TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 03/04/2010 Trance Energy, Utrecht
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »
Mja, het past inderdaad in het rijtje. Ik vind de laatste 5 anthems op niets meer trekken eigenlijk. Na dat van Rank 1 in 2005 zijn ze de tech-kant opgegaan - de doodgraver des trancegeluids.
tis ni omda gij techtrance ni goed vindt, dat ge da zo moet veralgemenen he 
Het is natuurlijk ook Trance Energy, waarin "Energy" voor mij toch nog steeds staat voor het iets hardere werk, of toch minstens de bigroom-sound.
De riff van het nieuwe anthem is wel ferm en catchy, de rest van de track iets minder. Maar wees maar zeker dat het zal werken op TE! 
| quote: |
| Originally posted by christina ik vind het nog meevallen, er zijn toch echt al veel slechtere anthems geweest ook hoor |
| Originally posted by FCB_Fanatic Dan ben ik toch eens benieuwd welke die slechtere anthems geweest zouden zijn De eerste keer dat ik een sample hoorde vond ik die van dit jaar nog wel meevallen, maar nu ik hem hier wat uitgebreider hoor vind ik hem toch ook eerder teleurstellend |
| Originally posted by Remofski tech-kant - de doodgraver des trancegeluids. |
Idd verschrikkelijk. Niet veel zaken die mij meer irriteren dan een enorme epische opbouw met mooie melodie, een veelbelovende trancebreak EN DAN... pweup pweup pweup. Echt hemeltergend als je naar zo'n set aan het luisteren bent.
Dan luister ik nog liever naar electro, daarvan w��t je tenminste dat het boecht is wanneer je ernaar begint te luisteren.
Ik stel voor producties die geen synths of voor het leeuwendeel een (zweverige) melodieuze ondertoon hebben niet langer als trance te bestempelen en het bijgevolg zo ver mogelijk van TE weg te houden. Housebrol genoeg op events tegenwoordig, gun de mensen met smaak ook eens iets.
| Originally posted by Gladius +1! onlangs een deel gehoord van de top 2009 van ASOT. zat weer boordevol nummers die echt prachtig beginnen om dan over te gaan naar plat gebeuk. |
| Originally posted by De Geert Zoals? Als ik de top 20 bekijk, lijkt mij enkel de Club Mix van "Not Enough Time" aan dergelijke beschrijving te voldoen... Niet dat de ASOT Top 20 de referentie is, maar we moeten toch ook niet beginnen veralgemenen. |
| Originally posted by Remofski Idd verschrikkelijk. Niet veel zaken die mij meer irriteren dan een enorme epische opbouw met mooie melodie, een veelbelovende trancebreak EN DAN... pweup pweup pweup. Echt hemeltergend als je naar zo'n set aan het luisteren bent. |
We're still talking music, right?
Het klonk inderdaad wel vettig...
uit de newsletter van W&W:
| Gossip, Small Facts & Other Shizzle +++W&W vs Jonas Stenberg worked on a massive Anthem remix +++ |
nog mensen die intresse hebben om er de vrijdag ook tegenaan te gaan ? 
www.luminosity-events.nl

Bon, denk dat ik ook nog eens ga 
weet iemand of er nog genoeg tickets zijn, en of het �berhaupt snel uitverkocht zal zijn?
Push + 4
Magistrate + 1
De Geert
Remofski + 2 (vooralsnog)
Real
pzK
Config
Dr.Pepper +1 (up to +10)
Devilex + 1 (onder voorbehoud)
Totaal: 18
Lijkt me vreed interessant da buske! Ik ga direct es beginne rondvragen. Als we zouden meegaan moogde rekenen op 8 a 10 man/vrouw. 
Push, check pm plz 
Hoe zit het met de partybus, nog enige info omtrent? Kan er nog geboekt worden? :-)
| Originally posted by Luminosity Otto nog mensen die intresse hebben om er de vrijdag ook tegenaan te gaan ? ![]() www.luminosity-events.nl |
Remofski, heb jij al een idee van het aantal mensen je gaat meenemen ? Dan kan ik eens zien voor de definitieve regelingen...
Is lastig te zeggen man. Het zal tussen de 4 en de 12 zijn, geloof ik (lees: 4 man heeft hun kaarten al, de rest heeft last van uitstelgedrag). Ik ben meer zekerheid bijeen aant sprokkelen.
Push, stopt de bus nog in Antwerpen Berchem?