TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- משפטי פתיחה עם בחורות
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by NaOren on Sep-17-2002 21:23:

quote:
Originally posted by Tarantula


שש- בש חסרות שכל לא יודעות לשחק...
חחחחחחחחחחחח ראסמי....
אז כייף לנצח אותן ואז הן "מענישות אותך"




Posted by Tarantula on Sep-17-2002 21:26:

quote:
Originally posted by NaOren
חחחחחחחחחחחח ראסמי....
אז כייף לנצח אותן ואז הן "מענישות אותך"





חחחחחחחחחח

נוו.. אז רואה אז אין מה לעשות איתן


Posted by eXeTik on Sep-18-2002 00:08:

חחחחחחחחחחחחחחח!
הרגתם אותי עם השטויות שלכם... אבל בתכל'ס
תלויי למה אתה רוצה חברה
אם לסטוץ או סתם לדפוק איתה פוזות אז מתאים טיפשה
אם לקשר רציני וכל זה אין מצב


Posted by NaOren on Sep-18-2002 04:19:

quote:
Originally posted by Tarantula


חחחחחחחחחח

נוו.. אז רואה אז אין מה לעשות איתן



מאיפה את יודעת מה העונש? שאת אומרת שאין מה לעשות איתן?


Posted by nimrod levi on Sep-18-2002 10:15:

quote:
Originally posted by eXeTik
חחחחחחחחחחחחחחח!
הרגתם אותי עם השטויות שלכם... אבל בתכל'ס
תלויי למה אתה רוצה חברה
אם לסטוץ או סתם לדפוק איתה פוזות אז מתאים טיפשה
אם לקשר רציני וכל זה אין מצב


צודק לחלוטין


Posted by luckystrike on Sep-18-2002 17:29:

quote:
Originally posted by eXeTik
חחחחחחחחחח, קרעת אותי מורן... אני חייב לנסות את שניהם!
אבל יש פה אפשרות שהן יקחו אותך ברצינות, יענו שאתה מתחיל איתה ברצינות עם מים או שחבר שלך באמת אמר לך משהו בסגנון, ואז אתה יוצא קמצן בטריק עם המים ודביל בטריק של הדיסקוטק.


אחי מי שמספיק טיפשה כדי לקחת אותך ברצינות אז היא באמת נעל
ולא שווה לפתוח איתה בשיחה - למרות שלפתוח משהוא אחר אולי אפשר איתה


ורועי - זאת לא זאתי מרמת אביב ג' - עם ההיא זה נגמר לפני
חודשיים כבר ...
מאז הייתה אחת ל-3 ימים (שברתי שיא !) מכוכב יאיר

ואז הכרתי את דנה שבוע אחרי ...
אני קופץ אלייה עוד מעט לגמור את זה יפה ומה זה
אין לי כוח


Posted by Shibby on Sep-19-2002 06:28:

quote:
Originally posted by luckystrike


אחי מי שמספיק טיפשה כדי לקחת אותך ברצינות אז היא באמת נעל
ולא שווה לפתוח איתה בשיחה - למרות שלפתוח משהוא אחר אולי אפשר איתה


ורועי - זאת לא זאתי מרמת אביב ג' - עם ההיא זה נגמר לפני
חודשיים כבר ...
מאז הייתה אחת ל-3 ימים (שברתי שיא !) מכוכב יאיר

ואז הכרתי את דנה שבוע אחרי ...
אני קופץ אלייה עוד מעט לגמור את זה יפה ומה זה
אין לי כוח


אם אין לך כוח אליה...

אז בשביל מה אתה מחפש עוד כאלה
תחפש אחת רצינית וזהו...


Posted by eXeTik on Sep-19-2002 08:19:

quote:
Originally posted by luckystrike


אחי מי שמספיק טיפשה כדי לקחת אותך ברצינות אז היא באמת נעל
ולא שווה לפתוח איתה בשיחה - למרות שלפתוח משהוא אחר אולי אפשר איתה



חחחחחחח, גם נכון... אבל הזה עם הדיסקוטק באמת נשמע קצת פלצני
זה יענו חבר שלך דוחף אותך להתחיל איתה ואתה בא ואומר לה את זה בפנים
אם היא לא לוקחת את זה בצחוק יענו...


Posted by luckystrike on Sep-19-2002 19:03:

quote:
Originally posted by Shibby


אם אין לך כוח אליה...

אז בשביל מה אתה מחפש עוד כאלה
תחפש אחת רצינית וזהו...



מי אמר שאני לא ???
ברור שזה מה שאני מחפש ...

ו
EXETIC
יש בזה משהוא - אבל עדיין אם הם שיכורות
הם לא חושבות יותר מדי


Posted by Tarantula on Sep-19-2002 19:43:

quote:
Originally posted by luckystrike


יש בזה משהוא - אבל עדיין אם הם שיכורות
הם לא חושבות יותר מדי


חחחחחח....... למה מישהו חושב כשהוא שיכור?!


Posted by NaOren on Sep-19-2002 23:47:

כן...
:-)))


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.