TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Paul Oakenfold at Bloomingdale!!!!!
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by Apoptosis Is deze set uitgezonden/opgenomen/geript?? als dat zo is MOET k em echt hebben k was er ook by en k werd helemaal niet goed toen ik dat U2 nummer hoorde!! Sjezus wat een bereVETTE plaat is dat zeg!!! Iemand meer info hierover? |
ja hij draaide hem ook al in z'n set op creamfields
wel veel setjes van hem uit de laatste tijd btw
Paul_Oakenfold-Essential_Mix_(Live_At_Creamfields_UK)_25-08-2002
Paul_Oakenfold-Live_on_Dance_Department-SAT-08-17-2002
Paul_Oakenfold-Partynight_(538)_01-09-2002
Beachbop_Bloomingdale-Paul_Oakenfold_Live-Cable_09-01-2002
| Originally posted by Donna Nee QT ik zat net als jij balend thuis,maaaaaar gelukkig saampies met buuf, |

| Originally posted by Donna Btw,vorige week maandag zijn buuf en ik naar de regisseur van dat varaprogramma geweest,op ziekenbezoek,hij was uit een boom geflikkert tijdens opname en had flink wat gebroken,belt die dude me om te vragen of buuf en ik ff op ziekenbezoek kwamen. We hopen er nu onze eigen "tatum&jennifer" show uit te slepen,bijv "buurvrouwpraktijken" ofzo |

| Originally posted by Remy D Nou Tijs op mij hoef je niet jaloers te zijn. Oakie draaie echt heel vet maar ik ben dus bij het begin van zijn set alleen maar bezig geweest met mensen die langsliepen en dus duwde. Echt om scheitziek van te worden. Verder was ik ook erg moe omdat ik 's ochtends gewerkt had. Maarja het was ook zo DRUK dat ik me ook nog is zwaar zorgen zat te maken over de dikke file die ging komen en dat allemaal was dus genoeg om een uur eerder naar huis te gaan, hoe goed Oakie ook draaide. Maarja volgende x beter. |

in de file gestaan!!
Ik vond het zeker wel voor herhaling vatbaar. Was er al rond een uurtje of 4 smiddags, maar heb me uitstekend vermaakt. Nog ff rond gelopen langs alle tentjes. Uurtje Lucien Foort nog meegepakt. Bij Jose ook nog 4 minuten blijven staan (hij draaide toen 2 Months Off van Underworld
). En verder de hele middag bij Bloomingdale gestaan. Was wel jammer dat Michel de Hey samen draaide met Oakey, anders was ik daar ook nog wel ff wezen kijken, maarja Oakenfold zie je niet zo vaak, de Hey heb ik al 5x gezien ofzo deze zomer.
| Originally posted by pivot Paul_Oakenfold-Live_on_Dance_Department-SAT-08-17-2002 Paul_Oakenfold-Partynight_(538)_01-09-2002 |
Beachbop_Bloomingdale-DJ_Cross_Live-Cable_09-01-2002-***
Beachbop_Bloomingdale-Emjay_Live-Cable_09-01-2002-***
Beachbop_Bloomingdale-Paul_Oakenfold_Live-Cable_09-01-2002-***
Beachbop_Bloomingdale-Ricky_Rivaro_Live-Cable_09-01-2002-***
Kusje voor ondergetekende 
Foto's van dit geweldige feest staan nu online op onze website!
http://come.to/Nila