TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- GRYMT drag på långholmen
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by SteveTranz4ever on Sep-15-2002 11:17:

Tyvär så kunde inte jag komma... var på födelsedags fest hos en polare. Synd att det förmodligen var sista helgen dom körde då. Men jag fick min dos av trance igår för vi råkade hamna till sisst på Dailys... inte favvo haket men det funkar när man e full å gla... Nu ska jag bakfylle äta..

Posted by SteveTranz4ever on Sep-15-2002 11:22:

Föresten mind... blev de någe poi då ?

Posted by Vizay on Sep-15-2002 12:27:

de va för jävla kallt ute...åsså banglade mina polare i sista sekunden också *shifty eyes*

Posted by mindshooter on Sep-15-2002 18:45:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Föresten mind... blev de någe poi då ?

'Ja för fan...robstar du måste ha sätt mina Blå,röda, vita glowstix på snören? Va iof inte bara jag som körde med dom men elden måste du sett? Det var nog bara jag som körde.....2 ggr.....

Vizay: Du missade nåt...

Posted by AnD on Sep-15-2002 18:55:

var förbi en sväng... Tror inte jag såg dig mind... Vågade inte gå runt o fråga alla heller var ganska ruggigt väder som jag inte riktigt var klädd för

Posted by robstar on Sep-15-2002 20:19:

quote:
Originally posted by mindshooter

'Ja för fan...robstar du måste ha sätt mina Blå,röda, vita glowstix på snören? Va iof inte bara jag som körde med dom men elden måste du sett? Det var nog bara jag som körde.....2 ggr.....

Ja dom såg ja (ja blev glad när ja såg dom , synd att de inte va fler som hade de , för de var så jävla mörkt dära :/
så de Va du? där ser man

de ända ja såg av elden va Killen med Rastaflätor...han stog å sprutade eld för sej själv när ja såg de...

Jo å sen när ja skulle gå å handla öl så såg ja nån annan kille, de såg ut som han sket eld .....hahaha såg as grymt ut

Posted by mindshooter on Sep-16-2002 05:40:

quote:
Originally posted by robstar
Jo å sen när ja skulle gå å handla öl så såg ja nån annan kille, de såg ut som han sket eld .....hahaha såg as grymt ut

hehe ja han som "sket" eld där stod jag och snackade med när han gjorde det...jag snurrade eld där precis efter...då måste du varit borta

AnD Det var därför jag postade mitt mobbenummer Så att man kan ringa för att slippa gå runt och fråga

Posted by mega_pudas on Sep-16-2002 10:02:

quote:
Var på Långholmen i lördags oxå... Lika underbart denna gång om inte bättre. Vi 5 tiden började det ösregna med den stoppade inte festen Dom drog upp plast över DJn och sedan tog folk av sig i bar överkropp och dansade i spöreng. Helt underbar känsla.
Sen blev det bra väder vid 8:tiden och då var det ruggigt drag. Skitskön Goa\Psy lirade dom. Denna gång var det 5 st kvinnliga DJs.
Men som sagt. Nästa vecka!! Kom för fan. Kommer bli så kul. Om ni vill skippa softandet på dan så kom runt 20.00 och stanna till 22.00 Då är det riktigt drag och så ska jag och en massa andra elda skitmycket. Kommer blir en upplevelse! Ville bara påminna
Kul om det kommer lite folk tidigare på dan oxå så man kan sitta och snacka lite Ta med er polare och filt.
Gratis är det juh oxå.

ja var där nu i lördas..skitsoft..ända jobbiga är allt jävla damm man drar in i lungorna.. vet du sidan till festen? hört att dom lägger upp bilder och sånt där..min polare benjamin snacka om att han var me på nått filmklipp..jaja tja

Posted by robstar on Sep-16-2002 13:33:

quote:
Originally posted by mega_pudas

ja var där nu i lördas..skitsoft..ända jobbiga är allt jävla damm man drar in i lungorna..

Håller med!
provade du å snyta dej sen?

Kålsvart snor

Posted by mindshooter on Sep-16-2002 17:13:

quote:

Håller med!
provade du å snyta dej sen?

Kålsvart snor

Hehe klassiker

Pudas: Är det Benjamin som i Benji Min gammla kollopolare? Som råkade ut för misshandel förra veckan? Bilder från lördagen har jag inte sett än... Men från tidigare lördagar finns det gott om bilder

http://hem.passagen.se/totoro/020907/800x600/ikku.html
http://www.klot.net/ut020824.html
http://www.mandarin.nu/event_pics.asp?ev_id=365

Posted by dj_hysterix on Sep-16-2002 18:57:

Jag tänkte gå men när jag såg upp mot himlen så verkade det inte vara så najs. Så jag gick hem till en tjej o vi gjorde lite roliga grejer hemma hos henne . Fyfan aså....jag undrar hur det skulle varit om jag gått....jag känner mig mobbad när jag ser bilderna eftersom alla verkar vara vid 20-årsåldern. Skulle vara den enda "fjortisen" där . Verkar vara jävligt kul o vara där.

Posted by robstar on Sep-16-2002 19:07:

quote:
Originally posted by dj_hysterix
. Fyfan aså....jag undrar hur det skulle varit om jag gått....jag känner mig mobbad när jag ser bilderna eftersom alla verkar vara vid 20-årsåldern. Skulle vara den enda "fjortisen" där . Verkar vara jävligt kul o vara där.

Nej asså ingen där skulle äns bry sej hur gammal du va.
Kolla in den här snubben...

Save as target!
http://hem.passagen.se/park3r/FarfarRejv.jpg

Sen va vi under bron så de spelade ingen roll om de skulle börja regna lr inte

Posted by SteveTranz4ever on Sep-17-2002 08:48:

quote:

Save as target!

He he... den där bilden kanske va på mig... den hette ju farfarrejv skoja.... men det är folk i alla åldrar där, såg till och med en morsa som var där med sin son/dotter typ...

Nu var som sagt inte jag där denna gång... men men det kommer fler chanser till annat...

Cool bild här på mindshooter som jag hitta bland länkarna, klicka bara på länken
http://hem.passagen.se/totoro/02090.../S_DSCF0049.JPG

Ha de alla / Steve

edit: Det verkarsom det inte går att länka till passagens bilder på det här viset, kopiera isf länken till ett nytt fönster

Posted by mega_pudas on Sep-17-2002 10:29:

quote:

Hehe klassiker

Pudas: Är det Benjamin som i Benji Min gammla kollopolare? Som råkade ut för misshandel förra veckan?

jepp det är det..har du sett hur han ser ut? han opererade näsbenet igår..men jag, jocke (korean från ditt kollo) och benji hänkar till festen på lördag..kanske ses då...hur länge kommer det här hålla på föresten?

Posted by mindshooter on Sep-17-2002 13:18:

quote:
Originally posted by mega_pudas

jepp det är det..har du sett hur han ser ut? han opererade näsbenet igår..men jag, jocke (korean från ditt kollo) och benji hänkar till festen på lördag..kanske ses då...hur länge kommer det här hålla på föresten?

Ah fan JOCKE Kul att du e här...

Såg nån bild på honom förut...fyfan vilket jävla land vi lever i... Kan tänka mig hur det känns

Hoppas verkligen att ni kommer om det blir någe nu på lördag.

Här e min favoritbild (på mig) som nån tagit och lagt upp:

http://hem.passagen.se/totoro/02090.../S_DSCF0046.JPG

Posted by x-dream on Sep-17-2002 13:41:

Har lilla Pudas hittat hit nu.....Trevligt.....

Posted by dj_hysterix on Sep-17-2002 15:13:

Talking

quote:

Save as target!

HAHA FYFan va kul...jag kommer bli sådär till slut.. ... en 50-åring som lyssnar på trance och som klär sig me konstiga färger...hehe kul

Posted by AC. on Sep-17-2002 15:24:

quote:
Originally posted by dj_hysterix
Så jag gick hem till en tjej o vi gjorde lite roliga grejer hemma hos henne .

Skulle vara den enda "fjortisen" där . Verkar vara jävligt kul o vara där.

Ääää BS, Gör som jag! Släpa dit henne istället. Kan också säga att vi såg ett par fjortisar där faktiskt, fast som sagt medpartern är ju 20+

Posted by mindshooter on Sep-17-2002 20:59:

quote:
Originally posted by AC.

Ääää BS, Gör som jag! Släpa dit henne istället. Kan också säga att vi såg ett par fjortisar där faktiskt, fast som sagt medpartern är ju 20+

Hehe ja det har dragit sig dit ett par sådana nu... sitter och häckar och dricker sprit. yeah yeah så länge dom inte ställer till med trubbel.... men det är bara för att så många vet om festen nu...

Juste... AC. Vilken trevlig\Gullig tjej du hade
Ni såg ut att ha det bra ihop. Sånt blir jag glad av.

Har sett farfar flera gånger. Jävligt skön människa. Hjälpte honom att hitta sina nycklar i mörkret med mina glowstix i lördags

Posted by reveal on Sep-17-2002 21:14:

vem är den där farfar egentligen? en grabb som gillar trance och kommer på festen i fråda, bara att han "är lite äldre än de flesta som gillar trance är" ?

Posted by robstar on Sep-17-2002 21:27:

Farfar e Grym!!!

Mind, vet du om de blir nu på lördag oxo?
Tyckte Dj'n sa att blir på : "Samma tid och samma kanal"

ere helt säkert?

Posted by SteveTranz4ever on Sep-17-2002 21:50:

Har fortfarande inte sett den där farfar Såg just att jag hamnat med på en bild... när jag filmar mind så står jag i bakgrunden i blått http://hem.passagen.se/totoro/02090.../S_DSCF0045.JPG

Posted by AC. on Sep-17-2002 22:22:

quote:

Hehe ja det har dragit sig dit ett par sådana nu... sitter och häckar och dricker sprit. yeah yeah så länge dom inte ställer till med trubbel.... men det är bara för att så många vet om festen nu...

Juste... AC. Vilken trevlig\Gullig tjej du hade
Ni såg ut att ha det bra ihop. Sånt blir jag glad av.

Har sett farfar flera gånger. Jävligt skön människa. Hjälpte honom att hitta sina nycklar i mörkret med mina glowstix i lördags

de var iaf så få att jag inte störde mig på dem, de ända jag fann mig irreterad på var detta folk som hade medfört sig sina hundar av den lite mera tveksamma sorten som får mina fördommar att stiga. Så det var det han leta efter undra fan vad han gick runt och leta efter....

Posted by robstar on Sep-17-2002 22:25:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har fortfarande inte sett den där farfar Såg just att jag hamnat med på en bild... när jag filmar mind så står jag i bakgrunden i blått http://hem.passagen.se/totoro/02090.../S_DSCF0045.JPG

Satans Paparazzi! lol!!!

Posted by mindshooter on Sep-18-2002 06:37:

Jag har sett dig på typ 2-3 bilder steve Men du har varit så svår att se så jag har inte nämnt det

AC. Det jag blir irriterad på är att man varken sätter hörselskydd på hundarna eller dom små barnen. Endast i undantagsfall har jag sett detta. Tycker det är ganska oansvarigt. Själv representar jag en av dom enda på festen med öronproppar

Robstar: Dom har sagt att dom ska köra till slutet av september om vädret tillåter. Lite regn spelar juh ingen roll dock eftersom dom kan vara under bron... Men om det stormar och blåser vill juh ingen dansa... *hata september*

Är det fest så är iaf jag där

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »