TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Katja Schuurman in de Pleebooj
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
ff overtreffende trap:

OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
wat lekker vrouwke....
ik krijg bijna een spontane ejaculatie
tjek www.mokkels.nl ook voor de foto's
edit
oh...de foto's staan der al.. oeps
Sander
voor groter formaat: http://www.studioduma.nl/martijn/katja.html
of http://www.krano.com/0%20Playboy/
Uhh een streepje dus 
Erg leuke plaatjes alleen jammer dat ze zo weinig laat zien, had ik stieken toch wel gehoopt eigenlijk 

foto's zijn sowieso slecht rukmateriaal.
(en al helemaal foto's waar geen genitali�n op te zien zijn)
kan wel betere dingen bedenken 
| quote: |
| Originally posted by Donna Grinz rizzie,hij heeft geen respect omdat ie er nog nooit 1 irl heeft gezien,k betwijfel ten zeerste offie er uberhaupt ooit vaker dichtbij is geweest behalve dan de keer dat zn mama m baarde Ennuh Wavje heeft gelijk,elke knul die hier loopt te zeiken dat ze een domme slet is loopt zich het hardst op de foto's af te rukken naar mijn id *SIGH* |
)dan bij de meeste dames...
Vindt het meer een advertentie voor kinky spullen dan een mooie reportage uit de Playboy. Ach jah ze verdient toch weer wat extra eurotjes.
| ooit vaker dichtbij is geweest behalve dan de keer dat zn mama m baarde |
ehhm, ik wil niet bijdehant zijn hoor...maarree, kun je dichterbij een vagina komen als dan toen je geboren werd...?
ja als je je kop der in steekt..en dat past
vraag maar aan donna 
Katje ziet er opzich wel heel mooi uit enzo, maar ik vind de foto's wel beetje magertjes.. had meer ingezeten, en dan bedoel ik niet van die benen wijdt foto's, maar gewoon, wat meer met de omgeving doen, wat leukere kleding en ondergoed enzo.... maar ach... ze heeft best wel een heel mooi lichaam!
| Originally posted by New Wave ja als je je kop der in steekt..en dat past |
Whaha dat filmpje is zo goed, maar had hem al eens gezien onder een andere naam op kicken geloof ik. Daar zie je die gast nog aan het eind ook met allemaal vocht aan ze knar. Echt mooi 

Die gast hep pas echt 'n lekkere warme muts op !!!!

hahaha, ik kende em ook al, maar hij blijft goed 
| Originally posted by DjSuez ehhm, ik wil niet bijdehant zijn hoor...maarree, kun je dichterbij een vagina komen als dan toen je geboren werd...? |

| Originally posted by Donna Ofcuz maar dan op een andere manier,je moet tulijk wel t verschil weten tussen sex en geboren worden voordat je dat weet ![]() Aangezien jij t niet weet zul je nooit sex gehad hebben???? k bedoel,als je geboren wordt ga je erdoorheen,als je sex hebt ga je deroverheen |
| Originally posted by New Wave Ik prefereer toch liever een penetratie door (in) de vagina dan over de vagina. |
vagina vagina penetrere penetrere ...
Jongens !!! Er is meer dan alleen 'n vagina !!!

Is ook lekker:
Je dauwt je lul tusse de tiete (mits aanwezig) van je wijf en begint haar daar te beuke ... lekker man !!!

Helemaal topppie als ze dan ook nog net met haar tong je eikel ken rake

Ik zou zegge, probeer 't es

| Originally posted by Access vagina vagina penetrere penetrere ... Jongens !!! Er is meer dan alleen 'n vagina !!! ![]() Is ook lekker: Je dauwt je lul tusse de tiete (mits aanwezig) van je wijf en begint haar daar te beuke ... lekker man !!! ![]() Helemaal topppie als ze dan ook nog net met haar tong je eikel ken rake ![]() Ik zou zegge, probeer 't es ![]() |

| Originally posted by !_PeTrUs_! Hoe neuk je een wijfie van 13 tussen de tieten?? Sla d'r borstkas in! hahahhaha ![]() |
| Originally posted by eieregooie OVER de vagina is geen penetratie... |

| Originally posted by New Wave JOH!?..vertel ons meer dingen waarvan we kennen leren..... |