TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hoe heten jullie in het echt?
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
Mijn naam is uniek in Nederland voor zover ik weet (en dus waarschijnlijk ook in de hele wereld
): Wouter-Tim.
WTB.
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Guy Als jij dat vindt.... oke, tis maar wat je zinloos vindt. Ik ben op zoek naar de mens 'achter' de nick |
Marco
bastiaan, maar iedereen zegt bas, of basjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
jaja.. Mattijs is de naam.. met 2 Ts en dus zonder H! best wel een bijzondere variant.. kom je niet vaak tegen..
Maar noem me dus maar vooral gewoon TIJS.. vind ik zelf echt 1000 X beter.. zo wilde me Pa me ook noemen
... maar mijn moeder heeft er nog een matje voorgelegd 
<---
| Originally posted by Cosmic Guy Das waar, maar ik kom hier pas een half jaartje en ben niet zo vaak naar feestjes geweest (TE was mn enige grote dit jaar) en straks Sensation, maar dat wordt lastig meeten..... |
Jochem
| Originally posted by Donna De mens achter de nick,riteeee like jij weet wie iemand is als je zn naam kent En daar komt bij,whats so belangrijk om iemands naam te weten? Offuh,had je daar een heel nieuw psychologisch theorietje over? |
Chris is mijn naam, aangenaam! 
ze noemen me....." HEY!!!!! "
| Originally posted by New Wave ze noemen me....." HEY!!!!! " |

Bryan aka B aka BO aka 360� Windmill aka KobeBryan aka Mr BO aka Apoptosis aka nog veel meer onzin....
| Je moet ook nie naar grote party's gaan. Die zijn zo standaard man. |
| Originally posted by Cosmic Guy En ja Donna, ga je nog je naam geven? (of is dat niet nodig?) |
| Originally posted by Cosmic Guy Je bedoelt zeker commercieel. Maakt mij niets uit, als de muziek maar goed is. En ja Donna, ga je nog je naam geven? (of is dat niet nodig?) |

Mijn naam is Victor.
Ganja 
ehm, miss P, ik verstond je niet goed...
G��n ja! of Ranja?

| Originally posted by !_PeTrUs_! Muziek kan beter op de grote feesten. Vraag maar aan de mensen die voor het eerst deze keer op Qontact waren. Spontaan Orgasme kregen ze daaro ![]() |
mijn echte naam = magrec
mijn ouders konden geen leuke naam bedenken en toen keek mijn vader net naar de knop van een videorecorder en daar stond rec (het had ook magplay of magfwd kunnen zijn) en toen vroeg mijn moeder zich af of dat wel mag nou dan heb je al snel de naam magrec he

Mijn echte naam is gewoon Erik.
Hadden jullie niet gedacht he!
Paul... hoi.. 
Ik ben Pietje Pijpgraag 
| Originally posted by Remy D Ik ben Pietje Pijpgraag |