TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- armin , gaattie nou 12 uur draaien ofniet?
Pages (3): « 1 2 [3]
Oh K*T het is nog waar ook........
12 uur Armin voor 13 euro of X-Qlusive (@ HMH!) voor 35 euro.
Gaat er nog maar eens een weekend over nadenken...
voor iemand die zo krap in de cash zit als jij lijkt mij de keuze makkelijk
hardstylen kan altijd nog, 12 uur armin niet 
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie voor iemand die zo krap in de cash zit als jij lijkt mij de keuze makkelijk hardstylen kan altijd nog, 12 uur armin niet |
en staat ook wel leuk op je party CV als je bij XQ Italy, XQ Germany en XQ Holland bent geweest
Is het btw alleen kaartverkoop aan de deur??? Is wel vaker zo bij de eau, maar hiervoor zou ik toch graag willen dat ze een uitzondering maken. Of je moet er een dagje Den Haag van maken en heeeel vroeg voor de deaur gaan staan 
GreetZ, DC
| Originally posted by Ding Chavez Is het btw alleen kaartverkoop aan de deur??? Is wel vaker zo bij de eau, maar hiervoor zou ik toch graag willen dat ze een uitzondering maken. Of je moet er een dagje Den Haag van maken en heeeel vroeg voor de deaur gaan staan ![]() GreetZ, DC |
Ti�sto Solo in de <
| Originally posted by Flipper01 Ti�sto Solo in de < |
Ik wil nie graag 'n potje negatief gaan zitte doen ... maar dit vond ik op Armin's website ...
| To my dutch fans: NOTHING has been confirmed yet, but I'll definitely play various places in Holland in the next few months. |

Hey piepster :d Jij ook weer s hier 
Alles goed met je? En Nila? en Sander en Sido? Waar hangen jullie tegenwoordig uit (online dan)!
Moie