TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- תחזיקו לי אצבעות!
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by on Aug-23-2002 10:09:

quote:
Originally posted by Scorchio
השם שלו זה אלף
[Elef]

וגיל אחי מסתבר שהתחרות תישפט לפי הקהל
אז אני מקווה שאני יוכל להקפיץ אותם כמה שיותר.

ואין בעיה עם המצעד כי זה רק עד אחרי הצהריים אז בערב אתם פנויים



טוב אז בוא אני יגלה לך סוד קטנטן
שכנראה יעזור לך לנצח

תביא מלאאאאאאא חברים לשם
ושיצעקו, ישרקו וירקדו במהלך כל הסט שלך
ככה הם גם ישפיעו על האחרים
ואז כולם ייקרעו

זה הסוד להצלחת תקליטן...
לא מאמינים לי? תנסו בעצמכם


Posted by DjChook on Aug-23-2002 10:52:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts



טוב אז בוא אני יגלה לך סוד קטנטן
שכנראה יעזור לך לנצח

תביא מלאאאאאאא חברים לשם
ושיצעקו, ישרקו וירקדו במהלך כל הסט שלך
ככה הם גם ישפיעו על האחרים
ואז כולם ייקרעו

זה הסוד להצלחת תקליטן...
לא מאמינים לי? תנסו בעצמכם


חחח רעיון טוב
אולי גם תביא איזה מישהי שתזרוק חזיה על העמדה

חחחחחחחחחח


Posted by Scorchio on Aug-23-2002 10:55:

שמע זאת בעיקרון הסיבה שאני קורא לכל חברי הפורום לבוא למסיבה שייתנו לי קצת תמיכה אתה יודע


כמובן שאני יקרא גם לאיזה 20 חברים שיבואו וישפיעו


Posted by on Aug-23-2002 10:56:

הייתי בא אם הייתי יכול


Posted by Scorchio on Aug-23-2002 10:56:

אני ינסה להקליט את זה אם נוכל לקמבן שם מיקרופון ונשמע גם את הקולות של הקהל
ככה שתרגיש שכאילו היית שם


Posted by oDrori on Aug-23-2002 13:28:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts


משחק אותה סלבריטי אה, מיסטר ביג שוט

ובשביל מה בדיוק אתה נפגש איתו? תיאום הפקה של טראק משותף?

אתה בכלל יודע מה שמו הפרטי?



סלב ? אני? מה, חיממתי את פאפא?


מה הופעתי בתוכנית של ג'קי לוי או משהו?


בסך הכל התכוונתי שעם כל הכבוד לצח אני לא פספס את זה, אני כולה נפגש לקנות כמה תקליטים של אפטרגלואו... תאמו איתו וגם אתם תוכלו להיות סלב כמוני

וכל טראנסאדיקט שני יודע את שמו


Posted by YuVaL on Aug-24-2002 00:16:

גיל אחי
מה הוא כבר עשה
בסך הכל סיפר בדיחה ואתה כבר מתחמם עליו!?!?

אני לא מבין את זה אחי
הוא אמר בצחוק שהוא הולך לפגוש אותו ואתה מחמם????


Posted by NaOren on Aug-24-2002 00:38:

quote:
Originally posted by DjChook


חחח רעיון טוב
אולי גם תביא איזה מישהי שתזרוק חזיה על העמדה

חחחחחחחחחח



צח אם אתה מארגן את זה, וואלה שאני בא
ואני ירקיד שפם את כולם...!!!

:-)


Posted by Hell_Copter on Aug-24-2002 11:53:

quote:
Originally posted by DJ-Energy
גיל אחי
מה הוא כבר עשה
בסך הכל סיפר בדיחה ואתה כבר מתחמם עליו!?!?

אני לא מבין את זה אחי
הוא אמר בצחוק שהוא הולך לפגוש אותו ואתה מחמם????



אחי נראה לי הוא היה די רציני שהוא אמר שהוא הולך לפגוש אותו...

quote:
בסך הכל התכוונתי שעם כל הכבוד לצח אני לא פספס את זה, אני כולה נפגש לקנות כמה תקליטים של אפטרגלואו... תאמו איתו וגם אתם תוכלו להיות סלב כמוני


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.