TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ISOS3 Release party line-up
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Oja! Ik ga overmorgen ff in de stad van die grote aanplakbiljetten jatte..
in zoon 3hoek om een lantarenpaal, van ISOS feestje 

en dan in het GROOT!!!!
kan eindelijk die achterlijke poster weg uit mijn kamer... ga er 3 jatten.. misschien meer als er hier nog interresse word getoond 
Vervoeren is aleen wel een probleem dan.....
Moet nog wel ff het goede maat inbus sleuteltje vinden..... 
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Oja! Ik ga overmorgen ff in de stad van die grote aanplakbiljetten jatte.. in zoon 3hoek om een lantarenpaal, van ISOS feestje ![]() ![]() en dan in het GROOT!!!! kan eindelijk die achterlijke poster weg uit mijn kamer... ga er 3 jatten.. misschien meer als er hier nog interresse word getoond ![]() Vervoeren is aleen wel een probleem dan..... Moet nog wel ff het goede maat inbus sleuteltje vinden..... |

| quote: |
| Originally posted by Optimus ik wil dr ook wel 1! ![]() je weet el wat je vamme krijgt in ruil daarvoor |
| quote: |
| Originally posted by tijs08 Ja hoor! Achter in de Now.. dus de eerste zaal waar je binnenkomt (waar tiesto dus draait) En dan helemaal links vooraan.. daar zit een bar en is genoeg ruimte altijd. duidelijk? |

| quote: |
One of the few opportunities this year to see Ti�sto in Holland. This friday (the 12th of July) DJ Ti�sto will celebrate the release of his latest album In Search Of Sunrise 3. It's one of the few opportunities for you people to see him perform in his own country. Because of his tour with Moby in the United States and some other obligations outside Holland this will be a rare dutch set this year. |
2 x tiesto in 2 weken volgens mij ben ik dan wel aardig bevoorrecht whehe
| quote: |
| Cool, deze mail kreeg ik net binnen 2 x tiesto in 2 weken volgens mij ben ik dan wel aardig bevoorrecht whehe |
| quote: |
| kan eindelijk die achterlijke poster weg uit mijn kamer... ga er 3 jatten.. misschien meer als er hier nog interresse word getoond |
, en ik zou een steeksleutel nr 13 meenemen, daar zit al dat spul mee vast...
| quote: |
| Originally posted by DjSuez zkrs! ik wil dr ook wel een , en ik zou een steeksleutel nr 13 meenemen, daar zit al dat spul mee vast... Greetz |

dus dat moet goed komen....
Heb nu een plekje gevonden waar het te doen valt.. alleen zit daar wel het politieburo om de hoek

| quote: |
| Originally posted by tijs08 Kzal mijn uiterste best doen ![]() |

in hartje centrum van R'dam dus ff 3 van die posters gejat... was best moeilijk aangezien eht behoorlijk druk was.. met verkeer en wandelaars
. Moest eerst hele bouten eruit schroeven voordat ze dus me te nemen waren. Maar tis ons toch gelukt!! Ze zijn echt VET, en ook ERG groot!! Maar we hebben er dus 3 --> we waren met zijn 2en = 1 over! en die is voor de gelukkige: Optimus
(sorry DjSuez (& PH), we hebben nog meer rondjes centrum gereden..
op zoek naar meerdere posters, maar deze stonden allemaal TE centraal (vaag toch
) en was er dus geen mogelijkheid ze me te nemen.
top man!
xie je morgen!
| quote: |
| Originally posted by Optimus top man! xie je morgen! |

we regelen wel wat
desnoods kom ik m een keer bij je huis afhalen ofzo
| quote: |
| O en DjSuez.. heb ff gezocht maar bij mij staan er geen nummers op die sleutels |
tis de sleutel 1 maatje kleiner dan degene waar je je wiel mee losdraait..das 14 of 15...kut, nou ja, iig ergens in die buurt..
| quote: |
| (sorry DjSuez (& PH), |
Zeer kort partyreportje: Het was goe.
Ga lekker slapuh. Wordt vervolgt 
ben net terug
net gedoucht
het was top
Magik54 nog ff gezien
en alle andere TA natuurlijk ook
ik ga nu slapen
strax nog naar Sensation ghehehe
ik ben brak man
hier ff wat langer partyreportjuh:
Was echt een superavond, begon om 22.00 bij metro station hoogvliet..
[tussenmodus] pff maak m morgen wel af.. ben verr8
[/tussenmodus]
Geslaagd avondje! Vooral de sfeer was top! Bijna Dutch Dimension waardig
Iedereen had er echt zin in, beetje druk en warm alleen maar dat zijn we nu wel gewend als Tiesto draait....
Jammer dat Tijs maar 2,5 uur kon draaien i.p.v. 4 uur. Hij zat gewoon helemaal stuk. Maar das eigenlijk wel logisch als je nagaat dat ie in de afgelopen 6 dagen heeft moeten draaien in Zwitserland, Canada, Mallorca, Ibiza en dan weer NL....
Ook top om Tijs08 en Partyhardy weer es te zien. Was gezellig gasten!
Greetz, Sido
WOOW!! wat een feestje was dat weer!
Bijna Dutch Dimensions waardig idd, alleen door die kortere set kwam hij er toch net niet aan...
Ik vond het echt vet met de TA'ers, echt gelachen met mensen die ik gewoon nog nooit had gezien (sommige dan);
[clichemode]Music brings people together[/clichemode]
zullen we maar zeggen
Het was top!!
Greetz
zoo00oo....k ben ook eindelijk weer wakker
was echt super avond....
hele avond lekre muziek...werd goed gedraaid(Y)
en was natuurlijk ook weer super gezellig met alle TA'ers
alleen jammer dat tiesto idd wat korter draaide.maar montana maakte veel goed
greetzZzZ
Wie o wie draaide na Tiesto, die gozer was zwaar goed aan het beuken, ala Cox style. Zat er helemaal doorheen op een gegeven moment, maar hij maakte me weer helemaal wakker
Verders Funkerman was een aardig begin, maar niet helemaal mijn stijl. Toen natuurlijk Tiesto die weer alle remmen los gooide
. Op een gegeven moment was ik zoals altijd iedereen kwijt, ging ik maar ff in de andere zaal kijken en daar stond Opti in zijn eentje voor de dj-loge te beuken. Montana begon net met draaien en wat ik ervan gehoord heb was errug goed. Na een kwartier of wat weer terug naar Tiesto met Optimus, waar we Tijs08 tegenkwamen.
Toen maar weer me vrienden opgezocht en die lagen voor dood op een bank. Tot onze verbazing werd de muziek harder qua stijl en we vroegen ons af waar Tiesto mee bezig was. We gingen maar ff kijken of Tiesto er nog stond, tot onze teleurstelling was hij weg. Maar die teleurstelling duurde bij mij althans errug kort, omdat er zwaar hard gebeukt werd, met de minuut werd de muziek beter en beter.
Nou al met al een superavond gehad.
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Wie o wie draaide na Tiesto, die gozer was zwaar goed aan het beuken, ala Cox style. Zat er helemaal doorheen op een gegeven moment, maar hij maakte me weer helemaal wakker Verders Funkerman was een aardig begin, maar niet helemaal mijn stijl. Toen natuurlijk Tiesto die weer alle remmen los gooide . Op een gegeven moment was ik zoals altijd iedereen kwijt, ging ik maar ff in de andere zaal kijken en daar stond Opti in zijn eentje voor de dj-loge te beuken. Montana begon net met draaien en wat ik ervan gehoord heb was errug goed. Na een kwartier of wat weer terug naar Tiesto met Optimus, waar we Tijs08 tegenkwamen. Toen maar weer me vrienden opgezocht en die lagen voor dood op een bank. Tot onze verbazing werd de muziek harder qua stijl en we vroegen ons af waar Tiesto mee bezig was. We gingen maar ff kijken of Tiesto er nog stond, tot onze teleurstelling was hij weg. Maar die teleurstelling duurde bij mij althans errug kort, omdat er zwaar hard gebeukt werd, met de minuut werd de muziek beter en beter. Nou al met al een superavond gehad. |
Die DJ na Tiesto was Le Blanc, die draaide ook als eerste in de WOW gister.
Dit is zeker te weten wel de Dutch Dimension reunie te noemen (heb DD niet eens meegemaakt, maar wel live gehoord op de radio
). Mijn god wat ging die Tiesto los na de eerste paar platen, hij opende een beetje matig door Hooligan - Hear You Now vertyft lang te laten draaien, maar nog geen 3 platen verder was het al vette veesd (feest dus)! Ik had eerst zoiets van, als hij Solarcoaster en al dat soort meuk van ISOS3 gaat lopen draaien dan smeer ik hem meteen naar de WoW toe, maar wat hij daar neerzette had ik totaal niet verwacht! Remmen los, handen uit de zakken.. en een feestje was geboren. Het gekkenhuis werd compleet toen heel TA stond te stampen op de vloer/podium 
BTW: Opti, lekker kontje heb je 
Even over het publiek, zoals yappio het mooi omschreef: Bouwvakkers Unite! Veel van die ouwe hangtieten en plakplaatjes op de armen.. jammer maar helaas. Tijdens Funkerman kon je nog je voeten bewegen over de hele zaal, maar toen het tijdstip Tiesto naderde werd het alleen maar krapper en krapper en benauwder, god wat was iedereen Tiesto geil daar, maar goed, die man verdient het! Heel even dacht ik, en nu smeer ik hem want ik wordt gewoon chagerijnig omdat iedereen op je tenen staat te stampen. Mensen zien gewoon dat het al stampend vol is vooraan, EN NOG BLIJVEN DIE RASMOGOLEN DOORDUWEN.. damn, maar tegen een uur of 2 stond de bejaardenbus al op de stoep en ging de fluit in de bouwput en zowaar ontstond er een beetje ruimte om te bewegen. Prijzen van drinken vielen opzich wel mee, ik telde iets van 7 euro neer voor 1 fles water, 1 cola en 1 red boel.. netjes toch? 
Montana zette ook een kwalitatief en mix-technisch perfecte set neer. Vooral op het laatst toen hij een plaat op snelheid bracht met de hand en allemaal truukjes ermee uithaalde, dat was (in mijn ogen
) best een stuk vakwerk wat een mooie stempel zette op de avond.
Ik heb nog niet geslapen, het is nu 18.00 uur, heb nog effe lekker met de motor gereden.. woei. Was pas om 7.00 thuis, had eerst Yarnie en Pivot thuis moeten brengen (wonder boven wonder geen preek van mijn en hun ouders gehad!!)
Bij deze wil ik iedereen bedanken die aanwezig was voor de echt onwijs heerlijke avond.. Jappio, tot Decibel 
ATJOOOOOOO!!
| quote: |
| Heel even dacht ik, en nu smeer ik hem want ik wordt gewoon chagerijnig omdat iedereen op je tenen staat te stampen. Mensen zien gewoon dat het al stampend vol is vooraan, EN NOG BLIJVEN DIE RASMOGOLEN DOORDUWEN.. |
Hier dan de rest van t partyreport whehe..
Aangezien we er al om 22.15 waren ofzo, is het weer een hele lange nacht geworden
Na onze jassen op gehangen te hebben zijn we maar is ff een rondje gaan lopen, en we kwamen gelijk al de partycrew van ta tegen: Optimus, Partyhardy & Tijs. Leuk om elkaar weer tegen te komen en we hebben verder de hele avond staan stampen met elkaar!
Omdat die funkerman toch nie helemaal mijn stijl was zijn we naar de wow gelopen waar toen Le Blanc draaide. Dit was toch wat meer dansbare muziek, en het werd steeds gezelliger. Na het nuttigen van weer een liter bier vond ik het nodig om Optimus uit te dagen om op het nog lege podium te gaan dansen, maar toen ik eenmaal op het podium stond durfde optimus nie mee te komen whehe.. "nee man, dalijk, strax " whehe.. Viel me een btje van je tegen tin
Na dit en de nodige plaspauzes werd besloten om maar weer is naar de now te gaan, waar optimus het nog ff nodig vond om een natte reet te krijgen
Daarna nog net ff voor de drukte van Tiesto (al was het aardig druk) een rondje gelopen en daar stonden yarnie, chicane en het broertje van yarnie (is da nou pivot?) al flink los te gaan voor een hele grote box (na 2 minuten had ik daar al een piep in mn oor whehe) Maar weer ff verder gelopen, naar tijs en PH, die al zaten te chillen op een bank, tussen de mooie vrouwen, dat wel
Hun ff meegesleurd naar de meetingplek. Daar aangekomen bleek dus dat er nie echt meeting was, dus maar ff snel zooi bier gekocht, en liters water
en ff mooi plekkie opgezocht tussen de stampende bouwvakkers
Vervolgens hoogtepunt na hoogtepunt (zelfs ph kwam regelmatig
) met als climax jericho! Altijd mooi om samen met ph te staan genieten op dit nummer (Impulzzzz)! Tegen die tijd kwamen we ook yarnie & chicane weer tegen, en daarna samen met chicane nog ff wat staan springen om wat meer ruimte te creeeren
Toen tiesto er uiteindelijk na flink wat beukwerk mee ophield, werd besloten om maar weer is naar de wow te gaan waar montana op dat moment draaide. In deze zaal was het een stuk rustiger dan in de now, en iedereen stond nog steeds los te gaan
Mooi was dat iedereen van de ta-ers en meegenomen maten op het podium stond te dansen, terwijl Optimus weer een staaltje van 'hoe neuk ik met mijn aquariusflesje geile ta-ers in hun kont' liet zien
(wat volgens mij ook nog wel werd waardeerd door de vele nichterige bezoekers van now en wow whehe)
Maar ook aan montana kwam een eind (hij draaide errug vet al zeg ik t zelf
) en toen zijn we nog ff teruggegaan naar de now, waar le blanc toen nog steeds stond te draaien. Na enkele toegiften was het feest echt afgelopen. Helaas waren bij de garderobe de jassen van tijs & three o three weg, dus het duurde allemaal wat langer dan verwacht. Toen weer met de metro teruggegaan wat wel weer supergezellig was, (die saltopalen rulen
) en ne een xtje overgestapt te zijn, en toen iedereen er al uit was had ik weer het voorrecht om in een metro te zitten met een storing whehe. Gelukkig zaten er nog een paar gabbers in die metro die het nie echt konden waarderen en begonnen te stampen hehe. Dat vond die chauffeur weer nie zo leuk, en die begon gelijk rond te roepen dat ze de metro heel moesten houden. En toen deed de metro t ineens weer
waar stampen allemaal al nie goed voor is
Al met al vond ik het wel een gezellig feestje met alle ta-ers! Niet van DD of Impulz niveau, maar net daaronder 
LTR!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.