TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sensation Black .......13-07-2002 Meeting!!!
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by @ddicted on Jul-13-2002 16:55:

Ghost Smilie

me too

Posted by Opti on Jul-14-2002 06:08:

blegh

wat een KUTfeest was dat zeg!!

Posted by Smirnoff on Jul-14-2002 06:55:

hmmmmmm

ze hadden beter de hele avond dana kunnen laten draaien !!!

maarja...

mijn report....

leuk feestje,maar slecht geluid, en de 58� zeker niet waard !

thats all, ik ga nou national geographics kijken !!

leuke konijntjes

Posted by mr.marcello on Jul-14-2002 07:26:

Was inderdaad geen topavond nee!

Het leek wel alsof Marco V, Chris Liebing �n Mauro Picotto allemaal aan het opbouwen waren ofzo!

Alleen Dana heeft het echt waar gemaakt waarvoor ze kwam!!!

Met vriendelijke groet.

Posted by ScuL on Jul-14-2002 07:27:

Slecht geluid :? Ik vond eigenlijk dat er een verdomd kabaal uit die kleine speakers kwam! Moet wel zeggen dat het geluid bij Dana een stuk zachter stond dan bij de rest

Ik heb trouwens w�l een topavond gehad.. 1e keer ArenA.. wat een evenement.... Ik vond er ook geen 1 slechte set tussen zitten. Alles perfecto :P Zal niet gauw nog een keer 55� neertellen voor een avond Sensation maar ik moest dit gewoon meemaken

Posted by mr.marcello on Jul-14-2002 07:36:

quote:
Originally posted by ScuL
Slecht geluid :? Ik vond eigenlijk dat er een verdomd kabaal uit die kleine speakers kwam! Moet wel zeggen dat het geluid bij Dana een stuk zachter stond dan bij de rest

Dat is inderdaad zo ja!! Maar dat was volgens mij wel vaker.

Met vriendelijke groet.

Posted by ScuL on Jul-14-2002 08:55:

Dat met kleinere speakers meer geluid is nu voor het eerst op een feest uitgeprobeerd hoorde ik. ID&T heeft op Sensation voor 't eerst gewerkt met V-CORS speakers oid (had ik ergens gelezen).. Andere techniek kennelijk dan vroeger.

Posted by Emphelator on Jul-14-2002 10:04:

Mmm, ik zie hier staan dat 't feest bagger/kut was, maar ook dat 't een perfect feest was.
Een vriend van mij is ook geweest, ben benieuwd wat hij ervan vond.
Wat waren die trommels ofzo, aan 't begin van de avond, heeft iemand dat gezien want ik vond 't een beetje gaar klinken op de radio.

Posted by Valhalla on Jul-14-2002 10:18:

Mijn mening over Black Sensation (voor ikke bed in duik :x )

- Leuke show erom heen, alleen beetje wat weg van Black Sabbath feestje soms
- Werd gek van dat 100 keer moeten vermelden dat je op Sensation aanwezig was en dat het nog wel in A'dam was.

DJ's :
Michel de Hey - Lekker opwarmertje
Marco V - ging wel, beetje eentonig en saai
Chris Liebling - niks knallends
Mauro Picotto - gewoon slecht
Dana - lekker knallen, vond het wel jammer dat het al licht was
Leukste moment was dat een gozer die aankwam lopen, en zei : Let op ! Nu wordt het stil. Werd het ook, en toen knalde der een of ander nummer keihard in. (titels zijn me zwakste kant :s)

- Geluid vond ik niet echt puike zooi.

- Kut ArenaCards ! WAT EEN GEZEIK !

- Stomme mongool die in de trein naar Utrecht aan de noodrem trekt en keihard de trein uitspaait.

Posted by New Wave on Jul-14-2002 11:46:

Ik zei toch al dat het een bout feest was........dat zag je al aan de timetable.....

Posted by Emphelator on Jul-14-2002 13:05:

quote:
Originally posted by Valhalla
- Stomme mongool die in de trein naar Utrecht aan de noodrem trekt en keihard de trein uitspaait.

Uitspaait?
Wat is dat

Ben nu naar Lady Dana aan 't luisteren, idd lekker knallen.
Heb Chris Liebing geluisterd maar vond 't niet echt bijzonder.

Posted by Cosmic on Jul-14-2002 13:45:

Ik hoor een beetje tegenstrijdige verhalen.

Mijn partyreport:

Om 22.45 stonden we voor de deur, iedereen liep snel door dus we waren zo binnen. Dat is wel een groot pluspunt, als je een uur moet wachten om binnen te komen ben je al chaggie als je binnenkomt. Goed, daarna dus een Arena card gekocht en op naar de zaal.

Om 2300 begon Michel de Hey, vooraf gegaan aan een soort Safri Duo act (trommels). Om 2400 kwam Marco V. Ik vond hem in ieder geval beter dan Michel, maar dat heeft gewoon met zn platenkeuze te maken. Energy 52 - Cafe del mar kwam langs en Megara - Full Intention. Het geluid was trouwens goed, afgezien dan bij Dana op het laatst waar het wel erg zacht stond.

Na weer een showtje van ID&T kwam Chris Liebing. Dat vond ik dus echt niets, het leek wel of ie de hele tijd hetzelfde nummer draaide. We hebben dan ook van de gelegenheid gebruikt gemaakt om een uurtje op de tribune te zitten.
Na Liebing was er een megamix, en ik moet zeggen: die was lekker. Tekenend was wel dat iedereen dat vond en begon te springen na die set van Liebing.

Toen kwam Mauro, maar die heeft me niet kunnen imponeren. Beetje hetzelfde verhaal als Liebing, geen opbouw. Op het eind werd het wel leuker toen ie Lizard en Azzido da bass draaide.

Toen was het de beurt aan Lady Dana, na een (te lange) intro. Het was inmiddels licht geworden en ze hadden het volume flink lager gezet. Hadden ze niet moeten doen. Na een paar nummertjes zijn we naar huis gegaan.

Pluspunten:
geen wachtijden
aardige mensen
goed geluid
goede lichtshow
ArenA
parkeren

Minpunten:
prijs
Liebing, Picotto
Geluid bij Dana

Posted by magrec on Jul-14-2002 13:52:

Hmm ja dat was wel een beetje te verwachten denk ik,

weinig echte techno liefhebbers en meer hardstyle fans,

Posted by @ddicted on Jul-14-2002 13:58:

Ik vond het ook een matig feest. Alleen Dana was vet beuken.
Marco V vond ik nog wel een redelijk opwarmer, maar Picotto en Liebing vond ik niks. Het is net wat Cosmic guy net zegt, het is net of je heel de tijd maar 1 nummer hoort. Saai, voorspelbaar en eentonig.
Van Michel de Hey heb ik niks meegekregen want toen waren we nog niet binnen.

En dan op de terugweg die kuthoer die gewoon aan de noodrem trekt en die trein uit tieft , was er weer iets lek ofzo stonden we daar een half uur in maarssen ofziets.

Posted by Smirnoff on Jul-14-2002 14:00:

pluspunt:

-portemonai gevonden met 150 �urotjes erin.

Minpunt:

- fototoestel kwijtgeraakt !!!

Posted by @ddicted on Jul-14-2002 14:04:

quote:
Originally posted by magrec

Dat klopt wel ja

Posted by Opti on Jul-14-2002 15:17:

t was gewoon een SCHIJTFEEST!

geen sfeer
muziek was niet hard
iedreen draaide bagger, Dana was wel redelij, de Megamix vondt ik t leukste.

Posted by M5 on Jul-14-2002 15:38:

pfff ikkes ook weer terug!

We waren zo rond een uur of 2245 binnen , lekker kunnen doorlopen! perfect geregeld dus. Arena cardje ook zo binnen prima dus.

Toen ff michel de hey geleluisterd en het was wel aardg als opwarmertje draaide ook nog electric deluxe d8 ik, top dus.

Daarna marco v die ook wel leuk setje had geen uitschieters ofzow... was wel ok.

En toen Chris Liebing!!! OMFG dit was zo gaaaaf we stonden (uiteraard ) helemaal vooraan en van daaruit was goed te zien dat dhr. Liebing er zelf ook ontzettend veel zin in had , continu fatte big smile ensow, erg leuk om te zien dus. Zijn set was echt zwaaaar beuken!! hij draaide ook erg lang door.

Toen megamixje ook wel leuk om te horen! was wel aardig.

Toen Picotto, die pas om 415 begon, reden hiervan was me onduidelijk. Gewoon een KUTset. Viel compleet int nix bij die van liebing. Hij had natuurlijk wel paar hele fatte nummers, maar kvond dit toch nie zo geslaagd. Ook nog paar nummers gehoord met vocals , en die azzido da bass ,en lizard. ik d8 Mauro WTF!? Beetje jammer was dit dus. Hij stopte ook exact om 530. Erg kort setje dus.

Daarna Dana. Geen kut aan, gewoon klote muziek. Standaard hardyle. bah.

Over het algemeen wel goed naar me zin gehad, erg fatte locatie in de arena!!!! goede geluidsinstallatie! alles goed geregeld met drinken/wc's.

Vooral bij dana kwam het gespuis uit alle hoeken en gaten van de arena, maar desondanks vond ik toch dat er over het algemeen gewoon goeie sfeer hing!

Was wel leuk feestje dus!

Posted by Valhalla on Jul-14-2002 16:04:

quote:
Originally posted by Emphelator

Uitspaait?
Wat is dat

Ben nu naar Lady Dana aan 't luisteren, idd lekker knallen.
Heb Chris Liebing geluisterd maar vond 't niet echt bijzonder.

De trein uitspringt en hard weg rent :x

Posted by MaGiK54 on Jul-14-2002 16:17:

quote:
Originally posted by Valhalla

De trein uitspringt en hard weg rent :x

Rofl Zekers een snoepie teveel op

Posted by Evil_E on Jul-14-2002 16:37:

Misshcien woonde ze daar wel en dacht, ik wacht niet op een station

Posted by ScuL on Jul-14-2002 17:41:

quote:
Originally posted by magrec

dat vond ik anders net omgekeerd.
zeker meer dan 50% van het publiek stond direct stil toen Dana begon te draaien en een aantal liepen met een zure kop van de dansvloer af.

het geluid bij Dana was zeker weten veel te zacht (zeker nu ik die set terug hoor)

Michel de Hey begon al om 22:00u hoor, er was alleen een break met wat percussie precies om 23u. Ik snap trouwens absoluut niet waarom mensen zo laat op een feest binnen komen. Ik wil het mee maken van het begin tot het eind. Maarja da's voor ieder persoonlijk natuurlijk. Moet wel zeggen dat ik nog nooit zo veel mensen z� vroeg heb zien komen als nu bij Sensation. Om 22u zag het letterlijk en figuurlijk al zwart van de mensen

Dat 1 nummer-gevoel.. da's nou dus techno.. was te verwachten dat veel mensen die er niet zo in thuis zijn dat hebben. Dat had ik dus ook toen ik voor 't eerst op Innercity kwam in '01. Je moet dus kennelijk proberen de lijn te vinden in die set en dan kun je je er op uitleven schijnbaar. Ik vind 'm niet - Maar ik moet wel zeggen dat ze zeker niet slecht draaiden (muv Picotto).

Posted by Valhalla on Jul-14-2002 19:36:

quote:
Originally posted by MaGiK54

Rofl Zekers een snoepie teveel op

Had 10 min ervoor zijn laatste in ze nek geduwt met ze laatste blik bier.

Posted by SnuggLe on Jul-14-2002 20:30:

Ik ben net terug van het werken op sensation black. Ik moest afbreken (morgen overigens weer). Wat een zooi hebben jullie achtergelaten zeg

Ik heb wel veel foto's gemaakt. Misschien vinden jullie het leuk om die ook te zien. Kan je zien hoe het er aan toe gaat NA zo'n feest. Er komt nl. echt veel bij kijken.

ID&T was zelf erg blij over het feest, ik hoorde veel positieve reacties.

PLUS ik heb nog een vet shirt van Sensation gescoord met groot CREW erop.. GEIL man!

Posted by Cosmic on Jul-14-2002 20:32:

quote:
Originally posted by ScuL

Dat 1 nummer-gevoel.. da's nou dus techno.. was te verwachten dat veel mensen die er niet zo in thuis zijn dat hebben. Dat had ik dus ook toen ik voor 't eerst op Innercity kwam in '01. Je moet dus kennelijk proberen de lijn te vinden in die set en dan kun je je er op uitleven schijnbaar. Ik vind 'm niet - Maar ik moet wel zeggen dat ze zeker niet slecht draaiden (muv Picotto).

Kijk, en dat weet ik dus niet. Omdat het lijkt alsof het 1 nummer is, hoor je (ik in ieder geval) geen overgangen. Dus over hun mix-kwaliteiten kan ik niet oordelen.

Maar ik weet wel: ik zal nooit van techno (gaan) houden

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »