TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 03/04/2010 Trance Energy, Utrecht
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »

Posted by Remofski on Jan-13-2010 14:16:

Mja, het past inderdaad in het rijtje. Ik vind de laatste 5 anthems op niets meer trekken eigenlijk. Na dat van Rank 1 in 2005 zijn ze de tech-kant opgegaan - de doodgraver des trancegeluids.

Posted by christina on Jan-13-2010 14:34:

tis ni omda gij techtrance ni goed vindt, dat ge da zo moet veralgemenen he

Posted by De Geert on Jan-13-2010 14:36:

Het is natuurlijk ook Trance Energy, waarin "Energy" voor mij toch nog steeds staat voor het iets hardere werk, of toch minstens de bigroom-sound.

De riff van het nieuwe anthem is wel ferm en catchy, de rest van de track iets minder. Maar wees maar zeker dat het zal werken op TE!

Posted by FCB_Fanatic on Jan-13-2010 14:39:

quote:
Originally posted by christina
ik vind het nog meevallen, er zijn toch echt al veel slechtere anthems geweest ook hoor

Dan ben ik toch eens benieuwd welke die slechtere anthems geweest zouden zijn

De eerste keer dat ik een sample hoorde vond ik die van dit jaar nog wel meevallen, maar nu ik hem hier wat uitgebreider hoor vind ik hem toch ook eerder teleurstellend

Posted by christina on Jan-13-2010 15:57:

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Dan ben ik toch eens benieuwd welke die slechtere anthems geweest zouden zijn

De eerste keer dat ik een sample hoorde vond ik die van dit jaar nog wel meevallen, maar nu ik hem hier wat uitgebreider hoor vind ik hem toch ook eerder teleurstellend

thrill en L.E.D. there be light waren eerder verschrikkelijk voor mij en ik ben ook gene svenson & gielen fan

Posted by Gladius on Jan-13-2010 16:11:

quote:
Originally posted by Remofski
tech-kant - de doodgraver des trancegeluids.

+1!
onlangs een deel gehoord van de top 2009 van ASOT. zat weer boordevol nummers die echt prachtig beginnen om dan over te gaan naar plat gebeuk.

Posted by Remofski on Jan-14-2010 13:24:

Idd verschrikkelijk. Niet veel zaken die mij meer irriteren dan een enorme epische opbouw met mooie melodie, een veelbelovende trancebreak EN DAN... pweup pweup pweup. Echt hemeltergend als je naar zo'n set aan het luisteren bent.

Dan luister ik nog liever naar electro, daarvan w��t je tenminste dat het boecht is wanneer je ernaar begint te luisteren.

Ik stel voor producties die geen synths of voor het leeuwendeel een (zweverige) melodieuze ondertoon hebben niet langer als trance te bestempelen en het bijgevolg zo ver mogelijk van TE weg te houden. Housebrol genoeg op events tegenwoordig, gun de mensen met smaak ook eens iets.

Posted by De Geert on Jan-14-2010 13:55:

quote:
Originally posted by Gladius
+1!
onlangs een deel gehoord van de top 2009 van ASOT. zat weer boordevol nummers die echt prachtig beginnen om dan over te gaan naar plat gebeuk.

Zoals?
Als ik de top 20 bekijk, lijkt mij enkel de Club Mix van "Not Enough Time" aan dergelijke beschrijving te voldoen...
Niet dat de ASOT Top 20 de referentie is, maar we moeten toch ook niet beginnen veralgemenen.

Posted by FCB_Fanatic on Jan-14-2010 14:20:

quote:
Originally posted by De Geert
Zoals?
Als ik de top 20 bekijk, lijkt mij enkel de Club Mix van "Not Enough Time" aan dergelijke beschrijving te voldoen...
Niet dat de ASOT Top 20 de referentie is, maar we moeten toch ook niet beginnen veralgemenen.

mja, veel kon ik er mij zo toch ook niet herinneren. Ik vond vooral dat er veel vocale brol tussen zat

Posted by Devilex on Jan-15-2010 11:34:

quote:
Originally posted by Remofski
Idd verschrikkelijk. Niet veel zaken die mij meer irriteren dan een enorme epische opbouw met mooie melodie, een veelbelovende trancebreak EN DAN... pweup pweup pweup. Echt hemeltergend als je naar zo'n set aan het luisteren bent.

Das het grote verschil met de muziek (trance) van vroeger. Toen wist je tijdens een break of opbouw dat 'het' ging komen. Maar nu weet je toch al in 9 van de 10 gevallen dat 'het' niet komt.

Posted by Jasperovitsj on Jan-15-2010 19:16:

We're still talking music, right?

Posted by Remofski on Jan-18-2010 08:50:

Het klonk inderdaad wel vettig...

Posted by De Geert on Jan-20-2010 10:34:

uit de newsletter van W&W:

quote:
Gossip, Small Facts & Other Shizzle

+++W&W vs Jonas Stenberg worked on a massive Anthem remix +++

Grote kans dat dit ��n van de remixes van Renegade wordt, tenzij het om een remix van de nieuwe Rank 1 vs Jochen Miller (EnTrance theme) gaat...

Posted by Luminosity Otto on Jan-20-2010 23:02:

nog mensen die intresse hebben om er de vrijdag ook tegenaan te gaan ?
www.luminosity-events.nl

Posted by Devilex on Jan-23-2010 16:25:

Bon, denk dat ik ook nog eens ga

Posted by Gladius on Jan-23-2010 21:25:

weet iemand of er nog genoeg tickets zijn, en of het �berhaupt snel uitverkocht zal zijn?

Posted by Devilex on Jan-24-2010 09:39:

Push + 4
Magistrate + 1
De Geert
Remofski + 2 (vooralsnog)
Real
pzK
Config
Dr.Pepper +1 (up to +10)
Devilex + 1 (onder voorbehoud)

Totaal: 18

Posted by Tijne on Jan-24-2010 11:06:

Lijkt me vreed interessant da buske! Ik ga direct es beginne rondvragen. Als we zouden meegaan moogde rekenen op 8 a 10 man/vrouw.

Posted by diddi on Feb-16-2010 12:57:

Push, check pm plz

Posted by 122BPM on Feb-19-2010 09:32:

Posted by Tijne on Feb-27-2010 14:20:

Hoe zit het met de partybus, nog enige info omtrent? Kan er nog geboekt worden? :-)

Posted by christina on Feb-27-2010 16:38:

quote:
Originally posted by Luminosity Otto
nog mensen die intresse hebben om er de vrijdag ook tegenaan te gaan ?
www.luminosity-events.nl

ik zal waarschijnlijk aanwezig zijn, als ik vrijdag verlof kan pakken

Posted by Push2005 on Mar-01-2010 14:43:

Remofski, heb jij al een idee van het aantal mensen je gaat meenemen ? Dan kan ik eens zien voor de definitieve regelingen...

Posted by Remofski on Mar-02-2010 10:04:

Is lastig te zeggen man. Het zal tussen de 4 en de 12 zijn, geloof ik (lees: 4 man heeft hun kaarten al, de rest heeft last van uitstelgedrag). Ik ben meer zekerheid bijeen aant sprokkelen.

Posted by diddi on Mar-04-2010 08:36:

Push, stopt de bus nog in Antwerpen Berchem?

Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »