Jun-10-2002 08:50:

Zelfs de meest prof dj is niet perfect,en daarom vind ik de *foutjes* die dan WEL op een cd staan helemaal ok want dan hoor je at least dat t geen pjoetermeuk is,beterz!

Posted by DjRV on Jun-10-2002 11:29:

als je bv naar in trance we trust 5 luisterd,die cd is perfect gemixed,maar zonder computer gedaan...
als ik voor blackhole een cd zou moeten mixen en daar 2 weken de tijd voor zou hebben zou ik ook met gemak een mix kunnen maken zonder fouten...

Posted by Cosmic on Jun-10-2002 14:56:

Quote: "genaamd protools,waarmee ook veel van de global underground meuk word gedaan"

Is dat proggie ook ergens te krijgen (downen)? Zou wel cool zijn

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »