TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- The Big Capital Party - Nov 9th 2002
Pages (25): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »
Count me in
Heb net kaarten gekocht voor mijzelf en 2 vrienden
dus ik zal er zijn
See you there at the best party of the year
JENSER
Heb me kaartje, heb me kaartje

theesaus ho3r, wij moeten ook snel kaartje halen
| quote: |
| Originally posted by Optimus theesaus ho3r, wij moeten ook snel kaartje halen |

| Originally posted by Flipper01 Mijn kaartje is hopelijk ook snel binnen |

Zo heb me kaartje ook binnen. Was weer een heel gedoe. eerst naar een zaakje geweest daar was dat ding op hol geslagen andere zaak gegaan en daar wist dat vrouwtje de code niet ofso, dus weer 10 minuten staan wachten, maar dat is het zkr waard 

Mijn kaartje is ook binnen!!! 

Met vriendelijke groet.
Ik heb hem ook!!!

Met vriendelijke groet,
...2 freerecordshop's in enschede, bij de eerste keken ze me aan alsof ik iets heel raars vroeg
, de andere shop hadden ze het printpapier op en hij wist niet hoe het ding werkte

lol
Ik had de lokale FRS van te voren even gebeld voor de zekerheid 
| ik: hallo, verkopen jullie ook kaarten voor capital? FRS gozer:Euuuuh dat weet ik niet hoor...kun je me over 15 min. even terugbellen, want ik moet eerst aan mijn baas vragen hoe de ticketbox machine werkt |
Ze kunnen die zaak beter 'FFS' noemen ipv frs.
AAAARRG ik net naar de free record shop, het apperaat was kapot!!!
nu ga ik maandag dan maar een kaart halen in eindhoven (daar woon ik tegenwoordig!
)
btw ik kreeg ook zon gezicht van, waar heb je het over!! ??
Gewoon bij de Sigarenboer op de hoek halen!!!
Je wet wel...waar je ook voetbalkaarten & staatsloten kan kopen!
| Originally posted by !_PeTrUs_! Gewoon bij de Sigarenboer op de hoek halen!!! Je wet wel...waar je ook voetbalkaarten & staatsloten kan kopen! |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Gewoon bij de Sigarenboer op de hoek halen!!! Je wet wel...waar je ook voetbalkaarten & staatsloten kan kopen! |
Doe gozer bij de Free Record waar ik die kaarten heb gehaald begreep het in ��n keer en ik was binnen drie minuten buiten met 4 kaarten 
| Originally posted by MaGiK54 Doe gozer bij de Free Record waar ik die kaarten heb gehaald begreep het in ��n keer en ik was binnen drie minuten buiten met 4 kaarten |
| Originally posted by Optimus welke FRS was da? |
ik zit te twijfelen tussen dit en i love techno 
| Originally posted by TranceFool ik zit te twijfelen tussen dit en i love techno |
hebben ze daar een Free Record dan?
| Originally posted by Optimus hebben ze daar een Free Record dan? |
| Originally posted by Flipper01 Je heet toch TRANCEfool en niet TECHNOfool?? ILT komt volgend jaar wel weer, bij dit is dat nog maar de vraag |
, maar ik luister ook regelmatig techno. Ik heb eigenlijk al beloofd dattik naar ilt zou gaan maar dit ziet er wel erg smullend uit
en tis dichtbij.
zou ik trouwes met iemand van hier meekunnen?
kuipers zit namelijk wat krap bij kas door al die beukpartys van um
, en dat terwijl ie me nog steeds 60 pleuro schuldig is
ik wil wel, kan best wezen dat het niet eens nodig is omdat iemand anders wel meewil, maar ik kan me zo niet iemand bedenken uit mn huidige kennissenkring
.
| Originally posted by kolkiewolkie zou ik trouwes met iemand van hier meekunnen? kuipers zit namelijk wat krap bij kas door al die beukpartys van um , en dat terwijl ie me nog steeds 60 pleuro schuldig is ik wil wel, kan best wezen dat het niet eens nodig is omdat iemand anders wel meewil, maar ik kan me zo niet iemand bedenken uit mn huidige kennissenkring . |