TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Stelling: ->hardstyle verpest de scene?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by pivot on Jul-17-2002 16:38:

Re: Re: Re: Stelling: ->hardstyle verpest de scene?

quote:
Originally posted by TimeportE

mmm en toch vin ik deze uitspraak nie kloppen... ??? de muziek is voor domme mensen maar de muziek word nie door alleen domme mensen beluisterd... weirdd.... ??!!!

mwa....wat valt er niet aan te snappen, lijk me vrij dudelijk..k vin hardstyle gwon simpele muziek, der valt niets aan te 'ontdekken' of aan te snappen. dus zeg k, muziek voor domme mensen......MAAR dat betekend niet dat der alleen domme mensen naar luister. snappez vous.

Posted by @ddicted on Jul-17-2002 16:45:

Re: Re: Re: Re: Stelling: ->hardstyle verpest de scene?

quote:
Originally posted by pivot

dus zeg k, muziek voor domme mensen......MAAR dat betekend niet dat der alleen domme mensen naar luister. snappez vous.

Ik vind die laatste zin wel erg vaag hoor.

Posted by pivot on Jul-17-2002 16:55:

Re: Re: Re: Re: Re: Stelling: ->hardstyle verpest de scene?

quote:
Originally posted by @ddicted

Ik vind die laatste zin wel erg vaag hoor.

lekker boeiend wat jij van me zinnen vindt...we kunnen beter gwoon on-topic blijven

Posted by magrec on Jul-17-2002 17:15:

euh lezen mjah....

ten 1e dit is een stelling
Niet mijn mening (maybe een kleine gedeelte)

Daarnaast was dat van dat iq meer een grappie maar (daarnaast heb ik het over een gemiddelde maar blijkbaar voelen mensen zich toch aangevallen ) ik zeg nog zo dat ik het daar niet over wilde hebben mjah enne snuggle er lopen zat relexte mensen rond op partyflock maar zeg nou zelf...een aantal(beetje veel)...

Naja ik ga zeker niet zo snel naar een hardstyle feest dan vind ik het publiek wat ik op dancevalley zag en op impulz bij de hardhouse area een stuk relexter.

Ik heb die stelling zelf bedacht (according to blik verpest ik de scene zelf nu )
Vooral omdat ik zo vaak negatieve dingen lees over feesten alleen maar omdat het niet beuqte. Het gaat nu alleen maar om beuken dit en beuken dat vanaf 22:00 wil iedereen maar 1 ding en dat is beuQen mensen lopen weg bij het begin van sets van dj's omdat het niet beuQt en stampt en komen weer terug als het weer knalt.

Maarja trancefool heeft wel gelijk met zijn reply (vind ik)

Kleine afronding dan:
House is gewoon enorm populair en er komt gewoon veel klootjesvolk op af en dat klootjesvolk kiest toch vrij snel voor de wat "simpelere" muziek en ja voor mij verpest dat best wel de scene.

en op addiction wil ik alleen maar lomp BeuQen hoor new_wave hehe
Dus siesta zet dat bpm maar meteen op 160

Posted by Nielz on Jul-17-2002 21:03:

quote:
Originally posted by tijs08
Eeeeeeeeeeeee!! hallo!! Das dus ook jouw mening he! Ik vind techno ook echt bagger..... en JA.. als ik een techno plaat hoor, dan vind ik hem ook 9,9 van de 10 keer ook NIET beuken.

euhm ja, een forum is er toch om je mening te laten gelden, ofniet

quote:
Maar het tis toch helemaal NIET vreemd als je op een feest staat waar 5 hardstyle djs staan geboekt... omdat iedereen dat zo tof vind.. en 1 UK hardhouse.. waar ik persoonlijk ook niet van hou, dat men dit dan niet kan waarderen.

Niet vreemd nee, maar een klein beetje respect zou wel op zijn plaats zijn. Want de fout ligt niet bij de DJ, maar bij de organisatie, en dat bedoel ik met de kortzichtigheid van het volk dat hardstyle zo fantastisch vind, ze kijken niet verder dan naar de plaatjes die de dj erop legt, als het niet beukt, is het ook nix. Dat is toch DOM???!!!

Posted by mido on Jul-17-2002 21:53:

Wat is dit nou weer voor VaGoW_ iets!

Vanmorgen maak ik een hele mooie post hier met een heel mooi verhaal erin. En die is nu gewoon weg!

Zijn er MODs aan het klieren geweest of is ie gewoon zomaar weg???

Strange verhaal!

Posted by Smirnoff on Jul-17-2002 22:04:

Wat moet er dan in vredes naam op de TA party gedraaid worden !!
Een nieuwe stijl ??

: Progressivehardtechno ofzo !!!

Posted by basd on Jul-17-2002 22:09:

quote:
Originally posted by Smirnoff
Wat moet er dan in vredes naam op de TA party gedraaid worden !!
Een nieuwe stijl ??

: Progressivehardtechno ofzo !!!
Dat zou effe gaaf zijn (heb alleen geen idee wat ik me erbij voor moet stellen)

Posted by basd on Jul-17-2002 22:12:

quote:
Originally posted by magrec

Kleine afronding dan:
House is gewoon enorm populair en er komt gewoon veel klootjesvolk op af en dat klootjesvolk kiest toch vrij snel voor de wat "simpelere" muziek en ja voor mij verpest dat best wel de scene.

Met die afronding kan ik al wel weer wat meer leven.. Maar helemaal ermee eens ben ik het nog steeds niet. Dat ze voor wat simpeler muziek kiezen, okee.. Maar laat die mensen lekker zelf weten waar ze naar luisteren. Gelukkig zijn er nog mensen (zoals jijzelf ) die nog wel smaak hebben !

[off-topic]
Enne o ja.. de pic uit je sig is een beetje achterhaald, ADD komt pas 12 augustus uit, tijd voor een photoshop-sessie
[/off-topic]

Posted by SnuggLe on Jul-17-2002 22:19:

quote:
Originally posted by mido
Wat is dit nou weer voor VaGoW_ iets!

Vanmorgen maak ik een hele mooie post hier met een heel mooi verhaal erin. En die is nu gewoon weg!

Zijn er MODs aan het klieren geweest of is ie gewoon zomaar weg???

Strange verhaal!

Huh, wat dan????? Wat heb je gepost? Sorry hoor, maar ik heb niets weggehaald. Maybe een andere mod die participeert in deze thread?

Posted by Opti on Jul-17-2002 22:41:

Re: Re: Re: Re: Stelling: ->hardstyle verpest de scene?

quote:
Originally posted by AlFerox

dan ben je dus gewoon een muzikale HOERRRRRR!

houd je bek HOER!

Posted by kolkiewolkie on Jul-18-2002 07:31:

nou we toch zo bezig zijn:

hoelang houdt hardstyle het vol??

want al dat gebeuk is heerlijk, maar als ik nou ff naar 'de sound' luister, in combinatie van dat het 'simpele' muziek zou zijn, heb ik (ik dus, mijn MENING) tot de conclusie dat er niet erg veel originaliteit in de muziek zit. en als er niet veel originaliteit in zit gaan mensen het gewoon vinden (ah nee he, heb je die plaat weer) en zou het dus heel snel over moeten zijn.....

oja, nog ff op de topic terugkomend: of het nou voor simpele mensen is of niet (ik vind het wel lekker voor 1 feest, maar elk weekend zou ik nix vinden.. zeg maar 1x in de 2 of 3 maand hardstylefeest), maar als je de topics op partyflock (with all respect) bekijkt vinden een groot aantal (niet allemaal dus ) trance niets. Dat kan, mening mag je geven, maar op de manier waarop ze dat dan zeggen getuigd voor mij persoonlijk van weinig respect voor andere stijlen binnen de housescene. In dat opzicht kan ik eigenlijk weinig anders doen dan de stelling toch lichtelijk beamen.........

quote:
(by magrec)
Naja ik ga zeker niet zo snel naar een hardstyle feest dan vind ik het publiek wat ik op dancevalley zag en op impulz bij de hardhouse area een stuk relexter.

dr. kuipers zal dit NIET met je eens zijn (hijs op vakantie, dus ik antwoord maar ff) daar hij op qlubtempo toch wel een HEEL relaxed wijffie om zijn nek had hangen

Posted by SnuggLe on Jul-18-2002 08:41:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie dr. kuipers zal dit NIET met je eens zijn (hijs op vakantie, dus ik antwoord maar ff) daar hij op qlubtempo toch wel een HEEL relaxed wijffie om zijn nek had hangen

Whahahahaha LOL!

Posted by eXos on Jul-18-2002 09:02:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Huh, wat dan????? Wat heb je gepost? Sorry hoor, maar ik heb niets weggehaald. Maybe een andere mod die participeert in deze thread?

/me is onschuldig

Posted by New Wave on Jul-18-2002 09:31:

quote:
Originally posted by magrec

Zorg jij der nou maar voor dat er gebeuQt kan worden

160? nou ik zal de pitch steeds op +10 zetten na dat hij de plaat heeft uitgefade okee, is je set wel helemaal naar knoppe maar jij kan lekker hard beuQen kerel

Posted by Blik on Jul-18-2002 15:29:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

/me is onschuldig

/me too

inderdaad Vaag

Posted by magrec on Jul-18-2002 15:51:

quote:
Originally posted by New Wave

Zorg jij der nou maar voor dat er gebeuQt kan worden

hahaha ik zal dat gedoe vanavond wel ff invullen en morgen naar de handel brengen

Posted by descon on Jul-18-2002 19:05:

Iedereen toch zijn eigen muziek ?

Posted by magrec on Jul-18-2002 19:07:

quote:
Originally posted by descon
Iedereen toch zijn eigen muziek ?

applaus

Bij deze is de discussie denk ik wel over en hij is leuk gebleven vanmij mag ie dicht (leuk voor later )

hoewel ik mido's reply nog wel had willen lezen

hehe (zo net draaide armin ligaya iedereen luisteren en tijdens de climax valt de zender weg )

Posted by Passiva on Jul-18-2002 19:32:

Unhappy

Ja alleen de winamp-stream was weggevallen.. De Windows Media Pleejeur deetet nog wel en ook gewoon de kabel

Maar ik heb dan weer zo'n pech dat ik toevallig naar de winamp-stream zit te luisteren...
Kan mezelf wel d00dschieten...

Posted by Smirnoff on Jul-18-2002 20:38:

quote:
Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-
Kan mezelf wel d00dschieten...

Zou ik niet doen als ik jou was, je weet nooit wat je gaat missen !

Posted by Asperge on Jul-18-2002 20:58:

je kan ook hier kijken voor de radio rip

http://www.xs4all.nl/~wlkrei/Gouryella%20-%20Ligaya.mp3

Posted by franzelare on Jul-20-2002 08:44:

Ik ben het met de stelling oneens!!

Als jij hardstyle niets vind dan moet je niet naar hardstyle feesten gaan! mensen die alleen van hardstyle houden komen toch ook niet op trance feesten, gewoon omdat ze dat niets vinden

Ik kan zelf overal goed naar luisteren, ik hou nogsteeds van hardcore maar niet elke avond! ik hou ook van trance maar ook niet elke avond! en het weekend heeft voor mij 3 dagen waarop ik kan stappen dus ik wissel het gewoon af!

De ene keer luister ik thuis ook meer naar hardstyle en de andere keer weer meer naar techno.

Dat hardstyle publiek dommer is vind ik ook een loze kreet! wat dondert mij dat nou! ik ga niet naar een feest om een intellectueel (of hoe je dat dan ook schrijft) gesprek te hebben :S maar om te feesten en zolang de andere mensen op het feest daar ook voor komen vermaak ik mij best

quote:

Ik kan het nog uitbreiden met de stelling HS fans hebben gemiddeld een lager iq maar als je op www.partyflock.nl kijkt dan weet je snel genoeg wat ik bedoel
_____--------------------______________------------

geen gefuck met tommie he!! dat is een heel ander soort forum dan dit, en daar vermaken de mensen die daar zitten zich ook. (er zitten ook een hoop mensen die hier ook zitten!) dus zolang ze dit forum of jou niet afzeiken haal hun er dan ook niet bij! dat vind ik een slap argument om je stelling te bekrachtigen!

Posted by magrec on Jul-20-2002 09:06:

quote:
Originally posted by franzelare
geen gefuck met tommie he!! dat is een heel ander soort forum dan dit, en daar vermaken de mensen die daar zitten zich ook. (er zitten ook een hoop mensen die hier ook zitten!) dus zolang ze dit forum of jou niet afzeiken haal hun er dan ook niet bij! dat vind ik een slap argument om je stelling te bekrachtigen!

Ik wel respect voor de tommie hoor (hha wat een gedoe daar met die nep nazi's enzo...)
Ik zit er ook zo af en toe

enne ik zie nu dat ik die zin niet zo goed heb opgebouwd

want die had niet in de stelling mogen staan sowwy was niet de bedoeling.

Enne het is een stelling niet mijn mening nogmaals.

Posted by ahp2002 on Jul-20-2002 20:35:

ik wil graag antwoord op de volgende vragen:

wat is de scene?

wanneer behoor je tot de scene?

hoeveel mensen heb je exact nodig om de scene te verpesten?

welke straffen staan er op het verpesten van de scene?

mag ik tot de scene toetreden of zit ik er al?

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »