TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- 24/7/2009 - Armin Van Buuren - בגני התערוכה
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
מישהו יודע אם הולכים למכור כרטיסים במקום?
אחרי הכל זה מקום פתוח - לא ידוע לי שיכולים ל"אזול" הכרטיסים במצב כזה...
אשמח לתשובה (מדוייקת) בנושא - ירון.
| quote: |
| Originally posted by MINTZ מישהו יודע אם הולכים למכור כרטיסים במקום? אחרי הכל זה מקום פתוח - לא ידוע לי שיכולים ל"אזול" הכרטיסים במצב כזה... אשמח לתשובה (מדוייקת) בנושא - ירון. |
וואלה - מפתיעה אותי התשובה שלך אילן...
ובכלל למיטב זכרוני במסיבות כאלו - תמיד יש מכירה במקום... לא יודע...
זה הופך את זה למסובך לקנות מראש - לכן יש מצב שאני לא אגיע :=\
אלה שמוכרים את הכרטיסים קצת מעצבנים אותי ( ביחוד אחד מסויים שאולי קורא את זה ויודע [שאני לא אזכיר את שמו] ששולח (שלח) לי הודעות מעצבנות על כל מיני מסיבות שאין לי בהן עיניין)
בכל מקרה אני אשמח לעוד מידע מהמארגנים (דגש על המארגנים) של המסיבה - במידה ויש כזה מישהו בפורום...
ירון.
| quote: |
| Originally posted by MINTZ וואלה - מפתיעה אותי התשובה שלך אילן... ובכלל למיטב זכרוני במסיבות כאלו - תמיד יש מכירה במקום... לא יודע... זה הופך את זה למסובך לקנות מראש - לכן יש מצב שאני לא אגיע :=\ אלה שמוכרים את הכרטיסים קצת מעצבנים אותי ( ביחוד אחד מסויים שאולי קורא את זה ויודע [שאני לא אזכיר את שמו] ששולח (שלח) לי הודעות מעצבנות על כל מיני מסיבות שאין לי בהן עיניין) בכל מקרה אני אשמח לעוד מידע מהמארגנים (דגש על המארגנים) של המסיבה - במידה ויש כזה מישהו בפורום... ירון. |
סיבה טובה לצאת מהבית לא?
אילן, אתם תקליטו את הסטים מהקלאסיקות?
| quote: |
| Originally posted by Viber אילן, אתם תקליטו את הסטים מהקלאסיקות? |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes אם לא יהיו תקלות, אני מקווה שזה לא אומר שעקב כך תוותר על האירוע... |
BREAKING NEWS!!!!!!!!!!
הפקת העשור של האומן 17 ושירזי
*********************
Timeless – summer of Love
*********************
www.timeless-haoman17shirazi.com
שישי מ-22:00 ועד שעות הבוקר
**TIMELESS** Summer of Love
--------------------------------------
לבקשת הקהל שינינו את מקום האירוע למרכז הארץ, תל אביב והוא יתקיים בהפקה מושקעת וחסרת תקדים בדיוק כמתוכנן
גני התערוכה
ביתן 1 - תל אביב
24.7 שישי מ-22:00 ועד שעות הבוקר
האומן 17 שירזי הפקת העשור לרגל עשור של הפקות ומסיבות משותפות לכולם – כאחד, עשור של אהבה לכל המינים והצבעים בפסטיבל האלקטרוני הגדול והמושקע ביותר שנראה במחוזותינו,
קשה להאמין הצלחנו לאחד על במה אחת את דיג'י
********************
ARMIN VAN BUUREN (NH)
********************
www.arminvanbuuren.com
www.myspace.com/arminvanbuuren
www.tranceil.co.il/value/37
היוצר ההולנדי והדי.ג'יי המדורג מספר 1 בעולם על פי ה- DJ Mag השנה השלישית ברציפות . האיש שאחראי על כמה מהמסיבות המוצלחות שנראה בישראל בשנים האחרונות, שהתפרסם בעולם בזכות הסאונד הייחודי שלו והאישיות הכובשת, מעבר להישגיו המוזיקליים, מחזיק ההולנדי המעופף גם בתכנית רדיו A State of Trance שמשודרת ב- 15 מדינות בכל העולם ביניהן אוקראינה, ירדן ולבנון .התכנית, ששוברת שיאים של האזנה רדיופונית ומחזיקה במעל 6 מיליון מאזינים.
ואחרי מאמצים כבירים של שנים להחזיר לישראל
את אחד היוצרים המוכשרים ביותר בתחום אליו התגעגעו מאוד
********************
DEEP DISH - SHARAM
********************
www.myspace.com/sharamdish
sharam.net/
SHARAM מהצמד DEEP DISH (ארה"ב – אירני במקור)
דיפ דיש פועלים מהעיר וושינגטון, ונתפרסמו ביצירת גרסאות ריקודים ללהיטים של שר, מדונה וגבריאל ובהופעותיהם החיות. הם גם שיתפו פעולה עם אמנים כריצ'רד מורל והלהקה הבריטית "Everything but the girl" באלבומם "Junk Science" מ-1998. הסינגל "The Future of the Future (Stay Gold)" שהוקלט עם הלהקה הבריטית הגיע למקום הראשון במצעדי פזמוני הריקודים באותה שנה.רמיקסים נודעים שלהם הם לשירים "Thank you" ו "Stoned" של דיידו, על הראשון הם אף זכו בפרס הגראמי
זהו האירוע הגדול והמושקע ביותר שהפקנו עד הלום, מערכות הגברה ותאורה ברמה עולמית,במה אדירה וכמובן ברים ואוכל בכל מקום.
האירוע ימשך למעלה מ12 שעות ומובטחת לכולנו חוויה של פעם בחיים !!!
כידוע השיתוף פעולה בין האומן 17 ושירזי החל למעלה מעשור עוד מימי האומן 17 בירושלים ועד היום. ההפקות הללו מאחדות את כל סוגי האנשים מכל הארץ
ויצרו לעצמם שם דבר גם בעולם. גדולי האומנים והיוצרים מכל רחבי תבל מתארחים
בהפקות הללו מידי חג – הידועות בד"כ כמסיבות אפטר מטורפות הנמשכות שעות רבות.
"אין מסיבה דומה לשנייה" זה משפט ידוע, שכן שירזי ידוע בכשרונו לייצר אווירה ותפאורה מדהימה בכל פעם מחדש אשר משאירה את כולם פעורי פה.
וזו גם אחת הסיבות מדוע זה נמשך כל כך הרבה שנים.
השקעה במסיבה זה הדבר כי חשוב לנו הן מבחינת המוסיקה, התאורה , הסאונד והתפאורה
בכדי לייצר חווית בילוי מושלמת לכן יש הרבה למה לצפות שכן ההפקה בביתן 1 בגני התערוכה תאחד התקופה הזו לאירוע אחד יחיד במינו!
כן כן קשה להאמין אבל כל זה
יקרה בפסטיבל הגדול והמושקע ביותר
ביותר שעשינו עד היום
מערכות סאונד ללא תחרות - תפאורה - במה -
מתחמי וי.אי.פי וברים מפנקים בכל פינה
זו תהיה חוויה של פעם בחיים
מכירת כרטיסים החלה
:מוקדי המכירה הם
עופר –052-8303124
איזור תל אביב
-------------------------
ליאת ברבי -0507964424
איזור חולון/ראשל''צ והסביבה
-------------------------
גבי אלבז -0524636310
איזור השפלה
-------------------------
אבי אשרף -0527065550
איזור רמלה,רחוב הרצל 54 טורטיה באר
-------------------------
ראובן מדניק -0523524181
איזור ראשל''צ/לוד/תל
-------------------------
רן ארובס -0522433324
איזור הדרום/אשדוד
-------------------------
רוני ג'אן -0547867541
איזור חולון,תל אביב,קניון עזריאלי
-------------------------
נועם מועלם -0526446662
כל הארץ
-------------------------
עומרי עזרן -0526869023
איזור נתניה+תל אביב בערב
-------------------------
אפרת קסטרו -0505725920
איזור עפולה,חדרה,כפר יונה והסביבה
-------------------------
עמית קניספל -0522557262
איזור כפר סבא/חולון
-------------------------
מור חדד -0523517351
איזור מודיעין
-------------------------
שומרון סימנה -0547226419
איזור השפלה,לוד
--------------------------
אלי -0505601767
איזור נצרת
---------------------------
אנא הזדרזו ברכישת הכרטיסים כי המחיר עולה....
מחיר לכרטיס רגיל עד סוף שבוע:180 ש''ח
אח''כ יעלה ל200 ש''ח
מחיר לכרטיס וי.איי.פי עד סוף שבוע:250 ש''ח
אח''כ יעלה ל280 ש''ח
אז להזדרז
לפרטים:0528303124
!!תודה ולהתראות
אני בעד.
אוירה קצת אחרת. ויותר קרוב לבית
| quote: |
| Originally posted by Spitz אני בעד. אוירה קצת אחרת. ויותר קרוב לבית |
מה יהיה מיוחד ב VIP ???
עוד פעם עושים "קרובים" לבמה במחיר מופקע ?
חוצפה !
אילן, מארק
אתם מגיעים?
| quote: |
| Originally posted by sh33p אילן, מארק אתם מגיעים? |
אשמח לשמוע תגובות איך היה ...
| quote: |
| Originally posted by DJentlman אשמח לשמוע תגובות איך היה ... |
אני ויתרתי בצער רב מטעמי היעדר מזומנים.
שמעתי שהוא פתח עם
gaia - tuvan
יותר טוב מזה בתור התחלה לא יכל להיות
היה גם
communication
ו rank 1- symfo
ארמין היה חלש ביותר,איכזב
הכוכב האמיתי היה שאראם
נהניתי מהסט של שאראם,היה פשוט מעולה
ושוב אני אומר
לדעתי
אין כמו טיאסטו,לא רואה את ארמין
כמה זמן ניגן ארמין ?
הוא ניגן שעתיים וחצי כאשר היה אמור לנגן 3
| quote: |
| Originally posted by ibizaaddict ארמין היה חלש ביותר,איכזב הכוכב האמיתי היה שאראם נהניתי מהסט של שאראם,היה פשוט מעולה ושוב אני אומר לדעתי אין כמו טיאסטו,לא רואה את ארמין |
לדעתי ארמין נתן סט מעולה תוסיפו גם את
3rd Moon - Monsun
Neptune Project - Aztec
Black Pearl - Java Dust and Heatcliff Remix
Cressida - Onyric (Stoneface & Terminal Remix)
חוץ מזה אין לי כוונה לפגוע באף אחד.. אבל כל ההופעה הפרווקטיבית של קהילת ה
FFF
אתמול הייתה ממש לא במקום לדעתי בשלב מסויים זה כבר הרס לי את המסיבה..
| quote: |
| Originally posted by Viber אבל הכי טוב די.ג"יי סאמי אהה...ועופר ניסים |
שאראם סתם חפר.
ארמין נתן סט סבבה לגמרי. הייתה אווירה טובה.
התאכזבתי לראות מעט מידי קהל. חשבתי שיהיו יותר אנשים.
הסוף גם היה טיפה מאכזב. ארמין סיים עם
a&b- on a good day
והוא היה קצת מאופק מידי. ישר ירד אחרי סוף הסט.
קצת רשמים
הגענו די מוקדם
אני ועוד חמישה חברים.
חיממנו את גופינו לצלילי דיגוויד
ואת גרונינו עם גרייגוס ותפוזים.
בשעה רבע ל12 נכנסו בפנים,
סחטיין על הארגון המהיר בכניסה, נוכחות השוטרים מנעה הרבה בלאגן לדעתי.
קיבלנו את צמידי הויאיפי והמשכנו לדרכינו.
קיבלנו באסה רצינית ממחירי האלכוהול ועוד יותר באסה שלא ניתן לצאת החוצה בזמן המסיבה, פשוט ביזיון.
בכל מקרה, לא הפריעה לנו הרבה והמשכנו לחגוג בפנים.
חיכינו לסט של יובל זך והוא אכן לא אכזב,
במהלך הסט יובל הפיל עליי את
joris voorn - sweep the floor
ופה כבר אבדתי את העשתונות
יובל המשיך להפציץ וחימם אותנו מצויין לקראת שארם.
שארם נתן סט מעולה, לא יודע למה אנשים אומרים שהוא נתן סט מונוטוני
ומשעמם.
אני וחבריי ממש התלהבנו
היה אפשר לראות את התלהבות הקהל
כאשר הוא ניגן את
the one.
וארמין כמו ארמין
לא היו לי ציפיות גבוהות אחרי הזעווה שהוא נתן לנו בדאנס וואלי
אבל אכן ניכר שיפור רב והוא ניגן אפליפטינג טוב ולא אלקטרו פופ טראנס.
האווירה הייתה מעולה, הקהל היה בשמיים ונתן פידבק טוב לארמין
סה"כ מסיבה מצויינת
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.