TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vernegering van de muziekstations?
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
Miss P: kun je me uitleggen hoe jij een maagdenvlies aan de wilgen hangt? Door met een vishengel te gaan werpen en hopen dat ie dan in de bomen beland? 
Had ik maar geweten dat je een maagdenvlies aan de wilgen kunt hangen 
| quote: |
| en DAAR ga je de mist in... net of meisjes passief zijn en zich maar dingen aan laten smeren. Ik ben het met je eens dat 14 jong is maar word wakker: het gebeurt vaker dan je denkt. En dat heeft dus NIETS te maken met het feit dat er veel negers wonen... denk toch na! |
| Miss P: kun je me uitleggen hoe jij een maagdenvlies aan de wilgen hangt? Door met een vishengel te gaan werpen en hopen dat ie dan in de bomen beland? |
Jongens, waar gaat dit nou helemaal over? Nou hebben we het al over ontmaagding?
Feit is gewoon dat R&B muziek veel meer over het uiterlijk/sex gaat dan ander soortige muziek. Kijk alleen al maar naar al die clips met al die negers met 3 kilo zware gouden kettingem om hun nek en in elke jacoozie 4 blote dames.....
Als er een R&B nr op de tv is, kijk dan niet als je er niet van houdt (of zet het geluid uit als je bijv. J-Lo wil zien..
).
Ik bedoel, dit is een TRANCE forum. Als het goed is interesseert dat hele rap-gedoe ons niet! (no offence trouwens, ik persoonlijk vind het alleen niets!).
| Jongens, waar gaat dit nou helemaal over? Nou hebben we het al over ontmaagding? |
| Originally posted by DjSuez you iz right, we shoul' all go back to the rootz, and stick wi'i'. |
| Aight?? Respect |
| Originally posted by Cosmic Guy Ik bedoel, dit is een TRANCE forum. Als het goed is interesseert dat hele rap-gedoe ons niet! (no offence trouwens, ik persoonlijk vind het alleen niets!). |
| Originally posted by Miss Proximus Mag ik even HEEL HARD SCHREEUWEN!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH dank u |
Word-up! Representing Thuglife! Westside fake-ass playa-hater in tha hood
Peace out my peeps, knaw-t-I'm-sayin?
uhuh, yeah, keep ya head up high
texten van 2Pac vinnik ook goei
| Originally posted by Optimus aleen het woord vernegering al... blegh |
| Originally posted by ahp2002 dikke van dale erbij gepakt: vernegering: afgeleide van het woord neger (wat overigens bijna geschrapt was uit t woordenboek) betekenis: het langzaam doch onevenredig procentueel toenemen van zwarte gelaten op diverse vlakken van de samenleving. zie je, tis een bestaand woord |
ouwehoeren ook 
rnb sucks echt heel hard, en eminem is een zielig figuurtje, hehe, maar ik schenk der ook bijna geen aand8 aan.
tja dat ze daar al op hun 13e of 14e word ontmaagd zal wel aan hun cultuur liggen. Die culturen mag ik zo en zo al niet, maja, laat ze lekker hun gangetje gaan met dat ontmaagden
.
greetz
here we go again.......tu tu tu tu 
| Originally posted by Miss Proximus here we go again.......tu tu tu tu |
| Originally posted by Miss Proximus here we go again.......tu tu tu tu |
Magik 
hey weet je? ik ken echt een HELE hoop jongens die 14 waren toen ze "het" voor het eerst deden!
Qua meisjes....denk ik ongeveer dezelfde leeftijd...ALLE meisjes!
Sterker nog, ik denk dat balnke meisjes het eens tuk eerder doen dan meisjes van andere culturen, simply omdat ze veel liberaler worden opgevoedt!
Ik was op m'n 13e ontmaagd als m'n zus niet toevallig langs het bospaadje was gewandeld met h��r vakantievriendje!
En dan was het zelfs ook nog onveilig geweest!
Toen nog maar 3 jaar gewacht op een geschikter (lees: beter bevriend) persoon.
Anyway...ik ben trots op mezelf dat ik opensta voor dingen buiten mijn eigen vertrouwde leventje.....jij ook? 
| Originally posted by Miss Proximus Magik ![]() hey weet je? ik ken echt een HELE hoop jongens die 14 waren toen ze "het" voor het eerst deden! Qua meisjes....denk ik ongeveer dezelfde leeftijd...ALLE meisjes! Sterker nog, ik denk dat balnke meisjes het eens tuk eerder doen dan meisjes van andere culturen, simply omdat ze veel liberaler worden opgevoedt!Ik was op m'n 13e ontmaagd als m'n zus niet toevallig langs het bospaadje was gewandeld met h��r vakantievriendje! En dan was het zelfs ook nog onveilig geweest!Toen nog maar 3 jaar gewacht op een geschikter (lees: beter bevriend) persoon. Anyway...ik ben trots op mezelf dat ik opensta voor dingen buiten mijn eigen vertrouwde leventje.....jij ook? |
| Originally posted by MaGiK54 Ik ben het volledig met je eens, meid. Als je niet openstaat voor dingen, bv culturen, muziekstromingen enz, dan blijf je hangen in je eigen vertrouwde leventje en je ontwikkelt jezelf niet door, dus stilstand. En stilstand is achteruitgang naar mijn mening. |
| Originally posted by DJ_Siesta ik sta wel voor muziekstromingen in, maar niet voor culturen, ik blijf daaorm ook niet hangen in me eigen leventje, misschien een meningsverschil tussen ons |
Way to go Miss P en Magik 
| ik denk dat die mensen op zen minst wat betreft kleding beinvloed worden door de multimedia, en dus voor een groot deel door clips. |
[/edit]
Laat ieder in hun eigen waarde
Wat moeten die RNB gasten nu niet over trance liefhebbers denken? Dat we allemaal racistische pillenslikkers zijn die uit onze naad gaan op repetente gameboy muziek? Binnen de 'house' scene is ook al zoveel haat en nijt. Waarom is bijvoorbeeld iemand die van club muziek houdt (Lacroix, Roog, Van Bellen, Jean etc.) minder dan iemand die van Techno houdt? Alsof Techno/Hardstile uber allesch ist omdat de bpm 1,5 keer zo hoog ligt. We zoudens eens met z'n alle een bierglas moeten heffen tijdens een party waar alle muziekstromen vertegenwoordigt zijn, is dat effe een Utopie zeg 
Der had hier iemand in zijn sig een mooie kwoot van Cox staan geloof ik: "It's all about the music, not one musical genre is better as another" (niet helemaal zeker hoe het er stond, maar dit is zon beetje wat er stond
)
| Originally posted by Eye-Riz ) Denk maar niet dat die koeiemeisjes het lef hebben om dagelijks gekleed in korte bonte rokjes en beenwarmers over straat te gaan, dat durven ze alleen maar op parties. |
zou het leven wel een STUK leuker maken!
| Originally posted by Chicane Laat ieder in hun eigen waarde Wat moeten die RNB gasten nu niet over trance liefhebbers denken? Dat we allemaal racistische pillenslikkers zijn die uit onze naad gaan op repetente gameboy muziek? |