TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- armin , gaattie nou 12 uur draaien ofniet?
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by Dr. Kuipers on Sep-26-2002 10:48:

Oh K*T het is nog waar ook........

12 uur Armin voor 13 euro of X-Qlusive (@ HMH!) voor 35 euro.

Gaat er nog maar eens een weekend over nadenken...

Posted by kolkiewolkie on Sep-26-2002 10:52:

voor iemand die zo krap in de cash zit als jij lijkt mij de keuze makkelijk

hardstylen kan altijd nog, 12 uur armin niet

Posted by Dr. Kuipers on Sep-26-2002 11:12:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
voor iemand die zo krap in de cash zit als jij lijkt mij de keuze makkelijk

hardstylen kan altijd nog, 12 uur armin niet

Das helemaal waar
Als het een Qlimax of Qlubtempo was geweest dan had ik dat laten schieten, maar dit is wel bruut stampen op zn Italiaans en staat ook wel leuk op je party CV als je bij XQ Italy, XQ Germany en XQ Holland bent geweest

Posted by Ding Chavez on Sep-26-2002 12:05:

Is het btw alleen kaartverkoop aan de deur??? Is wel vaker zo bij de eau, maar hiervoor zou ik toch graag willen dat ze een uitzondering maken. Of je moet er een dagje Den Haag van maken en heeeel vroeg voor de deaur gaan staan

GreetZ, DC

Posted by MaGiK54 on Sep-26-2002 19:36:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Is het btw alleen kaartverkoop aan de deur??? Is wel vaker zo bij de eau, maar hiervoor zou ik toch graag willen dat ze een uitzondering maken. Of je moet er een dagje Den Haag van maken en heeeel vroeg voor de deaur gaan staan

GreetZ, DC

Denk dat het wel mee valt met de drukte. Armin's solo van 9 uur was het ook niet super druk, lekker gevuld maar geen gekke huis. Dus ik denk dat je redelijk makkelijk binnen komt zonder Tiesto of Carl Cox wachtrijen. Fucking hell met Cox een 20 minuten in de vrieskou gestaan en ik nog met me passie zwaaien, maar die gold die avond niet.

Posted by Flipper01 on Sep-26-2002 19:51:

Ti�sto Solo in de <> was ook echt TE druk, niet leuk meer

Posted by MaGiK54 on Sep-26-2002 20:17:

quote:
Originally posted by Flipper01
Ti�sto Solo in de <> was ook echt TE druk, niet leuk meer

Laatste keer was het een gekkehuis, vriendin van me bijna nog flauw gevallen. Ze hadden echt teveel kaarten verkocht toen.

Posted by Access on Sep-29-2002 09:02:

Ik wil nie graag 'n potje negatief gaan zitte doen ... maar dit vond ik op Armin's website ...

quote:
To my dutch fans: NOTHING has been confirmed yet, but I'll definitely play various places in Holland in the next few months.

Klinkt 'n beetje vaag ...
Nou hoop ik dat die gaste bij de Eau 't goed hebbe, en dat ik 't weer es gruwelijk fout hep ... maar we zulle zien

Posted by Miss Proximus on Sep-29-2002 09:14:

Hey piepster :d Jij ook weer s hier

Alles goed met je? En Nila? en Sander en Sido? Waar hangen jullie tegenwoordig uit (online dan)!

Moie

Pages (3): « 1 2 [3]