TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het officiele 'veel plezier in afrika Miss P!' afscheidsthread
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by MaGiK54 on Sep-27-2002 20:48:

Weet je pas gevaarlijk is een parend stelletje vleermuizen storen tijdens de daad. Gisteren in de Duinen van Wassenaar een rondleiding door een Duitse bunker gehad, die nu een rustplaats is voor vleermuizen. De gids: "kijk hier hebben we een parend vleermuizen stelletje, volgens mij heeft het mannetje last van mijn zaklamp" en net toen ik voor die suffe beesten stond vloog het mannetje recht op me af.

Posted by TimeportE on Sep-27-2002 21:39:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
geef mij dan maar een slang of schorpioen hoor!

geef me alles behalve een schorpioen want ik vind die dingen echt enorm eng!!
ik ben btw blij dat alles goed gaat hoor proxi! ik zal aan je denken als ik aan het zweven ben op de muziek van paul van dyk, tiesto en sander kleinenberg in november!

Posted by Opti on Sep-27-2002 22:00:

Talking kreeg je toen dit te zien?

quote:
Originally posted by MaGiK54
Weet je pas gevaarlijk is een parend stelletje vleermuizen storen tijdens de daad. Gisteren in de Duinen van Wassenaar een rondleiding door een Duitse bunker gehad, die nu een rustplaats is voor vleermuizen. De gids: "kijk hier hebben we een parend vleermuizen stelletje, volgens mij heeft het mannetje last van mijn zaklamp" en net toen ik voor die suffe beesten stond vloog het mannetje recht op me af.

Posted by eieregooie on Sep-27-2002 22:20:

Whahahahaha!!! Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Posted by Cosmic on Sep-27-2002 23:05:

Re: kreeg je toen dit te zien?

quote:
Originally posted by Optimus

BEST POST EVER IN HOLLAMD_TA_SECTION!

Posted by MaGiK54 on Sep-28-2002 00:37:

Zie je nou een safaritocht door de Wassenaarse duinen is veeeeeeeel gevaarlijker als een boswandelinkie in Zuid-Afrika

Posted by Miss Proximus on Sep-28-2002 06:51:

inderdaad!! ik mag van geluk spreken hiero geloof ik! ze hebben hier dan wel enge insecten enzo...maar die hebben gelukkig niet van die enorme geslachtsdelen!!

Posted by basd on Sep-28-2002 07:43:

Grootste club van Kaapstad, bedoel je de Dockside? Is die dicht op zaterdag? Vreemd... Is wel een aardige tent trouwens. Ben er 'toevallig' vorig jaar geweest, heb me daar prima vermaakt.

Andere aanrader is de 96 Degrees.. Klein maar erg leuk sfeertje daar (vond ik). En de DJ daar kent 'For an angel' tenminste

Posted by Flipper01 on Nov-29-2002 09:47:

Het nieuwe ID&T magazine viel zojuist op de deurmat, ik sla hem open en meteen viel m'n oog op dit artikel:

Leuke partytip Miss P??

Posted by Teknikol on Nov-29-2002 13:06:

3e kolom: diamanTmijnen

Posted by arjoderoon on Nov-29-2002 13:21:

ach joh. heb ze ook een souvenirtje. aangezien een olifanten slachttand niet toegestaan is

Posted by eieregooie on Nov-30-2002 00:53:

Hehe... hip

Posted by Miss Proximus on Nov-30-2002 09:49:

Ik wist er al van voordat ik weg ging

Dit feestje is zeg maar zo'n 1000 km van mij vandaan Ennu...ik heb les

Pages (3): « 1 2 [3]