TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is het beste duo?
Pages (3): « 1 2 [3]
oja, en de Cass & Slide van een paar jaar terug...
Op hun eigen label, Fire, vind ik niet wat ik zoek (behalve Opera natuurlijk
)
beste duo.. tja
Ignition Technician! echt coole live-act hebben die 2.
"smoke weed everydayyyy"
Carlos Rios & Vincent de Wit! brrrr, wil hun echt nog een keer heel graag in het echt horen!
maar mijn absolute nummer 1 blijft toch wel Jos� vs G-spott. met als goeie runner up Rank 1! werelds. 
Gouryella!!! zeker het beste uit dit rijtje voor mij, alleen jammer dat tiesto er mee stopt.
Above & Beyond is geen duo
Die zijn met ze 3en...
Coast 2 Coast is wel een duo overigens...
| quote: |
| maar mijn absolute nummer 1 blijft toch wel Jos� vs G-spott. met als goeie runner up Rank 1! werelds. |
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz Hoe komt het nou dat ik daar niets van geloof? |
ik heb gekozen voor Cosmic Gate, want ik ben nog niet zo lang into trance en dergelijke muziek, maar Cosmic Gate samen met Kai Tracid waren een van de eerste Dj's waar ik de muziek 'bewust' van hoorde en blijf daar daarom ook een btje aan hangen en natuurlijk omdat ik t erg lekkere muziek vind. Verder staat Gouryella op een tweede plek omdat ik dat heerlijk om op te chillen..
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.