TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אתר שווה
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN הצצצצצצצצצצצצצצצצילו עשו את זה עכשיו יותר מידי משוכלל!!@!! כוס אומו תקע לי את המחשב arghhh היית חייב לסגור את כל החלונות סעמק |
.
| quote: |
| Originally posted by guetag טוב די אתה לא מוצץ טוב בוא תריח לי תתחת |
| quote: |
| Originally posted by guetag כבר מאז קיבלת בתחת? |
.
:התחת של אורן:

את זה אמא שלך ליקקה אתמול !!!
.
אווווווי איזה זכרונות מתוקים תאמין לי....
.
| quote: |
| Originally posted by guetag אה גם אתה ליקקת לו את הפרצוף? |
| quote: |
| Originally posted by guetag אה גם אתה ליקקת לו את הפרצוף? |
http://welcome.to/yarkon !!!
תגיבו כבר זונות
.
גואטאג בגלל שאתה ילד נכה אני יסביר לך
התמונה זה של התחת שלי
וזה מה שאמא שלך אתמול ליקקה....
איזה שובבה היא תאמין לי....
חחח
איזה טרד קורע..
קיצר
היום מישהו נתן לי את הלינק שלך
וזה הציף טיפה אז פתחתי את הטסקמנג'ר וסגרתי הכל בשניה
למרות שאני שונא שאנשים עושים את זה..
u r an idiot la la la la la



,
| quote: |
| Originally posted by guetag העיקר שנהנת |
לילה טוב לכל מי שהולך
ראסמי כמו שאני ואורן אוהבים להגיד
שוווווק בפורום
| quote: |
| Originally posted by DjChook לילה טוב לכל מי שהולך ראסמי כמו שאני ואורן אוהבים להגיד שוווווק בפורום |
אינעל ראבקום על כולכם...
מה אתם רוצים לעשות לי את החיים קשים?!!?!?!?!??!?!?!?!?!
חן, ידעתי שזה לא רעיון טוב להשאיר את הט'רד הזה פתוח.....
ואורן... אני הוספתי את השורה הזאת כי בן דוד שלך התעצבן עליך ואמר שזה דפק לו הורדה אז כדאי שאני יזהיר את כולם לפני שהם פותחים
קיצר אני בשוונג של סגירות אז גם לזה יש סוף!!!!!
Case Is Closed!!!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.