TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בגרויות
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by HyPeRSoNiC on Sep-04-2002 18:26:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


צרפתית?!?!?!1


חלששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב הייפר (חחח בדיחות פרטיות מהכפר ,יעני איך שאומרים)



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תודה.......
אני חושב......


Posted by m0sh on Sep-04-2002 18:28:

לא........

טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב הייפר....


יעני אתה אומר משהו טיפשי....

כמו קיציס אבל אחרת
קיציס זה מתחזק וכן זה נחלש אבל קצת אחרת

חחח איך אני מנתח את הדיבור חהחהחהחה


Posted by HyPeRSoNiC on Sep-04-2002 18:34:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
לא........

טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב הייפר....


יעני אתה אומר משהו טיפשי....

כמו קיציס אבל אחרת
קיציס זה מתחזק וכן זה נחלש אבל קצת אחרת

חחח איך אני מנתח את הדיבור חהחהחהחה



אהההההההההה
נפל האסימון
תודה על הניתוח המעמיק........ חחחחחחחחחחחח


Posted by DjChook on Sep-04-2002 19:38:

מוש הכפר הזה עושה לך רק רע אני חושב



סתם סתם


Posted by NaOren on Sep-04-2002 19:57:

מוש מה עובר עליך???

:-)))))))


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.