TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het zoeken naar 'zeldzame' vinyls
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta och, och, SUPERSNEU WEETJE |
Och ik ben 1 keer terug,ik ben al wat langer terug en heb nog geen gemeuk gehad,ik reageer en met mij nog wat andere dudes op een thread van Menno,menno zelf had misschien een reply terug gehad van : "aw k had t ff nie gezien" of iets in die richting,Siestaatje die nergens mee te maken heeft reageert echter in zijn plaats,start daarmee t threadverneuken op,omdat ik onder zn huid kriebel van irritatie en machteloosheid in the past als ie alleen mn naam maar ziet.
Nouw grote jonguh hoor,afterdingetje komt dan met wederom een paar trieste afbeeldinkjes de thread helpen te verneuken en de compagnons zijn daarmee compleet!
Beter kijk/lees je goed snugface voordat je met conclusies komt mkay?
| Originally posted by Donna Beter kijk/lees je goed snugface voordat je met conclusies komt mkay? |

| Originally posted by SnuggLe Kom op zeg, die zin sloeg nergens op. Net alsof je d'r weg wilde hebben. Reageer dan serieus gewoon niet man! Kolere! Maar Siesta, doe dan ff volwassen ofzo. En Afternative heeft nooit van het woord volwassen gehoord. Greetz, SnuggLe |
back to topic! 
MAAR, donna is terug en das al een feestje waard! 
met of zonder zeldzame vinyl? 
| Originally posted by AFTERNATIVE Als volwassen zijn inhoud datjeje net als Donna gedraagt blijf ik liever kind |
| Originally posted by SnuggLe Mensen die hiet hier niet mee eens zijn: PM me maar voor verdere uitleg. |
Gheh,hij maakt nie mij maar zichzelf belachelijk
En 2 Jesse: Ik weet wel zeker dat wanneer ik jou in onze vinylbakken hier in huis laat struinen je een aantal keer goed uit je dak gaat
We hebben VEEL klassiekers gespaard dik een jaar geleden maar klaar zijn we nooit
| Originally posted by Donna Gheh,hij maakt nie mij maar zichzelf belachelijk ![]() |
| Originally posted by TimeportE back to topic! ![]() MAAR, donna is terug en das al een feestje waard! |

Sja vanaf cd kan altijd,gebeurd hier alleen in noodgevallen,als platen ECHT niet meer te vinden zijn of als er geldnood is,maar liefst op plaat gewoon.
Ennuh Gerrit,kap r nou maar gewoon mee want je blijft maar doordrammen.....
Als je me nog meer te vertellen hebt doe dat dan ff PM en blijf niet en public stampvoeten
Yahel - Voyage ligt al vanaf een maand na Sensation 2000 in 1 van Andreas' platen bakken 
Jammer dat Andreas alle ouwe rampestampes heeft weggedaan (Terror Traxx 17 JOEHOEEEEEEE)
| Originally posted by Donna En 2 Jesse: Ik weet wel zeker dat wanneer ik jou in onze vinylbakken hier in huis laat struinen je een aantal keer goed uit je dak gaat We hebben VEEL klassiekers gespaard dik een jaar geleden maar klaar zijn we nooit |

ik heb mijn 1ste vinyls besteld (maar nog niet ontvangen helaas, duurt dat echt zo lang uit engeland?).. niet zeldzaam maar in mijn ogen wel klassiekers!
Heb je ze bij juno besteld?? Daar zou het 6-8 dagen moeten duren naar europa. Dotvinyl.com zegt het in 3-4 dagen te kunnen...
Ze zullen echt wel komen denk ik 
GreetZ, DC
Bij Juno en Dotvinyl verschilt het volgens mij erg met de tijd. Ik heb bij Dotvinyl 2,5 week moeten wachten op de promo van Jurgen Vries, ik dacht echt van die krijg ik nooooooit meer, 2x mail gestuurd waarop ze niet reageerden. Toen had ik ook bij Juno besteld en die had ik na 5-6 dagen in de bus liggen volgens mij en tegelijk kwam ook mn plaat van Dotvinyl 
ik ben nu online record stores aan het verzamelen in mijn favorieten en heb al een aantal geode gevonden (mede door mijn thread in de buy/sale forum
)
Donna, je krijgt een knuffel op Mysteryland van me 
| Originally posted by TimeportE ik heb mijn 1ste vinyls besteld (maar nog niet ontvangen helaas, duurt dat echt zo lang uit engeland?).. niet zeldzaam maar in mijn ogen wel klassiekers! |
| Originally posted by Glaniskanis Ik kan btw niet geloven dat niemand nog http://www.htfr.com heeft genoemd (tenminste niet de stukken die ik heb gelezen) Die hebben ook vaak veel nieuwere vinyls dan de andere online winkels die ik ken Greetz, Glaniskanis |
| Originally posted by Miss Proximus Komt vast omdat je mij op ignore hebt staan |