TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Blokker
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by TranceFool on Aug-11-2002 18:32:

het eerste waar toeristen voor worden gewaarschuwd in nederland zijn de zakkenrollers....

Posted by SnuggLe on Aug-11-2002 18:45:

quote:
Originally posted by TranceFool
het eerste waar toeristen voor worden gewaarschuwd in nederland zijn de zakkenrollers....

Zakkenrollers ja, geen buitenlandse zakkenrollers....

Posted by TranceFool on Aug-11-2002 18:51:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Zakkenrollers ja, geen buitenlandse zakkenrollers....

zeg ik dat alle zakkenrollers buitenlands zijn dan???? nee
het ging nou alleen over hoe erg de criminalteit was

Posted by Miss Proximus on Aug-11-2002 20:28:

ik vind het toch eigenlijk wel grappig dit soort threads

het zijn namelijk wel altijd dezelfde mensen die oplossingen aandragen en ook dezelfde mensen die alleen maar een beetje "zeuren" of zie ik dat verkeerd?

als we nou allemaal 1 ding bedenken om

1) criminaliteit op een realistische manier te beperken, of
2) het asielbeleid te verbeteren, of
3) "allochtonen" (die eigenlijk autochtonen zijn inmiddels) beter te laten samenleven met autochtonen, of
4) vice versa

als we nou al die idee�n verzamelen en een trend beginnen op andere nederlandse fora......d�n kunnen we met z'n allen de politiek veranderen st�l je voor

ik zal vast ff nadenken

Posted by basvh on Aug-11-2002 21:02:

dat de meeste criminaliteit door allochtonen en 2e generatie allocthonen is gewoon een feit. het was paar weken terug zelfs op de radio bij het nos journaal. ook kent mijn vader wat mensen bij de politie en die zeggen dat het ook zo is.

maar hoe zorg je dat de criminaliteit terug loopt:

dit is natuurlijk moeilijk omdat veel dingen met elkaar te maken hebben. het is niet zo dat je maar 1 ding hoeft te veranderen en het loopt beter. spreiding van huisvesting, inburgeringscursusen, sneller afwikkelijk bij asiel aanvraag, hoger arbeidproductiviteit politie dit zijn paar dingen die gewoon beter moeten.

om de criminaliteit onder jongeren tegen te gaan heb ik persoonlijk wel een idee:

er loopt in rotterdam een project op een boxvereniging gecombineerd met school om jongeren die veel met justitie in contact komen weer op het goede pad te krijgen. door de jongeren wat disipline en normen en waarden bij te brengen veranderden ze enorm, de meeste kwamen na dit project niet meer in contact met politie.

ik denk dat je zn programma landelijk moet invoeren. het beste lijkt me dat bij het leger te doen. je moet daar de jongeren heropvoeden met normen en waarden. ook zou je meteen daar de jongeren een vak kunnen laten leren, aangezien defensie alle facaliteiten daarvoor al heeft.

ben wel benieuwd hoe jullie hierover denken

Posted by SnuggLe on Aug-12-2002 06:57:

HE MENSEN! Maak ik potverdorie een reply die me meer dan 20 minuten kost (op pagina 3)...reageert er niemand!

RE-A-GERUH!

Greetz,
SnuggLe

Posted by Miss Proximus on Aug-12-2002 07:31:

quote:
Originally posted by basvh
om de criminaliteit onder jongeren tegen te gaan heb ik persoonlijk wel een idee:

er loopt in rotterdam een project op een boxvereniging gecombineerd met school om jongeren die veel met justitie in contact komen weer op het goede pad te krijgen. door de jongeren wat disipline en normen en waarden bij te brengen veranderden ze enorm, de meeste kwamen na dit project niet meer in contact met politie.

ik denk dat je zn programma landelijk moet invoeren. het beste lijkt me dat bij het leger te doen. je moet daar de jongeren heropvoeden met normen en waarden. ook zou je meteen daar de jongeren een vak kunnen laten leren, aangezien defensie alle facaliteiten daarvoor al heeft.

ben wel benieuwd hoe jullie hierover denken

Beetje het idee van een "bootcamp". Dat hebben ze in de US ook al een tijd. Het zal inderdaad wel werken, maar het is jammergenoeg dan wer zo dat je niemand kunt dwingen om daarheen te gaan...tenzij het als alternatief is voor gevangenisstraf natuurlijk ofzo...maar in de US heb je veel ouders die hun kinderen er niet naartoe doen omdat ze niet willen toegeven dat ze gefaald hebben als ouders..(idioot)

Maar het is in idere geval iets om over na te denken...

Snuggle: ik heb gewoon niets aan je post toe te voegen!!
Het feit dat er niemand reageert zegt genoeg denk ik

Posted by DjSuez on Aug-12-2002 08:07:

quote:
er loopt in rotterdam een project op een boxvereniging gecombineerd met school om jongeren die veel met justitie in contact komen weer op het goede pad te krijgen. door de jongeren wat disipline en normen en waarden bij te brengen veranderden ze enorm, de meeste kwamen na dit project niet meer in contact met politie

das bij mij in de buurt, boxschool 'Jan Nogwat', maar das niet hetzelfde als een bootcamp, was het maar zo! Jongeren kunnen er vrijwillig heen, en worden niet gedwongen. Er zou een bootcamp moeten komen, want dat werkt wel!!

En ehh, nooit meer in aanraking met de cops?....Regilio Tuur..? heeft daar ook gezeten..

Posted by @ddicted on Aug-12-2002 08:51:

quote:
HE MENSEN! Maak ik potverdorie een reply die me meer dan 20 minuten kost (op pagina 3)...reageert er niemand!

RE-A-GERUH!

Greetz,
SnuggLe

Rustig...

Nou wat ik lees over dat bewuste non-integratie "beleid" wat die turken van de grijze wolven erop na houden, het is echt niet normaal meer. Bewust gewoon niet integreren en je dus tegen alle normen en waarden die voor onze maatschappij normaal zijn afzetten. Geen wonder dat er dus problemen zijn.
Die grijze wolven hebben overigens ook een teken, ik dacht dat ze dan met hun wijsvinger en hun pink van een hand uitgestrekt, in de lucht zwaaien. Ik heb genoeg kinderen dit teken zien maken, tijdens hun feestje rond het WK voetbal.....Hoewel ze waarschijnlijk nog niet weten wat ze doen, zegt dit genoeg

Posted by M5 on Aug-12-2002 09:56:

quote:
Originally posted by @ddicted

Rustig...

Nou wat ik lees over dat bewuste non-integratie "beleid" wat die turken van de grijze wolven erop na houden, het is echt niet normaal meer. Bewust gewoon niet integreren en je dus tegen alle normen en waarden die voor onze maatschappij normaal zijn afzetten. Geen wonder dat er dus problemen zijn.
Die grijze wolven hebben overigens ook een teken, ik dacht dat ze dan met hun wijsvinger en hun pink van een hand uitgestrekt, in de lucht zwaaien. Ik heb genoeg kinderen dit teken zien maken, tijdens hun feestje rond het WK voetbal.....Hoewel ze waarschijnlijk nog niet weten wat ze doen, zegt dit genoeg

wijsvinger en pink uitgestrekt? dat doen al die alto's toch?

Posted by junis on Aug-12-2002 12:10:

quote:
En diegene die zeggen van: Kijk, onze stem maakt toch niets uit, er gebeurt toch geen fuck! die moet niet zo zeuren. Iedere stemt telt wel degelijk... en het kan wel uitmaken.

Hmz.. mwa, kwas wel een beetje errug overdreven aan het reageren ja, maar toch, ik vertrouw het gewoon niet....

Ben erg benieuwd wat er de komende 4 jaar gaat gebeuren!

Posted by Teknikol on Aug-12-2002 17:34:

Smile Tongue

quote:
Originally posted by junis

Ben erg benieuwd wat er de komende 4 jaar gaat gebeuren!

Mat herben stapt op...LPF valt uit elkaar...Nieuw kabinet!

(Tenminste, zo zie ik het in mijn softwarematige glazen b0l)

Posted by M5 on Aug-12-2002 20:17:

quote:
Originally posted by Teknikol

Mat herben stapt op...LPF valt uit elkaar...Nieuw kabinet!

(Tenminste, zo zie ik het in mijn softwarematige glazen b0l)

idd nieuwe verkiezingen... alle lpf-kiezers naar de VVD.. happaaa

Posted by junis on Aug-12-2002 21:09:

quote:
Originally posted by M5

idd nieuwe verkiezingen... alle lpf-kiezers naar de VVD.. happaaa

Dat zie ik ook nog wel gebeuren ja...

Ik haat een partij als VVD.. maargoed, alles beter dan LPF

Posted by @ddicted on Aug-12-2002 22:07:

Waarom haat je de VVD

Posted by Donna on Aug-13-2002 07:29:

Heel makkelijk op te lossen hoor dit prob.
Elke bewoner krijgt een soort geregistreerde strippenkaart,bij elk misdrijf(je) krijg je een stempel,bij bv 3 vergrijpjes krijg je als nederlander een vette boete en/of andere sancties en als buitenlander vlieg je er bij 3 stempels uit,hups naar t eigen landje onder t motto 3 keer is scheepsrecht!
Zo ist niks geen discriminatie maar wel een goede orde handhaving en blijven de goede buitenlanders gewoon in nederland wonen en worden dan ook gerespecteerd door de nederlandse samenleving.
Zo moeilijk is t allemaal niet.
Wrom maken ze mij ook geen heerser van dit land?!

Posted by Dj Lex on Aug-13-2002 08:26:

quote:
Originally posted by Donna
Elke bewoner krijgt een soort geregistreerde strippenkaart,bij elk misdrijf(je) krijg je een stempel,bij bv 3 vergrijpjes krijg je als nederlander een vette boete en/of andere sancties en als buitenlander vlieg je er bij 3 stempels uit,hups naar t eigen landje onder t motto 3 keer is scheepsrecht!
Zo ist niks geen discriminatie maar wel een goede orde handhaving en blijven de goede buitenlanders gewoon in nederland wonen en worden dan ook gerespecteerd door de nederlandse samenleving.

Haha dat is een goeie :P

Posted by SnuggLe on Aug-13-2002 10:02:

quote:

Jaaaa...Donna voor heerser! Ik stem VOOR!

Posted by Pjotr G on Aug-13-2002 10:05:

[flauw mode]
ga dan met allochtonen dobbelen na een misdrijf: 1, 2, 3 = het land uit; 4, 5, 6 = nog eens gooien

[/flauw mode]

Posted by Donna on Aug-14-2002 11:10:

Teveel werk.
Maar een goed uitgewerkt strippenkaart-plan zou een goede uitkomst zijn naar mijn id.
Laten ze maar een onbewoont eiland als strafkamp maken en pleur daar al de etters op die hun strippenkaartje vol hebben,hupsekeej

En dus niet alleen de allochtonen huh,gewoon alles doet mee,alle kleuren die we hebben.

Posted by MaGiK54 on Aug-14-2002 12:30:

quote:
Teveel werk.
Maar een goed uitgewerkt strippenkaart-plan zou een goede uitkomst zijn naar mijn id.
Laten ze maar een onbewoont eiland als strafkamp maken en pleur daar al de etters op die hun strippenkaartje vol hebben,hupsekeej

En dus niet alleen de allochtonen huh,gewoon alles doet mee,alle kleuren die we hebben.

Donna for president

Posted by Rinus on Aug-14-2002 12:44:

quote:
Originally posted by TimeportE

waar in mijn stukje staat dat dat (zakkerollerij) niet in nederland voorkomt ik zeg alleen dat er niet voor word gewaarschuwd wat volgens mij mee te maken heeft dat het in nederland ivm andere landen erg meevalt.. de criminaliteit mag dan wel stijgen maar zo erg is het momenteel niet.. en harder aanpakken heeft echt geen zin hoor, kijk maar naar niet-tolerante landen in turkije zit het in de gevangenissen vol!! in amerika is de criminaliteit nog nooit zo hoog geweest!!

De kleine criminaliteit (rollen, inbraken, etc) is in Nederland in verhouding veel hoger dan in Amerika. Stond laatst in de krant en dat is waar nederland ook het meest mee te maken heb.

Het is gewoon een lastig onderwerp.

Maar als het echt te gek word kan je altijd nog de BR-wet inschakelen (iemand Battle Royale) gezien

Laters

Posted by Donna on Aug-14-2002 12:45:

Yeh,dan gaak r 1 groot partyland van maken

Posted by junis on Aug-14-2002 13:22:

quote:
Originally posted by @ddicted
Waarom haat je de VVD

Ze komen voor mij teveel op voor de welgestelde burger. Alles draait bij hen om de economie.

Posted by @ddicted on Aug-14-2002 13:58:

quote:
Originally posted by junis
Ze komen voor mij teveel op voor de welgestelde burger. Alles draait bij hen om de economie.

Veel mensen hebben die mening, en de VVD komt er ook niet zomaar meer vanaf. Hoewel het volgens mij wel meevalt.

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »