TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Stelling: ->hardstyle verpest de scene?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Re: Re: Re: Stelling: ->hardstyle verpest de scene?
| quote: |
| Originally posted by TimeportE mmm en toch vin ik deze uitspraak nie kloppen... ??? de muziek is voor domme mensen maar de muziek word nie door alleen domme mensen beluisterd... weirdd.... ??!!! |
Re: Re: Re: Re: Stelling: ->hardstyle verpest de scene?
| Originally posted by pivot dus zeg k, muziek voor domme mensen......MAAR dat betekend niet dat der alleen domme mensen naar luister. snappez vous. |
Re: Re: Re: Re: Re: Stelling: ->hardstyle verpest de scene?
| Originally posted by @ddicted Ik vind die laatste zin wel erg vaag hoor. |
euh lezen mjah....
ten 1e dit is een stelling 
Niet mijn mening (maybe een kleine gedeelte)
Daarnaast was dat van dat iq meer een grappie maar (daarnaast heb ik het over een gemiddelde maar blijkbaar voelen mensen zich toch aangevallen
) ik zeg nog zo dat ik het daar niet over wilde hebben mjah enne snuggle er lopen zat relexte mensen rond op partyflock maar zeg nou zelf...een aantal(beetje veel)...
Naja ik ga zeker niet zo snel naar een hardstyle feest dan vind ik het publiek wat ik op dancevalley zag en op impulz bij de hardhouse area een stuk relexter.
Ik heb die stelling zelf bedacht
(according to blik verpest ik de scene zelf nu
)
Vooral omdat ik zo vaak negatieve dingen lees over feesten alleen maar omdat het niet beuqte. Het gaat nu alleen maar om beuken dit en beuken dat vanaf 22:00 wil iedereen maar 1 ding en dat is beuQen mensen lopen weg bij het begin van sets van dj's omdat het niet beuQt en stampt en komen weer terug als het weer knalt.
Maarja trancefool heeft wel gelijk met zijn reply (vind ik)
Kleine afronding dan:
House is gewoon enorm populair en er komt gewoon veel klootjesvolk op af en dat klootjesvolk kiest toch vrij snel voor de wat "simpelere" muziek en ja voor mij verpest dat best wel de scene.

| Originally posted by tijs08 Eeeeeeeeeeeee!! hallo!! Das dus ook jouw mening he! Ik vind techno ook echt bagger..... en JA.. als ik een techno plaat hoor, dan vind ik hem ook 9,9 van de 10 keer ook NIET beuken. |

| Maar het tis toch helemaal NIET vreemd als je op een feest staat waar 5 hardstyle djs staan geboekt... omdat iedereen dat zo tof vind.. en 1 UK hardhouse.. waar ik persoonlijk ook niet van hou, dat men dit dan niet kan waarderen. |
Wat is dit nou weer voor VaGoW_ iets! 
Vanmorgen maak ik een hele mooie post hier met een heel mooi verhaal erin. En die is nu gewoon weg!
Zijn er MODs aan het klieren geweest of is ie gewoon zomaar weg???
Strange verhaal! 
Wat moet er dan in vredes naam op de TA party gedraaid worden !!
Een nieuwe stijl ??
: Progressivehardtechno ofzo !!!
| Originally posted by Smirnoff Wat moet er dan in vredes naam op de TA party gedraaid worden !! Een nieuwe stijl ?? : Progressivehardtechno ofzo !!! |
| Originally posted by magrec Kleine afronding dan: House is gewoon enorm populair en er komt gewoon veel klootjesvolk op af en dat klootjesvolk kiest toch vrij snel voor de wat "simpelere" muziek en ja voor mij verpest dat best wel de scene. _____________ en op addiction wil ik alleen maar lomp BeuQen hoor new_wave hehe Dus siesta zet dat bpm maar meteen op 160 |
) die nog wel smaak hebben !
| Originally posted by mido Wat is dit nou weer voor VaGoW_ iets! ![]() Vanmorgen maak ik een hele mooie post hier met een heel mooi verhaal erin. En die is nu gewoon weg! Zijn er MODs aan het klieren geweest of is ie gewoon zomaar weg??? Strange verhaal! |
Re: Re: Re: Re: Stelling: ->hardstyle verpest de scene?
| Originally posted by AlFerox dan ben je dus gewoon een muzikale HOERRRRRR! |

nou we toch zo bezig zijn:
hoelang houdt hardstyle het vol??
want al dat gebeuk is heerlijk, maar als ik nou ff naar 'de sound' luister, in combinatie van dat het 'simpele' muziek zou zijn, heb ik (ik dus, mijn MENING) tot de conclusie dat er niet erg veel originaliteit in de muziek zit. en als er niet veel originaliteit in zit gaan mensen het gewoon vinden (ah nee he, heb je die plaat weer) en zou het dus heel snel over moeten zijn.....
oja, nog ff op de topic terugkomend: of het nou voor simpele mensen is of niet (ik vind het wel lekker voor 1 feest, maar elk weekend zou ik nix vinden.. zeg maar 1x in de 2 of 3 maand hardstylefeest), maar als je de topics op partyflock (with all respect) bekijkt vinden een groot aantal (niet allemaal dus
) trance niets. Dat kan, mening mag je geven, maar op de manier waarop ze dat dan zeggen getuigd voor mij persoonlijk van weinig respect voor andere stijlen binnen de housescene. In dat opzicht kan ik eigenlijk weinig anders doen dan de stelling toch lichtelijk beamen.........
| (by magrec) Naja ik ga zeker niet zo snel naar een hardstyle feest dan vind ik het publiek wat ik op dancevalley zag en op impulz bij de hardhouse area een stuk relexter. |
Originally posted by kolkiewolkie dr. kuipers zal dit NIET met je eens zijn (hijs op vakantie, dus ik antwoord maar ff) daar hij op qlubtempo toch wel een HEEL relaxed wijffie om zijn nek had hangen |

| Originally posted by SnuggLe Huh, wat dan????? Wat heb je gepost? Sorry hoor, maar ik heb niets weggehaald. Maybe een andere mod die participeert in deze thread? |
| Originally posted by magrec _____________ en op addiction wil ik alleen maar lomp BeuQen hoor new_wave hehe Dus siesta zet dat bpm maar meteen op 160 |
| Originally posted by !_PeTrUs_! /me is onschuldig |
| Originally posted by New Wave Zorg jij der nou maar voor dat er gebeuQt kan worden |
brengen
Iedereen toch zijn eigen muziek ?
| Originally posted by descon Iedereen toch zijn eigen muziek ? |

)
)
Ja alleen de winamp-stream was weggevallen.. De Windows Media Pleejeur deetet nog wel en ook gewoon de kabel

Maar ik heb dan weer zo'n pech dat ik toevallig naar de winamp-stream zit te luisteren...
Kan mezelf wel d00dschieten...
| Originally posted by -=Re-GrOoVeD=- Kan mezelf wel d00dschieten... |
je kan ook hier kijken voor de radio rip
http://www.xs4all.nl/~wlkrei/Gouryella%20-%20Ligaya.mp3

Ik ben het met de stelling oneens!!
Als jij hardstyle niets vind dan moet je niet naar hardstyle feesten gaan! mensen die alleen van hardstyle houden komen toch ook niet op trance feesten, gewoon omdat ze dat niets vinden
Ik kan zelf overal goed naar luisteren, ik hou nogsteeds van hardcore
maar niet elke avond! ik hou ook van trance maar ook niet elke avond! en het weekend heeft voor mij 3 dagen waarop ik kan stappen dus ik wissel het gewoon af!
De ene keer luister ik thuis ook meer naar hardstyle en de andere keer weer meer naar techno.
Dat hardstyle publiek dommer is vind ik ook een loze kreet! wat dondert mij dat nou! ik ga niet naar een feest om een intellectueel (of hoe je dat dan ook schrijft) gesprek te hebben :S maar om te feesten en zolang de andere mensen op het feest daar ook voor komen vermaak ik mij best 
Ik kan het nog uitbreiden met de stelling HS fans hebben gemiddeld een lager iq maar als je op www.partyflock.nl kijkt dan weet je snel genoeg wat ik bedoel _____--------------------______________------------ |
| Originally posted by franzelare geen gefuck met tommie he!! dat is een heel ander soort forum dan dit, en daar vermaken de mensen die daar zitten zich ook. (er zitten ook een hoop mensen die hier ook zitten!) dus zolang ze dit forum of jou niet afzeiken haal hun er dan ook niet bij! dat vind ik een slap argument om je stelling te bekrachtigen! |
(hha wat een gedoe daar met die nep nazi's enzo...)

ik wil graag antwoord op de volgende vragen:
wat is de scene?
wanneer behoor je tot de scene?
hoeveel mensen heb je exact nodig om de scene te verpesten?
welke straffen staan er op het verpesten van de scene?
mag ik tot de scene toetreden of zit ik er al?