TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- משפטי פתיחה עם בחורות
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by Tarantula שש- בש חסרות שכל לא יודעות לשחק... |
| quote: |
| Originally posted by NaOren חחחחחחחחחחחח ראסמי.... אז כייף לנצח אותן ואז הן "מענישות אותך" |
חחחחחחחחחחחחחחח!
הרגתם אותי עם השטויות שלכם... אבל בתכל'ס
תלויי למה אתה רוצה חברה
אם לסטוץ או סתם לדפוק איתה פוזות אז מתאים טיפשה
אם לקשר רציני וכל זה אין מצב
| quote: |
| Originally posted by Tarantula חחחחחחחחחח נוו.. אז רואה אז אין מה לעשות איתן |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik חחחחחחחחחחחחחחח! הרגתם אותי עם השטויות שלכם... אבל בתכל'ס תלויי למה אתה רוצה חברה אם לסטוץ או סתם לדפוק איתה פוזות אז מתאים טיפשה אם לקשר רציני וכל זה אין מצב |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik חחחחחחחחחח, קרעת אותי מורן... אני חייב לנסות את שניהם! ![]() אבל יש פה אפשרות שהן יקחו אותך ברצינות, יענו שאתה מתחיל איתה ברצינות עם מים או שחבר שלך באמת אמר לך משהו בסגנון, ואז אתה יוצא קמצן בטריק עם המים ודביל בטריק של הדיסקוטק. |

| quote: |
| Originally posted by luckystrike אחי מי שמספיק טיפשה כדי לקחת אותך ברצינות אז היא באמת נעל ולא שווה לפתוח איתה בשיחה - למרות שלפתוח משהוא אחר אולי אפשר איתה ![]() ורועי - זאת לא זאתי מרמת אביב ג' - עם ההיא זה נגמר לפני חודשיים כבר ... מאז הייתה אחת ל-3 ימים (שברתי שיא !) מכוכב יאיר ואז הכרתי את דנה שבוע אחרי ... אני קופץ אלייה עוד מעט לגמור את זה יפה ומה זה אין לי כוח |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike אחי מי שמספיק טיפשה כדי לקחת אותך ברצינות אז היא באמת נעל ולא שווה לפתוח איתה בשיחה - למרות שלפתוח משהוא אחר אולי אפשר איתה ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Shibby אם אין לך כוח אליה... אז בשביל מה אתה מחפש עוד כאלה תחפש אחת רצינית וזהו... |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike יש בזה משהוא - אבל עדיין אם הם שיכורות הם לא חושבות יותר מדי |
כן...
:-)))
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.