TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Jätte party Lucia!!!!
Pages (3): « 1 2 [3]
muhahaha
drikke "bæsj"!!!
(er det ikke noe sånt dere også kaller "øl" ?
) mener jeg fikk vite det på arvika festivalen 
anyways, blir nok hard festing i 23 timer ja
masse øl
masse sprit
masse TECHNO!!
(håper på masse DAMER!!!!!

)
wiiiiiii
| quote: |
| Originally posted by verminator muhahaha drikke "bæsj"!!! (er det ikke noe sånt dere også kaller "øl" ? ) mener jeg fikk vite det på arvika festivalen ![]() anyways, blir nok hard festing i 23 timer ja masse øl masse sprit masse TECHNO!! (håper på masse DAMER!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() )wiiiiiii |
jeg skal nok danse mer enn jeg skal drikke 
| Originally posted by verminator anyways, blir nok hard festing i 23 timer ja masse øl masse sprit masse TECHNO!! (håper på masse DAMER!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() )wiiiiiii |

jepp hehe
svenske damer > det aller meste av damer
blir nok kult uansett ja
må sørge for å få møtt dere gutta herfra som skal dit også =)
men kommer nærmere til det en ukes tid før det hele starter 
| Originally posted by SteveTranz4ever Och appropå alkohol så trillar vi ganska lätt in på ÖL... Vi har ju skojat fram å tillbaka att Gaby ska bjuda oss som ska med på en varsin öl... Men eftersom nu alla gillar henne så mycke, hon e ju trotts allt tjej också så tycker jag vi alla bjuder henne på varsin öl... Får se hur kaxig hon e sen .... besides... i buffén så får man ju ta hur mycke man vill även av öl och vin så Gaby... kom till buffén så ska du få så mycke öl som du bara orkar *skojar med dig* ![]() .../ Steve |
men vodkadrinkar går hem 
varför dricker du inte öl? gillar inte smaken helt enkelt?
Dricker inte heller öl....hua, hellre en Smirnoff Ice eller en fet, 
EDIT: Suck..stavning.. *går och lägger sig*
| Originally posted by reveal varför dricker du inte öl? gillar inte smaken helt enkelt? |
| Originally posted by Gaby Blir så pissnödig och fyllan suger? Smaken e inte det bästa heller...eller ibland kan det vara gott me en kall öl en varm sommardag... jag blir så full på öl!!! |
Det är sant... Öl suger om man ska dricka fler än typ 3 på en kväll... jag blir så seg så jag knappt kan stå på benen till slut... Värsta sömnmedlet.. Men det är ju ändå ekonomivarianten, dricker man drinkar en hel kväll så blir inte kontoutdragen särskilt roliga dagen efter.
Ni lär ju få väldigt roligt på den här båtresan, riktigt bra line-up måste man säga..
Tjo!
Tycker det är dags att dra fram denna topicen igen,
för nu börjar det närma sig slutbokningsdatumet den 5
november.
Nån som vet om man kan sova 5 pers i en 4-pers hytt eller om det gör nån koll på det när man går ombord?
Vi är 5 pers nämligen.. känns lite dumt att boka två hytter då..
Oavsett vad, wow vilken fest det kommer bli!
Hade faktiskt tänkt att ta upp detta själv... som sagt sista inbetalnings datum den 5e November... inte att glömma
Det kan bli att jag får en lucka i min bokning... En kille som kanske inte följer med...
Ja då så... då var biljetterna betalda och klara... Beställde även för buffén (207:-) efter man gått ombord... jag bokade typ dom sista platserna.
Nu är det ju bara en liten eller rättare sagt rätt stor grejj kvar.
En av polarna som skulle med har nu backat ur för han inte kan få ledigt från jobbet.
Det lämnar mig alltså med två lediga platser... á395:-
Detta var inte kul 
Man skulle ju kunna tro att det är ju bara ta några andra polare men det går ju inte för dom uppskattar inte den musiken jag verkligen gillar... och jag gillar inte E-type så värst mycke så....
Nån som inte fått tag på nån biljett, hör av dig till mig !!!
.../ Steve
PARTY! PARTY! PARTY! PARTY!
Klantigt ifall nån glömde betala 
| Originally posted by Gaby PARTY! PARTY! PARTY! PARTY! Klantigt ifall nån glömde betala |
27 DAGAR KVAR Sen smäller det...
Jag har 2 biljetter till försäljning (polare hoppa av)
Dom kostar alltså 395 kr styck...
Först till kvarn...
inni helvete
må selge min også
har terminprøve samme dag, og jeg får ikke utsettelse, så jeg kan desverre ikke være med
+ at økonomien min ikke hadde taklet det
har jo seff minus 4500 NOK etter ILT turen hehe
men overlever =/ (kanskje?)

| Originally posted by verminator inni helvete må selge min også ![]() har terminprøve samme dag, og jeg får ikke utsettelse, så jeg kan desverre ikke være med ![]() + at økonomien min ikke hadde taklet det har jo seff minus 4500 NOK etter ILT turen hehe men overlever =/ (kanskje?) |
neida
alle de andre drar u ansett
er vel bortimot 15+- som kommer fra oslo som jeg kjenner til
kan hende det er flere og
en norsk invasjon blir det helt sikkert
jeg får heller satse på å ta del i cruiset som mondaybar skal holde til våren neste år istede
| Originally posted by SteveTranz4ever 27 DAGAR KVAR Sen smäller det... Jag har 2 biljetter till försäljning (polare hoppa av) Dom kostar alltså 395 kr styck... Först till kvarn... |