TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is het beste duo?
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by Eye-Riz on Aug-21-2002 19:06:

oja, en de Cass & Slide van een paar jaar terug...
Op hun eigen label, Fire, vind ik niet wat ik zoek (behalve Opera natuurlijk )


Posted by AlFerox on Aug-22-2002 00:11:

beste duo.. tja

Ignition Technician! echt coole live-act hebben die 2.

"smoke weed everydayyyy"

Carlos Rios & Vincent de Wit! brrrr, wil hun echt nog een keer heel graag in het echt horen!


maar mijn absolute nummer 1 blijft toch wel Jos� vs G-spott. met als goeie runner up Rank 1! werelds.


Posted by DJ Bazz on Aug-22-2002 09:33:

Gouryella!!! zeker het beste uit dit rijtje voor mij, alleen jammer dat tiesto er mee stopt.


Posted by eieregooie on Aug-22-2002 17:14:

Above & Beyond is geen duo Die zijn met ze 3en...

Coast 2 Coast is wel een duo overigens...


Posted by Eye-Riz on Aug-23-2002 23:23:

quote:
maar mijn absolute nummer 1 blijft toch wel Jos� vs G-spott. met als goeie runner up Rank 1! werelds.

Hoe komt het nou dat ik daar niets van geloof?


Posted by AlFerox on Aug-24-2002 10:08:

quote:
Originally posted by Eye-Riz

Hoe komt het nou dat ik daar niets van geloof?



zeg wijsneus,

jij zit nog ergens op een kast als het goed is, dus dit heb je maar lekker te geloven!!





Posted by Odyne on Aug-25-2002 15:47:

ik heb gekozen voor Cosmic Gate, want ik ben nog niet zo lang into trance en dergelijke muziek, maar Cosmic Gate samen met Kai Tracid waren een van de eerste Dj's waar ik de muziek 'bewust' van hoorde en blijf daar daarom ook een btje aan hangen en natuurlijk omdat ik t erg lekkere muziek vind. Verder staat Gouryella op een tweede plek omdat ik dat heerlijk om op te chillen..


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.