TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- 24/7/2009 - Armin Van Buuren - בגני התערוכה
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »


Posted by MINTZ on Jul-11-2009 17:04:

מישהו יודע אם הולכים למכור כרטיסים במקום?

אחרי הכל זה מקום פתוח - לא ידוע לי שיכולים ל"אזול" הכרטיסים במצב כזה...

אשמח לתשובה (מדוייקת) בנושא - ירון.


Posted by Glenn-Holmes on Jul-11-2009 21:51:

quote:
Originally posted by MINTZ
מישהו יודע אם הולכים למכור כרטיסים במקום?

אחרי הכל זה מקום פתוח - לא ידוע לי שיכולים ל"אזול" הכרטיסים במצב כזה...

אשמח לתשובה (מדוייקת) בנושא - ירון.


בהסתמך על אירועים קודמים בניצנים שלאחד מהם מכרתי כרטיסים בעצמי התשובה היא לא. אין שם קופות בכלל, לא משנה כמה כרטיסים יימכרו, נראה לי שאין להם בעיה מהבחינה הזו שכן המכירה המוקדמת רצה כבר כמעט חודש ויש עוד שבועיים עד המסיבה.
תתארגן על כרטיס לפני, וכמובן, תגיע למסיבת קלאסיקות בשישי הקרוב


Posted by MINTZ on Jul-12-2009 16:30:

וואלה - מפתיעה אותי התשובה שלך אילן...

ובכלל למיטב זכרוני במסיבות כאלו - תמיד יש מכירה במקום... לא יודע...

זה הופך את זה למסובך לקנות מראש - לכן יש מצב שאני לא אגיע :=\

אלה שמוכרים את הכרטיסים קצת מעצבנים אותי ( ביחוד אחד מסויים שאולי קורא את זה ויודע [שאני לא אזכיר את שמו] ששולח (שלח) לי הודעות מעצבנות על כל מיני מסיבות שאין לי בהן עיניין)

בכל מקרה אני אשמח לעוד מידע מהמארגנים (דגש על המארגנים) של המסיבה - במידה ויש כזה מישהו בפורום...

ירון.


Posted by Glenn-Holmes on Jul-12-2009 17:59:

quote:
Originally posted by MINTZ
וואלה - מפתיעה אותי התשובה שלך אילן...

ובכלל למיטב זכרוני במסיבות כאלו - תמיד יש מכירה במקום... לא יודע...

זה הופך את זה למסובך לקנות מראש - לכן יש מצב שאני לא אגיע :=\

אלה שמוכרים את הכרטיסים קצת מעצבנים אותי ( ביחוד אחד מסויים שאולי קורא את זה ויודע [שאני לא אזכיר את שמו] ששולח (שלח) לי הודעות מעצבנות על כל מיני מסיבות שאין לי בהן עיניין)

בכל מקרה אני אשמח לעוד מידע מהמארגנים (דגש על המארגנים) של המסיבה - במידה ויש כזה מישהו בפורום...

ירון.


ירון, קודם כל, בהפקה כזו גדולה לבקש מידע מהמארגנים זה בערך כמו לבקש שצביקה הדר יסביר לך למה מתמודד מסוים הודח בעונה השנייה של כוכב נולד.
יש כל כך הרבה יחצנים שזה התפקיד הפשוט שלהם, למכור כרטיסים, לתת פרטים מרכזיים על מה שהולך להיות, שוב אני אומר לך, פעמיים קודמות בניצנים שהייתי לא הייתה מכירה במקום. אני לא רואה שום סיבה שהפעם תהיה מכירה במקום, בעיקר לאור העובדה שהמכירה כבר נמשכת כחודש ואני מתאר לעצמי שהמארגנים רואים נתונים לא רעים בכלל לגבי מספר הכרטיסים שנמכרו.
אם אתה מדבר על עופר בפוסט הקודם, פשוט תבקש שלא ישלחו לך הודעות, אני מתקשה להאמין שזה לא יעבוד.
ודבר אחרון:
שבוע לפני, (בשישי הקרוב) יש מסיבת קלאסיקות טראנס, בלי מכירה מוקדמת, בלי יחצנים, ואם תרצה, אני אסדר לך לקבל פרטים מלאים על המסיבה מהמארגנים עצמם... סיבה טובה לצאת מהבית לא?


Posted by Viber on Jul-13-2009 00:29:

אילן, אתם תקליטו את הסטים מהקלאסיקות?


Posted by Glenn-Holmes on Jul-13-2009 08:19:

quote:
Originally posted by Viber
אילן, אתם תקליטו את הסטים מהקלאסיקות?


אם לא יהיו תקלות, אני מקווה שזה לא אומר שעקב כך תוותר על האירוע...


Posted by Viber on Jul-13-2009 17:02:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אם לא יהיו תקלות, אני מקווה שזה לא אומר שעקב כך תוותר על האירוע...


לא, זה יהיה עקב סיבות אחרות.


Posted by HANDSOME PR on Jul-15-2009 15:47:

BREAKING NEWS!!!!!!!!!!

הפקת העשור של האומן 17 ושירזי
*********************
Timeless – summer of Love
*********************
www.timeless-haoman17shirazi.com
שישי מ-22:00 ועד שעות הבוקר
**TIMELESS** Summer of Love
--------------------------------------
לבקשת הקהל שינינו את מקום האירוע למרכז הארץ, תל אביב והוא יתקיים בהפקה מושקעת וחסרת תקדים בדיוק כמתוכנן

גני התערוכה

ביתן 1 - תל אביב

24.7 שישי מ-22:00 ועד שעות הבוקר
האומן 17 שירזי הפקת העשור לרגל עשור של הפקות ומסיבות משותפות לכולם – כאחד, עשור של אהבה לכל המינים והצבעים בפסטיבל האלקטרוני הגדול והמושקע ביותר שנראה במחוזותינו,
קשה להאמין הצלחנו לאחד על במה אחת את דיג'י
********************
ARMIN VAN BUUREN (NH)
********************
www.arminvanbuuren.com
www.myspace.com/arminvanbuuren
www.tranceil.co.il/value/37

היוצר ההולנדי והדי.ג'יי המדורג מספר 1 בעולם על פי ה- DJ Mag השנה השלישית ברציפות . האיש שאחראי על כמה מהמסיבות המוצלחות שנראה בישראל בשנים האחרונות, שהתפרסם בעולם בזכות הסאונד הייחודי שלו והאישיות הכובשת, מעבר להישגיו המוזיקליים, מחזיק ההולנדי המעופף גם בתכנית רדיו A State of Trance שמשודרת ב- 15 מדינות בכל העולם ביניהן אוקראינה, ירדן ולבנון .התכנית, ששוברת שיאים של האזנה רדיופונית ומחזיקה במעל 6 מיליון מאזינים.
ואחרי מאמצים כבירים של שנים להחזיר לישראל
את אחד היוצרים המוכשרים ביותר בתחום אליו התגעגעו מאוד

********************
DEEP DISH - SHARAM
********************
www.myspace.com/sharamdish
sharam.net/


SHARAM מהצמד DEEP DISH (ארה"ב – אירני במקור)
דיפ דיש פועלים מהעיר וושינגטון, ונתפרסמו ביצירת גרסאות ריקודים ללהיטים של שר, מדונה וגבריאל ובהופעותיהם החיות. הם גם שיתפו פעולה עם אמנים כריצ'רד מורל והלהקה הבריטית "Everything but the girl" באלבומם "Junk Science" מ-1998. הסינגל "The Future of the Future (Stay Gold)" שהוקלט עם הלהקה הבריטית הגיע למקום הראשון במצעדי פזמוני הריקודים באותה שנה.רמיקסים נודעים שלהם הם לשירים "Thank you" ו "Stoned" של דיידו, על הראשון הם אף זכו בפרס הגראמי
זהו האירוע הגדול והמושקע ביותר שהפקנו עד הלום, מערכות הגברה ותאורה ברמה עולמית,במה אדירה וכמובן ברים ואוכל בכל מקום.
האירוע ימשך למעלה מ12 שעות ומובטחת לכולנו חוויה של פעם בחיים !!!
כידוע השיתוף פעולה בין האומן 17 ושירזי החל למעלה מעשור עוד מימי האומן 17 בירושלים ועד היום. ההפקות הללו מאחדות את כל סוגי האנשים מכל הארץ
ויצרו לעצמם שם דבר גם בעולם. גדולי האומנים והיוצרים מכל רחבי תבל מתארחים
בהפקות הללו מידי חג – הידועות בד"כ כמסיבות אפטר מטורפות הנמשכות שעות רבות.
"אין מסיבה דומה לשנייה" זה משפט ידוע, שכן שירזי ידוע בכשרונו לייצר אווירה ותפאורה מדהימה בכל פעם מחדש אשר משאירה את כולם פעורי פה.
וזו גם אחת הסיבות מדוע זה נמשך כל כך הרבה שנים.
השקעה במסיבה זה הדבר כי חשוב לנו הן מבחינת המוסיקה, התאורה , הסאונד והתפאורה
בכדי לייצר חווית בילוי מושלמת לכן יש הרבה למה לצפות שכן ההפקה בביתן 1 בגני התערוכה תאחד התקופה הזו לאירוע אחד יחיד במינו!

כן כן קשה להאמין אבל כל זה
יקרה בפסטיבל הגדול והמושקע ביותר
ביותר שעשינו עד היום
מערכות סאונד ללא תחרות - תפאורה - במה -
מתחמי וי.אי.פי וברים מפנקים בכל פינה
זו תהיה חוויה של פעם בחיים

מכירת כרטיסים החלה

:מוקדי המכירה הם

עופר –052-8303124
איזור תל אביב
-------------------------

ליאת ברבי -0507964424
איזור חולון/ראשל''צ והסביבה
-------------------------

גבי אלבז -0524636310
איזור השפלה
-------------------------

אבי אשרף -0527065550
איזור רמלה,רחוב הרצל 54 טורטיה באר
-------------------------

ראובן מדניק -0523524181
איזור ראשל''צ/לוד/תל
-------------------------

רן ארובס -0522433324
איזור הדרום/אשדוד
-------------------------

רוני ג'אן -0547867541
איזור חולון,תל אביב,קניון עזריאלי
-------------------------

נועם מועלם -0526446662
כל הארץ
-------------------------

עומרי עזרן -0526869023
איזור נתניה+תל אביב בערב
-------------------------

אפרת קסטרו -0505725920
איזור עפולה,חדרה,כפר יונה והסביבה
-------------------------

עמית קניספל -0522557262
איזור כפר סבא/חולון
-------------------------

מור חדד -0523517351
איזור מודיעין
-------------------------

שומרון סימנה -0547226419
איזור השפלה,לוד
--------------------------

אלי -0505601767
איזור נצרת
---------------------------

אנא הזדרזו ברכישת הכרטיסים כי המחיר עולה....



מחיר לכרטיס רגיל עד סוף שבוע:180 ש''ח
אח''כ יעלה ל200 ש''ח

מחיר לכרטיס וי.איי.פי עד סוף שבוע:250 ש''ח
אח''כ יעלה ל280 ש''ח
אז להזדרז
לפרטים:0528303124

!!תודה ולהתראות


Posted by Spitz on Jul-15-2009 16:34:

אני בעד.
אוירה קצת אחרת. ויותר קרוב לבית


Posted by LA© on Jul-20-2009 08:15:

quote:
Originally posted by Spitz
אני בעד.
אוירה קצת אחרת. ויותר קרוב לבית


אני דווקא נגד... מסיבות חוף בארץ הן תמיד כייפיות ולדעתי זו אווירה אחרת וייחודית. כשחברים שלי בחו"ל שמעו מסיבה על החוף עם ארמין הם השתגעו, הם אפילו שקלו לעלות על טיסה שעולה מעל ל- 1000 דולר ולבוא לפה בשביל זה... אבל בשביל מסיבה באולם גדול כמו ביתן אחד בגני התערוכה - ממש לא. גם אם זו מסיבה מאוד מאוד מושקעת, מסיבות כאלו יש מספיק בכל עיר גדולה. גם בת"א עושה רושם שזה הפך למשהו לא כזה נדיר שקורה פעם פעמיים בשנה.

אני מסכימה שאולי לחלקכם שגר באזור המרכז קל יותר להגיע, אבל באמת, לדעתי זה מגוחך כשהמרחקים בארץ הם כל כך קטנים ולהגיע לניצנים זה כמו יריקה. בשביל מסיבות טראנס אנשים נוסעים שעות ולפעמים גם טסים לחצי השני של העולם... אז מה זה כבר נסיעה לניצנים. הכל יחסי אנשים.

שינוי המקום (מבחינה אישית) הוריד לי קצת מההתלהבות לקראת המסיבה... אולי נגיע אולי לא, נראה...


Posted by black mammmba on Jul-21-2009 14:52:

מה יהיה מיוחד ב VIP ???

עוד פעם עושים "קרובים" לבמה במחיר מופקע ?
חוצפה !


Posted by sh33p on Jul-23-2009 08:54:

אילן, מארק

אתם מגיעים?


Posted by markfeldman on Jul-24-2009 17:57:

quote:
Originally posted by sh33p
אילן, מארק

אתם מגיעים?


ואללה האמת שאני מוותר..

תבלה !


Posted by DJentlman on Jul-25-2009 08:12:

אשמח לשמוע תגובות איך היה ...


Posted by markfeldman on Jul-25-2009 08:16:

quote:
Originally posted by DJentlman
אשמח לשמוע תגובות איך היה ...


כנ"ל..

הם בטח עוד ישנים..


Posted by Glenn-Holmes on Jul-25-2009 10:06:

אני ויתרתי בצער רב מטעמי היעדר מזומנים.
שמעתי שהוא פתח עם
gaia - tuvan
יותר טוב מזה בתור התחלה לא יכל להיות


Posted by Spitz on Jul-25-2009 12:10:

היה גם
communication
ו rank 1- symfo


Posted by ibizaaddict on Jul-25-2009 13:52:

ארמין היה חלש ביותר,איכזב

הכוכב האמיתי היה שאראם
נהניתי מהסט של שאראם,היה פשוט מעולה

ושוב אני אומר
לדעתי

אין כמו טיאסטו,לא רואה את ארמין


Posted by markfeldman on Jul-25-2009 13:54:

כמה זמן ניגן ארמין ?


Posted by black mammmba on Jul-25-2009 14:01:

הוא ניגן שעתיים וחצי כאשר היה אמור לנגן 3


Posted by Viber on Jul-25-2009 14:11:

quote:
Originally posted by ibizaaddict
ארמין היה חלש ביותר,איכזב

הכוכב האמיתי היה שאראם
נהניתי מהסט של שאראם,היה פשוט מעולה

ושוב אני אומר
לדעתי

אין כמו טיאסטו,לא רואה את ארמין



אבל הכי טוב די.ג"יי סאמי


אהה...ועופר ניסים


Posted by Segev on Jul-25-2009 15:43:

לדעתי ארמין נתן סט מעולה תוסיפו גם את
3rd Moon - Monsun
Neptune Project - Aztec
Black Pearl - Java Dust and Heatcliff Remix
Cressida - Onyric (Stoneface & Terminal Remix)

חוץ מזה אין לי כוונה לפגוע באף אחד.. אבל כל ההופעה הפרווקטיבית של קהילת ה
FFF
אתמול הייתה ממש לא במקום לדעתי בשלב מסויים זה כבר הרס לי את המסיבה..


Posted by skelz on Jul-25-2009 16:53:

quote:
Originally posted by Viber
אבל הכי טוב די.ג"יי סאמי


אהה...ועופר ניסים



אין לך מושג על מה אתה מדבר אה?
אתה ידוע משהו על די גיי סאמי?
אתה יודע היכן עופר ניסים מנגן היום?

אתה סתם זורק אה?


Posted by Spitz on Jul-25-2009 20:34:

שאראם סתם חפר.

ארמין נתן סט סבבה לגמרי. הייתה אווירה טובה.

התאכזבתי לראות מעט מידי קהל. חשבתי שיהיו יותר אנשים.

הסוף גם היה טיפה מאכזב. ארמין סיים עם
a&b- on a good day

והוא היה קצת מאופק מידי. ישר ירד אחרי סוף הסט.


Posted by sh33p on Jul-26-2009 12:52:

קצת רשמים

הגענו די מוקדם
אני ועוד חמישה חברים.
חיממנו את גופינו לצלילי דיגוויד
ואת גרונינו עם גרייגוס ותפוזים.

בשעה רבע ל12 נכנסו בפנים,
סחטיין על הארגון המהיר בכניסה, נוכחות השוטרים מנעה הרבה בלאגן לדעתי.
קיבלנו את צמידי הויאיפי והמשכנו לדרכינו.
קיבלנו באסה רצינית ממחירי האלכוהול ועוד יותר באסה שלא ניתן לצאת החוצה בזמן המסיבה, פשוט ביזיון.
בכל מקרה, לא הפריעה לנו הרבה והמשכנו לחגוג בפנים.
חיכינו לסט של יובל זך והוא אכן לא אכזב,
במהלך הסט יובל הפיל עליי את
joris voorn - sweep the floor
ופה כבר אבדתי את העשתונות
יובל המשיך להפציץ וחימם אותנו מצויין לקראת שארם.

שארם נתן סט מעולה, לא יודע למה אנשים אומרים שהוא נתן סט מונוטוני
ומשעמם.
אני וחבריי ממש התלהבנו
היה אפשר לראות את התלהבות הקהל
כאשר הוא ניגן את
the one.

וארמין כמו ארמין
לא היו לי ציפיות גבוהות אחרי הזעווה שהוא נתן לנו בדאנס וואלי
אבל אכן ניכר שיפור רב והוא ניגן אפליפטינג טוב ולא אלקטרו פופ טראנס.
האווירה הייתה מעולה, הקהל היה בשמיים ונתן פידבק טוב לארמין

סה"כ מסיבה מצויינת


Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.