TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat zijn jullie (bij)baantjes?!!
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Coole meuk ook allemaal,en daarom ben je ook niet op je waffeltje gevallen als t om een pittige discussie gaat i presume
Ennuh jah,kleding ontwerpen is qua bedenken en fantasie hastikke lol totttt je t moet gaan maken,en naaimachines allmost t raam uitgeflikkerd worden,dus lamaaaaaaaar

| quote: |
| Originally posted by Donna Coole meuk ook allemaal,en daarom ben je ook niet op je waffeltje gevallen als t om een pittige discussie gaat i presume ![]() Ennuh jah,kleding ontwerpen is qua bedenken en fantasie hastikke lol totttt je t moet gaan maken,en naaimachines allmost t raam uitgeflikkerd worden,dus lamaaaaaaaar |

de naaimachine heeft zij thuis staan nl 
ik ben altijd in voor een discussie met jou, je mannetje of any other TA (of face-to-face natuurlijk)
Face 2 face gaan we 6 juli ff doen toch??
Dan krijgt Petrus een stereo kusje,wil je links of rechts?
ik had eigenlijk t midden gepland 
of gaan wij gewoon zoenen en dan mag hij kijken
lol
maakt mij niet uit Don, links of rechts....als t maar lekker is 
Whehehehe we doen gewoon alledrie de opties

| Originally posted by Donna Face 2 face gaan we 6 juli ff doen toch?? Dan krijgt Petrus een stereo kusje,wil je links of rechts? |
| Originally posted by Miss Proximus ik had eigenlijk t midden gepland ![]() of gaan wij gewoon zoenen en dan mag hij kijken lolmaakt mij niet uit Don, links of rechts....als t maar lekker is |
| Originally posted by Donna Face 2 face gaan we 6 juli ff doen toch?? Dan krijgt Petrus een stereo kusje,wil je links of rechts? |
lol!!
mijn liefde voor Profeetrus is WAY BEYOND moderatorschap 
hehe 
| Originally posted by AlFerox jaja, zeker alleen omdat Petrus moderator is he! |

Miss Proximus
!_PeTrUs_!
ligt t aan mij of word t opeens heet in deze thread?

| Originally posted by Miss Proximus ligt t aan mij of word t opeens heet in deze thread? |
jongens niet afdwalen he, ga dan ergens in een darkroom zitten chatten
ik werk op zaterdag bij de post als postbode, wilde vakantie werk er gaan doen maar da kon moeilijk dus werk nu als vakantie kracht bij de DAF vrachtwagens in eindhoven. in de revisi werkplaats, moet ik rondsols van startmotoren reviseren. is wel leuk werken. Collegas zijn Limbo�s en Belgen met een zwaar accent dus soms wel lastig om ze te volgen. alleen elke dag om kwart voor 5 op, maar kan die slaap weer inhalen als ik naar daf word gebracht. morgen kan ik niet werken want dan moet ik meningkokke prik halen.
| Originally posted by basvh jongens niet afdwalen he, ga dan ergens in een darkroom zitten chatten |
| Originally posted by hamburgerboefje Mijn werkzaamheden; plannen, collega's vervelen, koffie zuipen, koffie zuipen, koffie zuipen, en koffie zuipen natuurlijk...dat was het wel zo'n beetje. |
om het weer over bijbaantjes te hebben
...ik werk bij de albert heijn en ik ga vanaf vandaag fulltime bij de fortis bank werken.. brrr toch wel een beetje zenuwachtig voor mn eerste werkdag
| Originally posted by Miss Proximus daar mogen toch geen vrouwen komen zo'n darkroom? |
jullie begrijpen natuurlijk wel dat die kussies niet gratis zijn,maar 1 van de bijbaantjes...geld kan gestort worden op rekening 7431983 t.a.v Dj RV

Yeh je eigen kussies maybe,mijn verdiensten worden altijd nog op me eigen rekening gestort *girlpower* you know
| Originally posted by Donna Yeh je eigen kussies maybe,mijn verdiensten worden altijd nog op me eigen rekening gestort *girlpower* you know |
Kereltje, k heb t zelf opgesteld
| Originally posted by Donna Kereltje, k heb t zelf opgesteld |
mja naja klaag me maar aan dan
| Originally posted by Donna mja naja klaag me maar aan dan |
Stelletje slowchatters
Zitten ze via TAForum met elkaar te praten 
Ik moet vanavond weer werken... in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Van 22:00 tot 06:00 uur...Niet echt fijne tijden
Maarja, het verdient weer..das het belangrijkste. Het is een of ander feestje van Samsung ofzo dat we af moeten breken..
Greetz,
SnuggLe
Werk bij Ola Productie B.V. (aka de enige ijsfabriek in NL) verdien 8,05 euro per uur door het geproduceerde ijs (oa Ben&Jerry) op pallets op te pakken (bij -7). Het werk is op oproepbasis, dus geen vaste aanstelling, maar kan (na schooltijd) gemiddeld wel 2 dagen per week werken. En in de vakanties natuurlijk.