TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Korea & Japan
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »
mwhehe het regende wel kaarten bij Kameroen - Moffen whehehe 
wel kut dat die duitsers nu door gaan....kameroen had echt moeten winnen...
| quote: |
| Originally posted by New Wave mwhehe het regende wel kaarten bij Kameroen - Moffen whehehe ![]() wel kut dat die duitsers nu door gaan....kameroen had echt moeten winnen... |

Blijf nou maar gewoon op Senegal letten...
die jongens slaan stilletjes toe op hun eerste WK 

(ik meen het)
en het VOLGENDE blauwe team ligt eruit!!
zo het word steeds gekker joh!!
komt een leuke 8e finale aan: Denemarken - Engeland 
Je kunt hopen op wie je wilt, maar er wordt maar ��n land wereldkampioen en dat is Duitsland.
De Duitsers gaan naarmate het toernooi vordert steeds beter spelen en pakken gewoon die bokaal!!!
FORZA DEUTSCHLAND!
| Originally posted by mr.marcello Je kunt hopen op wie je wilt, maar er wordt maar ��n land wereldkampioen en dat is Duitsland. De Duitsers gaan naarmate het toernooi vordert steeds beter spelen en pakken gewoon die bokaal!!! FORZA DEUTSCHLAND! |

brazili� word het, of Itali�
ik zou het echt niet kunnen uitstaan als die stinkduitsers met dat team wereldkampioen worden.....
Spanje wordt wereldkampioen denk ik.
Wel kut dat argentinie eruit ligt, had dus echt gedacht dat ze minimaal de finale zouden halen.
Misschien is Nederland die afgang zoals Argentinie en Frankrijk wel bespaard gebleven.
| Originally posted by @ddicted Spanje wordt wereldkampioen denk ik. |

ENNNGEEEELAAAAAND
EEENGEEEEELAAAAND
jaja mense ik ben nog steeds voor engeland.. ik verwacht er niet teveel van ze...want ze spele me iets teveel gelijk, maar dat boeit niet. ik schat brazilie en italie hoog in voor de titel. de sterkst geachte teams (arg en france) liggen er al uit dus..
aangezien ik Aziaat ben en China voor kut en peren speelt,
GO JAPAN!!
GO KOREA!!!

| Originally posted by Blik brazili� word het, of Itali� ik zou het echt niet kunnen uitstaan als die stinkduitsers met dat team wereldkampioen worden..... |
EN portugal EN polen eruit
1 woord:
RaaR
KOREA wordt wereldkampioen!!!!!!

.. Japan mag trouwens ook wel!

Lol.. lang leve de spleetogen! 
no offence trouwens! Onooo Ono Onooo Ono Onoooo Onooo Ono Ono !!
![]()
Senegal, Senegal, Senegal !!!!!!!!! 
Mexico - VS 0 -2, de winnaar speelt tegen Duitsland.
Hopelijk wint VS van Duitsland. Ze zijn al veel te ver gekomen in dit tournooi
| Originally posted by arrows Mexico - VS 0 -2, de winnaar speelt tegen Duitsland. Hopelijk wint VS van Duitsland. Ze zijn al veel te ver gekomen in dit tournooi |

Ok..brazillie door, vraag niet hoe, maar het wordt een mooie kwartfinale England - Brazillie. Engeland kan heel ver komen
Japan - Turkije
wie zou d,r winnen ??
De winnar moet tegen m,n favoriet !!
Whopp@@@@ Senegal !!!
Zuid Koreaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
woohoo!!
wat een wedstrijd!!

Hiddink For President!!!
Japan - Turkije 0 -1 jammeeerrrrrrrr
Zuid Korea - Italie 2 - 1, ik dacht echt dat de Italianen dit zouden gaan winnnen, maar niks is zeker op dit WK.
Turkije - Senegal, ik hoop dat Senegal dit gaat winnen.
Spanje - Zuid Korea, toch gok ik op Spanje.
Ik dacht eerst dat Italie wereld kampioen zou worden maar nu wordt het (vast en zeker) Spanje.
| Originally posted by arrows Ik dacht eerst dat Italie wereld kampioen zou worden maar nu wordt het (vast en zeker) Spanje. |