TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Paul Oakenfold at Bloomingdale!!!!!
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by Donna on Sep-02-2002 17:54:

quote:
Originally posted by Apoptosis

Is deze set uitgezonden/opgenomen/geript?? als dat zo is MOET k em echt hebben

k was er ook by en k werd helemaal niet goed toen ik dat U2 nummer hoorde!! Sjezus wat een bereVETTE plaat is dat zeg!!! Iemand meer info hierover?

Same here,ik NEED 2 hear die U2 track,eigenlijk idd gewoon heel de set want ben nu ook nieuwsschierig naar die 1e track

Posted by pivot on Sep-02-2002 19:01:

ja hij draaide hem ook al in z'n set op creamfields
wel veel setjes van hem uit de laatste tijd btw

Paul_Oakenfold-Essential_Mix_(Live_At_Creamfields_UK)_25-08-2002
Paul_Oakenfold-Live_on_Dance_Department-SAT-08-17-2002
Paul_Oakenfold-Partynight_(538)_01-09-2002
Beachbop_Bloomingdale-Paul_Oakenfold_Live-Cable_09-01-2002

Posted by tijs08 on Sep-02-2002 19:48:

quote:
Originally posted by Donna
Nee QT ik zat net als jij balend thuis,maaaaaar gelukkig saampies met buuf,

aaaaah das minder ja!! maar goed! twas vast gezellig want jullie weten wel hoe je een feestje moet bouwen

quote:
Originally posted by Donna
Btw,vorige week maandag zijn buuf en ik naar de regisseur van dat varaprogramma geweest,op ziekenbezoek,hij was uit een boom geflikkert tijdens opname en had flink wat gebroken,belt die dude me om te vragen of buuf en ik ff op ziekenbezoek kwamen.
We hopen er nu onze eigen "tatum&jennifer" show uit te slepen,bijv "buurvrouwpraktijken" ofzo

hahaha!! lagge zeg! en wat zei hij? Ik had wat anders voor jullie in gedachte: 'Ontbijt TV' jullie waren zo fief vorige keer en dat zelfs op Zondagochtend

quote:
Originally posted by Remy D
Nou Tijs op mij hoef je niet jaloers te zijn. Oakie draaie echt heel vet maar ik ben dus bij het begin van zijn set alleen maar bezig geweest met mensen die langsliepen en dus duwde. Echt om scheitziek van te worden. Verder was ik ook erg moe omdat ik 's ochtends gewerkt had. Maarja het was ook zo DRUK dat ik me ook nog is zwaar zorgen zat te maken over de dikke file die ging komen en dat allemaal was dus genoeg om een uur eerder naar huis te gaan, hoe goed Oakie ook draaide. Maarja volgende x beter.

aaaaah ook al minder man! Nou heb je gelijk je gelijk! Sfeer weegt dan toch zwaarder dan de muziek
Ik sprak vandaag ook al wat lui die waren gewwest en die hadden 5 uur in de file gestaan!!

Misschien een idee om van die boten in te zetten net als ze bij de Costa Brava hebben.. kan je je auto in Ijmuiden neegooien ofzo en dan met de boot voor Beachbop worden gedropt!

Posted by -TAIS- on Sep-03-2002 12:28:

Ik vond het zeker wel voor herhaling vatbaar. Was er al rond een uurtje of 4 smiddags, maar heb me uitstekend vermaakt. Nog ff rond gelopen langs alle tentjes. Uurtje Lucien Foort nog meegepakt. Bij Jose ook nog 4 minuten blijven staan (hij draaide toen 2 Months Off van Underworld ). En verder de hele middag bij Bloomingdale gestaan. Was wel jammer dat Michel de Hey samen draaide met Oakey, anders was ik daar ook nog wel ff wezen kijken, maarja Oakenfold zie je niet zo vaak, de Hey heb ik al 5x gezien ofzo deze zomer.

Posted by Freezel on Sep-03-2002 15:27:

quote:
Originally posted by pivot
Paul_Oakenfold-Live_on_Dance_Department-SAT-08-17-2002
Paul_Oakenfold-Partynight_(538)_01-09-2002

Dit zijn toch gewoon dezelfde? Wessel van Diepen herhaalde hem "op veler verzoek"

Posted by Chicane on Sep-03-2002 21:12:

Beachbop_Bloomingdale-DJ_Cross_Live-Cable_09-01-2002-***
Beachbop_Bloomingdale-Emjay_Live-Cable_09-01-2002-***
Beachbop_Bloomingdale-Paul_Oakenfold_Live-Cable_09-01-2002-***
Beachbop_Bloomingdale-Ricky_Rivaro_Live-Cable_09-01-2002-***

Kusje voor ondergetekende

Posted by Bouma-Bros on Sep-07-2002 11:46:

Foto's van dit geweldige feest staan nu online op onze website!

http://come.to/Nila

Pages (3): « 1 2 [3]