TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NEXUS Utrecht - Oct 5th 2002
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »
dus wie komen er?
Antiphus
Eye-Riz
duh
magrec
SnuggLe
Ltheseus
New Wave
Optimus
Alferox
Jappio
Dj Lex
Partyhardy!
kolkiewolkie
ahp2002
aphex
misschien:
eieregooie
Mack
THC
Dr Kuipers
jezus, best veel mensen al
Gezellig toch
Kweetut alleen nog steeds nie... de "roostermaker" is op vakantie... 
Ik kom ook, misschien met broer of met anderen, weetnognie desnoods kom ik wel alleen....
Ik kom ook (bijna zeker)..
JAAAAAAA!! wat leuk dat dr zo veel komen!
ben heel benieuwd hoehet dit keer wordt!

klinkt al �rg gezellig in ieder geval! 
eieregooie, beter ga je ook!! kunnen we samen reizen vanaf delft 
oh en Donna, jij zou toch ook komen zei je????
| quote: |
| Originally posted by AlFerox eieregooie, beter ga je ook!! kunnen we samen reizen vanaf delft ![]() |
wat leuk dat er nu meer mensen komen 
Dit wordt weer lekker sjillen :-)
| Originally posted by eieregooie Gezellig toch Kweetut alleen nog steeds nie... de "roostermaker" is op vakantie... |
| Originally posted by Access Als 't goed is gaat Ben 'n poging doen om 't oktober-rooster te make ... als je slim bent stap je nu meteen naar hem toe |

Over voorverkoop: daar doen we niet aan. Je kunt WEL reserveren, als extra service , vooral voor mensen die van buiten Utrecht komen natuurlijk wel handig.
Stuur een mailtje naar [email protected]. Je volledige naam graag, met het aantal kaarten dat je wenst te reserveren.NB: reserveringen moeten VOOR 00.00u opgehaald zijn (aan de deur), daarna komen ze namelijk te vervallen.
Zijn er hier trouwens nog mensen die eventueel een dienstje van 1,5 uur zouden willen draaien als vrijwilliger? Zoja, bel dan even op 06-24993324. We zoeken nl. nog mensen voor de laatste paar uurtjes.
Ben bleek niet van plan te zijn een poging te wagen tot het maken van een rooster voor oktober... maar hij zou wel z'n best doen om te zorgen dat ik die avond vrij ben...
Maar ik beloof nog niks, want je weet het nooit...
| Originally posted by Eye-Riz Zijn er hier trouwens nog mensen die eventueel een dienstje van 1,5 uur zouden willen draaien als vrijwilliger? Zoja, bel dan even op 06-24993324. We zoeken nl. nog mensen voor de laatste paar uurtjes. |
voornamelijk garderobe en glazenhalen (laatste is erg relaxed omdat je al springend de zaal rond kunt dansen, en het eerste is leuk omdat je lekker aan de klets vaak raakt met vreemde mensen)
tenzij je sociale hygiene hebt, dan kunnen we ook barmensen gebruiken 
ik wil wel het laatste uurtje glazen halen ghehehe, als ik dat met een andere TA samen mag doen
te gek Opti

Mag ik je telefoonnummer aan Cathelijne geven? Neemt zij contact met je op! (zij maakt het rooster)
nu iemand vinden van de TA's die ook mee wilt doen

hoorde ik daar TIm niet roepen dat ie heel graag wilde helpen?

nee dat hoor je net verkeerd, dat was ik.
Tim ook hoor
| Originally posted by Eye-Riz hoorde ik daar TIm niet roepen dat ie heel graag wilde helpen? |
moet ik alleen nog wel het nr van Bas hebben
pm maar!
openbaar mag ook toch?
en we gaan wel met zijn 3en tegelijk he!
| Originally posted by Optimus openbaar mag ook toch? ![]() en we gaan wel met zijn 3en tegelijk he! |
| Originally posted by magrec sl3tjes, |