TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het zoeken naar 'zeldzame' vinyls
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by SnuggLe on Aug-14-2002 19:33:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta

och, och, SUPERSNEU WEETJE

Kom op zeg, die zin sloeg nergens op. Net alsof je d'r weg wilde hebben. Reageer dan serieus gewoon niet man! Kolere!

Maar Siesta, doe dan ff volwassen ofzo.
En Afternative heeft nooit van het woord volwassen gehoord.

Greetz,
SnuggLe

Posted by Donna on Aug-14-2002 19:45:

Och ik ben 1 keer terug,ik ben al wat langer terug en heb nog geen gemeuk gehad,ik reageer en met mij nog wat andere dudes op een thread van Menno,menno zelf had misschien een reply terug gehad van : "aw k had t ff nie gezien" of iets in die richting,Siestaatje die nergens mee te maken heeft reageert echter in zijn plaats,start daarmee t threadverneuken op,omdat ik onder zn huid kriebel van irritatie en machteloosheid in the past als ie alleen mn naam maar ziet.

Nouw grote jonguh hoor,afterdingetje komt dan met wederom een paar trieste afbeeldinkjes de thread helpen te verneuken en de compagnons zijn daarmee compleet!

Beter kijk/lees je goed snugface voordat je met conclusies komt mkay?

Posted by SnuggLe on Aug-14-2002 19:51:

quote:
Originally posted by Donna
Beter kijk/lees je goed snugface voordat je met conclusies komt mkay?

Hmm.. je hebt gelijk jah, te vroeg met conclusies gekomen.
Maar je naam doet wel veel stof opwaaien zo te zien
Excuse!

Greetz,
SnuggLe

Posted by Subsonik on Aug-14-2002 19:58:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Kom op zeg, die zin sloeg nergens op. Net alsof je d'r weg wilde hebben. Reageer dan serieus gewoon niet man! Kolere!

Maar Siesta, doe dan ff volwassen ofzo.
En Afternative heeft nooit van het woord volwassen gehoord.

Greetz,
SnuggLe

Als volwassen zijn inhoud datjeje net als Donna gedraagt blijf ik liever kind

Posted by TimeportE on Aug-14-2002 20:33:

back to topic!

MAAR, donna is terug en das al een feestje waard!

Posted by Jesse on Aug-14-2002 21:27:

met of zonder zeldzame vinyl?

Posted by SnuggLe on Aug-14-2002 21:27:

quote:
Originally posted by AFTERNATIVE

Als volwassen zijn inhoud datjeje net als Donna gedraagt blijf ik liever kind

Afternative, hierbij je eerste *OFFICI�LE* waarschuwing. Die had je eigenlijk al verdiend na de eerste keer dat je die pictures postte ten opzichte van Donna. Het met iemand niet eens zijn: oke! Discussie aangaan: oke! Maar zulke lage streken uithalen door nu voor de 2e keer pictures te posten en Donna belachelijk te maken: nee!

Dit is je enige en laatste waarschuwing.

Mensen die hiet hier niet mee eens zijn: PM me maar voor verdere uitleg.

Greetz,
SnuggLe

Posted by Subsonik on Aug-14-2002 21:56:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Mensen die hiet hier niet mee eens zijn: PM me maar voor verdere uitleg.

Your message to SnuggLe has been processed. You will now be taken to your PM list. Thanks!

Posted by Donna on Aug-15-2002 07:00:

Gheh,hij maakt nie mij maar zichzelf belachelijk

En 2 Jesse: Ik weet wel zeker dat wanneer ik jou in onze vinylbakken hier in huis laat struinen je een aantal keer goed uit je dak gaat
We hebben VEEL klassiekers gespaard dik een jaar geleden maar klaar zijn we nooit

Posted by Siesta on Aug-15-2002 07:25:

quote:
Gheh,hij maakt nie mij maar zichzelf belachelijk

dat denk jij, d8 dat jij volwassen was

en dan gedraag je je als een kind

maare, over wanted vinyls, die draai ik wel lekker lame vanaf een cdretje

greetz

Posted by Siesta on Aug-15-2002 07:27:

quote:
Originally posted by TimeportE
back to topic!

MAAR, donna is terug en das al een feestje waard!

hahaahhahahaha, /me pakt de slingers en versiert ze kamer

hier hiep hoera

anyways, het verloren "schaap" is terug

greetz

Posted by Donna on Aug-15-2002 07:33:

Sja vanaf cd kan altijd,gebeurd hier alleen in noodgevallen,als platen ECHT niet meer te vinden zijn of als er geldnood is,maar liefst op plaat gewoon.

Ennuh Gerrit,kap r nou maar gewoon mee want je blijft maar doordrammen.....
Als je me nog meer te vertellen hebt doe dat dan ff PM en blijf niet en public stampvoeten

Posted by Miss Proximus on Aug-15-2002 07:48:

Yahel - Voyage ligt al vanaf een maand na Sensation 2000 in 1 van Andreas' platen bakken

Jammer dat Andreas alle ouwe rampestampes heeft weggedaan (Terror Traxx 17 JOEHOEEEEEEE)

Posted by Jesse on Aug-15-2002 08:07:

quote:
En 2 Jesse: Ik weet wel zeker dat wanneer ik jou in onze vinylbakken hier in huis laat struinen je een aantal keer goed uit je dak gaat
We hebben VEEL klassiekers gespaard dik een jaar geleden maar klaar zijn we nooit

Mooi, dan houden we t feestje bij jullie thuis
ik begin zelf mijn verzameling ook uit te breiden met klassiekers maarre..ze komen niet uit de lucht vallen

Posted by TimeportE on Aug-15-2002 08:55:

ik heb mijn 1ste vinyls besteld (maar nog niet ontvangen helaas, duurt dat echt zo lang uit engeland?).. niet zeldzaam maar in mijn ogen wel klassiekers!

Posted by Ding Chavez on Aug-15-2002 09:11:

Heb je ze bij juno besteld?? Daar zou het 6-8 dagen moeten duren naar europa. Dotvinyl.com zegt het in 3-4 dagen te kunnen...
Ze zullen echt wel komen denk ik

GreetZ, DC

Posted by TranceFool on Aug-15-2002 14:37:

Bij Juno en Dotvinyl verschilt het volgens mij erg met de tijd. Ik heb bij Dotvinyl 2,5 week moeten wachten op de promo van Jurgen Vries, ik dacht echt van die krijg ik nooooooit meer, 2x mail gestuurd waarop ze niet reageerden. Toen had ik ook bij Juno besteld en die had ik na 5-6 dagen in de bus liggen volgens mij en tegelijk kwam ook mn plaat van Dotvinyl

Posted by TimeportE on Aug-15-2002 16:45:

ik ben nu online record stores aan het verzamelen in mijn favorieten en heb al een aantal geode gevonden (mede door mijn thread in de buy/sale forum )

Posted by Chicane on Aug-16-2002 18:49:

Donna, je krijgt een knuffel op Mysteryland van me

Posted by Glaniskanis on Aug-19-2002 10:52:

quote:
Originally posted by TimeportE
ik heb mijn 1ste vinyls besteld (maar nog niet ontvangen helaas, duurt dat echt zo lang uit engeland?).. niet zeldzaam maar in mijn ogen wel klassiekers!

Als je bij die recordstores niet extra bijbetaald dat ze het snel moeten afleveren enzo dan kan het wel is heel lang duren voordat je ze krijgt
Misschien zijn alle promo's dan 'net' de deur uit en moeten ze w88 op de volgende lading
Bijbetalen voor een beetje extra snelheid is dan wel handig, maar aan de andere kant ook nutteloos duur als je ze niet zo snel wil hebben
Bellen wil ook vaak helpen... ook al is het misschien naar een buitenlandse zaak

Ik kan btw niet geloven dat niemand nog http://www.htfr.com heeft genoemd (tenminste niet de stukken die ik heb gelezen)
Die hebben ook vaak veel nieuwere vinyls dan de andere online winkels die ik ken
Voor nederlandse platen kun je trouwens nog het beste terecht bij only-dj's, maar sommige nl promo's hebben ze bij htfr zelfs eerder dan in nl (bijv Marco V - Simulated vorig jaar september)

Greetz,
Glaniskanis

Posted by Miss Proximus on Aug-19-2002 11:27:

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Ik kan btw niet geloven dat niemand nog http://www.htfr.com heeft genoemd (tenminste niet de stukken die ik heb gelezen)
Die hebben ook vaak veel nieuwere vinyls dan de andere online winkels die ik ken

Greetz,
Glaniskanis

Komt vast omdat je mij op ignore hebt staan

Posted by Glaniskanis on Aug-19-2002 11:53:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

Komt vast omdat je mij op ignore hebt staan

neuh hoor
vast overheen gelezen

Greetz,
Glaniskanis

Pages (3): « 1 2 [3]