TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mp3 sharing / Ftp's etc....wat is jullie mening?
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Posted by Eye-Riz on Jun-07-2002 15:21:

geen flame, wel een opmerking :
Niets is onvervangbaar. Er zal hooguit een schaarste komen (zie drugswereld), maar daaarna komen er vanzelf mensen met kennis en contacten en de wil om het te doen...

Posted by Eye-Riz on Jun-07-2002 15:26:

quote:
Originally posted by total woot

Niet om t een of t ander, maar ik denk dat de gemiddelde top 40 luisteraar dit forum ook een scene vind.

Of we gaan statuten schrijven en regeltjes verzinnen, zodat we onszelf de trance-verslaafden-vereniging kunnen noemen

en? is het een scene? nee toch? het is toch een boel lucht? en niet zo close en scenerig als dat doet denken bij dat woord?
als dit een scene zou zijn zou ik hier niet zitten, heb echt een schijthekel aan scenes en de hielenlikkerij eromheen.

Posted by Miss Proximus on Jun-07-2002 16:26:

en vooral de drukdoenerij dat als een bepaalde scene opgerold wordt dat er dan geen leven meer mogelijk is

Posted by Trunks on Jun-07-2002 16:47:

Hello! Sorry

laat maar, ik had het dus blijkbaar bij het foute eind... Ik wilde alleen een beetje helpen en zo de boel een beetje levendig houden hiero, blijkbaar mag en kan het niet zo. Kijk het kan mij niet zoveel schelen want ik kom er toch wel aan. En zoals ik kan iedereen er aan komen. Er worden elke dag duizenden (letterlijk) ip's gepubliceert die getagged zijn en vol geduwd met trance films etc etc dus ja...??? je kunt wel zeggen: "het zal je maar overkomen getagged worden" maareh daar zijn gehele teams etc voor dus ^^ en elke internet provider heeft de regel ::: je mag geen eigen server runnen dus het is allemaal illegaal. iedereen downd dus van illegaal pubs af. sharen over netwerken mag eigenlijk ook niet dus alle universiteit studenten... Er worden op miljoenen pagina's ip's gepubliseert met ratio's etc en dan kan er hier niet 1tje bekend worden gemaakt die wel werkt en goed ook, nieuw en running ?

Er is weer een hoop gedoe en ik ben daar beetje de aanleiding van, dus sorry, ook de pm naar de moderator was niet zo slim maar ja van deze kant af, je wilt helpen en je thread wordt geclosed... alles voor niets... is toch ook balen niet. Maar ok mijn excuses voor de pm snuggle. ook petrus.

Ik zal voortaan mn mond weer houden af toe eens wat lezen en het downen maar weer voor mezelf houden, wie de pub wil die dus getagged was, met TTF 20 etc etc nieuwe albums stuurt maar ff een pm, doe ik het wel zo, belooft is belooft dus ja..

voor de rest jongens veel plezier met de scene, vakantie, muziek, feesten, werk, vrouwen, kinderen, want dat draait ook nog he

Grz Trunks...

Posted by TranceFool on Jun-07-2002 16:55:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
en vooral de drukdoenerij dat als een bepaalde scene opgerold wordt dat er dan geen leven meer mogelijk is

Wat is dat nou weer voor domme opmerking?!?!
Als de grote groepen uit de mp3-scene allemaal worden opgerold staan er heus niet van de ene op de andere dag mensen op van....oh dat doen wij wel ff, mag wel een beetje meer respect hebben voor die gasten.

Posted by hamburgerboefje on Jun-07-2002 16:57:

Een van de voornaamste redenen dat ik op deze site ga kijken is omdat hier handige tips voorbijkomen over trance nummers. Als er iemand, maakt me geen fuk uit wie, aan goede titels kan helpen van nieuwe of oude trance nummers ben ik allang blij. Zit er ook nog een Ftp'tje bij wordt ik nog blijer. Ik zie niet in wat hier fout aan is. Het is toch alleen maar relaxed als je makkelijk aan veel GOEDE muziek komt.Dus ik ben voor het sharen. O ja ik moest wel heel hard lachen toen ik las dat sommige mensen het patsers noemden Voor die mensen die dat vinden heb ik 3 woorden......GET A LIFE.......

Posted by Blik on Jun-07-2002 17:04:

quote:
Originally posted by Donna

En dan komt zo'n gast als Blik op irc ff die isos beggen,hij krijgt m en is weer vertrokken,nouwww dan ben je lekker bezig zeg,NERDISCH en niks dan dat!

ach ja, ik kan toch niks goed doen in jou ogen.... kan me dus ook vrij weinig schelen wat je er van vind. Op IRC zitten allemaal mensen die aan alles kunnen komen en ook alles kunnen versturen zonder problemen, als ik het niet had gekregen dan was dat ook niet erg geweest. En de reden waarom ik zo snel weg was was omdat er meer mensen hier in huis wonen en die hebben de computer ook af en toe nodig, volgende keer zal ik speciaal voor jou wel wat langer blijven hangen....

ik vind trouwens dat je het zelf mag weten of je iets wilt sharen, als je het doet is het leuk, maar ga er gewoon niet om vragen in het forum. Verder vind ik dat de releases thread gewoon moet blijven, is gewoon heel erg handig voor de mensen die er niet zo 1-2-3 bij kunnen komen.

Posted by Blik on Jun-07-2002 17:08:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Als moderator kan je hier vaak echt helemaal niets goed doen

wen er maar aan....

Posted by Cosmic on Jun-07-2002 17:30:

Beseffen jullie eigenlijk wel in wat voor luxe positie iedereen hier zit? Ik bedoel, iedereen heeft wel AG (en zo niet, dat begrijp ik niet), dus iedereen kan (op den duur) wel aan alle mp3's komen die hij /zij graag wil. Het hele idee achter Audio Galaxy is: Delen . Dat is de basis, als niemand dat meer doet is AG ten dode opgeschreven. En het ligt aan jezelf of je alle nieuwste mp3's wilt delen of niet. Ik zit daar niet mee, ik vind het juist wel leuk als er wat ge-upped wordt bij mij. Hee, mensen met dezelfde smaak, denk ik dan. Het is geven en nemen (al neem ik een beetje meer dan ik geef aan mijn satelite status te zien ).

Ik bedoel: wat heb je eraan om alle nieuwe mp3's voor jezelf te houden?

Enough said

Posted by SnuggLe on Jun-07-2002 17:34:

Re: Sorry

quote:
Originally posted by Trunks
laat maar, ik had het dus blijkbaar bij het foute eind... Ik wilde alleen een beetje helpen en zo de boel een beetje levendig houden hiero, blijkbaar mag en kan het niet zo. Kijk het kan mij niet zoveel schelen want ik kom er toch wel aan. En zoals ik kan iedereen er aan komen. Er worden elke dag duizenden (letterlijk) ip's gepubliceert die getagged zijn en vol geduwd met trance films etc etc dus ja...??? je kunt wel zeggen: "het zal je maar overkomen getagged worden" maareh daar zijn gehele teams etc voor dus ^^ en elke internet provider heeft de regel ::: je mag geen eigen server runnen dus het is allemaal illegaal. iedereen downd dus van illegaal pubs af. sharen over netwerken mag eigenlijk ook niet dus alle universiteit studenten... Er worden op miljoenen pagina's ip's gepubliseert met ratio's etc en dan kan er hier niet 1tje bekend worden gemaakt die wel werkt en goed ook, nieuw en running ?

Er is weer een hoop gedoe en ik ben daar beetje de aanleiding van, dus sorry, ook de pm naar de moderator was niet zo slim maar ja van deze kant af, je wilt helpen en je thread wordt geclosed... alles voor niets... is toch ook balen niet. Maar ok mijn excuses voor de pm snuggle. ook petrus.

Ik zal voortaan mn mond weer houden af toe eens wat lezen en het downen maar weer voor mezelf houden, wie de pub wil die dus getagged was, met TTF 20 etc etc nieuwe albums stuurt maar ff een pm, doe ik het wel zo, belooft is belooft dus ja..

voor de rest jongens veel plezier met de scene, vakantie, muziek, feesten, werk, vrouwen, kinderen, want dat draait ook nog he

Grz Trunks...

Hey Trunks, oke, het aanbieden van je excuses is goed. Apology excepted. Maar let er in de toekomst op voordat je mensen (moderators) zeik-pm's gaat sturen. Die tweede die je me stuurde was dus ook NERGENS voor nodig, en dan een half uur daarna je excuses aanbieden. Denk na....Dit soort gedrag wordt hier niet getolereerd. Je excuses aanbieden: oke! Normaal praten: oke! Maar 2x een pm sturen vol met gezeur/gescheld.... nee!

Greetz,
SnuggLe

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Ik bedoel: wat heb je eraan om alle nieuwe mp3's voor jezelf te houden?

Enough said

Cosmic guy, zie mijn post eerder over "punten van het sharen", die vijf punten die ik gaf... Tis niet zo makkelijk.

Posted by TimeportE on Jun-07-2002 17:42:

Re: Re: Sorry

quote:
Cosmic guy, zie mijn post eerder over "punten van het sharen", die vijf punten die ik gaf... Tis niet zo makkelijk.

hij bedoelde vooral via AG, en iedereen kan via Ag sharen!

Posted by Chicane on Jun-07-2002 18:05:

Hmm nog iets, rippers betalen zich scheel aan het inkopen van goeie meuk.. en dan komt er effe zo'n leechertje langs (die ook nog es lame gaat lopen janken als de link niet werkt) die effe al je bandwidth gebruikt om effe gratis en voor niks jouw meuk op cdr te zetten.. tuurlijk, krijg je weer zo'n verknaakte comment van: "Als ik het nummer goed vindt dan koop ik hem toch" waar dus geen ruk van waar is!! Jonges, hou een ander voor de gek en ga gauw weer terug naar AG, want in de tijd dat je deze tekst zit te lezen had je ondertussen alweer 3 nieuwe gratis nummers kunnen leechen!

Posted by Cosmic on Jun-07-2002 18:46:

quote:
Hmm nog iets, rippers betalen zich scheel aan het inkopen van goeie meuk.. en dan komt er effe zo'n leechertje langs (die ook nog es lame gaat lopen janken als de link niet werkt) die effe al je bandwidth gebruikt om effe gratis en voor niks jouw meuk op cdr te zetten..

Misschien vergis ik me nou hoor, maar het doel van die rippers is toch om nieuwe mp3's aan andere mensen door te geven? Waarom zou je anders rippen?
Ik snap het niet meer...

Posted by Chicane on Jun-07-2002 19:06:

quote:
Misschien vergis ik me nou hoor, maar het doel van die rippers is toch om nieuwe mp3's aan andere mensen door te geven? Waarom zou je anders rippen?
Ik snap het niet meer...

Persoonlijk vind ik het [vriendelijk mode]"niet zo leuk"[/vriendelijk mode] als iemand zomaar een album van 21 euro effe van me computer komt trekken. Daarom is er zegmaar een soort van vereniging opgericht van peoples die onderling hun aanwinsten sharen... onder het motto: VOOR WAT, HOORT WAT! Ik heb totaal geen moeite met ratio sites, zelfs niet als het 1:1 zou zijn. Ik werk (lees: rip) er hard voor door cd's te kopen, me vrije tijd te steken in het rippen, perfectioneren en coderen van radio uitzendingen. Op ze zachts gezegt en om niet egoistisch over te komen verdien ik het om iets terug te mogen downloaden. Ik heb er zeg maar "voor betaald". Dit vind ik nu een eerlijke manier van uitwisselen van muziek! Op dit forum zitten weet ik veel hoeveel van die mannekes die muziek kunnen krijgen (waar anderen geld en arbeid in hebben gestoken) door alleen een brakke post te maken met "Thnx"... hier kan ik me zo pisneidig over maken, maar dat doe ik niet..

Posted by xxl on Jun-07-2002 19:22:

topic

-- ik vind er eigenlijk nix an al dat gefxp
-- er gaat veel te veel tijd in zitten -- -- en daar word je frusti van zo te zien
--dat er een ratio op een ftp zit, is op zich geen wonder (is ;_0 afentoe maja)

ik heb altijd al zoiets gehad van "share your wealth"

Posted by ScuL on Jun-07-2002 19:31:

mwa het posten van FTP links gaat me iets te ver; maar het delen van mp3's dmv AG vind ik op zich best kunnen. (zeker als het livesets betreft).

maar wat me wel mateloos irriteert is dat ik al bijna 3 jaar lang aan het proberen ben om in een 'scene' te komen maar ik gewoon geen voet aan de grond krijg.. nou was t in 't begin een beetje lastig omdat ik thuis enkel een ISDN lijntje had liggen maar nou rip ik toch regelmatig livesets en ken ik wat mensen maar nog steeds niets.. wat dat laatste betreft vind ik dat dus een klein beetje arrogantie aan de zijde van de 'sceners', kan zijn dat ze uitermate selectief zijn met het kiezen van hun nieuwe mensen maar je moet iemand wel een kans geven I think. thx 4 reading.

Posted by Miss Proximus on Jun-07-2002 19:40:

quote:
Originally posted by Chicane
me vrije tijd te steken in het rippen, perfectioneren en coderen van radio uitzendingen.

kijk dat vind ik nou een goede zaak want sommige rips zijn echt gewoon zo matig dat je je afvraagt wanneer die persoon is toegelaten tot de scene

maar ja.....ookal zou je wat willen sharen.....alles is al geript voor je er erg in hebt

Posted by Glaniskanis on Jun-07-2002 19:54:

quote:

Ik snap het niet meer...

Moet je mijn verhaal op de vorige bladzijde wel lezen he

quote:
Originally posted by ScuL
mwa het posten van FTP links gaat me iets te ver; maar het delen van mp3's dmv AG vind ik op zich best kunnen. (zeker als het livesets betreft).

Ik zou je ook niet in mn groep willen als je dr zo over denkt
Als je wat te bieden hebt PM me maar, alleen geen livesets ofzo... Vinyl/CD only

Greetz,
Glaniskanis

Posted by SnuggLe on Jun-07-2002 19:55:

quote:
Originally posted by Chicane
Ik werk (lees: rip) er hard voor door cd's te kopen, me vrije tijd te steken in het rippen, perfectioneren en coderen van radio uitzendingen.

Quality over Quantity he? Daar hebben sommigen nogal eens wat problemen mee. Chicane weet wel wat ik bedoel, en wie (lees: welke groepen) ik bedoel.

Greetz,
SnuggLe

Posted by Donna on Jun-07-2002 19:58:

quote:
Originally posted by Glaniskanis

Moet je mijn verhaal op de vorige bladzijde wel lezen he

Ik zou je ook niet in mn groep willen als je dr zo over denkt
Als je wat te bieden hebt PM me maar, alleen geen livesets ofzo... Vinyl/CD only

Greetz,
Glaniskanis

Heb jij een eigen groep dan??
We hebben hier nog wel wat liggen,je weet wel de nieuwe eyal barkan,mogen we in je groepie nu?

Posted by Glaniskanis on Jun-07-2002 20:19:

quote:
Originally posted by Donna

Heb jij een eigen groep dan??
We hebben hier nog wel wat liggen,je weet wel de nieuwe eyal barkan,mogen we in je groepie nu?

ARGH
Fuck jullieeeeeee
whehehee
ik weet al wat de voorwaarden zijn voordat jullie um eindelijk rippen ja
kan ik nie aan voldoen alleen

Greetz,
Glaniskanis

Posted by Chicane on Jun-07-2002 20:30:

quote:

Quality over Quantity he? Daar hebben sommigen nogal eens wat problemen mee. Chicane weet wel wat ik bedoel, en wie (lees: welke groepen) ik bedoel.

Greetz,
SnuggLe

Aangezien dit een publiekelijk toegankelijk forum is, kan ik alleen maar zeggen: LOL!
Er zweven wat Qontact en QlubTempo setjes rond die gewoon te gruwelijk zijn om naar te luisteren, en daarmee bedoel ik niet de kwaliteit van de DJ

Anways, thanks voor het begrip in mijn uitspatting van deels woede, deels frustratie aan mijn kant en deels het onbegrip (of arrogantie misschien? ) van de mensen die niet weten waar ze over praten

Even voor de duidelijkheid, ik voel me totaal geen godheid, uberl33t of verheven boven anderen.. ik ben ook gewoon een mensch en ja, ik heb ftp

Posted by Donna on Jun-07-2002 20:39:

Ik ben wel ub3rl33t

Posted by Opti on Jun-07-2002 22:56:

wat betekent l33t?

laat ofzo?

Posted by Joost008 on Jun-07-2002 23:38:

quote:
Originally posted by Optimus
wat betekent l33t?

laat ofzo?

ik ben ook altijd te laat(overal) kan ik joinen

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »