TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Afspreken op Sensation???
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by Cold on Apr-03-2001 13:09:

Exclamation hey

Hey Miss Proximus,

Ik wil wel op sensation met je afspreken

Posted by Exhale on Apr-03-2001 18:33:

7 juli, dan ben ik volgens mij op vakantie.

Have phun with DJ Jean on Sensation

Posted by M5 on Apr-03-2001 18:41:

quote:
Originally posted by Exhale
7 juli, dan ben ik volgens mij op vakantie.

Have phun with DJ Jean on Sensation

Als ze die Jean nu es ff lekker op vakantie sturen , en in plaats daarvan een gouden duo uit Italie naar NL halen:..........Mauro Picotto & Mario Piu !!

Die lui draaien het DAK eraf !! (of hebben ze dat open tijdens Sensation?)

dat lijkt me echt supervet....maar ach ik zal wel weer aan het dromen zijn.....ze zullen vast niet komen .....

Posted by Exhale on Apr-03-2001 18:46:

quote:
Originally posted by M5

Als ze die Jean nu es ff lekker op vakantie sturen , en in plaats daarvan een gouden duo uit Italie naar NL halen:..........Mauro Picotto & Mario Piu !!

Die lui draaien het DAK eraf !! (of hebben ze dat open tijdens Sensation?)

dat lijkt me echt supervet....maar ach ik zal wel weer aan het dromen zijn.....ze zullen vast niet komen .....

Van mij mogen ze jean op vakantie sturen, als hij maar niet in de buurt van Cuba komt.

En het dak staat open, anders wordt de grasmat overbelast

Posted by Gekhous on Apr-03-2001 22:08:

Exclamation

100 pieken voor een goed feest zit ik niet mee hoor, als het maar een goed feest is!!! (IC3 bijv.)

VIP kaarte zijn meestal ook tegen de 150 piek aan, maja, das meestal met gratis eten/drinken & eigen chillout... VIP rockz!!!

jammer dat we geen VIPpers voor SHOCKERS hebbe

Posted by Cold on Apr-03-2001 22:23:

Angry

Wat is er mis met Jean??

Jean mag van mij op elke party aanwezig zijn.

Posted by Akira on Apr-03-2001 22:40:

Nee jean wil ik ik ook niet op SENSATION...ik wil voor mijn 100 piek goeie DJ's paul van dyk,sven vath,oakenfold etc...

Kijk de verwachting rond de 2e sensation zijn weer erg hoog dus stel je gewoon maar in dat het wat minder word dan valt het achteraf altijd mee...en natuurlijk als het wel TOp is dan is helemaal te gek

INnercity 3 een goed feest???nou sorry hoor maar dat vond ik toch een enorm domper hoor...viel me erg erg tegen echt 100 piek te veel voor dat feest

Posted by Cold on Apr-03-2001 22:51:

Nu overdrijf je een beetje...ok Innercity 3 haalde het bij lange na niet bij inner 1&2....maar ondanks dat ik in een bad trip daar heb rondgelopen heb ik me nog redelijk vermaakt...PVD & Jean waren geweldig.

Posted by Akira on Apr-03-2001 22:57:

Thumbs down

IK vond innercity 3 echt gewoon KUT!!! ik was blijkbaar niet de enige die dat vond hoor...Okay PAUL VAN DYK,SPEEDY J draaide zeker relaxt maar ik vond het gewoon echt niet de moeite waard.

Posted by Miss Proximus on Apr-06-2001 15:44:

Smoking ..umm..something

Akira, ik ben t met je eens; IC3 was echt KUT! Wat heb ik lopen balen dat ik op de trein moest wachten! Alleen PvD en Billy Nasty vond ik te gek, maar inderdaad die +/- 100 gulden was echt teveel!

Posted by magrec on Apr-06-2001 17:02:

uhuhuh ic3 was niet echt geweldig, op sander kleinenberg en dave seaman na.

Ook nog seb fontaine niet komen opdagen paul van dyk gemist

naja shit happens

Posted by cyberdude on Apr-06-2001 17:59:

bwei
'k kan ni gaan

Posted by michiel on Apr-06-2001 18:27:

Read This!

Ja mensen ik zou ook maar niet �l te veel gaan verwachten van Sensation. Vorig jaar was sensation commercieel, maar omdat er nu inderdaad zo'n hype rond aan het ontstaan is en die kneuzen van 538 en tmf zich er mee gaan bemoeien zal het wel nog commercieler worden en een extra hoog Trance energy gehalte zal niet van de lucht zijn. Tenzij dus die kaarten flink duurder gaan worden en dat hopen we dan maar.
Ik ben het dus wel eens met wat hier al eerder is gezegd.

later

michiel

Posted by Mysteric on Apr-08-2001 16:03:

Wat willen die gasten van ID&T nou met Sensation????
Kijk ik net op de sensation-site...begint de voorverkoop in Amsterdam vanaf 12 mei. En waar dan wel in Amsterdam wordt bij TMF bekend gemaakt.
Tering...moet ik zeker vanaf de Veluwe naar A'dam om daar een kaartje te kopen.

Posted by Henkie_henk on Apr-08-2001 17:39:

Ik begin ook zon naar voorgevoel te krijge dat t een beetje verneukt gaat worden door commerciele losertejs zoals 538 en tmf.. heeel jammer.

K gaat er toch wel heen hoor.. Ik dans die "ik sta hier heel cool stil" losertjes gewoon omver.. die lui haat ik echt.. ahhh!!!!!!!!

Posted by Bellie on Apr-08-2001 19:06:

Dit jaar geen SENSATION voor mij.Vorig jaar was wel bruut trouwens.Maar een vriend van mij was zo slim om onze vakantie naar Kreta op 6-juli te boeken.Echt kut man.maar ja er zijn nog genoeg vette feesten dus dan maar weer een jaartje wachten op volgende SENSATION hoe erg ik het ook vind.Dan maar weer toeleven naar I LOVE TECHNO!!
Man man man wat was dat feest PHATT zeg vorig jaar.

GREETZ!!

Posted by on Apr-08-2001 23:24:

Satan (eek!)

Ben erg benieuwd naar de Line-Up van Sensation maar hoop ook echt wel op Oakenfold. Heb wel gehoord dat Johan Gielen zeker komt...

Ik ben ook bang dat er veel mensen zullen komen die er alleen maar heen gaan om te kunnen zeggen dat ze er geweest zijn maar als je ze vraagt wie er draait weten ze het niet..

Maarja we zullen het wel zien. Maar 1 ding scheelt wel dat iedergeval een week eerder wel het niet zo commerci�le Impulz Outdoor is.

Greetzzz

Posted by marco on Apr-09-2001 02:19:

Hey wie denken jullie die er allemaal gaan draaien daar ??
( Ik haat tmf,dit is geen echte trance feest meer.. shit !!)
Vorig jaar was zo vet !
We moeten protesteren.

Posted by Mysteric on Apr-09-2001 08:22:

quote:
Originally posted by Remy's Shodow
Heb wel gehoord dat Johan Gielen zeker komt...
Greetzzz

Shit ik hoop het niet eigenlijk... 6 juli zit heer Gielen nog in Ibiza. Dus laten we hopen dat 'ie er 7 juli nog zit...

Posted by magrec on Apr-09-2001 09:00:

Nou Rank 1 komt dus wel op sensation met een geheel nieuwe live set.

Posted by Remy D on Apr-09-2001 11:20:

Talking

Rank 1 is wel goed!!

Posted by Mysteric on Apr-09-2001 14:59:

Tja...persoonlijk zit ik niet op Rank1 te wachten. En al helemaal niet live...
Ik hou zowieso niet zo van live-acts tijdens feesten.Zo vielen Push,Safri-duo,Rank1,Green Velvet allemaal tegen eigenlijk. Geef mij maar een dj die een vette set weg geeft, met platen gewoon. Alleen underworld lijkt me heel vet...
Maarja ieder z'n eigen muziekkeuze natuurlijk. Het zou anders altijd zo druk zijn bij de wc's en de bar als iedereen van dezelfde muziek hield
(dit alleen bij grote feesten trouwens)

Posted by Remy D on Apr-09-2001 17:55:

Invisible Grin

Underworld lijkt mij ook tof..

Posted by Akira on Apr-09-2001 21:48:

Thumbs up

Gielen moet gewoon draaien op sensation

RANK 1 vind ik live zo ongeloofelijk SAAI en klote ....ben er al 3 in slaap bij gevallen

Posted by Cold on Apr-09-2001 23:12:

Ahhhhh....Rank 1 owned.

De live optrede tijdens Trance Energy (Thialf) was echt geweldig...

Echt GEEN slaap muziek en de 'promo - many miles too soon' was echt GRUWELIJK.

Rank1 @ Sensation!

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »